Виховний захід "І знову вічна тема кохання"

Про матеріал
Методична розробка включає методичні матеріали, які виховують загальнолюдські норми поведінки у відношеннях юнаків і дівчат, якості сім’янина; формують, гендерну культуру, підвищують рівень самосвідомості, поваги до протилежної статі; сприяють гуманізації міжособистісних стосунків студентів групи.
Перегляд файлу

Картинки по запросу надувны кулькиПохожее изображение

Автор:           Бартко Ж. В. –  викладач Могилів-Подільського технолого-

                       економічного коледжу Вінницького національного аграрного

                       університету

 

Рецензент:   Чорна С.А. -  викладач Могилів-Подільського  технолого-

                       економічного коледжу Вінницького національного аграрного

                       університету

 

 

 

 

 

 

 

                                                 Методична розробка включає методичні

                                               матеріали, які виховують загальнолюдські норми

                                               поведінки у відношеннях юнаків і дівчат, якості

                                               сім’янина; формують, гендерну культуру;

                                               підвищують  рівень самосвідомості, поваги до

                                               протилежної статі; сприяють гуманізації

                                               міжособистісних стосунків студентів групи.

                                                          Рекомендувати для викладачів

                                               навчальних закладів  І-ІІ рівня акредитації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               Розглянуто і схвалено на засіданні

                                                       циклової комісії  природничо-наукових

                                                та загальноекономічних  дисциплін

                                                        Протокол №        від               2019 р.

                                                   Голова ц/к:                   /Носкова Т.А./

 

 

 

 

 

Конкурсно-розважальна програма  “І знову вічна тема кохання”

 

Мета заходу:

  • виховувати загальнолюдські норми поведінки у відношеннях юнаків і дівчат, якості сім’янина;
  • формувати, гендерну культуру;
  • підвищити  рівень самосвідомості, поваги до протилежної статі;
  • гуманізація міжособистісних стосунків студентів групи.

Обладнання: плакат, вислови відомих людей про кохання, повітряні кульки в формі серця, квіти, валентинки, таблички з номерами для пар; фанти з іменами відомих закоханих пар; картки з завданнями (питаннями) (по 3 комплекти), ножиці, сухий клей, листи червоного, рожевого і білого кольорів (3 комплекти); для журі – сигнальні картки з цифрами від 1 до 5 (3 комплекти), бланки підсумків; таймер (пісочні часи), музичні фонограми, мультимедійна презентація.

 

Хід заходу:

 

Звучить тиха романтична мелодія:

https://www.youtube.com/watch?v=53Gzq7ruBQ0

https://www.youtube.com/watch?v=RtvdFBOPuJY

З'являються ведучі: ведуча (у білій сукні, прикрашеній  червоними сердечками) та ведучий (у білій сорочці  з червоною хусточкою у кишені піджака).

 

Ведучий

Ми щиро раді вас вітати на святкуванні Дня святого Валентина -  Дні всіх закоханих. 

 

Ведуча

Про кохання не говорять, про нього вже все сказано... Тож сьогодні будемо просто вдихати аромат закоханості, насолоджуватися захоплюючим видовищем, цікавими і веселими конкурсами, романтичною музикою. 

 

Ведучий

Отож, із Днем святого Валентина всіх нас! Із днем юності… Кохання.. Молодості і краси! Кохайте і будьте коханими!

 

Ведуча.

Сьогодні на вечорі ми сподіваємось вибрати найніжнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, найтаємничішу пару – Валентина і Валентину сьогоднішнього свята.

 

Ведучий

Зустрічаємо наші пари.

Пара №1. Валерія і Юрій!

Валерія! Дівчина з характером. Розумниця та просто красуня.

Юрій! Наш юний майстер, який за короткий час полонив серця не однієї дівчини.

 

Пара №2 Аліна і Олег!

Аліна! Ця дівчина за словом в карман не полізе, тому навіть не намагайтесь з нею сперечатися.

Олег! Наш ходячий позитив, без якого важко уявити навчальний день групи, ну і просто класний друг.

 

Пара №3 Марія і Сергій!

Марія! Дівчина витончена і тендітна, завжди привітна і усміхнена. На перший погляд непомітна, скромна. Дивлячись на неї, ніколи не скажеш, що це леді з твердим характером…

Сергій! Дружелюбний та веселий. Вражає всіх своєю привабливою статурою, володіє твердим характером та привітною усмішкою, цікавою та веселою зробить будь-яку розмову. Знайде вихід із будь якої ситуації і дасть пораду іншим…

 

Ведуча

Тепер привітаємо наше шановне журі. Оцінювати конкурси буде журі в складі: ____________________________________________________________

 

Ведучий

Отже, наші пари готові до першого конкурсу, який має назвуДавайте познайомимося”.

