Портфоліо вчителя - дефектолога

Про матеріал
Портфоліо вчителя -девектолога з досвіду роботи в закладі дошкільної освіти (ясла -садку) комбінованого типу №32 "Лісова казка" над поглибленною темою "Найефективніші шляхи і методи розвитку уваги дітей дошкільного віку" .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо Вчителя-дефектолога Куренної Ірини Борисівни Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)комбінованого типу №32 «Лісова казка»м. Часів-Яр

Номер слайду 2

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ: Дата народження : 30.04.1961 рік;Освіта: вища; Місце роботи: ДНЗ №32 “Лісова казка”;Посада: вчитель-дефектолог ;Загальний педагогічний стаж: 36 років;Стаж роботи на посаді вчителя-дефектолога:36 років;Педагогічне кредо: “Рухатися вперед і не зупинятися на досягнутому”. Сімейний стан: одружена. Куренна Ірина Борисівна

Номер слайду 3

Моя освіта: {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КПУ (1981 рік закінчення)Спеціальність: Виховання в дошкільних закладах;Кваліфікація: Вихователь в дошкільному закладі. СДПУ(1987 рік закінчення)Спеціальність: Олігофренопедаго-гіка. Кваліфікація: Вчитель допоміж-ної школи.

Номер слайду 4

Підвищення кваліфікації

Номер слайду 5

Мої нагороди:

Номер слайду 6

Інновації в професійній діяльностіВпровадження елементів педагогічної технології Марії Монтессорі;Корекція психічних процесів за допомогою ігор Б. Нікітіна,В. Воскобовича;Проведення корекційних занять з опорою на оповідання та казки В. О. Сухомлинського.;Використання зошитів та букваря В. Федієнко; Використання в корекційно-відновлювальній роботі нетрадиційних технік: кольоротерапії, музикотерапії, манкотерапії та психогімнастик.

Номер слайду 7

Участь у методичній роботі:{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Рік. Тема заходу Форма участі 2012-2013 н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів“Сучасні підходи щодо організації роботи з формування логіко-математичної компітентності дошкільників з обмеженими можливостями”Розробка планування логіко-математичної діяльності в старшій групі.2012 -2013н.р. Педагогічна рада“Реалізація навчальних завдань в процесі ігрової діяльності.”Семінар-практикум «Лінгвістичні засади розвитку мовлення дітей»Семінар-практикум «Гра-стратегія ,як засіб формування творчої особистості»Семінар –практикум «Використання практики ігрової терапії в роботі працівників дошкільного закладу.»Досвід «Гра в житті дитини». Виступ «Національне виховання .»Досвід «Розвивальні ігри ,як метод всебічного й розумового розвитку»Інформ.повідомлення «Встановлення терапевтичних обмежень. Стадії процесу ігрової терапії.»2012-2013н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів“Використання методів арт-терапії в лого-корекційній роботі”Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Монтессорі педагогіка-педагогіка розуміння»Презентація методів арт-терапії та визначення їх місця в роботі з дітьми спеціалізованих груп. Відкрите заняття «На гостини до весни». З досвіду роботи.2013-2014н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Корекційна робота з дітьми,які мають складну структуру порушень в зв’язку з вимогами сучасності.»Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Дитячий ранній аутизм»Досвід «Використання методів ТРВЗ в роботі з дітьми з ЗПР.» Поради батькам дітей з РДА. 2013-2014н.р. Педагогічна рада «Сюжетно-рольова гра – як особливий засіб реалізації соціалізації та розвитку звязного мовлення дітей з вадами зору”Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Використання здоров’єзбережуючих технологій в роботі з дітьми,які мають особливі потреби»Вправа «Сенсорно-пізнавальна та математична компетентність дошкільника». Конспект заняття з елементами психогімнастики.2014-2015н.р. Методичне об’єднання «Корекційні і профілактичні заходи роботи з дітьми,які мають психоматичні та емоційні розлади в практиці роботивчителя-дефектолога.»Методичне об’єднання для вчителів- дефектологів «Розвиток різних сенсорних каналів в процесі лого-корекційної роботи.»Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Корекція порушень при дисграфії та дислексії у дошкільників.»Учасник . Досвід роботи: Конкурс посібників «Мультисенсорний підхід в навчанні дітей спец.груп.» Нагороджена дипломом та грамотою. Відкрите заняття «Подорож до лісової школи.» Досвід роботи.2015-2016н.р. Педагогічна рада“Шляхи організації навчально-виховного процесу,спрямовані на розвиток особистостідитини»” Інформаційна скриня «Як допомогти дитині з ЗПР ?»

