Порівняння прикладів Скворцова

Про матеріал
Мета: формування навичок порівняння математичних виразів; актуалізувати прийом додавання й віднімання чисел частинами з переходом через розряд, знаходити невідомі компоненти додавання й віднімання; формування вміння знаходити значення виразів на кілька дій із дужками, навички додавання й віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток; закріплювати вміння обчислювати периметр многокутника. Обладнення: роздавальний матеріал (картки);цеглинки лего демонстраційний матеріал (ІКТ, електронна презентація)
Перегляд файлу

 

Тема: Порівняння прикладів

 

Мета: формування навичок порівняння математичних виразів; актуалізувати прийом додавання й віднімання чисел частинами з переходом через розряд, знаходити невідомі компоненти додавання й віднімання; формування вміння знаходити значення виразів на кілька дій із дужками, навички додавання й віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток; закріплювати вміння обчислювати периметр многокутника.

 

Обладнення: роздавальний матеріал (картки);цеглинки лего демонстраційний матеріал (ІКТ, електронна презентація)

 

Хід уроку

 

І Організаційний момент

 

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

2. Перевірка готовності до подорожі (слайд 1)

 

-Подивіться, що зранку я зранку побачила на електронній пошті. Я роздруковала кожному листа від Око. Знайдіть його та прочитайте

   

    «Я запрошую ваш клас до подорожі по планетам Сонячної системи. На кожній планеті знайдете зірочку з літерою і зможете скласти з якої я планети прилетів до вас.»

 

3. Усні обчислення

Слайд 2

- Для того щоб відправитись у подорож необхідно розташувати числа у порядку зростання. Якщо всі числа розташуєте правильно, то дізнаєтесь на чому відправимось у подорож.

75   50   18   10   88  65

10 18 50 65 75 88

  • На чому відправимось у подорож? (На ракеті)

Слайд 3

Робота з лего

  • Ось вона наша перша зупинка. Ми з вами опинились на зупинці Марс. Щоб отримати зірочку необхідно розвязати приклади за допомою лего. Показуйте той колір цеглинки, на якій правильна відповідь позначена.(слайд 4-8)
  • Візьміть зірочку з конверту

Слайд 9

  • Ось ми вже добрались до наступної планети і це у нас планета Юпітер.
  • На цій зупинці нас чекає завдання задача. Давайте згадаємо, що необхідно знати для розвязання задачі? ( Умову, запитання)
  • Знайдіть конверт з зображенням Юпітера.

4. Робота за задачею

  • перевіремо чи правильно ви іі розвязали. (Слайд 10)
  • 5. Фізкультхвилинка
  • Мій друг запрошує вас перепочити.

Слайд 11

6. Порівняння виразів

  • Ось і наступна зупинка Сатурн(Слайд 12)
  • Ця планета нам прготувала наступне завдання. Прочитате його. ПОрівняйте вирази.
  • Що таке порівняти вирази (поставити знаки більше, меньше, дорівнює)
  • Що необхідно зробити, перед порівняннням числових виразів? (вирішити приклади)

Слайд 12 і 13

7. Розвязання прикладів по діям

Сдайд 14

  • Ось ми вже і на останній зупинці планеті Нептун
  • Вона нам приготувала приклади по діям. Розвяжіть їх самостіно, а потім перевіремо один у одного

Слайд 15

Робота в парі. Обчислення периметра многокутника

- З цеглинок лего складіть прямокутник. Виміряйте його сторони та обчисліть його периметр.

8. Підсумок уроку

Слайд 16

 Ось і заверилаь наша подорож. Час дізнатися з якої я планети прибув до вас. 

Діти складають літери на зірочках.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку