Положення про щорічний ліцейський конкурс на кращу навчальну групу року «РАЗОМ У МАЙБУТНЄ»

Про матеріал
І. Загальні положення Ліцейський конкурс «Разом у майбутнє» проводиться щорічно з метою виявлення найбільш згуртованих і творчих колективів навчальних груп – лідерів ліцею. Мета конкурсу: забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального та фізичного розвитку здобувачів освіти навчальних груп. Сприяти розвитку громадської компетентності. Завдання конкурсу: - визначення кращої навчальної групи за поточний навчальний рік; - визначення лауреатів навчальних груп за номінаціями за поточний навчальний рік; - виявити кращий досвід життєдіяльності колективів; навчальні, спортивні, творчі досягнення; - утвердження активної життєвої позиції здобувачів освіти; - розвиток самоуправління в навчальних групах та в ліцеї-інтернаті; - розвиток навичок колективної творчості; - підвищення престижу знань, рівня вихованості, інтелектуального і творчого потенціалу ліцеїстів; - стимулювання вихователів, активів навчальних груп до реалізації творчого підходу в роботі і навчанні; - створення комфортних умов для кожного ліцеїста, допомога розкриттю їх творчої індивідуальності; - аналіз змісту виховної роботи в навчальних групах; - моніторинг стану та результативності виховної роботи; - створення традицій ліцею-інтернату.
Перегляд файлу

Ганна ЛІЧЕНКО,

вихователь-методист

Комунального закладу Київської обласної ради

«Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту»

 

Положення про щорічний ліцейський конкурс

на  кращу навчальну групу року

«РАЗОМ У МАЙБУТНЄ»

 

І. Загальні положення

 

   Ліцейський конкурс «Разом у майбутнє» проводиться щорічно з метою виявлення найбільш згуртованих і творчих колективів навчальних груп – лідерів ліцею.

   Мета конкурсу: забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального та фізичного розвитку здобувачів освіти навчальних груп. Сприяти розвитку громадської компетентності.

   Завдання конкурсу:

- визначення кращої навчальної групи за поточний навчальний рік;

- визначення лауреатів навчальних груп за номінаціями за поточний навчальний рік;

- виявити кращий досвід життєдіяльності колективів; навчальні, спортивні, творчі досягнення;

- утвердження активної життєвої позиції здобувачів освіти;

- розвиток самоуправління в навчальних групах та в ліцеї-інтернаті;

- розвиток навичок колективної творчості;

- підвищення престижу знань, рівня вихованості, інтелектуального і творчого потенціалу ліцеїстів;

- стимулювання вихователів, активів навчальних груп до реалізації творчого підходу в роботі і навчанні;

- створення комфортних умов для кожного ліцеїста, допомога розкриттю їх творчої індивідуальності;

- аналіз змісту виховної роботи в навчальних групах;

- моніторинг стану та результативності виховної роботи;

- створення традицій ліцею-інтернату.

ІІ. Організація і проведення конкурсу

 

  1. У конкурсі беруть участь навчальні групи І-ІV курсів (8-11 клас) на чолі з вихователем даної групи.

  2. Відстеження діяльності навчальних груп проводиться протягом навчального року оргкомітетом, журі конкурсу створюється на підставі наказу директора ліцею-інтернату з числа дирекції навчального закладу, педагогічних працівників, членів батьківської ради.

   Оргкомітет конкурсу проводить організаційну та роз’яснювальну роботу щодо проведення конкурсу, забезпечує порядок його проведення, аналізує та узагальнює результати І-ІІ турів, які доводить до відома журі, громадськості.

   Журі відповідно поданих результатів визначає переможця та лауреатів.

  3. Термін проведення конкурсу:

- І тур – жовтень – грудень;

- ІІ тур – січень – травень.

       Підсумок результатів підводиться:

  •         І тур з 20 по 25 грудня;
  •         ІІ тур з 20 по 25 травня.

  4. Конкурс складається з номінацій:

  •         «Краща навчальна група року»;
  •         «Найінтелектуальніша група року»;
  •         «Найспортивніша група року»;
  •         «Найактивніша група року».

5. Оцінювання навчальних груп проводиться методом сумування набраних балів у кожному підблоці. Загальна кількість балів кожного блоку оцінюється за 12 бальною системою (спадна шкала).

6. Критеріями оцінки результатів конкурсу є:

Показники (блоки)

Вимоги, заохочення, стягнення

Відповідальні

1.

Навчальний блок

 Якість знань ліцеїстів оцінюється, виходячи із середнього показника групи (за І-ІІ семестри), який помножується на 10, тобто середній показник у навчанні дорівнює 35х10 = 350 балів – приклад.

 Якщо у групі є ліцеїсти, які навчаються на високому рівні, це додає групі бали, а саме

  • кількість ліцеїстів на високому рівні (10-12 балів):

         разом  х 12б.=____ балів.

 

Разом:_______ балів.

заступник директора з навчальної роботи

2.

Науково-дослідницький блок

Участь :

1. у ліцейських олімпіадах:

  • кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

2. у захисті науково-дослідницьких, проектних робіт:

  • кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

 

3. у створенні презентацій:

  • кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

4. подання інформації на Веб-сайт:

  • кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

 

Разом:_______ балів.

 

вчитель математики

3.

Спортивний блок

Оцінювання групи проводиться методом сумування балів отриманих за участь в змаганнях :

 

Майстер спорту України – 12б.

Член збірної команди України – 12б.

Переможець міжнародних змагань – 11б.

Срібний призер міжнародних змагань – 10б.

Бронзовий призер міжнародних змагань – 9б.

Переможець першості України – 8б.

Срібний призер першості України – 7б.

Бронзовий призер першості України – 6б.

Переможець першості Київської області – 5б.

Срібний призер першості Київської області – 4б.

Бронзовий призер першості Київської області -3б.

 

Разом:_______ балів.

 

методист з навчально-спортивної роботи

4.

Виховний блок

1. Виконання ліцеїстами навчальних груп Статуту ліцею-інтернату, Основних положень і правил (за кожен місяць навчальній групі нараховується) до 10 балів.

Високий рівень – 10б.

Достатній рівень – 7б.

Середній рівень – 3б.

Низький рівень – 0б.

 

Разом:_______ балів.

 

 заступник директора з виховної роботи

 

 

 

 

 

 

 

2. Культура харчування:

  • дотримання норм та правил (за кожен місяць навчальній групі нараховується) до 10 балів.

Високий рівень – 10б.

Достатній рівень – 7б.

Середній рівень – 3б.

Низький рівень – 0б.

 

Разом:_______ балів.

вихователь навчальної групи

3. Участь навчальних груп протягом року у відкритих виховних годинах, реалізації творчих проектів, загальноліцейських заходах (кожен елемент оцінюється до 10 балів):

  • активність;
  • масовість;
  • змістовність;
  • оригінальність;
  • самостійність;
  • музичне оформлення;
  • мультимедійне забезпечення.

 

Високий рівень – 10б.

Достатній рівень – 7б.

Середній рівень – 3б.

Низький рівень – 0б.

 

Разом:_______ балів.

заступник директора з виховної роботи

 

5.

Позакласна робота

1.Загальноліцейські заходи (згідно з планом соціального педагога):

  • просто участь: кількість заходів __ х 5 б. = ___ балів;
  • за участь у конкурсно-розважальних програмах: кількість заходів __ х 10б. = ____ балів;
  • додатково за перемогу у конкурсно-розважальних програмах:
  • І місце – 20 балів;
  • ІІ місце –  15балів;
  • ІІІ місце – 10 балів.

 

 Разом:_______ балів.

заступник директора з виховної роботи

2. Гуртки за інтересами:

  • участь:

кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

 

Разом:_______ балів.

керівник гуртка

3. Випуск стінгазет навчальними групами відповідно до затвердженого графіку:

  • за випуск стінгазети: 5 балів.

Додатково за зайняті місця нараховуються  бали:

  • І місце – 10 балів;
  • ІІ місце – 7 балів;
  • ІІІ місце – 5 балів.

 

Разом:_______ балів.

художник-оформлювач

 

4. Активність роботи ліцейського самоврядування та самоврядування навчальних груп:

3.1. Ліцейське самоврядування:

         Участь:

  • управлінські функції:
  •  кількість функцій __ х 5б. = ___ балів;
  • представники рад:
  • кількість представників __ х 5б. = ___ балів
    1.           Класне самоврядування (за кожен семестр навчальній групі нараховується) до 10б.

Високий рівень – 10б.

Достатній рівень – 7б.

Середній рівень – 3б.

Низький рівень – 0б.

 

Разом:_______ балів.

 

педагог-організатор

5.  Стан збереження підручників ліцеїстами навчальних груп:

  • 100% - 10б;
  • 90% - 9б;
  • 80% - 8б. …

 4.1. Читацька активність ліцеїстів:

 кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

4.2. Підготовка публікацій до газети «Ліцейський кур'єр»:

          кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

4.3. Участь у бібліотечних заходах:

кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

 

Разом:_______ балів.

бібліотекар

6. Стан навчальних кабінетів:

  • збереження ліцейських меблів;
  •   естетичний вигляд;
  •      благоустрій та озеленення.

(кожен елемент оцінюється до 10 балів по закінченню  І-ІІ семестру)

Високий рівень – 10б.

Достатній рівень – 7б.

Середній рівень – 3б.

Низький рівень – 0б.

 Додатково нараховуються бали за зайняті місця у конкурсі-огляді навчальних кабінетів:

  •  І місце – 10 балів;
  • ІІ місце – 7 балів;
  • ІІІ місце – 5 балів.

 

Разом:_______ балів.

заступник директора з господарчої роботи

6.

Штрафні бали

1. Мають початковий рівень  (за І-ІІ семестри):

  • кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

 

2. Пропуски без поважних причин:

  • кількість ліцеїстів  х 10б.=____ балів.

 

3. Запізнення на навчальні заняття протягом тижня:

2-5  запізнень – група втрачає 5 балів;

6-9 запізнень – група втрачає 10 балів;

10-15 запізнень –  група втрачає 20 балів.

Разом:_______ балів.

 

4. Перебувають на внутрішньо ліцейському обліку:

  • кількість ліцеїстів  х 10б.=____ балів

 

5. Порушення ліцеїстами Статуту ліцею-інтернату, Основних положень і правил:

  •     систематичне порушення дисципліни на навчальних заняттях:

     кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

  • зовнішній вигляд (неналежна форма одягу під час навчальних занять) (протягом місяця):

          кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

  • стягнення:

кількість ліцеїстів  х 5б.=____ балів.

  • догана:

кількість ліцеїстів  х 10б.=____ балів.

 

Разом:_______ балів.

 

6. Відсутність самоврядування у навчальній групі - 10б.

 

7. Втрачені підручники – 10% від кількості втрачених підручників у навчальній групі.

 

 

Разом штрафних балів _______.

 

заступник директора з виховної роботи

 

ІІІ. Нагородження

 

  1. За результатами ліцейного конкурсу на кращу навчальну групу року «Разом у майбутнє» оргкомітет визначає одного переможця та трьох лауреатів.

  Група - переможець визначається за найбільш сумарні показники критеріїв оцінювання.

  Групі – переможниці конкурсу присвоюється  звання «Краща навчальна група року», нагороджується дипломом і заохочувальним призом (екскурсія, поїздка, виїзд в театр).

  Лауреати конкурсу визначаються за номінаціями відповідно з критеріями оцінювання по даним блокам:

- за високі показники у навчанні, активну і результативну участь у ліцейських олімпіадах, захист науково-дослідницьких, проектних робіт, презентацій навчальній групі присвоюється звання «Найінтелектуальніша група року»;

- за активність, результативність під час навчально-тренувальних занять, спортивні здобутки навчальній групі присвоюється звання «Найспортивніша група року»;

- за активну участь у житті ліцею та групи навчальній групі присвоюється звання «Найактивніша група року».

 Лауреати конкурсу нагороджуються похвальними грамотами та солодкими призами.

2. Нагородження групи-переможниці та лауреатів проводиться під час урочистої лінійки, присвяченої Святу останнього дзвоника в ліцеї-інтернаті.

3. Фото групи-переможниці та лауреатів конкурсу заносяться до книги Добрих справ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку