ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ: Дата народження : 30.04.1961 рік;Освіта: вища; Місце роботи: ДНЗ №32 “Лісова казка”;Посада: вчитель-дефектолог ;Загальний педагогічний стаж: 36 років;Стаж роботи на посаді вчителя-дефектолога:36 років;Педагогічне кредо: “Рухатися вперед і не зупинятися на досягнутому”. Сімейний стан: одружена. Куренна Ірина Борисівна
Інновації в професійній діяльностіВпровадження елементів педагогічної технології Марії Монтессорі;Корекція психічних процесів за допомогою ігор Б. Нікітіна,В. Воскобовича;Проведення корекційних занять з опорою на оповідання та казки В. О. Сухомлинського.;Використання зошитів та букваря В. Федієнко; Використання в корекційно-відновлювальній роботі нетрадиційних технік: кольоротерапії, музикотерапії, манкотерапії та психогімнастик.
Участь у методичній роботі:{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Рік. Тема заходу Форма участі 2012-2013 н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів“Сучасні підходи щодо організації роботи з формування логіко-математичної компітентності дошкільників з обмеженими можливостями”Розробка планування логіко-математичної діяльності в старшій групі.2012 -2013н.р. Педагогічна рада“Реалізація навчальних завдань в процесі ігрової діяльності.”Семінар-практикум «Лінгвістичні засади розвитку мовлення дітей»Семінар-практикум «Гра-стратегія ,як засіб формування творчої особистості»Семінар –практикум «Використання практики ігрової терапії в роботі працівників дошкільного закладу.»Досвід «Гра в житті дитини». Виступ «Національне виховання .»Досвід «Розвивальні ігри ,як метод всебічного й розумового розвитку»Інформ.повідомлення «Встановлення терапевтичних обмежень. Стадії процесу ігрової терапії.»2012-2013н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів“Використання методів арт-терапії в лого-корекційній роботі”Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Монтессорі педагогіка-педагогіка розуміння»Презентація методів арт-терапії та визначення їх місця в роботі з дітьми спеціалізованих груп. Відкрите заняття «На гостини до весни». З досвіду роботи.2013-2014н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Корекційна робота з дітьми,які мають складну структуру порушень в зв’язку з вимогами сучасності.»Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Дитячий ранній аутизм»Досвід «Використання методів ТРВЗ в роботі з дітьми з ЗПР.» Поради батькам дітей з РДА. 2013-2014н.р. Педагогічна рада «Сюжетно-рольова гра – як особливий засіб реалізації соціалізації та розвитку звязного мовлення дітей з вадами зору”Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Використання здоров’єзбережуючих технологій в роботі з дітьми,які мають особливі потреби»Вправа «Сенсорно-пізнавальна та математична компетентність дошкільника». Конспект заняття з елементами психогімнастики.2014-2015н.р. Методичне об’єднання «Корекційні і профілактичні заходи роботи з дітьми,які мають психоматичні та емоційні розлади в практиці роботивчителя-дефектолога.»Методичне об’єднання для вчителів- дефектологів «Розвиток різних сенсорних каналів в процесі лого-корекційної роботи.»Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів «Корекція порушень при дисграфії та дислексії у дошкільників.»Учасник . Досвід роботи: Конкурс посібників «Мультисенсорний підхід в навчанні дітей спец.груп.» Нагороджена дипломом та грамотою. Відкрите заняття «Подорож до лісової школи.» Досвід роботи.2015-2016н.р. Педагогічна рада“Шляхи організації навчально-виховного процесу,спрямовані на розвиток особистостідитини»” Інформаційна скриня «Як допомогти дитині з ЗПР ?»
{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Рік. Тема заходу Форма участі 2015-2016н.р. Семінар-практикум “Інтерактивні підходи до фізичного виховання дошкільників.»Добірка ігор «Оздоровчі ігри для дошкільників.» 2015-2016н.р. Методичне об’єднання «Комплексний підхід щодо здійснення корекційної роботи на етапі аатоматизації звуків.»Учасник.2015-2016н.р.;Педагогічна рада “Оздоровча спрямованість освіти-вимога часу”Освітній округ. Робота зі школою. Психологічні замальовки «Психо-лого-педагогічні умови збережен-ня психічного здоров’я дошкільників»Лекторій «Важкі діти чи легкі?»Практикум «Як створити в дитячому колективі дружню, доброзичливу атмосферу?»2015-2016н.р. Педагогічна рада“Формування патріотичних основ дітей дошкільного віку засобами народознавства”Методичне об’єднання «Розвиток зв’язного мовлення дітей-логопатів засобами інноваційних технологій.»Методичне об’эднання «Особливості роботи з дітьми з відсутністю експресивної мови .»Тренінг «Вчимося ефективно спілкуватися.»З досвіду роботи «Інноваційні технології . Наочне моделювання та схематизація.» Знайомство з методикою та автором «Розвитокзв’язного мовлення дітей старшого віку» В. С. Поуль. Картотека ігор та вправ.2016-2017н.р. Методичне об’єднання для вчителів-дефектологів“Інтерактивний підхід щодо використання здоров’язбережувальних технологій в практиці вчителя-дефектолога”Інтерактивні анімовані фізхвилинки.2016-2017н.р. Семінар-практикум “Здоров’я майбутнього першокласника”«Психофізіологічні особливості старших дошкільників.»2016-2017н.р. Педагогічна рада“Забеспечення оздоровчої спрямованості освітньо-виховного процесу в ДНЗ” Методичні рекомендації «Вико-ристання корекційних вправ з розвитку психічних процесів на заняттях з фізкультури.»Участь у методичній роботі:
Ігрова скарбничкаІгри для корекції уваги{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}1.Ігри Б. Нікітіна,В. Воскобовича.13. Електричне табло;2. Неуважний художник;14. Обведи та домалюй;3. Шнуровки;15. Піпетка у пляшці;4. Прищіпки у кошику;І 6. Силует та контур;5. Фітомозаїка;17. Тактильні предмети;6. Насіння18. Біологічний комод (за М. Монтессорі);7. Письмо на манці та пшоні;19. Головоломки;8. Шорсткі букви;20. Склади візерунок; 9. М'які картини;21. Чудова торбинка;10. Нанижи намиста; 22. Пальчикові ігри;11. Знайди помилку;23. Цікаві застібки;12. Виклади з паличок;24. Склади з частин. Та багато інших ігор та вправ.