Ідея проекту. Вишивка в Україні — це цілий світ образів, звичаїв наших предків. У вишивці, як і в народній пісні, відображається краса України, автентичність та глибока душа.
Народне вишивання — живе мистецтво, яке постійно розвивається. Це багатство, створене протягом віків тисячами талановитих народних майстрів.
Наше завдання — не розгубити його, а передати наступним поколінням.
Оскільки кожна область України має свої особливості вишивки: орнаменти, кольори, образи, ти з однокласниками вирішив започаткувати проект Україна моя вишивана.
Результат проекту. Результатом проекту буде карта
України, де для кожної області зібрані відомості про історію вишивки, приклади вишивок, схеми та інструкції для створення власних.
Ти неодноразово використовував різні програми для опрацювання зображень, текстів, табличних даних чи презентацій. Ти думаєш, що нічого нового придумати не можна? Ти помиляєшся! Спробуй створити свою програму, наприклад, графічний редактор, у якому можна малювати кольоровими геометричними фігурами — штампами. Такі малюнки можна використовувати як фоновий малюнок для Робочого столу чи для виготовлення ескізів тканин. У цьому редакторі має бути своя панель інструментів та палітра кольорів. При натисканні на колір у палітрі малюнки будуть виконуватись цим кольором. А якщо обрати кнопку із заготовкою фігури, то такою фігурою буде вкриватись усе робоче поле. Можна також передбачити інструмент для визначення щільності штампів.
На уроках ти можеш використовувати різні програми: демонструвати презентації під час доповіді, готувати тексти рефератів, малювати ілюстрації тощо. Для допомоги вивчення окремих предметів створені спеціальні навчальні комп’ютерні програми. Наприклад, програма Gran. Ти би хотів, щоб цю програму частіше використовували твої друзі під час підготовки до уроків геометрії. Для цього їм потрібна твоя допомога: розроби презентацію, текстовий документ чи карту знань, де розмісти інструкцію «Комп’ютер для вивчення геометрії», в якій опиши як можна застосовувати цю програму у навчанні.
Одного разу в Інтернеті за адресою https://www.youtube.com/watch?v=7OXCOkCCrIc
ти знайшов мультфільм про енергоефективне освітлення «Добре світло».
Тому вирішив організувати у своїй школі акцію, спрямовану на збереження ресурсів. Для переконливості свого виступу про те, як економія ресурсів не тільки продовжує життя людей на планеті, а й зменшує витрати домашнього бюджету ти плануєш визначити джерела економії у своєму домі та провести відповідні обрахунки. Якщо кожен учень твого класу зуміє переконати своїх батьків про необхідність запровадження ощадливого використання електроенергії, тепла, води, то разом ви зможете допомогти і нашій планеті, станете її рятівниками.
ПРАЦЮЕМО В
Правила i роботи у вивчених програмах;
Пригадай • алгоритм створення моделей
У Прпзвище 1м'я створи папку
Створи Проект
час виконання практичних завдань пам'ятай про правила безпеки
Пам'ятай при p060Ti з комп'ютером
УкраТна моя вишивана (Виконання проекту)
Назва |
За вдання |
Результати , [нструментм |
|
Назва |
З а вдання |
|
Результати, трументи |
|
тр\бно зробити? Л. Обговорити пр оекту та скласти план ро боти 1„2. Обрати область YkpaiHa |
Як зв'тувати? Для планування проекту створиш карту знань (результат). можна малювати на ватман' чи створлти за допомогоо програми Freek4ind на комп 'mepi Џн,сгрумент). Написати та надЬлати еле про- иною поштоо лист вчитепю та од • нокласни каи з товДом пенням про CBii вибјр регјону. Текст пов'домлення мо:«е бути таким : Якщо HiXT0 i3 однокласникгв не заперечуе, то я би xoriB у проекйрозглядати Житомирськуобпасть. Там проживае моя бабуся (резуль гат). Можна скористатись пошт0ВИМ сервером туту, џК(, пег або ('нструме |
|
етап |
по б.но 2,2. Загмтати бабусю або р'дних про вишивки, як' е в родин' |
• |
Як зв@увати? фото ко стом [з , виши нанок руш - Збарегти зображення у Проект у структуpi папок (результат) та зробити закладку на сайт. з яхого взято фото (.;нструменг). зтео-'нструкц[' (результат) , Зберегти файл у папц' Проу аласн'й струклур' папок чи зробити закладку юа сайи (iHcrpYMенг). фото родинних вишивок (результаП. Сфотографувати чи скануваги з родинного альбому (јнсгрумент), Зберегги добрахеннн у Проект у власн'й структур' папок (/нсгрумент). Спогади р'дних у з текстовим документом (результат). Використання текстового прощесора Ауто або втеозапис (резуль- |
2 |
2.1. Знайти 31HTep».eTi та зберегги на комп•ютер' втомостЈ про [стор[ю та |
Закладки на корисн' сайти (результат). Робота i3 заклад. ками в браузер( наприклад, |
|
|
|
|
гаг). Використання моб'льного телефону ('нсгрумент). Зберегтм файл у Проект у впа снјй cTpmypi папок |
|
припади вишивки об- |
|
з |
|
З. 1. Вишити серветку за |
|
фото серветки, вишлтот на уро- |
|
раного репону, пегенди, |
Googte Chrome |
|
|
знайденими 'нструкцю- |
|
ках прат (результат). З робити |
|
цКавЈ факти, пов'язан' i3 |
({нструмент). |
|
|
ми створлти схему |
|
фото та Зберегги зображення у |
|
вишивкою; схеми. приклади вироб'в та iHcvpy•k. цп 3' створен ня |
фото зразкЈв вишивок 06paH0i 06nacTi (резульгаг). Зберегти зобрахення у Проект у впасн'й cTpykTypi папок та зробати закладку на сайт, 3 якого взято фото ёнсгруиент), |
|
|
вишивки |
|
ггапц' Проекту власн'й структур' папок. Схема вишивки (результат) створити засобами граф'чного редактора ('нструме»гт). Эбе регтм файл у папцј Проект у впаснјЙ , папок |
Працюемо в npoekTi
Приклад. УкраТна моя вишивана
Назва |
Завдання |
Результати, 'нструменти |
|
о по бно |
як |
4 |
4.1. Обрати засјб для |
Редактор для створення карт |
|
подання результатш |
знань, редактор створення претекстовий процесор |
|
4.2.06'еднати матерЈали |
Карта знань, комп'ютерна пре- |
|
та |
або текстозий документ льтат |
5 |
5.1. 0praHi3yaaw шкть. |
план вистазки, розподЈл |
|
ну виставку Ykpaiha моя |
0603' язк'з (результат); кар- |
|
вишивана |
та знань, табличний процесор грумемт). |
|
5.2. Презентувати |
Кошторис заходу (резуль- |
|
результати тдивтуаль- |
тат); табличний процесор |
|
ного проекту |
( јнсгруменг), Презентац'я комп•отерна (результг): Федактар презентац'й |
|
6.1. Ошнити результат |
Заподюен' опитувальн ика та анкети (результат); електронна пошта (пчструмент). |
|
2. Птвесги птсумки |
Обговорення (јнсгрумент). |
|
6-3. Спланувати |
План д'й, наприклад, об'една- |
|
подальшу роботу |
ти результатм 'ндивтуальних проекта — створлти карту (результат). Редактор карт знань FreeMind, редактор презентац' й ( тструменги). |