Портфоліо учителя початкових класів

Про матеріал

Портфоліо учителя початкових класів. Розкриває досвід роботи учителя над проблемою "Інформаційні технології у початковій школі". Презентація інтерактивна.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо учителя початкових класів Гренац Тетяни Віталіївни 2014 р. ЯСИНУВАТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЧЕРЕТИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Номер слайду 2

Зміст2 Гренац Тетяна Віталіївна

Номер слайду 3

Дата народження: 17 січня 1970 р. Освіта: вища Закінчила у 2002 році Слов’янський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Початкове навчання»Професія: вчитель початкових класів. Місце роботи: Очеретинська ЗОШ I – III ступенів. Стаж роботи: 25 років. Категорія: вища. Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2016 році. Гренац Тетяна Віталіївна. Загальні відомості3 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту

Номер слайду 4

4 Життєве кредо“Візьміть чашу терпіння, влийте туди повне серце любові, киньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть туди ж гумору, посипте добротою, додайте якнайбільше віри і все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя та пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху… “Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту"Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти." М. Сингаївський Педагогічне кредо

Номер слайду 5

Проблема, над якою працюю: Інформаційні технології і початкова школа5 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту

Номер слайду 6

6 Актуальність До школи приходять нові покоління дітей, які живуть в інформаційному, динамічному, емоційно-напруженому середовищі. Інформаційні технології стають потужним багатофункціональним засобом навчання. Їх використання привчає учня жити в інформаційному середовищі, сприяє залученню школярів до інформаційної культури. Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій – це не данина моді, а необхідність сьогодення. Застосування комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі допомагає реалізувати формулу «Успішний учитель – успішний учень»

Номер слайду 7

Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту. Використання ІКТ дозволяє проводити уроки: - на високому естетичному і емоційному рівні (анімація, музика); - забезпечує наочність;- залучає велику кількість дидактичного матеріалу;- підвищує обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5 - 2 рази;забезпечує високий ступінь диференціації навчання; скорочує час для контролю та перевірки знань учнів;- учні вчаться навичкам контролю та самоконтролю. Застосування ІКТ:- розширює можливість самостійної діяльності;- формує навички дослідницької діяльності;- забезпечує доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів;- сприяє підвищенню якості освіти. Ефективність використання ІКТ

Номер слайду 8

Науково-методична діяльність8 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту

Номер слайду 9

Навчальна діяльність9 Назад НМДДо змісту. Працюючи над проблемою, я намагаюся використовуватиінноваційні підходи, комп‘ютерні технології, творчі вправи. Систематично проводжу уроки з використаннямелектронних матеріалів.

Номер слайду 10

На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.10 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту. Застосування інноваційних підходівppt_xxshearppt_x

Номер слайду 11

Творчі вправи та завдання Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому. 11 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту

Номер слайду 12

Конкурс знавців української мови2011-2012 н. р. – Бараниченко Владислав I місце2014-2015 н. р. – Тихонок Ростислав ІІ місце. Міжнародний бліц-турнір: Математика – Хорошилов Єгор І місце; Червонобаба Данііл ІІ місце; Тихонок Ростислав ІІ місце. Російська мова – Хорошилов Єгор І місце. Навколишній світ - Хорошилов Єгор ІІ місце; Тихонок Ростислав ІІ місце; Кисельов Олександр ІІІ місце. Абетка життя - Хорошилов Єгор ІІІ місце; Тихонок Ростислав ІІ місце; Горбунова Анастасія – ІІІ місце. 12 Гренац Тетяна Віталіївна. Учні класу постійно беруть участь у конкурсах знавцівукраїнської мови ім. П. Яцика, шкільних олімпіадах зматематики, міжнародних конкурсах «Колосок», «Кенгуру»,«Кришталева сова», «Бобер», міжнародних бліц-турнірах,конкурсах «Збережи ялинку», «Великодня писанка», «Збережемопервоцвіти» та ін. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту. Участь у конкурсах та олімпіадах

Номер слайду 13

13 Гренац Тетяна Віталіївна. Результати техніки читання. Результативність навчання. Назад НМДДо змісту. Навчальнадіяльність

Номер слайду 14

Застосування комп'ютерних технологій Електронні посібники Розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій. Проектна діяльність14 Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів.

Номер слайду 15

Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДНавчальнадіяльність. До змісту

Номер слайду 16

Як класний керівник приділяюбагато уваги формуванню тарозвитку колективу. Учні класуактивні в суспільному житті класута школи. Дуже люблять учні подорожі таекскурсії, після яких залишаютьсянезабутні враження. Виховна робота з класом має не меншезначення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймаютьучасть у позакласних заходах. Але всімвиступам передує велика підготовчаробота, розвиток творчих здібностейучнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класнігодини,пов’язані з творчими завданнями,різноманітні турніри, вікторини. Вони із задоволенням беруть у них участь,завжди активні.16 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту. Виховна робота. Назад НМД

Номер слайду 17

Творча діяльність Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних. 17 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДДо змісту

Номер слайду 18

Результати такої роботи відображені в: - створенні особистих сайтів;18 Гренац Тетяна Віталіївнаhttp://grenac.ucoz.ruhttp://multiurok.ru/grenac. Назад НМДДо змісту- навчанні за курсом Microsoft «Учителі в он-лайні»;

Номер слайду 19

19- навчанні з курсу «Ефективне використання Інтерактивних Дошок Panasonic у навчальному процесі»Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДДо змісту- участь у вебінарах ВГ «Основа»;

Номер слайду 20

- створенні презентацій: 20 Гренац Тетяна Віталіївна. Назад НМДДо змісту- роботах, виконаних в рамках Обласної Авторської Творчої Майстерні “ІКТ-компетентність учителя як запорука якості початкової освіти”;

Номер слайду 21

Методична робота Участь у семінарах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. Свої матеріали розміщую в мережі Інтернет.21 До змісту. Назад НМДГренац Тетяна Віталіївна

Номер слайду 22

22 Гренац Тетяна Віталіївна. Вихід. До змісту. Миттєвості життя. Дякую за увагу !

Номер слайду 23

Проектна діяльність23 Гренац Тетяна Віталіївна. До змісту. Народні символи України«Сад доброти»Проектна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проекту. Назад НМД

pptx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку