Поле чудес "Країна мистецтв"

Про матеріал
Гра "Поле чудес" "Країна мистецтв"для учнів 3-4 класів., яку можна провести, як позакласний захід або як підсумковий урок з ІК "Мистецтво".
Перегляд файлу

Поле чудес

 

Тема гри: Країна  мистецтва.

Мета: активізувати знання дітей про види мистецтва, види та жанри

           образотворчого мистецтва;

           розвивати критичне мислення, пам’ять, зв’язне мовлення;

           прищеплювати любов до мистецтва; формувати культурну

           компетентність.

Обладнання: барабан, набірне полотно з буквами, призи, ноутбук,

           проектор, екран, виставка малюнків до теми.

 

                                                 Проведення гри:

І. Організаційна частина.

 

- Шановна публіка, вітаю вас на грі «Поле Чудес»! Щоб наша гра пройшла успішно, потрібно дотримуватися правил:  не підказувати, уважно слухати.

 

ІІ. Основна частина.

В нашім полі чудес
Чудасія буває.

Всіх веселих, розумних, дотепних,
До столу викликаю.

 

-         Тож, розпочинає  нашу гру перша трійка гравців. Оплески учасникам!

 

Завдання на І тур:

-        Зображення  предметів і явищ за допомогою фарб.

 

ж

и

в

о

п

и

с

 

Рекламна пауза

Поради художникам (розповідають підготовлені учні)

 Учениця: Щоб гарно малювати,

  Не достатньо фарби знати.

  Потрібно ще на правила

  Художникам зважати.

 

Учень: Пензлик в фарбу опускай,

  Але очей йому не заливай,

  Щоб він бачив, що робити,

  Як лягати на папір, де водити.

  Ти йому допомагай,

  Лагідно в руках тримай.

 

Учень: Якщо захочеш малювати,

  Не забудь серветку взяти.

  Пензлик у воді ти вимивай.

  І об серветку витирай.

  Тоді любі наші фарби

  Будуть завжди різнобарвні.

  Кожна в хатці своїй буде лишатись

  І на тебе не ображатись.

 

Учень: Ми поважаємо простого олівця,

  Непосидючого трудягу-молодця.

  Але ж як добре, коли є в руці

  Яскраві, кольорові олівці.

 

Учень: Олівець-малювець

  Гарний хлопець-молодець

  Дуже любить малювати,

  Все довкола фарбувати.

  Ти його в руках тримай

  Але знай і пам’ятай:

  Не можна сильно натискати,

  Щоб стержня часом не зламати.

 

Завдання на ІІ тур:

-         Запрошуємо другу трійку гравців. Вітаємо їх оплесками!

 

-         Мистецтво  зображення предметів лініями та штрихами.

 

г

р

а

ф

і

к

а

 

Рекламна пауза

Марафон  загадок

-         А тепер вболівальникам пропоную відгадати загадки:

 


 

  1. Намалюй барвисті квіти

І беріз зелені віти,

Щоб був гарний твій пейзаж,

Фарби ти візьми гуаш.

Поєднаєм квіти, сонце,

Небо ясне у віконці,

Як докупи все зберемо,

Як картину цю назвемо?

(Композиція)

 

  1. Він для фарби — незамінний,

Бо художник він відмінний.

Розфарбує все, як треба,

І малюнок є вже в тебе.

(Пензлик)

 

  1. Білий-білий, наче сніг,

Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір,

А зовуть його... (Папір)

Гарно лінії виводить,

По папері легко ходить,

Він художник-молодець,

Чудодійний... (Олівець)

 

  1. Постирає все, що бачить,

Це не іграшка, не м 'ячик,

Опусти ти руку в сумку

Та дістань в долоні... (Гумку)

 

  1. Він не плаче, не гарчить,

Лиш малює та мовчить.

(Олівець)

 

  1. Ми на вернісаж прийшли,

Щось цікаве там знайшли,

То не птах і не людина,

А зовуть її... (Картина)

 

 

 

  1. Змалював Андрійко маму,

А малюнок вставив в раму.

Цей малюнок, не секрет,

Називається... (Портрет)

 

  1. Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть,

Як картину цю зовуть?

(Натюрморт)

 

  1. Бачим ліс, галяву ясну,

День безхмарний та прекрасний,

Захопило подих аж,

Як побачили... (Пейзаж)


 

Завдання на ІІІ тур

 

-         Запрошую третю трійку гравців. Ваші оплески!

-       Вид  образотворчого мистецтва  твори якого мають об'ємну, тривимірну форму і виконуються із твердих чи пластичних матеріалів. 

 

с

к

у

л

ь

п

т

у

р

а

 

Рекламна пауза

 

-         Розгляньте ілюстрації. Які види мистецтва зображені?

 

C:\Users\User\Downloads\7.jpg

 

Гра з вболівальниками

-         А тепер гра з вболівальниками.

-         В перекладі з французької мови це слово перекладається  «мертва природа».

 

н

а

т

ю

р

м

о

р

т

 

Рекламна пауза

Руханка – гра «Рухайся – замри» https://youtu.be/a4RprNBy9qE

 

-         Давайте порухаємось. Пограємо у гру «Рухайся – замри». Повторюйте рухи за ведучою.

 

Завдання для фіналу

-         На фінал запрошуються переможці І, ІІ та ІІІ турів. Привітаємо їх оплесками.

-         Створення технічними засобами зорового образу, який виразно й достовірно відбиває момент дійсності

ф

о

т

о

м

и

с

т

е

ц

т

в

о

 

Рекламна пауза

-         Пригадайте види мистецтва та розшифруйте ребуси.

 

Презентація "Музичні ребуси"

 

 

 

Завдання на супер-гру

 

-         Хто зображується в анімалістичному жанрі образотворчого мистецтва?

т

в

а

р

и

н

и

 

ІІІ. Заключна частина.

Підсумок гри.

Нагородження переможця.

-         Ми побували з вами в країні Мистецтва.

-         Розкажіть про свої враження від гри.

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Виховна робота
НУШ
Додано
25 березня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку