Орієнтовний перспективний план роботи вчителя-логопеда з опорою на лексичні теми для дітей із важкими вадами мовлення

Про матеріал

Орієнтовний перспективний план роботи вчителя-логопеда

з опорою на лексичні теми для дітей із важкими вадами мовлення першого періоду ( вересень , жовтень ,листопад )

Перегляд файлу

5

Орієнтовний перспективний план роботи вчителя-логопеда 

з опорою на лексичні теми для дітей із важкими вадами мовлення

 

 

І ПЕРІОД (ВЕРЕСЕНЬ,ЖОВТЕНЬ, ЛИСТОПАД)

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

        ДАТА

 

ЛЕКСИЧ-НА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

 

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

 

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

 

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

І

А

У

А,У

Сім’я

● Співвідносити зображення зі словесним позначенням.

Вправа “Покажи» (члени родини).

● Співвідносити зорові образи зі словесними позначеннями.

 Впр. «Покажи та назви»

● Формування граматичної будови мовлення

● Розвиток діалогічного мовлення

● Розвиток артикуляції, звуконаслідування

● Розвиток діафрагмального видиху

● Подолання твердої атаки голосу.

● Голосні [а], [у].

● Впр. «Послухай та повтори».

● Формування уваги до немовних звуків. Д/г «Де гримить?»

●Д/впр. «Що звучить?» (Розрізнення двох іграшок, що звучать).

●П.Г. «Сім’я».

● Наклеювання фотографій в зошиті (альбомі)

ІІ

О,Е

Іграшки

● Співвідносити предмети зі словесним позначенням

● Розуміння питання ДЕ?

● Розуміння змісту казки «Казка про іграшки».

● Співвідношення ознак предметів (Кольори: червоний, синій; розмір – великий, маленький) зі словесним позначенням

● Договорювання слів та словосполучень

Вірш «Новий м’ячик».

● Формування словника дієслів «Буду кидати»

● Формування граматичної будови мовлення

● Розвиток діалогічного мовлення

● Уточнення артикуляції звуків [а], [у], [о], [і], [б’], [д], [б]

● Розвиток правильного діафрагмального дихання

● Уточнення артикуляції голосних [а], [у], [о], [і]

● Подолання твердої атаки голоса.

● Розвиток модуляції голоса Вправ. «Що як звучить?»

● Розвиток слухової пам’яті

Впр. «Іграшки Іллі»

● Розвиток зорової уваги

Впр. «Покажи». Закріплення кольорів: червоний, синій

Впр. «Будь уважним»

● Координація рухів в грі «Гном»

● Ходьба та біг у колоні

Гра «Поїзд».

● Розрізні картинки ( 2 частини, розрізані

вертикально, горизонтально)

● Ритмічне нанесення крапок на всій сторінці зошита.

ІІІ

И,І

Частини тіла та обличчя

● Співвідношення предмета зі словом

● Розвиток розуміння чужого мовлення

● Накопичення пасивного словника з орієнтацією на розуміння цілостних словосполучень

Впр. «Що робить?»

 

● Словник: голова, руки, ноги, спина, живіт, рот, ніс, очі

● Договорювання слів, словосполучень за логопедом

Впр. «Це я».

● Закріплення назв частин тіла та обличчя

Впр. «Збери ляльку»

● Формування граматичної будови мовлення . Узгодження числівника «один» з іменником у роді та числі.

Д/г. «Лото»

 

 

 

 

 

 

● Розвиток діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

● Уточнення артикуляції звуків [а], [у], [о], [і], [б’], [д], [б]

● Розвиток артикуляції, звуконаслідування

● Розвиток правильного діафрагмального дихання

● Уточнення артикуляції голосних [а], [у], [о], [і]

● Подолання твердої атаки голоса.

● Розвиток модуляції голоса Вправ. «Що як звучить?» ● Розвиток відчуття ритму

● Формування уваги, до немовних звуків

Впр. «Плескай, як я», «Тупай, як я».

(Розрізнення двох іграшок, що звучать).

● Розвиток вміння кидати та ловити м’яч

● Ритмічне нанесення крапок на обмеженому просторі, вміння проводити горизонтальну лінію (робота в зошиті)

● Розвиток конструктивного праксису

(Будівля з кубиків за зразком)

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

      ДАТА

 

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

IV

 

Золота осінь

● Співвідношення предмета зі словом

● Розвиток розуміння чужого мовлення

● Накопичення пасивного словника з орієнтацією на розуміння цілостних словосполучень

Впр. «Що робить?»

● Словник: жовтий, листя, овочі, руде, тварини, дощ, вітер.

● Договорювання слів, словосполучень за логопедом

Впр. дощик кап».

● Закріплення назв осінніх місяців

 

● Формування граматичної будови мовлення

● Розвиток діалогічного мовлення

● Уточнення артикуляції звуків [ш], [с], [о], [щ], [р], [к], [б]

● Розвиток артикуляції, звуконаслідування

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Подолання твердої атаки голосу.

● Голосні [а], [у].

● Впр. «Послухай та повтори».

● Формування уваги, до немовних звуків

Впр. «Що шумить».

● Координація рухів

Впр. «Листопад».

● Розвиток конструктивного

праксису

Впр. «Збери Буратіно».

 ● Ритмічне нанесення штрихів (зошит)

 

V

К

 

Овочі

● Розуміння питань непрямих відмінків

● Угруповування предметів за кольором

● Закріплення вміння виконувати триступеневі інструкції

Д/г «Зберемося на прогулянку».

 

● Поповнення активного словника за рахунок прикметників, що позначають колір

● Закріплення основних кольорів

● Узгодження іменників з прикметником у роді та числі

 

● Формування граматичної будови мовлення

● Розвиток діалогічного  мовлення

Впр. «Хто що робить

● Розвиток артикуляції, звуконаслідування

● Уточнення артикуляції звуків [ш], [с], [о], [щ], [р], [к], [б]

● Розвиток правильного фізіологічного дихання, вироблення направленого повітряного струменя.

● Розвиток наслідування (імітація)

● Роз. зорової уваги

«Розрізні картинки»

● Розв. слух. та зорової уваги Впр. «Оплески»

 

● Формування, вміння проводити вертикальні прямі лінії в обмеженому просторі (зошит «Брюки»)

● Розв. дрібн. моторики та конструкт. праксису «Розрізні картинки»

 

П,Т

 

 

 

 

 

 

 

Фрукти. Ягоди

 

 

 

 

 

 

● Співвідношення предмета та його ознаки зі словесним позначенням.

Гра «Мильні  бульбашки».

● Навики впізнавання та розрізнення основних кольорів.

● Розширення пасивн. словн. «один – багато».

 

 

Збагачувати словник словами:

Соковитий, смачний, кислий, солодкий, зелений, жовтий, червоний, синій, маленький, круглий.

 

 

● Формування граматичної будови мовлення

● Вміння відповідати на поставлені запитання  за простим сюжетним малюнком.

● Вчити відповідати на запитання

● Розвиток артикуляції, звуконаслідування

● Уточнення артикуляції звуків [з], [п], [т], [ї], [р], [к]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

 

  • Координацію мовлення з рухами

р/г. «Що у кошику»

  • Розвивати мовленнєву інтонацію та виразність мовлення

 

● Розвиток

 мовного слуху

Повторення слів за зразком

(Розрізнення двох іграшок, що звучать).

● Розвиток оптико – просторових функцій, конструктивного  праксису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

      ДАТА

 

ЛЕКСИЧ

НА ТЕМА

РОБОТА НАД

ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

VІІ

М,Х

Одяг

 

● Формування вміння вслухатись в мовлення, розуміти його зміст.

● Поповнення пасивного словника за рахунок іменників, що позначають деталі одягу: комір (комірець), кишеня (кишенька)

● Розуміння питання «ДЕ?»

● Виконання двоступеневих інструкцій Впр. «Вдягнемо ляльку»

● Орієнтировка в назвах дій.

● Дієслово «надягати»

● Договорювання за логопедом слів та словосполучень.

Гра «Брюки» («Штани»)

● Поповнення активного словника за рахунок прикметників: великий, маленький

● Порівняння предметів за величиною.

Д/г «Великий – маленький».

● Закріплення дієслів 2-ї особи однини  дійсного способу

Д/г «Надягаю – знімаю».

● Формування граматичної будови мовлення

● Розвиток діалогічного мовлення

Уточнення артикуляції голосного [о]

● Розвиток артикуляції, звуконаслідування

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення  рухами

Гра « Брюки».

● Розвиток модуляції голосу

Впр. «Як ричать мишенята»

● Розвиток зорової уваги

Впр. «Вдягнемо ляльку»

Впр. «Розрізні картинки»

Впр. «Будь уважним»

 ● Розвиток загальної моторики

Рухлива гра «Плаття»

● Ритмічне нанесення крапок та проведення горизонт. ліній в обмеженому просторі (зошит «Плаття»)

● Розв. дрібн. мотор. «Вдягнемо ляльку»

● Координація рухів, наслідування

Впр. «Вдягнемо Олексія»

 

VІІІ

Д

Д,Т

Взуття

● Вслухатися в мовлення та розуміти його зміст

● Закріплення узагальнюючих понять: взуття, одяг.

● Розвиток пасивного словника за рахунок іменників, що позначають деталі взуття.

● Переключення  з однієї дії на іншу за словесною інструкцією та виконання двоступеневих інструкцій в д/впр «Доручення»

●  Договорювання окремих слів та словосполучень

● Назва предметів: тапки, туфлі, черевики

● Дієслова 1- ї особи однини одягаю, взуваю, знімаю

● Прикметник «однакові»

Д/г. «Розрізні картинки»

● Дієслова 3-ї особи однини: одягає, знімає, взуває.

● Формування граматичної будови мовлення

 

 

● Розвивати діалогічне мовлення в Д/г «Покажи» Відповіді на питання.

 

● Стимулювання мовного наслідування

● Розвиток мовленнєвого наслідування, робота над звуковимовою в звуконаслідуваннях.

Впр. «Тапки – лапки»

● Формування фонематичних уявлень. Навчання розрізненню голосних [а - у]

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення з рухами в Д/г. «Черевики»

● Розвиток сили та динаміки голосу

Впр. «Тапки – лапки»

● Розвиток зорової уваги

Д/г «Парні картинки»

● Малювання кругів (зошит «Тапки»)

● Формування вміння проводити довгі хвилясті лінії (зошит «Чоботи»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

   ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІХ

К,В

Посуд

● Виконання двоступеневих інструкцій

Д/г «Доручення»

● Формування вміння вслухуватися в мовлення, розуміти його зміст

 

● Розширення предметного словника

● Формування узагал. поняття «посуд»

● Формув. словника дієслів: буду їсти, буду пити, буду  мити, буду різати, буду варити.

● Поповнення словника прикметників, що позначають колір: жовтий, зелений

● Словник дієслів: візьми, взяв, поклади, кладеш, кладу.

Д/г. «Доручення»

● Формування граматичної будови мовлення

● Навчання утворенню родового відмінку іменників (із зазначенням відсутності)

Д/г. «Чого немає?»

