Тема. Поняття про 3D-друк.
Дата. 26.04
Мета: створити з учнями анімацію тривимірної моделі в Blender, ознайомити учнів із поняттям 3D-друк. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Blender-2.90.
Хід уроку
І. Організаційний етап
• Привітання з класом
• Доброго дня, діти.
• Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні ми ознайомимось з поняттям 3D-друку та створимо анімацію тривимірної моделі в Blender.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
• Не забувайте про правила поведінки на уроці.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1. Назвіть види анімації, які можна виконувати в Blender.
2. Дайте визначення поняттю «ключовий кадр».
3. Назвіть вбудовані редактори для коригування ключів у Blender.
4. Опишіть вікно «Шкали часу».
5. Назвіть кроки для створення анімації за допомогою «Шкали часу».
6. Для чого призначена кнопка «І»?
V. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя з демонстрацією презентації
3D-друк — одна з форм технологій адитивного виробництва, де тривимірний об'єкт створюється шляхом накладання послідовних шарів матеріалу (друку, вирощування) за даними цифрової моделі.
Друк здійснюється спеціальним пристроєм — 3D-принтером, який забезпечує створення фізичного об'єкта шляхом послідовного накладання пластичного матеріалу на основі віртуальної 3D-моделі.
Маючи 3D-принтер можна надрукувати майже будь-яку дрібницю з пластику. Наприклад,
* частинки зламаних деталей до побутової техніки, меблів або ж господарських речей;
* невелику іграшку;
* елемент декору з простим дизайном, чи з супер складним та багатьма рухомими елементами і в декількох кольорах.
Тут варто зазначити, що в більшості випадків навіть не потрібно створювати власні 3D-моделі на комп'ютері, оскільки їх доволі багато у відкритому доступі. Одним словом, все обмежується лише вашою фантазією.
Сфери використання 3-D друк
1. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підведення підсумків уроку
• Бесіда за питаннями
1. Що таке адитивні технології?
2. Де застосовують 3D-принтери?
3. Які є принципові технології 3D-друку?
4. Які адитивні технології розрізняють?
5. Що потрібно для друку 3D-моделі?
6. У якому році придумали термін "3D-друк"?
VIII. Домашнє завдання
Опрацювати конспект.