Поняття про 3D-друк.

Про матеріал
Мета: створити з учнями анімацію тривимірної моделі в Blender, ознайомити учнів із поняттям 3D-друк. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Перегляд файлу

Тема. Поняття про 3D-друк.

Дата. 26.04

 Мета: створити з учнями анімацію тривимірної моделі в Blender, ознайомити учнів із поняттям 3D-друк. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Blender-2.90.

Хід уроку

І. Організаційний етап

 Привітання з класом

 Доброго дня, діти.

 Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми ознайомимось з поняттям 3D-друку та створимо анімацію тривимірної моделі в Blender.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Не забувайте про правила поведінки на уроці.

 ІІІ. Актуалізація опорних знань

1. Назвіть види анімації, які можна виконувати в Blender.

2. Дайте визначення поняттю «ключовий кадр».

3. Назвіть вбудовані редактори для коригування ключів у Blender.

4. Опишіть вікно «Шкали часу».

5. Назвіть кроки для створення анімації за допомогою «Шкали часу».

6. Для чого призначена кнопка «І»?

 V. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з демонстрацією презентації

3D-друк — одна з форм технологій адитивного виробництва, де тривимірний об'єкт створюється шляхом накладання послідовних шарів матеріалу (друку, вирощування) за даними цифрової моделі.

 

Друк здійснюється спеціальним пристроєм — 3D-принтером, який забезпечує створення фізичного об'єкта шляхом послідовного накладання пластичного матеріалу на основі віртуальної 3D-моделі.

Маючи 3D-принтер можна надрукувати майже будь-яку дрібницю з пластику. Наприклад,

* частинки зламаних деталей до побутової техніки, меблів або ж господарських речей;

* невелику іграшку;

* елемент декору з простим дизайном, чи з супер складним та багатьма рухомими елементами і в декількох кольорах.

Тут варто зазначити, що в більшості випадків навіть не потрібно створювати власні 3D-моделі на комп'ютері, оскільки їх доволі багато у відкритому доступі. Одним словом, все обмежується лише вашою фантазією.

Сфери використання 3-D друк

  • Модна індустрія
  • Дизайн, мистецтво та архітектура
  • Будівництво
  • Медицина
  • Автомобілебудування
  • Авіабудування
  • Ракетобудування

1. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

 Бесіда за питаннями

1. Що таке адитивні технології?

2. Де застосовують 3D-принтери?

3. Які є принципові технології 3D-друку?

4. Які адитивні технології розрізняють?

5. Що потрібно для друку 3D-моделі?

6. У якому році придумали термін "3D-друк"?

 VIII. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Руденко Анатолий
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Ткаченко Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 квітня 2021
Переглядів
4677
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку