Поняття про «Проекти»

Про матеріал
Слово «проект» європейськими мовами було запозичене з латини й означає «викинутий уперед», «той, що висувається», «той, хто «впадає в очі». Пізніше проект починають розглядати як ідею, за якою суб’єкт може і має право розпоряджатися власними думками. Метод проектів (від грецької – шлях дослідження)
Перегляд файлу







Працюємо в проекті

Приклад. Україна моя вишивана

Ідея проекту. Вишивка в Україні — це цілий світ образів, звичаїв наших предків. У вишивці, як і в народній пісні, відображається краса України, автентичність та глибока душа.

Народне вишивання — живе мистецтво, яке постійно розвивається. Це багатство, створене протягом віків тисячами талановитих народних майстрів.

Наше завдання — не розгубити його, а передати наступним поколінням.

Оскільки кожна область України має свої особливості вишивки: орнаменти, кольори, образи, ти з однокласниками вирішив започаткувати проект Україна моя вишивана.

Результат проекту. Результатом проекту буде карта

України, де для кожної області зібрані відомості про історію вишивки, приклади вишивок, схеми та інструкції для створення власних.







Працюємо в проекті

Завдання 1. Графічний редактор

Ти неодноразово використовував різні програми для опрацювання зображень, текстів, табличних даних чи презентацій. Ти думаєш, що нічого нового придумати не можна? Ти помиляєшся! Спробуй створити свою програму, наприклад, графічний редактор, у якому можна малювати кольоровими геометричними фігурами — штампами. Такі малюнки можна використовувати як фоновий малюнок для Робочого столу чи для виготовлення ескізів тканин. У цьому редакторі має бути своя панель інструментів та палітра кольорів. При натисканні на колір у палітрі малюнки будуть виконуватись цим кольором. А якщо обрати кнопку із заготовкою фігури, то такою фігурою буде вкриватись усе робоче поле. Можна також передбачити інструмент для визначення щільності штампів.

Працюємо в проекті

Завдання 2. Порадник школяра

На уроках ти можеш використовувати різні програми: демонструвати презентації під час доповіді, готувати тексти рефератів, малювати ілюстрації тощо. Для допомоги вивчення окремих предметів створені спеціальні навчальні комп’ютерні програми. Наприклад, програма Gran. Ти би хотів, щоб цю програму частіше використовували твої друзі під час підготовки до уроків геометрії. Для цього їм потрібна твоя допомога: розроби презентацію, текстовий документ чи карту знань, де розмісти інструкцію «Комп’ютер для вивчення геометрії», в якій опиши як можна застосовувати цю програму у навчанні.



Працюємо в проекті

Завдання 4. Рятівники планети

Одного разу в Інтернеті за адресою  https://www.youtube.com/watch?v=7OXCOkCCrIc 

ти знайшов мультфільм про енергоефективне освітлення «Добре світло».

Тому вирішив організувати у своїй школі акцію, спрямовану на збереження ресурсів. Для переконливості свого виступу про те, як економія ресурсів не тільки продовжує життя людей на планеті, а й зменшує витрати домашнього бюджету ти плануєш визначити джерела економії у своєму домі та провести відповідні обрахунки.  Якщо кожен учень твого класу зуміє переконати своїх батьків про необхідність запровадження ощадливого використання електроенергії, тепла, води, то разом ви зможете допомогти і нашій планеті, станете її рятівниками.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ПРАЦЮЄМО В ПРОЕКТІ

Номер слайду 2

Правила і вказівки роботи у вивчених програмах;алгоритм створення інформаційних моделей. У папці Прізвище Ім’я створи папку Проект. Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Номер слайду 3

Приклад. Україна моя вишивана. Завдання 2. Порадник школяра ЗАВДАННЯЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Путівник по материках і океанах. Завдання 1. Графічний редактор. Завдання 4. Рятівники планети

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіІдея проекту. Вишивка в Україні — це цілий світ образів, звичаїв наших предків. У вишивці, як і в народній пісні, відображається краса України, автентичність та глибока душа. Народне вишивання — живе мистецтво, яке постійно розвивається. Це багатство, створене протягом віків тисячами талановитих народних майстрів. Наше завдання — не розгубити його, а передати наступним поколінням. Оскільки кожна область України має свої особливості вишивки: орнаменти, кольори, образи, ти з однокласниками вирішив започаткувати проект Україна моя вишивана. Результат проекту. Результатом проекту буде карта України, де длякожної області зібрані відомості про історію вишивки, приклади вишивок, схеми та інструкції для створення власних. Приклад. Україна моя вишивана

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіПриклад. Україна моя вишивана (Виконання проекту)

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіПриклад. Україна моя вишивана

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіПриклад. Україна моя вишивана. У процесі реалізації проекту можуть бути одержані такі проміжні результати. Візьми участь у одному із проектів або запропонуй ідею свого проекту

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіТи неодноразово використовував різні програми для опрацювання зображень, текстів, табличних даних чи презентацій. Ти думаєш, що нічого нового придумати не можна? Ти помиляєшся! Спробуй створити свою програму, наприклад, графічний редактор, у якому можна малювати кольоровими геометричними фігурами — штампами. Такі малюнки можна використовувати як фоновий малюнок для Робочого столу чи для виготовлення ескізів тканин. У цьому редакторі має бути своя панель інструментів та палітра кольорів. При натисканні на колір у палітрі малюнки будуть виконуватись цим кольором. А якщо обрати кнопку із заготовкою фігури, то такою фігурою буде вкриватись усе робоче поле. Можна також передбачити інструмент для визначення щільності штампів. Завдання 1. Графічний редактор

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіЗавдання 2. Порадник школяра. На уроках ти можеш використовувати різні програми: демонструвати презентації під час доповіді, готувати тексти рефератів, малювати ілюстрації тощо. Для допомоги вивчення окремих предметів створені спеціальні навчальні комп’ютерні програми. Наприклад, програма Gran. Ти би хотів, щоб цю програму частіше використовували твої друзі під час підготовки до уроків геометрії. Для цього їм потрібна твоя допомога: розроби презентацію, текстовий документ чи карту знань, де розмісти інструкцію «Комп’ютер для вивчення геометрії», в якій опиши як можна застосовувати цю програму у навчанні.

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіЗавдання 3. Путівник по материках та океанах. Літо — час відпочинку та подорожей. Чи можна школяреві «об’їхати» весь світ за 90 днів канікул? Так, звісно, якщо разом із друзями реалізувати проект — створити путівник віртуальної подорожі нашою планетою. Складовою такого путівника може бути презентація на основі матеріалів із книг, інтернет-енциклопедій, фото та карт подорожі. А може бути окрема карта знань, яку кожен може підготувати для деякого материка чи океану. А тоді об’єднати усі карти в одне ціле: карту-путівник.

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіЗавдання 4. Рятівники планети. Одного разу в Інтернеті за адресою https://www.youtube.com/watch?v=7 OXCOk. CCr. Ic ти знайшов мультфільм про енергоефективне освітлення «Добре світло». Тому вирішив організувати у своїй школі акцію, спрямовану на збереження ресурсів. Для переконливості свого виступу про те, як економія ресурсів не тільки продовжує життя людей на планеті, а й зменшує витрати домашнього бюджету ти плануєш визначити джерела економії у своєму домі та провести відповідні обрахунки. Якщо кожен учень твого класу зуміє переконати своїх батьків про необхідність запровадження ощадливого використання електроенергії, тепла, води, то разом ви зможете допомогти і нашій планеті, станете її рятівниками.

Перегляд файлу

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд1.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд2.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд3.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд4.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд5.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд6.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд7.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд8.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд9.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд10.JPG

C:\Uroki\7Klass\Проект\Проект\Завдання_до_уроку_Проект\Завдання до уроку Проект\Слайд11.JPG

 

Перегляд файлу

ПРАЦЮЕМО В

ПРОЕКТ'

Правила i      роботи у вивчених програмах;

Пригадай • алгоритм створення                                 моделей

                                    У          Прпзвище 1м'я створи папку

Створи                                                 Проект

час виконання практичних завдань пам'ятай про правила безпеки

Пам'ятай при p060Ti з комп'ютером



Працюемо в

УкраТна моя вишивана (Виконання проекту)

Назва

За вдання

Результати , [нструментм

 

Назва

З а вдання

 

Результати, трументи

 

тр\бно зробити? Л. Обговорити

пр оекту та скласти план ро боти

1„2. Обрати область

YkpaiHa

Як зв'тувати?

Для планування проекту створиш карту знань (результат).

можна малювати на ватман' чи створлти за допомогоо програми Freek4ind на комп 'mepi Џн,сгрумент).

Написати та надЬлати еле про-

иною поштоо лист вчитепю та од • нокласни каи з товДом пенням про CBii вибјр регјону. Текст пов'домлення мо:«е бути таким : Якщо HiXT0 i3 однокласникгв не заперечуе, то я би xoriB у проекйрозглядати Житомирськуобпасть. Там проживае моя бабуся (резуль гат).

Можна скористатись пошт0ВИМ сервером туту, џК(, пег або

('нструме

 

етап

по б.но

2,2. Загмтати бабусю або р'дних про вишивки, як' е в родин'

Як зв@увати?

фото ко стом [з , виши нанок руш -

Збарегти зображення у Проект у структуpi папок (результат) та зробити закладку на сайт. з яхого взято фото (.;нструменг).

зтео-'нструкц[' (результат) , Зберегти файл у папц' Проу аласн'й струклур' папок чи зробити закладку юа сайи (iHcrpYMенг).

фото родинних вишивок (результаП. Сфотографувати чи скануваги з родинного альбому (јнсгрумент), Зберегги добрахеннн у Проект у власн'й структур' папок (/нсгрумент).

Спогади р'дних у з текстовим документом (результат). Використання текстового прощесора

Ауто або втеозапис (резуль-

2

2.1. Знайти 31HTep».eTi та зберегги на комп•ютер' втомостЈ про [стор[ю та

Закладки на корисн' сайти (результат). Робота i3 заклад. ками в браузер( наприклад,

 

 

 

 

гаг). Використання моб'льного телефону ('нсгрумент). Зберегтм файл у Проект у впа снјй cTpmypi папок

 

припади вишивки об-

 

з

 

З. 1. Вишити серветку за

 

фото серветки, вишлтот на уро-

 

раного репону, пегенди,

Googte Chrome

 

 

знайденими 'нструкцю-

 

ках прат (результат). З робити

 

цКавЈ факти, пов'язан' i3

({нструмент).

 

 

ми       створлти схему

 

фото та Зберегги зображення у

 

вишивкою; схеми. приклади вироб'в та iHcvpy•k.

цп 3' створен ня

фото зразкЈв вишивок 06paH0i 06nacTi (резульгаг). Зберегти зобрахення у Проект у впасн'й cTpykTypi папок та зробати закладку на сайт, 3 якого взято фото ёнсгруиент),

 

 

вишивки

 

ггапц' Проекту власн'й структур' папок.

Схема вишивки (результат) створити засобами граф'чного редактора ('нструме»гт). Эбе регтм файл у папцј Проект у впаснјЙ

, папок

Працюемо в npoekTi

Приклад. УкраТна моя вишивана

Назва

Завдання

Результати, 'нструменти

 

о по бно

як

4

4.1. Обрати засјб для

Редактор для створення карт

 

подання результатш

знань, редактор створення претекстовий процесор

 

4.2.06'еднати матерЈали

Карта знань, комп'ютерна пре-

 

та

або текстозий документ льтат

5

5.1. 0praHi3yaaw шкть.

план вистазки, розподЈл

 

ну виставку Ykpaiha моя

0603' язк'з (результат); кар-

 

вишивана

та знань, табличний процесор грумемт).

 

5.2. Презентувати

Кошторис заходу (резуль-

 

результати тдивтуаль-

тат); табличний процесор

 

ного проекту

( јнсгруменг),

Презентац'я комп•отерна (результг): Федактар презентац'й

 

6.1. Ошнити результат

Заподюен' опитувальн ика та анкети (результат); електронна пошта (пчструмент).

 

2. Птвесги птсумки

Обговорення (јнсгрумент).

 

6-3. Спланувати

План д'й, наприклад, об'една-

 

подальшу роботу

ти результатм 'ндивтуальних проекта — створлти карту (результат). Редактор карт знань FreeMind, редактор презентац' й ( тструменги).






Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ПРОЕКТРозгадай ребус

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся: Працюємо в проекті

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ПРАЦЮЄМО В ПРОЕКТІ

Номер слайду 6

Правила і вказівки роботи у вивчених програмах;алгоритм створення інформаційних моделей. У папці Прізвище Ім’я створи папку Проект. Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Проектування. Вивчаємо. Поняття проекту. Працюємо в проекті

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Проектування. Вивчаємо. Поняття проекту. Працюємо в проекті

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіПроектування. Вивчаємо. Проект

Номер слайду 10

Приклад. Україна моя вишивана. Завдання 2. Порадник школяра ЗАВДАННЯЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Путівник по материках і океанах. Завдання 1. Графічний редактор. Завдання 4. Рятівники планети

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіІдея проекту. Вишивка в Україні — це цілий світ образів, звичаїв наших предків. У вишивці, як і в народній пісні, відображається краса України, автентичність та глибока душа. Народне вишивання — живе мистецтво, яке постійно розвивається. Це багатство, створене протягом віків тисячами талановитих народних майстрів. Наше завдання — не розгубити його, а передати наступним поколінням. Оскільки кожна область України має свої особливості вишивки: орнаменти, кольори, образи, ти з однокласниками вирішив започаткувати проект Україна моя вишивана. Результат проекту. Результатом проекту буде карта України, де для кожної області зібрані відомості про історію вишивки, приклади вишивок, схеми та інструкції для створення власних. Приклад. Україна моя вишивана

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіПриклад. Україна моя вишивана (Виконання проекту)

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіПриклад. Україна моя вишивана

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіПриклад. Україна моя вишивана. У процесі реалізації проекту можуть бути одержані такі проміжні результати. Візьми участь у одному із проектів або запропонуй ідею свого проекту

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіТи неодноразово використовував різні програми для опрацювання зображень, текстів, табличних даних чи презентацій. Ти думаєш, що нічого нового придумати не можна? Ти помиляєшся! Спробуй створити свою програму, наприклад, графічний редактор, у якому можна малювати кольоровими геометричними фігурами — штампами. Такі малюнки можна використовувати як фоновий малюнок для Робочого столу чи для виготовлення ескізів тканин. У цьому редакторі має бути своя панель інструментів та палітра кольорів. При натисканні на колір у палітрі малюнки будуть виконуватись цим кольором. А якщо обрати кнопку із заготовкою фігури, то такою фігурою буде вкриватись усе робоче поле. Можна також передбачити інструмент для визначення щільності штампів. Завдання 1. Графічний редактор

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіЗавдання 2. Порадник школяра. На уроках ти можеш використовувати різні програми: демонструвати презентації під час доповіді, готувати тексти рефератів, малювати ілюстрації тощо. Для допомоги вивчення окремих предметів створені спеціальні навчальні комп’ютерні програми. Наприклад, програма Gran. Ти би хотів, щоб цю програму частіше використовували твої друзі під час підготовки до уроків геометрії. Для цього їм потрібна твоя допомога: розроби презентацію, текстовий документ чи карту знань, де розмісти інструкцію «Комп’ютер для вивчення геометрії», в якій опиши як можна застосовувати цю програму у навчанні.

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіЗавдання 3. Путівник по материках та океанах. Літо — час відпочинку та подорожей. Чи можна школяреві «об’їхати» весь світ за 90 днів канікул? Так, звісно, якщо разом із друзями реалізувати проект — створити путівник віртуальної подорожі нашою планетою. Складовою такого путівника може бути презентація на основі матеріалів із книг, інтернет-енциклопедій, фото та карт подорожі. А може бути окрема карта знань, яку кожен може підготувати для деякого материка чи океану. А тоді об’єднати усі карти в одне ціле: карту-путівник.

Номер слайду 18

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо в проектіЗавдання 4. Рятівники планети. Одного разу в Інтернеті за адресою https://www.youtube.com/watch?v=7 OXCOk. CCr. Ic ти знайшов мультфільм про енергоефективне освітлення «Добре світло». Тому вирішив організувати у своїй школі акцію, спрямовану на збереження ресурсів. Для переконливості свого виступу про те, як економія ресурсів не тільки продовжує життя людей на планеті, а й зменшує витрати домашнього бюджету ти плануєш визначити джерела економії у своєму домі та провести відповідні обрахунки. Якщо кожен учень твого класу зуміє переконати своїх батьків про необхідність запровадження ощадливого використання електроенергії, тепла, води, то разом ви зможете допомогти і нашій планеті, станете її рятівниками.

Номер слайду 19

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Виконати завдання §30-34 Проект

Номер слайду 20

Приклад. Україна моя вишивана. Завдання 2. Порадник школяра ЗАВДАННЯЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Путівник по материках і океанах. Завдання 1. Графічний редактор. Завдання 4. Рятівники планети

Номер слайду 21

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером. Проектування

zip
Додано
6 травня 2019
Переглядів
2002
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку