Портфоліо класного керівника

Про матеріал
Нерідко думаєш, міркуєш – хто ти? Для чого ти живеш? Хто я? Я – це зв`язок між поняттям “сьогодні ” і “завтра” . Хранитель цінностей минулих і майбутніх поколінь, а ще актор, психолог, вихователь і сценарист. І постановник дій, а іноді я адвокат, суддею я буваю, і школярів до творчості постійно залучаю. Я вчу дітей любити і творчо працювати, кермо романтикам допомагаю я тримати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо класного керівника 9 класу Олексіївської ЗОШ І – ІІІ ступенів Сумського р-ну, Сумської обл. Шматенко Ірини Миколаївни

Номер слайду 2

Освіта: Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка (2006 – 2011 р.р.)Кваліфікація: учитель трудового навчання та інформатики ІІ категоріїЗагальний стаж педагогічної роботи: 5 років. Стаж роботи на посаді класного керівника - 4 роки.

Номер слайду 3

Мудрі слова, які допомагають працювати: Складна робота вчителя, в його праці потрібне гаряче серце. Він керівник без претензії на владу, друг без панібратства, порадник без нотацій, вишка, куди піднімає він свого вихованця, щоб разом озирнути світ дитячими очима, розміркувати по-дорослому. Якої поваги гідна людина, що вміщує в собі душу дитини, підлітка і юнака!   Класний керівник творить найбільше багатство суcпільства -Людину...                                                                                                                                                                         

Номер слайду 4

Проблема, над якою я працюю, як класний керівник:«Формування життєвих компетенцій шляхом впровадження інноваційних технологій».

Номер слайду 5

Мета моєї роботи: - проаналізувати і узагальнити результати педагогічної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності; - об`єктивно оцінити свої можливості і спланувати свою роботу для подальшого досягнення більш високих результатів .

Номер слайду 6

Моє педагогічне кредо: Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в ній творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Життєве кредо: Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити, але для цього ми маємо єдине, що в нас є – це час! Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом, той, хто прагне зробити більше за того, хто зможе!

Номер слайду 7

Про себе Нерідко думаєш, міркуєш – хто ти? Для чого ти живеш? Хто я? Я – це зв`язок між поняттям “ сьогодні ” і “ завтра ” , Хранитель цінностей минулих і майбутніх поколінь, А ще актор, психолог і вихователь, і сценарист, І постановник дій, а іноді я адвокат, суддею я буваю, І школярів до творчості постійно залучаю. Я вчу дітей любити і творчо працювати, Кермо романтикам допомагаю я тримати.

Номер слайду 8

Життя та діяльність учнівського колективу вибудовуються на таких принципах:а) єдність і цілісність. Первинні колективи й об'єднання мають спрямовувати свою діяльність на досягнення загальної мети виховання всебічно розвиненої особистості;б) постійний рух уперед. Реалізація цього принципу потребує послідовної постановки завдань, залучення вихованців до їх розв'язання, вияву з їх боку активності, переживання радості від успішного їх виконання;в) організація різноманітної діяльності. Людська особистість формується тільки в діяльності, і що різноманітніші її види, то кращі умови для її всебічного розвитку. З урахуванням цього учнів, крім навчальної діяльності, залучають до суспільно корисної праці, спорту, художньої самодіяльності. Завдяки цьому збагачується духовне життя колективу взагалі й кожного учня зокрема;г) формування почуття честі. Воно є індикатором ставлення учня до колективу. Почуття честі пов'язане з почуттями обов'язку й відповідальності. Учень, який дорожить честю своєї школи, відповідальніше виконує свій обов'язок;ґ) збереження колективних традицій. Особливу увагу слід приділити збереженню та примноженню шкільних традицій як неписаних законів, що роблять життя колективу змістовним, цілеспрямованим.

Номер слайду 9

Правила членів учнівського самоврядування:1. Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей виберемо золоті.3. Ідею іншого не маєш права критикувати, покритикуєш — не буде ідей.4. Думку викладай розважливо, якщо потрібно — повтори.5. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно. і; 6. Чітко втямиш — краще зробиш.7. Погодився легко — не означає сприйняв глибоко.8. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій задаватися.9. Довіру треба розуміти так: усе перевіряється ділом, турботою і дружбою.10. Перш ніж приймати рішення, навчись бездоганно його виконувати.11. Будь-яке діло вінчає результат. Не соромно помилятися. Соромно не вміти і не бажати виправитися.12. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.13. Твори, фантазуй сміливіше — шукай шляхів виконання рішень.14. Не відкладай на завтра вирішення питання, яке необхідно і можна вирішити сьогодні.15. Прийняв рішення — виконуй! Доручив іншим — довіряй! Довіряючи — перевіряй! Перевіряючи — допомагай! Допомагаючи — не підміняй!

Номер слайду 10

Завдання, направлені на формування творчої особистості:1) Вивчення особистості дитини (індивідуальних і вікових особливостей; інтересів; нахилів і здібностей);2) Вивчення і аналіз інтересів учнів;3) Взаємодія з педагогами, суспільним психологом;4) Взаємодія з сім’ями учнів, індивідуальна робота з батьками учнів;5) Виявлення рівня вихованості дитячого колективу; створення програми виховання дитячого колективу;6)Формування паспорту розвитку особистості учнів;7) Вирішення шляхів представлення дитячих творчих досягнень.

Номер слайду 11

Рівні формування класного колективу:1. Вивчення учнів класу, постановка цілей і завдань виховної роботи.       2. Організація класного самоврядування, створення класних традицій, встановлення правильних взаємин із загальношкільним колективом.      3. Встановлення сприятливого психологічного мікроклімату в класі.

Номер слайду 12

Неможна:1. Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей. 2. Часто насміхатись над дитиною, бо вона стане замкнутою. 3. Постійно дорікати дитині, бо в неї з'явиться почуття безпідставної провини. 4. Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною. 5. Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання. Необхідно:1. Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі. 2. Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою. 3. Поводитись з дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою. 4. Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей. 5. Постійно підтримувати дитину, заохочувати і розуміти, тоді вона буде любитиі поважати інших.

Номер слайду 13

Роль та функції класного керівника:1. Організаторські.2. Аналітико – узагальнюючі.3. Координаційно- інформаційні.4. Психологічні.5. Стимулюючо- гальмівні.

Номер слайду 14

ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:· Учитель має бути особистістю, привабливого для дітей.· Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.· Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.· Учитель має бути веселим, жартівливим.· Учитель повинен раціонально використовувати свій час.· Учитель має бути доброзичливим.· Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.· Гасло вчителя: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.· Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дтини, вміти її вислухати.· Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки.· Педагог повинен приймати тільки обдуманні рішення.· Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.· Учителеві необхідно виховувати в дітей самодісципліну.

Номер слайду 15

Результативність роботи класу:1) Участь у районному конкурсі малюнків солдатам АТО;2) Участь у шкільних суботниках;3) Робота волонтерів в організації шкільних акцій4) Участь у шкільних фестивалях юних талантів;5) Участь класу у Драматичному гуртку;6) Родинне свято «Уклін тобі, жінко…!»;7) Участь у районних конкурсах: «Молодь обирає здоров’я»;8) Участь у шкільних флеш-мобах;9) Участь у районних конкурсах «Колосок», «Greenwich», «Геліантус» та ін.

pptx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку