До розіграшу
залишилось:
21 день
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Портфоліо учителя початкових класів

Про матеріал

Портфоліо учителя початкових класів. Розкриває досвід роботи учителя над проблемою "Інформаційні технології у початковій школі". Презентація інтерактивна.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо учителя початкових класів Гренац Тетяни Віталіївни 2014 р. ЯСИНУВАТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЧЕРЕТИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Номер слайду 2

Зміст2 Гренац Тетяна Віталіївна

Номер слайду 3

Дата народження: 17 січня 1970 р. Освіта: вища Закінчила у 2002 році Слов’янський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Початкове навчання»Професія: вчитель початкових класів. Місце роботи: Очеретинська ЗОШ I – III ступенів. Стаж роботи: 25 років. Категорія: вища. Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2016 році. Гренац Тетяна Віталіївна. Загальні відомості3 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту

Номер слайду 4

4 Життєве кредо“Візьміть чашу терпіння, влийте туди повне серце любові, киньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть туди ж гумору, посипте добротою, додайте якнайбільше віри і все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя та пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху… “Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту"Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти." М. Сингаївський Педагогічне кредо

Номер слайду 5

Проблема, над якою працюю: Інформаційні технології і початкова школа5 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту

Номер слайду 6

6 Актуальність До школи приходять нові покоління дітей, які живуть в інформаційному, динамічному, емоційно-напруженому середовищі. Інформаційні технології стають потужним багатофункціональним засобом навчання. Їх використання привчає учня жити в інформаційному середовищі, сприяє залученню школярів до інформаційної культури. Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій – це не данина моді, а необхідність сьогодення. Застосування комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі допомагає реалізувати формулу «Успішний учитель – успішний учень»

Номер слайду 7

Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту. Використання ІКТ дозволяє проводити уроки: - на високому естетичному і емоційному рівні (анімація, музика); - забезпечує наочність;- залучає велику кількість дидактичного матеріалу;- підвищує обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5 - 2 рази;забезпечує високий ступінь диференціації навчання; скорочує час для контролю та перевірки знань учнів;- учні вчаться навичкам контролю та самоконтролю. Застосування ІКТ:- розширює можливість самостійної діяльності;- формує навички дослідницької діяльності;- забезпечує доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів;- сприяє підвищенню якості освіти. Ефективність використання ІКТ

Номер слайду 8

Науково-методична діяльність8 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту

Номер слайду 9

Навчальна діяльність9 Назад НМДДо змісту. Працюючи над проблемою, я намагаюся використовуватиінноваційні підходи, комп‘ютерні технології, творчі вправи. Систематично проводжу уроки з використаннямелектронних матеріалів.

Номер слайду 10

На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.10 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту. Застосування інноваційних підходівppt_xxshearppt_x

Номер слайду 11

Творчі вправи та завдання Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому. 11 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту

Номер слайду 12

Конкурс знавців української мови2011-2012 н. р. – Бараниченко Владислав I місце2014-2015 н. р. – Тихонок Ростислав ІІ місце. Міжнародний бліц-турнір: Математика – Хорошилов Єгор І місце; Червонобаба Данііл ІІ місце; Тихонок Ростислав ІІ місце. Російська мова – Хорошилов Єгор І місце. Навколишній світ - Хорошилов Єгор ІІ місце; Тихонок Ростислав ІІ місце; Кисельов Олександр ІІІ місце. Абетка життя - Хорошилов Єгор ІІІ місце; Тихонок Ростислав ІІ місце; Горбунова Анастасія – ІІІ місце. 12 Гренац Тетяна Віталіївна. Учні класу постійно беруть участь у конкурсах знавцівукраїнської мови ім. П. Яцика, шкільних олімпіадах зматематики, міжнародних конкурсах «Колосок», «Кенгуру»,«Кришталева сова», «Бобер», міжнародних бліц-турнірах,конкурсах «Збережи ялинку», «Великодня писанка», «Збережемопервоцвіти» та ін. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту. Участь у конкурсах та олімпіадах

Номер слайду 13

13 Гренац Тетяна Віталіївна. Результати техніки читання. Результативність навчання. Назад НМДДо змісту. Навчальнадіяльність

Номер слайду 14

Застосування комп'ютерних технологій Електронні посібники Розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій. Проектна діяльність14 Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів.

Номер слайду 15

Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту

Номер слайду 16

Як класний керівник приділяюбагато уваги формуванню тарозвитку колективу. Учні класуактивні в суспільному житті класута школи. Дуже люблять учні подорожі таекскурсії, після яких залишаютьсянезабутні враження. Виховна робота з класом має не меншезначення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймаютьучасть у позакласних заходах. Але всімвиступам передує велика підготовчаробота, розвиток творчих здібностейучнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класнігодини,пов’язані з творчими завданнями,різноманітні турніри, вікторини. Вони із задоволенням беруть у них участь,завжди активні.16 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту. Виховна робота. Назад НМД

Номер слайду 17

Творча діяльність Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. 17 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДДо змісту

Номер слайду 18

Результати такої роботи відображені в: - створенні особистих сайтів;18 Гренац Тетяна Віталіївнаhttp://grenac.ucoz.ruhttp://multiurok.ru/grenac. Назад НМДДо змісту- навчанні за курсом Microsoft «Учителі в он-лайні»;

Номер слайду 19

19- навчанні з курсу «Ефективне використання Інтерактивних Дошок Panasonic у навчальному процесі»Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДДо змісту- участь у вебінарах ВГ «Основа»;

Номер слайду 20

- створенні презентацій: 20 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДДо змісту- роботах, виконаних в рамках Обласної Авторської Творчої Майстерні “ІКТ-компетентність учителя як запорука якості початкової освіти”;

Номер слайду 21

Методична робота Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. Свої матеріали розміщую в мережі Інтернет.21 До змісту. Назад НМДГренац Тетяна Віталіївна

Номер слайду 22

22 Гренац Тетяна Віталіївна. Вихід. До змісту. Миттєвості життя. Дякую за увагу !

Номер слайду 23

Проектна діяльність23 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту. Народні символи України«Сад доброти»Проектна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проекту. Назад НМД

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
1137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку