Поле чудес
Тема гри: Країна мистецтва.
Мета: активізувати знання дітей про види мистецтва, види та жанри
образотворчого мистецтва;
розвивати критичне мислення, пам’ять, зв’язне мовлення;
прищеплювати любов до мистецтва; формувати культурну
компетентність.
Обладнання: барабан, набірне полотно з буквами, призи, ноутбук,
проектор, екран, виставка малюнків до теми.
Проведення гри:
І. Організаційна частина.
- Шановна публіка, вітаю вас на грі «Поле Чудес»! Щоб наша гра пройшла успішно, потрібно дотримуватися правил: не підказувати, уважно слухати.
ІІ. Основна частина.
В нашім полі чудес
Чудасія буває.
Всіх веселих, розумних, дотепних,
До столу викликаю.
- Тож, розпочинає нашу гру перша трійка гравців. Оплески учасникам!
Завдання на І тур:
- Зображення предметів і явищ за допомогою фарб.
ж |
и |
в |
о |
п |
и |
с |
Рекламна пауза
Поради художникам (розповідають підготовлені учні)
Учениця: Щоб гарно малювати,
Не достатньо фарби знати.
Потрібно ще на правила
Художникам зважати.
Учень: Пензлик в фарбу опускай,
Але очей йому не заливай,
Щоб він бачив, що робити,
Як лягати на папір, де водити.
Ти йому допомагай,
Лагідно в руках тримай.
Учень: Якщо захочеш малювати,
Не забудь серветку взяти.
Пензлик у воді ти вимивай.
І об серветку витирай.
Тоді любі наші фарби
Будуть завжди різнобарвні.
Кожна в хатці своїй буде лишатись
І на тебе не ображатись.
Учень: Ми поважаємо простого олівця,
Непосидючого трудягу-молодця.
Але ж як добре, коли є в руці
Яскраві, кольорові олівці.
Учень: Олівець-малювець
Гарний хлопець-молодець
Дуже любить малювати,
Все довкола фарбувати.
Ти його в руках тримай
Але знай і пам’ятай:
Не можна сильно натискати,
Щоб стержня часом не зламати.
Завдання на ІІ тур:
- Запрошуємо другу трійку гравців. Вітаємо їх оплесками!
- Мистецтво зображення предметів лініями та штрихами.
г |
р |
а |
ф |
і |
к |
а |
Рекламна пауза
Марафон загадок
- А тепер вболівальникам пропоную відгадати загадки:
І беріз зелені віти,
Щоб був гарний твій пейзаж,
Фарби ти візьми гуаш.
Поєднаєм квіти, сонце,
Небо ясне у віконці,
Як докупи все зберемо,
Як картину цю назвемо?
(Композиція)
Бо художник він відмінний.
Розфарбує все, як треба,
І малюнок є вже в тебе.
(Пензлик)
Рук нема, немає ніг,
Не людина і не звір,
А зовуть його... (Папір)
Гарно лінії виводить,
По папері легко ходить,
Він художник-молодець,
Чудодійний... (Олівець)
Це не іграшка, не м 'ячик,
Опусти ти руку в сумку
Та дістань в долоні... (Гумку)
Лиш малює та мовчить.
(Олівець)
Щось цікаве там знайшли,
То не птах і не людина,
А зовуть її... (Картина)
А малюнок вставив в раму.
Цей малюнок, не секрет,
Називається... (Портрет)
Кожен з вас побачить зразу
В чому річ і в чому суть,
Як картину цю зовуть?
(Натюрморт)
День безхмарний та прекрасний,
Захопило подих аж,
Як побачили... (Пейзаж)
Завдання на ІІІ тур
- Запрошую третю трійку гравців. Ваші оплески!
- Вид образотворчого мистецтва твори якого мають об'ємну, тривимірну форму і виконуються із твердих чи пластичних матеріалів.
с |
к |
у |
л |
ь |
п |
т |
у |
р |
а |
Рекламна пауза
- Розгляньте ілюстрації. Які види мистецтва зображені?
Гра з вболівальниками
- А тепер гра з вболівальниками.
- В перекладі з французької мови це слово перекладається «мертва природа».
н |
а |
т |
ю |
р |
м |
о |
р |
т |
Рекламна пауза
Руханка – гра «Рухайся – замри» https://youtu.be/a4RprNBy9qE
- Давайте порухаємось. Пограємо у гру «Рухайся – замри». Повторюйте рухи за ведучою.
Завдання для фіналу
- На фінал запрошуються переможці І, ІІ та ІІІ турів. Привітаємо їх оплесками.
- Створення технічними засобами зорового образу, який виразно й достовірно відбиває момент дійсності
ф |
о |
т |
о |
м |
и |
с |
т |
е |
ц |
т |
в |
о |
Рекламна пауза
- Пригадайте види мистецтва та розшифруйте ребуси.
Завдання на супер-гру
- Хто зображується в анімалістичному жанрі образотворчого мистецтва?
т |
в |
а |
р |
и |
н |
и |
ІІІ. Заключна частина.
Підсумок гри.
Нагородження переможця.
- Ми побували з вами в країні Мистецтва.
- Розкажіть про свої враження від гри.