Поняття про програму. Запуск програми на виконання. Завершення роботи з програмою. Вікно програми, основні об’єкти вікна. Операції над вікнами.

Про матеріал

Розробка уроку на тему "Поняття про програму. Запуск програми на виконання. Завершення роботи з програмою. Вікно програми, основні об'єкти вікна. Операції над вікнами."

Перегляд файлу

Урок №9                                                    5 клас

Тема: Поняття про програму. Запуск програми на виконання. Завершення роботи з програмою. Вікно програми, основні об’єкти вікна. Операції над вікнами.

 

Навчальна мета: Познайомити учнів з поняттям вікна програми та об’єктами вікна програми, запуском та завершенням роботи програми.

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Посміхніться, привітайтесь. Сідайте

Перевірка домашнього завдання:

Слово вчителя: На минулому уроці ми з вами розглядали як підготувати та коректно завершити роботу комп’ютера та що таке Робочий стіл.

Фронтальне опитування

  1. Який головний пристрій у комп’ютері? (системний блок)
  2. Що таке системний блок? (системний блок – каркас в якому є всі складові «внутрішні органи» комп’ютера: процесор, материнська плата, вентилятор, жорсткий диск).
  3. За допомогою чого ми вмикаємо комп’ютер? (кнопка Power)
  4. Що ми бачимо, коли вмикаємо комп’ютер? (Робочий стіл)
  5. Що відбувається коли ми натискаємо на ці ярлики? (З’являється вікно)

Слово вчителя: Мені приємно, що ви засвоїли матеріал минулого уроку!Молодці!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя: Діти, подивіться у вікно. Що ви бачите? (Відповіді дітей)

Діти, а що ж таке вікно?

Скажіть, а вікна є лише в будівлях чи ще десь?(відповіді дітей)

Чи пов’язані якимось чином вікно із комп’ютером?

Про те як пов’язані між собою вікно та комп’ютер ми дізнаємось на сьогоднішньому уроці. (записуємо тему уроку в зошити).

ІІІ. Цілепокладання

Погляньте будь ласка на тему і скажіть про що ви дізнаєтесь сьогодні?

(А як ти вважаєш…., Я з вами згодна і підведу підсумок (СЛАЙД 2))

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя: Слайд 3, слайд 4 (визначення записати в зошит – діти прочитайте те що ви записали; так скажіть же мені що ж таке «програма»).

-діти, як ви вважаєте, а хто створює програму? (відповідь, слайд 5).

- А яке призначення програм? (відповіді, слайд 6)

А для чого ми в житті  (ми, батьки, вчені) використовуємо їх? (відповіді, сл..7). програми дуже важливі для нашого сьогодення, адже вони дозволяють нам вирішувати багато питань, напр.. лікар може завдяки програмі зробити швидко нам флюорографію, касир може нам швидко порахувати наші покупки….

  • Зверніть увагу як працює програма (сл..8)

Робота з підручником

Слово вчителя: Відкрийте підручники на стор.       , і прочитайте самостійно з чого складається вікно програми (слайд 11).

  • Як ми можемо розташувати вікно? Відповіді (сл..14-16)
  • Бувають в житті такі випадки коли роботу треба зробити дуже швидко, а мишка не завжди під рукою, тому є метод як можна працювати з вікнами працюючи лише на клавіатурі (слайд 17) – записали в зошит.
  • І так на сьогоднішньому уроці ми з вами говорили про що? (слайд 18)

А тепер 2 хвилинки для перепочинку

4. Закріплення набутих знань.

А зараз попрацюємо з друкованим зошитом. Відкрили зошит на сторінці 28, урок 9. (слайд 20).

Вправа перша., Перевірка (слайд 21). (Оцінки)

Вправа друга (слайд 22). Молодець ти впорався із завданням.

Працюємо за комп’ютером. Перед тим як ви сядите за комп’ютером давайте згадаємо основні правила роботи за ним. (слайд 24).(відкрити декілька будь-яких програм і зробити без мишки перегортання програм записаним методом, закрити всі відкриті програми.

  1. Підсумок уроку

На початку уроку ви ставили завдання (слайд 2). Давайте проаналізуємо нашу роботу.

  • Діти ви плідно попрацювали, я бачу що ви засвоїли матеріал нашого уроку. Але для того аби ви краще запам’ятали, запишіть Д/З (слайд 25)

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шупик Євгенія
Додано
22 вересня 2018
Переглядів
1035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку