«Криничанський заклад загальної середньої освіти І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання
«Крок за кроком»
Математика ІІ частина
Автор методичної розробки
Овчаренко Ольга Василівна
вчитель початкових класів
Криничанського ЗЗСО
Солонянської районної ради
Дніпропетровської області
2020р
Дата: 13.04.
Урок: математика
Тема: Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Таблиця множення на 8.
Крок 1: Налаштовуємося на заняття.
Крок 2: Усний рахунок.
8 ∙ |
|
|
4 |
|
6 |
7 |
|
9 |
16
|
24 |
|
40 |
|
|
64 |
|
а + в : 7, якщо а=8, в= 35
Цукерка коштує 7 гривень, а шоколадка у 8 разів дорожче. Скільки коштує шоколадка? На скільки шоколадка дорожча ніж цукерка?
Крок 3: Робота в зошиті. Сядь зручно. Розгорни зошит. Запиши дату.
13 квітня
Дистанційна робота
Крок 4: Каліграфічна хвилинка.
Пропиши каліграфічно непарні числа
1 3 5 7 9 11 13 15 17 19 21
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно, не поспішай, виконай завдання № 866.
Усно розв’яжи задачу № 867.
Крок 6: Увага! Необхідно запам’ятати.
Усно виконай № 868, 869, 870 обмірковуй, пояснюй.
Крок 7: Працюємо в зошиті
Письмово виконай № 871, 872, 873, 874, 875 .
Крок 8: Фото – звіт.
Сфотографуй сторінку робочого зошита, надішли мені.
Дата: 14.04.
Урок: математика
Тема: . Таблиця ділення на 8. (№ 876 -884 ст.129-130)
Крок 1: Налаштовуємося на заняття.
Крок 2: Усний рахунок.
16 |
24 |
32 |
40 |
48 |
56 |
64 |
72 |
: 8 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Крок 3: Робота в зошиті. Сядь зручно. Розгорни зошит. Запиши дату.
14 квітня
Дистанційна робота
Крок 4: Каліграфічна хвилинка.
Запиши каліграфічно рядок парних чисел починаючи з числа 14.
14 16 18 20 22 …
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно, не поспішай, виконай завдання № 876,877, 878, 879.
Крок 6: Працюємо в зошиті
Письмово виконай № 880, 881, 882, 883, 884 .
Крок 8: Фото – звіт.
Сфотографуй сторінку робочого зошита, надішли мені.
Згадай склад чисел і розфарбуй, або обведи кольоровими олівцями відповідні суми чисел
Дата: 15.04.
Урок: математика
Тема: . Знаходження невідомого дільника. Порядок дій у виразах. (№ 885 -892 ст.130-131)
Крок 1: Налаштовуємося на заняття.
Крок 2: Усний рахунок.
6 ∙ 7 > 6 ∙ 3 ∙ 8 > 8 ∙ 4 ∙ 8 < 8 ∙
5 ∙ 4 + 8 ∙ 3
49 : 7 + 19 = 64 : 8 + 40 : 5 =
Крок 3: Робота в зошиті. Сядь зручно. Розгорни зошит. Запиши дату.
15 квітня
Дистанційна робота
Крок 4: Каліграфічна хвилинка.
Запиши каліграфічно рядок непарних чисел починаючи з числа 15 .
15 17 19 21 23 …
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно, не поспішай, виконай завдання № 885,886, 887, 890.
Крок 6: Працюємо в зошиті
18 : 6 = 3 |
6 ∙ 3 = 18 |
25 : 5 = 5 |
|
54 : 6 = |
|
… : 8 = 7 |
У нас невідоме ділене |
8 ∙ 7 = 56 |
Якщо дільник помножити на частку, дістанемо ділене |
7 ∙ 8 = 56 |
Якщо частку помножити на дільник, дістанемо ділене |
Письмово виконай № 888, 889, 891, 892.
Крок 8: Фото – звіт.
Сфотографуй сторінку робочого зошита, надішли мені.
Згадай склад чисел і розфарбуй, або обведи кольоровими олівцями відповідні суми чисел
Дата: 17.04.
Урок: математика
Тема: . Знаходження невідомого дільника. Таблиця ділення на 8 (№ 893 -900 ст.131-132)
Крок 1: Налаштовуємося на заняття.
Крок 2: Усний рахунок.
: 5 = 7 : 8 = 6 : 6 = 4
Маса козеняти - 7 кг Маса ягняти - 8 кг
Числа |
Знайди |
8 і 9 |
Суму |
Добуток |
Крок 3: Робота в зошиті. Сядь зручно. Розгорни зошит. Запиши дату.
17 квітня
Дистанційна робота
Крок 4: Каліграфічна хвилинка.
Запиши каліграфічно натуральний ряд чисел починаючи з числа 17 .
17 18 19 20 …
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно, не поспішай, виконай завдання № 893,897, 898.
Згадай!
18 : 6 = 3 |
18 : 3 = 6 |
30 : 5 = 6 |
|
56 : 8 = |
|
56 : … = 7 |
У нас невідомий дільник |
56 : 7 = 8 |
Якщо ділене поділити на частку, дістанемо дільник. |
Отже, як знайти невідомий дільник?
Розглянь № 894 і запам’ятай правило.
Крок 6: Працюємо в зошиті
Письмово виконай № 895, 896, 899, 900.
Крок 7: Фото – звіт.
Сфотографуй сторінку робочого зошита, надішли мені.