 

Ведуча: 

Умови конкурсу:

Станьте навпроти один одного. Уважно подивіться на свою другу половинку і запам’ятайте кожну деталь. А тепер поверніться спинами.

Пари почергово дають відповіді на питання ведучого. Кожній парі за відповідь, що співпадає, нараховується 1 бал.

 

Ведучий

Спочатку питання на спостережливість.

Відповідають хлопці.

  1. Якого кольору очі в…?
  2. Якого кольору манікюр у ……?
  3. У ……. є сережки? Якої вони форми?

 

Ведуча

А тепер відповідають дівчата.

  1. Якого кольору волосся в …?
  2. В що одягнений … ?
  3. У ………. є ямка на бороді?

Примітка. Приклади можливих додаткових питань.

  1. У ….. є родинка на щоці?
  2. Чи є годинник на руці у ….?
  3. У ……. є каблучка?
  4. Яка зачіска у …?
  5. До якого типу відноситься обличчя вашого партнера: вольове,  мужнє, серйозне? Або кумедне, веселе, чарівне?

 

Ведучий

А зараз ми дізнаємося,  як добре Ви знаєте один одного.

 

Примітка. Пари почергово  дають відповіді на питання ведучого спочатку у письмовому вигляді, потім – в усній формі. Кожній парі за збіжну відповідь нараховується 1 бал.

 

Питання дівчатам.

  1. Яка страва найбільше подобається вашому партнерові …?
  2. Яка музична група подобається вашому партнерові ……?
  3. Яким видом спорту займається ваш партнер ……?

 

Ведуча

Відповідають хлопці.

  1. Які улюблені квіти … ?
  2. Яка музика подобається ……?
  3. Чим захоплюється  …?

 

Ведучий

Молодці, познайомилися. Пропонуємо журі підвести підсумки першого конкурсу “Давайте познайомимося”.

 

Журі оцінюють результати  1 конкурсу “Давайте познайомимося”.

 

Ведуча

Любов… Ніхто не в силах пояснити, що саме означає це поняття. Але всі знають точно – це велика загадка життя. Люди любили один одного завжди.

 

Ведучий

Як ти вважаєш, що основне у стосунках між людьми?

 

Ведуча

Я думаю взаємоповага, доброзичливість та порозуміння. Завжди приємно спілкуватися з людиною, яка тобі посміхається, добре до тебе ставиться.

 

Ведучий

Я з тобою абсолютно згоден. І пропоную дізнатися, чи можуть наші конкурсанти похвалитись вмінням говорити приємні слова, тобто робити компліменти своїм половинкам.

 

Ведуча

Отож,  наступний наш конкурс має назву Комплімент на швидкість. 

Умови конкурсу.

Кожній парі надається 10 секунд, щоб сказати як найбільше компліментів один одному. Говорити хлопець і дівчина повинні по одному компліменту по черзі, дивлячись в очі. Повторюватись не можна. Як тільки час спливає, ми говоримо Стоп!, і черга переходить до наступної команди. За  кожен комплімент парі нараховується 1 бал. Перемагає та пара, яка зможе придумати найбільше компліментів.

 

Ведуча бере таймер і оголошує Старт!, засікаючи 10 секунд

 

Ведучий.

Прошу журі оцінити результати конкурсу Комплімент на швидкість, а лічильній комісії підвести результати двох конкурсів.

 

Журі оцінюють результати  2 конкурсу “Комплімент на швидкість”

 

Ведуча

Любов це чудове окриляюче почуття . А всі ми знаємо, що кожне сильне переживання відображається у словах, діях, міміці...

 

Ведучий

Це означає що, …

 

Ведуча

Це означає, що наступний наш конкурс має назву Етикет.

 

Ведучий

Умови конкурсу - правильно розв’язати ситуації, з якими зустрічається кожна пара у повсякденному житті.

За кожну правильно розв’язану  ситуацію  пара отримує  2  бали.

 

Ведуча

Пара №1

Питання дівчині: Ти знайомиш свого хлопця з подругою, кого першим ти повинна представити? (дівчину)

Питання хлопцю: Ідучи з дівчиною по вулиці ти маєш триматися праворуч від неї чи ліворуч? (праворуч).

 

Пара №2

Питання дівчині: Тебе знайомлять з юнаком.  Хто перший повинен подати руку ти чи він? (дівчина).

Питання хлопцю: Ти запросив дівчину у кафе, хто перший має увійти в приміщення ти чи дівчина? (дівчина).

 

Пара №3:

Питання дівчині: Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх місць. Хто має йти першим – ти чи хлопець? (хлопець).

Питання хлопцю: Ти із дівчиною сидиш за столиком в кафе. Офіціант приніс вам меню. Хто першим повинен ознайомитися з меню? (дівчина).

 

Ведучий

Прошу журі оцінити результати конкурсу Етикет

 

Журі оцінюють результати  3 конкурсу Етикет

 

Ведуча

Наступний конкурс  “Упізнай пару”

Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об’єднати імена в пари, які відомі своїм взаємним коханням. Наприклад:  Ромео і Джульєтта…

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. На виконання завдання парам надається 1 хвилина.

 

Звучить не дуже повільна мелодія

https://www.youtube.com/watch?v=RTLNGezd2XU&list=RDLpixrJn-fE0&index=10

 

Примітка. Картки з іменами, які потрібно об’єднати в пари, розкладаються перед конкурсантами на столах. По закінченні часу, відведеного на виконання завдання, очікувані правильні відповіді висвітлюються на екрані.

 

  1. Руслан  і Людмила
  2. Цезар-Клеопатра
  3. Адам - Єва
  4. Наполеон-Жозефіна
  5. Герда-Кай
  6. Рет Батлер-Скарлетт О, Хара
  7. Ассоль-Грей
  8. Гамлет-Офелія
  9. Ярославна – Князь Ігор.
  10. Тетяна-Онєгін
  11. Наталка-Петро
  12. Мальвіна - П'єро
  13. Майстер - Маргарита
  14. Отелло - Дездемона
  15. Дон Кіхот – Дульсінея
  16. Леді Діана-Принц Чарльз

 

Ведучий

Поки журі оцінює конкурс, ми маємо можливість поспілкуватися з глядачами.

А які вони зараз, наші сучасні Ромео і Джульєтти? Спробуємо намалювати їх портрет. Дівчата складуть портрет ідеального хлопця, а хлопці - портрет ідеальної дівчини. Кожен з вас буде додавати свій штрих до портрета, і в результаті вийде образ сучасного Ромео або образ сучасної Джульєтти.

Може бути, це допоможе і нам подивитися на себе з боку, побачити, наскільки ми відповідаємо ідеалу. Отже, малюємо портрет ідеальної дівчини. Слово юнакам.

(Хлопці по черзі кажуть 1-2 речення.)

 

Ведуча

А тепер - портрет ідеального хлопця. Слово - дівчатам.

(Дівчата по черзі кажуть 1-2 речення.)

 

Примітка. Портретні характеристики (список якостей) записуються на дошці.

 

Як бачимо, сучасні Ромео і Джульєтти цілком відповідають шекспірівському ідеалу. Скільки хороших якостей потрібно виховати у собі, щоб розраховувати на таку ж повну і красиву любов. Для цього людині дано ціле життя.

 

Ведучий

Прошу журі оголосити результати конкурсу Упізнай пару

 

Журі оцінюють результати  4  конкурсу Упізнай пару

 

Ведуча (уважно дивиться на ведучого).

 

Ведучий

Чому ти так на мене дивишся? В тебе є для мене новина?

 

Ведуча

Який ти проникливий. Я хочу оголосити наступний конкурс, який називається Зрозумій мене

Умови конкурсу. Дівчатам даються завдання, які вони повинні показати мімікою обличчя, незначними рухами протягом 1 хвилини. Хлопці мають відгадати, що хотіли їм сказати дівчата. Конкурс оцінюється  в 5-ти бальній системі.

Дівчата отримують картки з завданнями.

 

Приклади завдань:

1. Я хочу танцювати.

2. Подаруй мені квіти. 

3. Пригости мене морозивом.

 

Примітка. Приклади можливих додаткових завдань

1. Давай з тобою підемо на відкриття  місцевого  басейну.

2. Давай з тобою підемо у фітнес-клуб (дискотеку).

3. Мені дуже хочеться потрапити  на концерт моєї улюбленої групи.

Ведучий

Прошу журі оцінити результати  конкурсу Зрозумій мене .

 

Журі оцінюють результати  5  конкурсу Зрозумій мене

 

Ведуча

На День святого Валентина усі ми мріємо отримати валентинку.

 

Ведучий

І не обов’язково це має бути освічення у коханні, хоча це також дуже приємно.

 

Ведуча

Ми отримуємо листівки від друзів, рідних і просто знайомих. Валентинки приємно отримувати, а ще приємніше писати і дарувати.

 

Ведучий

Особливо цінуються послання, виготовлені своїми руками і підписані словами, що линуть від серця особисто для цієї людини.

 

Ведуча

А чи вміють наші конкурсанти виражати свої почуття за допомогою Валентинки?