Номер слайду 8

{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Рік. Тема заходу Форма участі 2015-2016н.р. Семінар-практикум “Інтерактивні підходи до фізичного виховання дошкільників.»Добірка ігор «Оздоровчі ігри для дошкільників.» 2015-2016н.р. Методичне об’єднання «Комплексний підхід щодо здійснення корекційної роботи на етапі аатоматизації звуків.»Учасник.2015-2016н.р.;Педагогічна рада “Оздоровча спрямованість освіти-вимога часу”Освітній округ. Робота зі школою. Психологічні замальовки «Психо-лого-педагогічні умови збережен-ня психічного здоров’я дошкільників»Лекторій «Важкі діти чи легкі?»Практикум «Як створити в дитячому колективі дружню, доброзичливу атмосферу?»2015-2016н.р. Педагогічна рада“Формування патріотичних основ дітей дошкільного віку засобами народознавства”Методичне об’єднання «Розвиток зв’язного мовлення дітей-логопатів засобами інноваційних технологій.»Методичне об’эднання «Особливості роботи з дітьми з відсутністю експресивної мови .»Тренінг «Вчимося ефективно спілкуватися.»З досвіду роботи «Інноваційні технології . Наочне моделювання та схематизація.» Знайомство з методикою та автором «Розвитокзв’язного мовлення дітей старшого віку» В. С. Поуль. Картотека ігор та вправ.2016-2017н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів“Інтерактивний підхід щодо використання здоров’язбережувальних технологій в практиці вчителя-дефектолога”Інтерактивні анімовані фізхвилинки.2016-2017н.р. Семінар-практикум “Здоров’я майбутнього першокласника”«Психофізіологічні особливості старших дошкільників.»2016-2017н.р. Педагогічна рада“Забеспечення оздоровчої спрямованості освітньо-виховного процесу в ДНЗ” Методичні рекомендації «Вико-ристання корекційних вправ з розвитку психічних процесів на заняттях з фізкультури.»Участь у методичній роботі:

Номер слайду 9

Методичне об’єднання для вчителів-дедефектологів «Монтессорі педагогіка – педагогіка розуміння»12.04.2013 г. Відкрите інтегроване заняття «На гостини до Весни»

Номер слайду 10

Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Корекція порушень при дисграфії та дислексії у дошкільників»29.04.2015. Відкрите інтегроване заняття «Подорож до лісової школи»

Номер слайду 11

Відкрите інтегроване заняття «Українці ми маленькі , Україна – наша ненька»25.01.2017.

Номер слайду 12

Мій досвід роботи:“Найефективніші шляхи та методи розвитку уваги дітей дошкільного віку.”

Номер слайду 13

Увагою називають зосередженість і спрямованість психічної діяльності людини на певний об’єкт. Увага може буди спрямована як на об’єкти зовнішнього світу, так і на власні думки й переживання. Основні види уваги:*мимовільна*довільна

Номер слайду 14

Концентрація уваги. Обсяг уваги. Стійкість уваги. Розподіл уваги. Переключення уваги. Довільність уваги. Вибірковість уваги. Властивості уваги

Номер слайду 15

Концепцiя з розвитку уваги. МЕТАроботи з розвитку уваги. МЕТОДИ I ПРИЙОМИзрозвитку уваги. ФОРМИ РОБОТИз розвитку уваги. ЗАДАЧIз розвитку уваги. ПРИНЦИПИОрганізації роботи з розвитку уваги. Концептуальна схема з розвитку уваги дітей групи ЗПР “Лелеченька”

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Ігрова скарбничкаІгри для корекції уваги{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}1.Ігри Б. Нікітіна,В. Воскобовича.13. Електричне табло;2. Неуважний художник;14. Обведи та домалюй;3. Шнуровки;15. Піпетка у пляшці;4. Прищіпки у кошику;І 6. Силует та контур;5. Фітомозаїка;17. Тактильні предмети;6. Насіння18. Біологічний комод (за М. Монтессорі);7. Письмо на манці та пшоні;19. Головоломки;8. Шорсткі букви;20. Склади візерунок; 9. М'які картини;21. Чудова торбинка;10. Нанижи намиста; 22. Пальчикові ігри;11. Знайди помилку;23. Цікаві застібки;12. Виклади з паличок;24. Склади з частин. Та багато інших ігор та вправ.

Номер слайду 18

Граючи-навчаємось

Номер слайду 19

Мої дидактичні ігри та посібники

Номер слайду 20

pptx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
2102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку