Портфоліо на допомогу директору та вихователю-методисту ЗДО на тему: «Управлінська діяльність у атестаційний та міжатестаційний період у ЗДО».

Про матеріал
Портфоліо на допомогу директору та вихователю-методисту ЗДО на тему: «Управлінська діяльність у атестаційний та міжатестаційний період у закладі дошкільної освіти» Мета цього портфоліо - сприяти ефективній організації управлінської діяльності в атестаційний та міжатестаційний період у закладі дошкільної освіти. Зміст 1. Звернення до директора та вихователя – методиста, зміст мета і завдання портфоліо. 2. Анотований каталог нормативно-правових документів з теми. 3. Анотований каталог публікацій з теми за період. 4. Анотований каталог вебінарів, конференцій з теми. 5. Алгоритм діяльності атестаційної комісії ЗДО та педагогів у атестаційний період (терміни подачі заяви, сертифікатів, терміни засідань атестаційної комісії ЗДО, вивчення організації освітньої взаємодії з дітьми тощо).
Перегляд файлу

КИЇВСЬКИЙ СТОЛИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА

ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

 

 

 

 

 

ПОРТФОЛІО

 

на тему: «Управлінська діяльність у атестаційний

та міжатестаційний період у закладі дошкільної освіти».

 

 

 

 

 

Студентки  групи Дом-1-24-1.4з

Ель-Заммар Оксани Валеріївни

 

 

 

 

 

 

Зміст

 

  1.                                                                                                                                                                                Звернення до директора та вихователя – методиста, зміст мета і завдання портфоліо.
  2.                                                                                                                                                                                Анотований каталог нормативно-правових документів з теми.
  3.                                                                                                                                                                                Анотований каталог публікацій з теми за період.
  4.                                                                                                                                                                                Анотований каталог вебінарів, конференцій з теми.
  5.                                                                                                                                                                               Алгоритм діяльності атестаційної комісії ЗДО та педагогів у атестаційний період (терміни подачі заяви, сертифікатів, терміни засідань атестаційної комісії ЗДО, вивчення організації освітньої взаємодії з дітьми тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Звернення до директора та вихователя – методиста, зміст мета і завдання портфоліо.

 

Шановні Ольго Миколаївно та Наталіє Костянтинівно!

 

 З повагою та натхненням представляю Вашій увазі портфоліо на тему «Управлінська діяльність у атестаційний та міжатестаційний період у закладі дошкільної освіти». Сподіваюся, що цей матеріал стане корисним ресурсом для вдосконалення управлінської діяльності як директора, так і вихователя-методиста і зручним інструментом для підтримки й оптимізації управлінських процесів, які сприятимуть розвитку професійної майстерності педагогів у ЗДО, особливо в умовах сучасного реформування освітньої системи.

 Мета цього портфоліо - сприяти ефективній організації управлінської діяльності в атестаційний та міжатестаційний період у закладі дошкільної освіти.

Основними завданнями є:

  1. Висвітлення нормативно-правової бази щодо атестації та підвищення кваліфікації педагогів, що стане основою для забезпечення законності та ефективності атестаційного процесу.
  2. Розробка алгоритму дій педагогічних працівників та атестаційної комісії, який охоплює всі етапи атестації, починаючи з подачі заяви і до підведення підсумків.
  3. Підбір і аналіз актуальних фахових публікацій, вебінарів та рекомендацій, що стануть джерелом нових ідей для вдосконалення атестаційної діяльності.

Щиро сподіваюся, що цей матеріал стане в нагоді вам та колегам у закладі, сприятиме організації якісної управлінської діяльності і допоможе підвищити ефективність роботи всіх педагогів ЗДО.

 

2. Анотований каталог нормативно-правових документів.

 

№ з/п

Назва нормативно-правового документа, його вихідні дані, дата

Анотація до документу

QR-код та активне покликання на документ

1

Закон України “Про освіту”

 № 2145-VIII затверджено 05.09.2017  

- Визначає право педагогічних працівників на підвищення кваліфікації.

- Окреслює основи для систематичного професійного розвитку педагогів.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text

2

Закон України “Про дошкільну освіту”

№ 2628-III, затверджено 11.07.2001

- Включає положення про професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації педагогів у сфері дошкільної освіти.


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-14#Text

3

Закон України “Про повну загальну середню освіту” № 463-IX, затверджено 16.01.2020

- Містить вимоги до забезпечення умов для професійного розвитку працівників середньої та дошкільної освіти.


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text

4

Закон України “Про вищу освіту” № 1556-VII, затверджено 01.07.2014

  - Забезпечує законодавчу основу для підготовки та підвищення кваліфікації фахівців у галузі освіти, зокрема вищої та дошкільної.


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text

5

Закон України “Про фахову передвищу освіту” № 2745-VIII, затверджено 06.06.2019 

 - Регулює вимоги до підвищення кваліфікації працівників фахової передвищої освіти, які можуть стосуватися і педагогів ЗДО.


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2745-19#Text

6

Закон України “Про професійний розвиток працівників” № 4312-VI, затверджено 12.01.2012

   - Встановлює засади для професійного розвитку, підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників усіх рівнів, зокрема у ЗДО.


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4312-17#Text

7

Закон України “Про наукову і науково-технічну діяльність”

№ 848-VIII, затверджено 26.11.2015

 - Визначає основи наукової діяльності та передбачає підвищення кваліфікації наукових та науково-педагогічних працівників, які також працюють у ЗДО.


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19#Text

8

 Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників” № 1109, затверджено 23.12.2015 

  •         Встановлює кваліфікаційні категорії та педагогічні звання для педагогічних працівників, зокрема у сфері дошкільної освіти.

 


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1109-2015-%D0%BF#Text

9

Наказ Міністерства освіти і науки України “Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників” № 805 затверджено  09.09.2022

-  Положення про атестацію педагогічних працівників


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1649-22#Text

10

Наказ Міністерства освіти і науки України  “Про затвердження Методичних рекомендацій для професійного розвитку науково-педагогічних працівників”

№ 1341 затверджено 30.10.2020 

 - Включають рекомендації щодо організації та впровадження системи професійного розвитку працівників ЗДО.


https://mon.gov.ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-dlya-profesijnogo-rozvitku-naukovo-pedagogichnih-pracivnikiv

11

Постанова Кабінету Міністрів України

“Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”

Порядок
підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників

 № 800 затверджено 21.08.2019

- Порядок визначає процедуру, види, форми, обсяг (тривалість), періодичність, умови підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів освіти і установ усіх форм власності та сфер управління, включаючи механізм оплати, умови і процедуру визнання результатів підвищення кваліфікації.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#Text

 


12

Лист Міністерства освіти і науки України “Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні” МОН              № 1/12392-22 від 21.10.2022 

- Містить роз’яснення щодо особливостей атестації та підвищення кваліфікації під час воєнного стану.

 


https://mon.gov.ua/npa/pro-atestaciyu-ta-pidvishennya-kvalifikaciyi-pedagogichnih-pracivnikiv-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-u-period-voyennogo-stanu-v-ukrayini

 

 

 

 

 

 

 2.Анотований каталог публікацій.

№ з/п

Автор/автори, назва статті /посібника, назва журналу, рік видання, місяць, стор.

Анотація до статті/посібника, що відображає тему портфоліо

 

QR-код та активне покликання на статтю/посібник

1

Атестація педпрацівників під час війни: що варто знати

Автор Бур' ян О.О.

від 29.01.2024

Платформа Всеосвіта

Практичні поради та важливі роз'яснення щодо проведення атестації педагогічних працівників у 2024 році.


https://vseosvita.ua/c/news/post/99655

2

Відповідаємо на питання про атестацію педагогів відповідно до нового Положення

Автор Володимир Божинський                  від 28.10.2023

Платформа НУШ       нова українська школа

 Питання-відповіді Юридичне розʼяснення:

-чи можна атестуватися за двома посадами одночасно; коли дозволена позачергова атестація; які особливості атестації для керівників закладів освіти; що робити, якщо за один із пʼяти років немає жодної години підвищення кваліфікації; як атестуватися педагогам за кордоном/у простої.

 


https://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-pytannya-pro-atestatsiyu-pedagogiv-vidpovidno-do-novogo-polozhennya/

3

Атестація педагогів дошкільного закладу

Автор Ільченко Лариса від 17.10.2024

Журнал освітян-Педрада.

Про ключові дати і заходи атестації педагогів

 

https://oplatforma.com.ua/article/17716-atestatsiya-pedagogiv-doshkilnogo-zakladu

4

Положення про атестацію педагогів: що нового
Автор Інна Кіндрат
Журнал освітян-Педрада.

 23.09.2024

Про Нове положення про атестацію, вимоги для присвоєння кваліфікаційних категорій, чергова та позачергова атестації, \атестація педагогів в умовах війни

 

 


https://oplatforma.com.ua/article/2987-atestatsya-vchitelv-maybutnogo

5

Що потрібно знати педагогу про атестацію за новими вимогами

Автор Гриценко О.І. Від 13.02.2024

Платформа Всеосвіта

Консультація для педагогів Що потрібно знати педагогу про атестацію та підвищення кваліфікації


https://vseosvita.ua/library/konsultatsiia-dlia-pedahohiv-shcho-potribno-znaty-pro-atestatsiiu-za-novymy-vymohamy-783393.html

 

 

 

 4.Анотований каталог вебінарів, конференцій.

 

№ з/п

Тема вебінару/конференції, спікер, дата проведення

Анотація до вебінару/конференції,шо відображає тему портфоліо

 

QR-код та активне покликання на вебінар/конференцію

 

1

  • Вебінар “Атестація педагогічних працівників у 2024-2025 н.р.»
  •  Сергій Яцковський

16 жовтня 2024 

 

вебінар організовано в межах кампанії «Освіта у нових громадах від А до Я». Її ключова мета — допомогти розвитку ефективної системи управління освітою на місцях ключові аспекти атестації згідно з наказом МОН від 09.09.2022 №805; які документи треба подавати на атестацію; де атестується керівник закладу освіти та як атестувати його заступників.


https://www.youtube.com/watch?v=-UmTlwCiW_o

2

  • Вебінар “Атестація керівників ЗДО та ЗЗСО за новими професійними стандартами“

Інна Маніленко ,12 грудня 2023

 

  • Атестація керівників ЗДО та ЗЗСО за новими професійними стандартами


 

https://www.youtube.com/watch?v=zhcBclTNlI4

3

  • Інтернет-конференція: «Підготовка до атестації педагогічних працівників»
  • Спікери:Дар'я Демчук-Маригіна. Наталія Понежа.  Людмила Бондаренко.  Володимир Мініч.
  • Від 12.10.2024

Мета цієї інтернет-конференції «На Урок» – обговорити питання підготовки до атестації педагогічних працівників, окреслити чинники дотримання прав та свобод педагогів, знайти оптимальні шляхи професійного розвитку освітян.


https://www.youtube.com/watch?v=bSfn44MYrMY

4

  • Вебінар Атестація керівників та заступників керівників закладів освіти за оновленим змістом
  • Інна Маніленко, 07.09.2023
  •  
  • Атестація керівників та заступників керівників закладів освіти за оновленим змістом


 

https://www.youtube.com/watch?v=Mk08SpNo9F8

5

  • Вебінар Підвищення кваліфікації та самоосвіта педагога: огляд можливостей і важливих документів Віктор Немченко 15.02.2022
  • План вебінару 1. Можливості та шляхи для самоосвіти педагогів. 2. Онлайн-інструменти для організації навчального простору й самоосвіти педагога. 3. Огляд основних документів і положень, які стосуються питання підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. 4. Підвищення кваліфікації та професійне зростання освітян: шляхи і можливості.


https://www.youtube.com/watch?v=pIsNGdhTfI0

 

 

 

 

  1.               Алгоритм діяльності педагога у атестаційний період та атестаційної комісії ЗДО

 

Атестація – це мотивація до фахового й особистісного зростання кожного педагогічного працівника.

 

Наказ Міністерства освіти і науки України “Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників” № 805 затверджено  09.09.2022

 

Постанова Кабінету Міністрів України

“Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”

 

 

 

 

Закон України “Про освіту” № 2145-VIII затверджено 05.09.2017

 

 

Платформа на Урок, все про атестацію. https://naurok.com.ua/post/atestaciya-pedpracivnikiv-za-novim-polozhennyam-korotko-pro-golovne

 

 Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

 Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності освітнього процесу.

 Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.

 У 2024 році в Україні відбулися зміни в процесі атестації педагогічних працівників, які були закріплені новим Положенням про атестацію, що набрав чинності з 1 вересня 2024 року № 805. Основні зміни стосуються таких аспектів:

1. Атестація за сертифікацію: Педагоги, які успішно пройшли сертифікацію, тепер можуть зарахувати цей процес як проходження атестації з присвоєнням кваліфікаційної категорії. Це означає, що сертифікація набула статусу альтернативи традиційній атестації, що спрощує процедуру для педагогів.

2. Зміни в термінах подачі заяв: Для проведення чергової атестації атестаційні комісії повинні скласти список педагогічних працівників до 10 жовтня. Якщо педагог не включений у цей список, він має право подати заяву до 20 грудня поточного року.

3. Позачергова атестація: Введено нові підстави для проведення позачергової атестації, такі як ініціатива керівника закладу освіти або досягнення педагога в конкурсах. Педагог може також ініціювати атестацію, якщо має визначні досягнення, зокрема, в сертифікації .

4. Атестація за сумісництвом: Для педагогів, які працюють за сумісництвом, атестація проводиться з предмета, що викладається за спеціальністю. При цьому присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження .

5. Документи і процес: Змінено підходи до документального оформлення атестації. Тепер необхідно чітко документувати всі етапи процесу, включаючи збори комісій і результати атестації.

 

Ці зміни мають на меті спростити процедуру атестації, зробити її більш доступною та справедливою для педагогів, покращити їх професійний розвиток і мотивацію.

 

Алгоритм проведення атестації педагогічних працівників у 2024 році відповідно до нової редакції Положення про атестацію:

 

1. До 20 вересня – видається наказ про створення атестаційної комісії І рівня та затвердження її складу.

   - Комісія повинна складатися щонайменше з п'яти осіб, обов’язково включаючи представника відповідних профспілкових органів.

   - Персональний склад комісії може змінюватись протягом року, з відповідним оформленням у протоколі.

2. До 10 жовтня:

   - Розглядаються списки педагогічних працівників для чергової атестації, із зазначенням строків підвищення кваліфікації або стажування за відповідною дисципліною (списки надає керівник).

   - Розглядаються заяви педагогічних працівників:

     - щодо перенесення строку атестації;

     - щодо позачергової атестації;

     - щодо присвоєння вищої кваліфікаційної категорії (тарифного розряду), ніж пропонує керівник (педагогічні звання присвоюються лише за поданням керівника).

   - Розглядаються подання керівника або педради на позачергову атестацію:

     - на присвоєння кваліфікаційної категорії чи педагогічного звання;

     - у випадку зниження рівня професійної діяльності педпрацівника.

   - Позачергова атестація з метою підвищення кваліфікаційної категорії можлива не раніше ніж через два роки після останнього присвоєння.

 

3. До 20 жовтня – комісія затверджує списки педпрацівників, графік роботи, приймає рішення щодо перенесення строку чергової атестації.

   - Видається відповідний наказ; рішення про перенесення строку атестації може прийматись і пізніше.

   - Можуть створюватись експертні групи.

   - Графік атестації надається педпрацівникам під підпис.

4. До 1 березня – керівник подає атестаційній комісії характеристики про діяльність педпрацівників у міжатестаційний період.

   - Характеристики затверджуються протоколом засідання атестаційної комісії (вимоги прописані в п.3.4 Типового положення).

5. До 15 березня – комісія вивчає педагогічну діяльність працівників (шляхи вивчення вказано у п.3.3 Типового положення).

6. До 20 березня – педпрацівники ознайомлюються з характеристикою під підпис.

7. Терміни атестації:

   - І рівень – до 1 квітня.

   - ІІІ рівень – до 25 квітня.

8. У день засідання:

   - оформляється протокол;

   - засідання проводиться у присутності працівника, хоча за рішенням комісії можливе його проведення без присутності працівника (п.3.6 Типового положення);

   - рішення приймається простою більшістю голосів і підписується всіма членами комісії;

   - члени комісії можуть надати окрему письмову думку щодо рішення, що додається до протоколу;

   - рішення комісії повідомляється педпрацівникові під підпис після засідання.

 

9. Атестаційний лист у двох примірниках надається працівникові під підпис не пізніше трьох днів після атестації (заклад – до 3 квітня).

10. Наказ про присвоєння кваліфікаційної категорії видається протягом п’яти днів після засідання атестаційної комісії (заклад – до 5 квітня).

11. Доведенню наказу до відома педпрацівника під підпис і передача в бухгалтерію для нарахування зарплати здійснюється у триденний строк (заклад – до 8 квітня).

12. Апеляції:

   - Подання апеляції до комісії вищого рівня можливе протягом десяти днів з дня вручення атестаційного листа (до 13 квітня для комісії І рівня).

 13. Розгляд апеляцій

 


 

 

 

Таблиця з ролями директора, вихователя-методиста та алгоритм дій педагога і атестаційної комісії під час атестаційного періоду відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників від 09 вересня 2022 року №805:

Роль

Діяльність у процесі атестації

Директор ЗДО

1. Формує атестаційну комісію, видає наказ про її створення та затверджує склад (до 20 вересня).
2. Надає списки педагогічних працівників, що підлягають атестації, із зазначенням строків проходження курсів підвищення кваліфікації або стажування (до 10 жовтня).
3. Надає характеристики на педагогічних працівників у міжатестаційний період (до 1 березня).
4. Видає накази про присвоєння кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, передає документи в бухгалтерію для нарахування зарплати.
5. Розглядає заяви педагогічних працівників про позачергову атестацію, перенесення строку атестації та інші.

Вихователь-методист ЗДО

1. Надає методичну підтримку педагогам у підготовці до атестації, інформує про необхідні процедури.
2. Організовує та проводить методичні заходи (майстер-класи, консультації, круглі столи тощо) для підвищення професійної майстерності педагогів у міжатестаційний період.
3. Консультує педагогічних працівників щодо вимог до подачі заяв і документів для атестації.
4. Координує взаємодію педагогів з атестаційною комісією, допомагає в підготовці матеріалів, звітів, методичних розробок, що подаються на розгляд комісії.

Атестаційна комісія ЗДО

1. Визначає строки і графік проведення атестації педагогічних працівників (до 20 жовтня) та затверджує списки працівників, що підлягають атестації.
2. Розглядає подані заяви педагогічних працівників щодо позачергової атестації, перенесення строків, підвищення кваліфікації тощо.
3. Вивчає діяльність педагогічних працівників, здійснює відвідування занять, перегляд планів, методичних розробок та інших матеріалів (до 15 березня).
4. Приймає рішення про відповідність педагога займаній посаді, кваліфікаційну категорію, педагогічне звання.
5. Протоколює рішення та повідомляє працівників під підпис.

Алгоритм діяльності педагога

1. До 10 жовтня педагогічний працівник подає до комісії заяву для проходження чергової або позачергової атестації, перенесення строку або підвищення кваліфікаційної категорії (якщо є необхідність).
2. Готує портфоліо, яке містить характеристику, результати професійної діяльності, методичні розробки, матеріали підвищення кваліфікації.
3. У міжатестаційний період бере участь у методичних заходах, підвищує кваліфікацію, впроваджує інноваційні методики в роботу.
4. Ознайомлюється з характеристикою від керівника під підпис (до 20 березня).
5. Присутній на засіданні комісії або ознайомлюється з рішенням під підпис після засідання.

 

 

Алгоритм діяльності атестаційної комісії ЗДО у атестаційний період:

  1. Підготовка та організація атестації:
    • До 20 вересня видається наказ про створення атестаційної комісії.
    • До 20 жовтня затверджується графік атестації, список педагогів, які проходять чергову або позачергову атестацію.
  2. Розгляд документів та заяв педагогів:
    • До 10 жовтня розглядаються подані заяви педагогів щодо позачергової атестації, перенесення строків, підвищення кваліфікаційної категорії тощо.
    • Розглядаються подані матеріали про діяльність педагогів, характеристики від керівника (до 1 березня).
  3. Оцінка професійної діяльності педагогів:
    • До 15 березня комісія вивчає діяльність педагогічних працівників, відвідує заняття, переглядає плани, методичні розробки.
  4. Засідання атестаційної комісії:
    • Комісія приймає рішення щодо кваліфікаційної категорії та педагогічного звання педагога.
    • Протокол засідання оформляється, підписується всіма членами комісії, а також повідомляється педпрацівнику під підпис після засідання.
  5. Затвердження рішень та видання наказів:
    • Після засідання директор ЗДО видає наказ про присвоєння кваліфікаційних категорій і педагогічних звань, який подається в бухгалтерію для нарахування зарплати.
    • Протягом трьох днів після атестації атестаційний лист видається педпрацівникові під підпис.

Використані джерела для створення Портфоліо:

1

Закон України “Про освіту”

 № 2145-VIII затверджено 05.09.2017  

2

Закон України “Про дошкільну освіту”

№ 2628-III, затверджено 11.07.2001

3

Закон України “Про повну загальну середню освіту” № 463-IX, затверджено 16.01.2020

4

Закон України “Про вищу освіту” № 1556-VII, затверджено 01.07.2014

5

Закон України “Про фахову передвищу освіту” № 2745-VIII, затверджено 06.06.2019 

6

Закон України “Про професійний розвиток працівників” № 4312-VI, затверджено 12.01.2012

7

Закон України “Про наукову і науково-технічну діяльність”

№ 848-VIII, затверджено 26.11.2015

8

 Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників” № 1109, затверджено 23.12.2015 

9

Наказ Міністерства освіти і науки України “Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників” № 805 затверджено  09.09.2022

10

Наказ Міністерства освіти і науки України  “Про затвердження Методичних рекомендацій для професійного розвитку науково-педагогічних працівників”

№ 1341 затверджено 30.10.2020 

11

Постанова Кабінету Міністрів України

“Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”

 № 800 затверджено 21.08.2019

12

Лист Міністерства освіти і науки України “Про атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану в Україні” МОН              № 1/12392-22 від 21.10.2022 

13

Платформа на Урок, все про атестацію. https://naurok.com.ua/post/atestaciya-pedpracivnikiv-za-novim-polozhennyam-korotko-pro-golovne

14

Журнал освітян- Педрада.

15

Журнал освітян- Практика управління Дошкільним закладом

16

Платформа Всеосвіта

 

doc
Додано
3 листопада
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку