Ганна ЛІЧЕНКО,
вихователь-методист
Комунального закладу Київської обласної ради
«Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту»
Положення про щорічний ліцейський конкурс
на кращу навчальну групу року
«РАЗОМ У МАЙБУТНЄ»
І. Загальні положення
Ліцейський конкурс «Разом у майбутнє» проводиться щорічно з метою виявлення найбільш згуртованих і творчих колективів навчальних груп – лідерів ліцею.
Мета конкурсу: забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального та фізичного розвитку здобувачів освіти навчальних груп. Сприяти розвитку громадської компетентності.
Завдання конкурсу:
- визначення кращої навчальної групи за поточний навчальний рік;
- визначення лауреатів навчальних груп за номінаціями за поточний навчальний рік;
- виявити кращий досвід життєдіяльності колективів; навчальні, спортивні, творчі досягнення;
- утвердження активної життєвої позиції здобувачів освіти;
- розвиток самоуправління в навчальних групах та в ліцеї-інтернаті;
- розвиток навичок колективної творчості;
- підвищення престижу знань, рівня вихованості, інтелектуального і творчого потенціалу ліцеїстів;
- стимулювання вихователів, активів навчальних груп до реалізації творчого підходу в роботі і навчанні;
- створення комфортних умов для кожного ліцеїста, допомога розкриттю їх творчої індивідуальності;
- аналіз змісту виховної роботи в навчальних групах;
- моніторинг стану та результативності виховної роботи;
- створення традицій ліцею-інтернату.
ІІ. Організація і проведення конкурсу
1. У конкурсі беруть участь навчальні групи І-ІV курсів (8-11 клас) на чолі з вихователем даної групи.
2. Відстеження діяльності навчальних груп проводиться протягом навчального року оргкомітетом, журі конкурсу створюється на підставі наказу директора ліцею-інтернату з числа дирекції навчального закладу, педагогічних працівників, членів батьківської ради.
Оргкомітет конкурсу проводить організаційну та роз’яснювальну роботу щодо проведення конкурсу, забезпечує порядок його проведення, аналізує та узагальнює результати І-ІІ турів, які доводить до відома журі, громадськості.
Журі відповідно поданих результатів визначає переможця та лауреатів.
3. Термін проведення конкурсу:
- І тур – жовтень – грудень;
- ІІ тур – січень – травень.
Підсумок результатів підводиться:
4. Конкурс складається з номінацій:
5. Оцінювання навчальних груп проводиться методом сумування набраних балів у кожному підблоці. Загальна кількість балів кожного блоку оцінюється за 12 бальною системою (спадна шкала).
6. Критеріями оцінки результатів конкурсу є:
№ |
Показники (блоки) |
Вимоги, заохочення, стягнення |
Відповідальні |
1. |
Навчальний блок |
Якість знань ліцеїстів оцінюється, виходячи із середнього показника групи (за І-ІІ семестри), який помножується на 10, тобто середній показник у навчанні дорівнює 35х10 = 350 балів – приклад. Якщо у групі є ліцеїсти, які навчаються на високому рівні, це додає групі бали, а саме
разом х 12б.=____ балів.
Разом:_______ балів. |
заступник директора з навчальної роботи |
2. |
Науково-дослідницький блок |
Участь : 1. у ліцейських олімпіадах:
2. у захисті науково-дослідницьких, проектних робіт:
3. у створенні презентацій:
4. подання інформації на Веб-сайт:
Разом:_______ балів.
|
вчитель математики |
3. |
Спортивний блок |
Оцінювання групи проводиться методом сумування балів отриманих за участь в змаганнях :
Майстер спорту України – 12б. Член збірної команди України – 12б. Переможець міжнародних змагань – 11б. Срібний призер міжнародних змагань – 10б. Бронзовий призер міжнародних змагань – 9б. Переможець першості України – 8б. Срібний призер першості України – 7б. Бронзовий призер першості України – 6б. Переможець першості Київської області – 5б. Срібний призер першості Київської області – 4б. Бронзовий призер першості Київської області -3б.
Разом:_______ балів.
|
методист з навчально-спортивної роботи |
4. |
Виховний блок |
1. Виконання ліцеїстами навчальних груп Статуту ліцею-інтернату, Основних положень і правил (за кожен місяць навчальній групі нараховується) до 10 балів. Високий рівень – 10б. Достатній рівень – 7б. Середній рівень – 3б. Низький рівень – 0б.
Разом:_______ балів.
|
заступник директора з виховної роботи
|
2. Культура харчування:
Високий рівень – 10б. Достатній рівень – 7б. Середній рівень – 3б. Низький рівень – 0б.
Разом:_______ балів. |
вихователь навчальної групи |
||
3. Участь навчальних груп протягом року у відкритих виховних годинах, реалізації творчих проектів, загальноліцейських заходах (кожен елемент оцінюється до 10 балів):
Високий рівень – 10б. Достатній рівень – 7б. Середній рівень – 3б. Низький рівень – 0б.
Разом:_______ балів. |
заступник директора з виховної роботи
|
||
5. |
Позакласна робота |
1.Загальноліцейські заходи (згідно з планом соціального педагога):
Разом:_______ балів. |
заступник директора з виховної роботи |
2. Гуртки за інтересами:
кількість ліцеїстів х 5б.=____ балів.
Разом:_______ балів. |
керівник гуртка |
||
3. Випуск стінгазет навчальними групами відповідно до затвердженого графіку:
Додатково за зайняті місця нараховуються бали:
Разом:_______ балів. |
художник-оформлювач
|
||
4. Активність роботи ліцейського самоврядування та самоврядування навчальних груп: 3.1. Ліцейське самоврядування: Участь:
Високий рівень – 10б. Достатній рівень – 7б. Середній рівень – 3б. Низький рівень – 0б.
Разом:_______ балів.
|
педагог-організатор |
||
5. Стан збереження підручників ліцеїстами навчальних груп:
4.1. Читацька активність ліцеїстів: кількість ліцеїстів х 5б.=____ балів. 4.2. Підготовка публікацій до газети «Ліцейський кур'єр»: кількість ліцеїстів х 5б.=____ балів. 4.3. Участь у бібліотечних заходах: кількість ліцеїстів х 5б.=____ балів.
Разом:_______ балів. |
бібліотекар |
||
6. Стан навчальних кабінетів:
(кожен елемент оцінюється до 10 балів по закінченню І-ІІ семестру) Високий рівень – 10б. Достатній рівень – 7б. Середній рівень – 3б. Низький рівень – 0б. Додатково нараховуються бали за зайняті місця у конкурсі-огляді навчальних кабінетів:
Разом:_______ балів. |
заступник директора з господарчої роботи |
||
6. |
Штрафні бали |
1. Мають початковий рівень (за І-ІІ семестри):
2. Пропуски без поважних причин:
3. Запізнення на навчальні заняття протягом тижня: 2-5 запізнень – група втрачає 5 балів; 6-9 запізнень – група втрачає 10 балів; 10-15 запізнень – група втрачає 20 балів. Разом:_______ балів.
4. Перебувають на внутрішньо ліцейському обліку:
5. Порушення ліцеїстами Статуту ліцею-інтернату, Основних положень і правил:
кількість ліцеїстів х 5б.=____ балів.
кількість ліцеїстів х 5б.=____ балів.
кількість ліцеїстів х 5б.=____ балів.
кількість ліцеїстів х 10б.=____ балів.
Разом:_______ балів.
6. Відсутність самоврядування у навчальній групі - 10б.
7. Втрачені підручники – 10% від кількості втрачених підручників у навчальній групі.
Разом штрафних балів _______.
|
заступник директора з виховної роботи |
ІІІ. Нагородження
1. За результатами ліцейного конкурсу на кращу навчальну групу року «Разом у майбутнє» оргкомітет визначає одного переможця та трьох лауреатів.
Група - переможець визначається за найбільш сумарні показники критеріїв оцінювання.
Групі – переможниці конкурсу присвоюється звання «Краща навчальна група року», нагороджується дипломом і заохочувальним призом (екскурсія, поїздка, виїзд в театр).
Лауреати конкурсу визначаються за номінаціями відповідно з критеріями оцінювання по даним блокам:
- за високі показники у навчанні, активну і результативну участь у ліцейських олімпіадах, захист науково-дослідницьких, проектних робіт, презентацій навчальній групі присвоюється звання «Найінтелектуальніша група року»;
- за активність, результативність під час навчально-тренувальних занять, спортивні здобутки навчальній групі присвоюється звання «Найспортивніша група року»;
- за активну участь у житті ліцею та групи навчальній групі присвоюється звання «Найактивніша група року».
Лауреати конкурсу нагороджуються похвальними грамотами та солодкими призами.
2. Нагородження групи-переможниці та лауреатів проводиться під час урочистої лінійки, присвяченої Святу останнього дзвоника в ліцеї-інтернаті.
3. Фото групи-переможниці та лауреатів конкурсу заносяться до книги Добрих справ.