Урок № ___
Тема уроку: Поетичне самовираження. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі.
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитайте та запишіть:
А ви знали, що професори Гарвардського університету висували Павла Тичину на здобуття Нобелівської премії у 1967 році?
Тичина вивчив і перекладав із майже 20 мов
Грав на багатьох інструментах та навіть навчав музичної грамоти відомого диригента Григорія Вірьовку.
Завдяки поєднанню музики, живопису та поетичного слова у збірці «Сонячні кларнети» навіть виник окремий термін — «кларнетизм» .
ДОВІДКА:https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82 Кларнет
Сьогодні ви спробуєте торкнутися дивного світу життя і поезії Павла Тичини, відчути її серцем і осягнути розумом, переконатися у її неординарності і полюбити.
2. Перейдіть за посиланням, складіть опорний конспект з почутого:
https://www.youtube.com/watch?v=jUcHlOlvyd0
https://www.youtube.com/watch?v=FLga_TMsAPQ
Павло Григорович мав дар співака, музиканта й живописця, але став поетом. Як ви думаєте, чому? (письмово)
3. Для ознайомлення з іншими джерелами, сторінками біографії поета, його творами, відеоматеріалами пропоную переглянути інтерактивний плакат https://www.thinglink.com/card/747106537578692610?fullscreen=true
Що найбільше Вас вразило? (письмово)
4. Відвідайте музей: http://artmisto.net/2017/06/22/muzey-tychyny/
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Створити схему «Провідна роль поезії у 1920-ті роки» https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html ст 16-17