 

Ведучий

Про це ми дізнаємось через деякий час, по закінченню конкурсу “Валентинка”

Умови конкурсу. Із запропонованих матеріалів пари мають виготовити  валентинку та прикрасити її.

На листівці обов’язково повинні бути цікаві афоризми, вірші про дружбу та кохання, які можуть бути як серйозними так і гумористичними.

На виготовлення валентинки відводиться п’ять хвилин. Коли час спливе ми зберемо валентинки  і передамо їх журі для оцінювання, тож не забутьте на зворотному боці поставити номер своєї пари.

Робота учасників у цьому конкурсі оцінюється за п’ятибальною системою.

 

Пари працюють над виготовленням валентинок

 

Ведуча

Знаєш, що я нещодавно зрозуміла? Спілкуватись з розумним, освіченим та начитаним хлопцем набагато приємніше та цікавіше, ніж з тим, хто жодної книжки у житті не прочитав.

 

Ведучий

Можливо ти здивуєшся, але це правило стосується і дівчат також. Ну от уяви, пішов я з дівчиною на побачення, а у неї тільки і розмов про косметику, глянцеві журнали, естрадних зірок та кому вона лайкнула у фейсбуці. З глузду можна з’їхати! Так ще і розумному мені слова ніде вставити.

Ведуча

Ото ти натерпівся. Але наші глядачі не відносяться до такої категорії співрозмовників. З ними можна змістовно поспілкуватись.

 

Ведучий

Зараз ми це перевіримо. Для вас, шановні глядачі-вболівальники  ми пропонуємо інтелектуальну вікторину “Питання на засипку” на тему святкування Дня Закоханих.

В залі має бути цілковита тиша. Відповідати потрібно піднявши руку, без підказок. Викрикувати і перебивати один одного забороняється.

Найактивніший учасник вікторини одержить заохочувальний приз.

Все зрозуміло? Почали.

 

Примітка. Питання вікторини висвітлюються на екрані.

 

Ведуча

Питання на засипку

  1. Назвіть богиню кохання і краси в грецькій міфології. (Афродіта)
  2. Яка квітка є символом Валентинового дня? (Троянда)
  3. Що називають “валентинками”? (Листівки у вигляді сердечок).
  4. На що найбільше схожа половинка сердечка? (на другу половинку).
  5. Як звуть малюка з крильцями, який випускаючи стріли з лука змушує закохуватись упольованого? (Купідон або Амур)
  6. Який твір виконували у давнину закохані юнаки під балконами своїх обранок? (Серенаду).
  7. Який найпоширеніший подарунок у світі? (Квіти)
  8. Твір якого композитора обов’язково слухають усі молодята? (Вальс Мендельсона).     
  9. Як називається запланована зустріч двох закоханих? (Побачення).
  10. Який ювелірний виріб свідчить про те, що людина, яка його носить, одружена? (Обручка).
  11. На якій квітці закохані ворожать: “любить – не любить”? (Ромашка).
  12. Під яким деревом сидять закохані під час дощу? (Під мокрим)
  13. Коли хлопця називають ласкавим жіночим ім’ям? (Коли він спить: Соня)
  14. Кому лицар віддає своє серце? (Дамі)

 

Ведучий

Дякуємо глядачам за гру.

 

Найактивніший учасник вікторини одержує заохочувальний приз.

 

   Ведуча

Просимо журі оголосити набрані парами бали за конкурс “Валентинка”

 

Ведучий

Конкурс закінчено. Просимо журі підвести остаточні підсумки нашого конкурсу і оголосити Валентина і Валентину нашого свята.

Запрошуємо пари.

Звучить вальс

https://www.youtube.com/watch?v=3FrV-YpOpgQ

 

 Журі оголошує підсумки конкурсу.

                                                  Парам вручають стрічки та валентинки.

Звучать фанфари.

https://www.youtube.com/watch?v=rJfUANoePg4

https://www.youtube.com/watch?v=nu2YOhxTNHQ

 

Звання:

    “Пара глядацьких симпатій”-  пара  під №…………..

    “Найвинахідливіша пара” -  пара  під №……..

    “Валентина і Валентин”- пара під №……………

 

Ведуча

Любов – не кара, але й не гра.

 Вона не квітка, що зів’яне швидко.

 Любов – це дар. І Бог сам вибира,

 Хто заслужив оце пізнати диво.

 

Ведучий 

Дякуємо всім за увагу.

 

Ведуча і ведучий (разом) :

Кохайте і будьте коханими!  

 

(Звучить  музика).

https://www.youtube.com/watch?v=sZWOq2mleBY&index=3&list=RDGZZ0ZQewPAU

https://www.youtube.com/watch?v=ju9i14SkdVE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку