Автор:
Шкунда Т.А. – заступник директора з навчально- виховної роботи, учитель англійської мови, спеціаліст другої категорії Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 33 ім. Василя Симоненка
У посібнику представлено короткий теоретичний матеріал та зразок «Портфоліо учня з англійської мови». Дібраний матеріал є різноманітним за стилями й жанрами, розвивальним та цікавим для сучасних дітей. Запропоновані завдання сприятимуть формуванню вміння висловлювати думку за зразком.
Дана розробка є узагальненням індивідуального досвіду школярів під час вивчення окремих тем з англійської мови.
Розроблені матеріали можуть бути використані в практичній діяльності учителів англійської мови.
ЗМІСТ
Передмова………………………………………………………………. 4
Що означає «портфоліо»?....................................................................... 5
My English Portfolio……………………………………………………. 8
About Myself…………………………………………………….. 10
My Family……………………………………………………….. 12
My Friends………………………………………………………. 15
My School………………………………………………………. 18
Merry Christmas………………………………………………… 22 Let’s Play………………………………………………………… 24
I have got………………………………………………………… 27
Список використаних джерел………………………………………… 29
ПЕРЕДМОВА
Шановні колеги!
«Портфоліо учня з англійської мови» розроблено на основі авторського задуму для позитивної мотивації молодших школярів до вивчення англійської мови.
Матеріал включає в себе теоретичну частину щодо значення слова «портфоліо», а також зразок портфоліо, який можна використати як основу для створення власної розробки. Крім того, до кожного розділу подається матеріал для читання, який створений за допомогою програми Tagxedo, яка
розширює можливості учителя для створення цікавинок у читанні.
Також пропонуються різноманітні завдання, пов’язані з окремим розділом підручника з англійської мови для учнів 2го класу за авторством Карп’юк О.Д.
Матеріал можна використовувати для узагальнення знань, умінь та навичок учнів. Тому, в кінці кожної частини є відповідна шкала для оцінювання: Your mark:
Звісно, що для кращого сприйняття важливе оформлення роботи. На сторінках «Портфоліо» можна зустріти не лише різнокольорові ілюстрації, а й завдання, у яких потрібно розфарбувати малюнки.
Цей вид роботи був запроваджений мною три роки назад. Це не лише стимулює дітей до навчання та розвиває в них естетичний смак в оформленні своїх робіт, а й допомагає їм готуватися до підсумкових робіт за теми та семестр. Крім того, учитель може проявити свою творчість та креативність при створенні завдань і врахувати можливості та рівень знань учнів. Сподіваюсь, на сторінках цієї роботи ви знайдете для себе корисну інформацію. Хай щастить!
Що означає «портофоліо»?
Ніхто не може продемонструвати світу, який я є, яскравіше, ніж це зміг зробити я сам. Ніхто не може заховати
себе від собі подібних, оскільки кожний вчинок людини, кожний акт
творчості говорить про його автора
Ернест Хемінгуей
Модернізація освіти змушує по-новому поглянути на форми та методи роботи з учнями. Для їх зацікавлення учитель постійно знаходить цікаві, креативні та неординарні підходи до стимулювання учнівської діяльності. Одним із таких видів роботи є створення учнівського портфоліо.
У перекладі з англійської – «папка, портфель»; з італійської – «папка з документами», «папка спеціаліста»; з французької - «викладати», «формулювати», а також «досьє» або «зібрання досягнень». Портфоліо може бути як на папері, так і в електронному вигляді. Електронне портфоліо, в свою чергу, може зберігатись локально (бути доступним лише визначеному колу людей) та глобально (бути доступним для всього світу — для користувачів інтернету). Глобально доступне портфоліо інакше називається веб-портфоліо.
У ХV- XVIст. поняття «портфоліо» прийшло до нас із Західної Європи. В особливій папці під назвою «портфоліо» архітектори представляли замовникам ескізи своїх будівельних проектів. Уміст таких папок давав замовнику можливість скласти уявлення про професійні здібності майстра. У свій час у портфоліо втілювались найважливіші досягнення дизайнерів, фотографів, архітекторів. Сьогодні портфоліо застосовують для демонстрації досягнень як організацій, так і окремих працівників.
У сфері освіти портфоліо почали використовувати з середини 80-х років у
Сполучених Штатах Америки. На думку автора книги «The Teaching Portfolio» Пітера Зелдіна, портфоліо вчителя - це черговий етап у розвитку професії.
Тому, як учителя, мене зацікавила така форма роботи саме у навчальній діяльності з учнями. Технологія «Портфоліо» - це спосіб фіксування, нагромадження і узагальнення знань, умінь та навичок з вивчення англійської мови.
Технологія «Портфоліо учня» допомагає розв’язати наступні педагогічні завдання:
Кожен учень має можливість вибору індивідуального маршруту, виконуючи як обов’язкові завдання, так і додаткові творчі, які розкривають особисті уподобання учня, його інтереси.
Можна виділити такі функції портфоліо:
Принципи формування портфоліо:
_______________________________________________________
_______________________________________________________ _______________________________________________________
_______________________________________________________
Sound [æ].
Sounds [n], [p], [s].
photo |
Meet my My name is _____________.
photo |
This is my . Her name is________________.
This is my . His name is ________________. photo
I love my family.
Your mark:
Family Tree
Sounds [t], [f], [m].
Sounds [r], [h].
Look, this is my friend.
His name is ______________________. photo He is____________________years old.
Look, this is my friend.
Her name is ______________________. photo She is____________________years old.
Look, this is my friend.
Her name is ______________________. photo Sh e is____________________years old.
Ben’s father Ben’s mother Ben’s grandpa Ben’s grandma
Your mark:
Sound [ʌ]
Sound [ʃ]
3.Classroom
5.Computer
6.Pencil
7.Blackboard
Your mark:
Sound [tʃ]
Sound [u:]
MERRY CHRISTMAS
Look, this is my Christmas Tree.
Look, this is my ball.
Look, this is my Christmas ball.
Look, this is my bell.
a |
b |
c |
d |
e |
f |
g |
h |
i |
j |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
k |
l |
m |
n |
o |
p |
q |
r |
s |
t |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
u |
v |
w |
x |
y |
z |
|
|
|
|
|
|
Your mark:
Sound [i:]
Riding a bike
Reading
Dancing
Singing
Climbing a tree
Fishing
Flying a kite
Singing
Drawing
Flying a kite
Swimming
Jumping
I can_________________________________________ I cannot_______________________________________
My mother can ____________________ ____________ My mother cannot_________________ _____________
My friend can ____________________ ____________ My friend cannot_________________ _____________
Your mark:
Sound [ɑ:]
Sound [ɔ:]
Wordsearch
Література: 1. Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012. –
136с.: іл.
2. Васильченко Л. Технологія портфоліо в освіті //Управління школою № 13. 2007 р.
3. Методичний вісник: портфоліо як засіб самоорганізації та саморозвитку особистості (випуск 4) / Упорядники Л.Скальська, О.Нижник, А.Дутчак, С.Клімковська. – Івано-Франківськ: ОІППО, 2009.
Інтернет-джерела:
4. http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/portfolio-vchitelya-vidi-tastruktura.html
5. xn--80aidggmofok4a3dvc.xn--p1ai
6. dc.lviv.ua
11. http://cliparts.co/cliparts
14. pngimg.com
15. galleryhip.com
16. www.stressballsonly.com.au
17. www.krivany.sk
19. pixshark.com
20. www.glogster.com
21. pixshark.com
24. cafebazaar.ir
25. pngimg.com
26. abcnews.go.com
31. mentalfloss.com
33. quoteimg.com