● Договорюван-

ня словосполу-

чень

Впр. «Тарілка», «Чашка»

 

● Вчити відповідям на запитання

● Розвиток мовної уваги

● Робота над складовою будовою слів

● Виділення та відстукування наголошеного складу в слові

Д/г «Уважні вушка»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального. дихання

● Координація мови, з рухами

Впр. «Тарілка»

Впр. «Чашки»

● Розвиток уваги до немовних звуків ●Розрізнення їх за характеристикою (тихий – голосний, гучний)

●  Розвиток зорової уваги (Д\г. «3 – й зайвий»)

● Розв. конструктивного праксису, дрібн. мотор. (Д/г «Розрізні картинки»)

● Ритмічне малювання кругів на обмеженому просторі (зошит «Тарілка»)

 

Х

Л

Л,Й

Меблі

● Розвиток озуміння чужого мовлення

● Розуміння питань за казкою «Казка про ліжечко»

● Виконання багато – ступеневих інструкцій

● Розвиток пасивного словника дієслів: піди, візьми, покажи.

● Формування узагальнюючого поняття «Меблі»

Д/г. «Доручення»

● Розуміння дієслів: зберігати, спати, сидіти.

Д/г. «Що для чого?»

● Договорювання слів та словосполучень в Р/г. «Ліжко»

● Засвоєння дієслів: спати, сидіти

Д/г. «Що для чого?»

● Поповнення активного словника прикметниками: великий, маленький,

Д/г. «Великий – маленький»

 

 

 

● Формування граматичної будови мовлення ● Розрізнення

іменників чолов. та жіноч. роду однини. Д/г. «Парні картинки»

● Утворення та розрізнення дієслів теперішнього часу 1- ї та 3 -ї особи однини.

Д/г. «Хто що робить?»

 

● Відповіді на питання за казкою «Казка про ліжечко»

● вдосконалення     діалогічного 

  мовлення

● Розрізнення голосних звуків за принципом кентрасту

Впр. «Уважні вушка»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального. дихання

 

● Координація мовлення з рухами в Р./г. «Ліжко»

● Розвиток зорової уваги

Д/г. «Парні картинки»

● Закріпити вміння проводити прямі вертикальні та довгу горизонтальну лінію в обмеженому просторі

● Розфарбовування готового зображення (зошит «Стілець»)

● Складання контурів предметів з паличок на горизонтальній площині

Д/г «Маленькі столяри»

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

       ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

 

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

ХІ

С

Чарівна зима

● Формування вміння вслухатися в мовлення, розуміти його зміст

● Розширення розуміння чужого мовлення

● Договорювання слів та словосполучень Р/г. «Стілець»

● Збагачення словника числівниками: один, два

Д/г. «Парні картинки»

● Формування граматичної будови мовлення ● Розрізнення

іменників чолов. та жіноч. роду однини. Д/г. «Парні картинки»

● Розвиток діалогічного мовлення в роботі з сюжетними картинками

● Розвиток фонем. сприйняття, здібності розділяти голосні звуки за принципом контрасту

Впр. уважні вушка»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального. дихання

 

● Координація мовлення з рухами

Р/г. «Стілець»

● Розвиток уваги до немовних звуків ●Розрізнення їх за характеристикою (тихий – голосний, гучний)

●  Розвиток зорової уваги (Д\г. «3 – й зайвий»)

● Удосконалення конструктивного праксису розв. дрібн. мотор.

Д/г «Розрізні картинки»

 

ХІІ

С,С’

Зимуючі птахи

● Розвиток розуміння чужого мовлення

● Вслухатися в мовлення та розуміти його зміст

● Закріплення узагальнюючих понять:птахи, перелітні, теплі краї, далекий шлях

● Впізнавання предметів на малюнку за словесним описом

● Введення в активний словник прикметників: зимуючі, холодні, пухнасті.

● Розширення предметного словника

● Договорювання словосполучень

Впр. «Зима», «Пташенята»

 

 

● Самостійне змінення числа дієслів (з опорою на сюжетний малюнок)

● Вживання прийменника «У» в значенні «у кого».

Д/г «У кого?»

● Удосконален

ня діалогічного 

  мовлення

● Вчити відповідям на запитання

● Розвиток фонем. сприйняття, здібності розділяти голосні звуки за принципом контрасту

Впр. «Уважні вушка»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального. дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г. «Зимівля»

 ● Розвиток уваги до немовних звуків

● Розвиток загальної моторики

Рухлива гра: «Здобич»

ХІІІ

С,З

Новий рік. Ялинка

● Формування вміння вслухатися в мовлення, розуміти його зміст

● Розширення розуміння чужого мовлення

● Розуміння питань за сюжетним малюнком до прочитаної казки («Казки про ялинкові прикраси»)

● Впінавання предметів на малюнку за описом

●  Договорювання слів та словосполучень

Впр. «Ялинка»

Впр. «Ялинкова прикраса».

 

 

 

 

 

 

 

 

● Утворення та використання в мовленні дієслів 1- ї особи однини: вішаю. Д/г. «Прикрасимо ялинку».

● Правильне вживання займенників з прийменником «У».

Впр. «У кого?»

● Розв. діалог. мовлення. Відповіді на запитання за прочитаною казкою «Казка про ялинкові прикраси».

● Уточнення вимовленню звуків в звуконаслідуваннях

● Відтворення наголошеного складу, інтонаційно – ритмічного малюнку в словах: кіт, дім, сани, кулі

Д/г. «Прикрасимо ялинку»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального. дихання

● Координація мовлення з рухами

Впр. «Ялинка»

Впр. «Ялинкова іграшка»

● Розвиток уваги до мовних звуків

● Розвивання слухової уваги при сприйнятті тихих та гучних звуків.

Д/р. «Що звучить?»

● Ритмічне нанесення крапок, малювання кругів, прямих горизонтальних ліній (зошит «Ялинка»)

● Розфарбовування невеликої  площини (зошит «Новорічні іграшки»).

 

 

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

       ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

 

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІV

З,З’

 

 

 

 

 

 

 

 

Продукти харчуван-

ня. Їжа

(«Казка про велику синю  чашку»)

● Узагальнююче поняття «продукти харчування».

● Розуміння питань до сюжетних картинок

● Формування узагальнюючого поняття

● Введення в активний словник прикметників: велика, синя.

● Розширення словника іменників: чашка, молоко, суп, каша, хліб, сік.

● Договорювання слів та словосполучень Р/г. «Каша»

● Формування словника іменників (посуд, частини посуду)

● Формув. словн. дієслів (неозначена форма дієслова)

Д/г «Що це?»

● Вживання дієслів: буду пити, буду їсти.

Д/впр. «Пити – їсти».

● Формування граматичної будови мовлення

● Відповіді на запитання за картинками. (Діти обідають)

● Робота над складовою будовою мовлення. Уточнення звуковимови в ланцюжку складів

Впр. «Повторюй за мною»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального. дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г. «Каша»

● Розвиток слухової уваги до немовних звуків

Впр. «Що звучить?»

● Розв. Зорової

● Проведення округлих, хвилястих, прямих горизонтальних ліній (зошит «Каша»)

 

 

ХV

С’,З’

Свійські птахи

● Виховання вміння слухати літературний твір.

● Розв. пасивного словника дієслів: плаває, пирнає, клює, кукурікає, крякає, пищить, щиплить, гогоче. Д/г «Хто це?»

 

● Формування узагальнюючого поняття

● Словник іменників: півень, курка, курча, каченя

Словник дієслів: невизначена форма дієслів

Д/г «Пташиний двір»

Д/г «Хто де?

● Формування граматичної будови мовлення

● Оцінювати доступні розумінню дії персонажів твору (казка суттєва, «Курча та каченя»

● Характери-

зувати персонаж, орієнтуючись на опис та ілюстрацію

● Навчання відповідям на запитання (за сюжетним малюнком «Пташиний двір».

● Активізація мовного наслідування

● Розрізнення високих та низьких звуків.

● Виробленню правильного мовного діафрагмального. дихання

● Розвиток правильного фізіологічного дихання, вироблення направленого повітряного струменя.

● Координація мови, з рухами

«Качки»

 

● Розв. зоров. сприйн. Д/г «Хто де?»

● Виховання слухової уваги

Впр. «Хто як голос падає»

 

●  Розв. конструктивного праксису, дрібної мотор. Д/г. «Розрізні картинки»

● Нанесення штрихів та проведення довгих хвилястих ліній (зошит «Качка»)●

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

       ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

ХVІ

Ш

Свійські  тварини

● Подальший розвиток пасивного словника іменників, прикметників, дієслів

● Взнавання предметів за словесним описом

● Формувати вміння слухати літературний твір «Собака та цуценята»

● Узнавання предметів за їх  словесним описом.

Впр. «У кого?»

Впр. «Великий – маленький»●

 

● Формування активного словника іменників корова, кішка, пес, собака, кінь.

Д/г. «Хто це?»

● Розрізнення однини та множини іменників жіночого роду в називному відмінку

(Д\г «Лото «Один – багато»)

● Правильне вживання займенників з прийменником «У»

Впр. «У кого?»

 

● Характеризу

вати персонажів твору, спираючись на ілюстрації та описання

● Договорю-

вати слова та словосполуче-ння при повторному прослуховуванні текста

«Собака та цуценята»

● Вчити відповідати на запитання

● Активізація мовного наслідування

● Договорювання словосполучень           (Р/г «Корова»)

● Робота над складовою будовою слів, розвиток вміння виділяти та відплескувати наголошений склад в слові (Впр. «Оплески»)

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

 

● Розвиток інтонаційної виразності на матеріалі звуконаслідування

● Координація мовлення з рухами Р/г «Корова»

● Розвиток емоційної виразності міміки та жестів.

● Розвиток зорової уваги

● Розвиток слухо – мовної пам’яті (казка) Розвиток уваги до немовних звуків

 

● Ритмічно наносити крапки, мазки, розфарбовувати готові зображення (зошит «Корова»)

 

ХVІІ

Ж,Ш

Дикі птахи

● Формування поняття «дикі птахи»

● Розрізнення протилежних за значенням прикметників великий - маленький

● Поповнення активного словника іменниками

● Узгодження займенників «мій, моя» з іменниками

● Утворення та розрізнення дієслів 3- ї особи однини та множ. дійсного способу, а також питань до цих дієслів: Що робить? Що роблять?

● Формувати вміння відповідати на запитання за прочитаною казкою з опорою на малюнок

● Розвиток вміння переказувати зміст казки (за картинкою)

● Визнавання та розрізнення звукових сигналів (3 – 5 звуків)

Впр. «Хто кричить?»

● Договорювання словосполучень

Р/г «Ворона»

● Відтворення інтонаційно – ритмічного малюнку слів: голуб, ворона

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

 

Координація мовлення з рухами

Р/г «Сорока»

● Розвиток інтонаційної виразності на матеріалі звуконаслідування

 

● Розвиток зорової уваги

Д/г «Розрізні картини»

● Розвиток мовленнєвого слуху

Впр. «Хто кричить?»

● Розвиток конструктивного праксису

(фігурний розріз) («Розрізні картинки»)

● Розфарбовуван-

ня готових зображень (зошит «Ворона»)

ХVІІІ

С,Ш

Дикі тварини

● Формування узагальнюючого поняття «дикі тварини»

● Навчання слухання казки ( з опорою на малюнки), розвиток вміння розуміти прості запитання (казка «Колобок»)

 

 

● Поповнення активного словника іменниками – назвами тварин

 

● Вживання прийм. «У» в значенні «У кого».

● Розрізнення іменників однини та множини чол.. суфіксів (кошеня, кошенята)

● Розр. діалог мовлення

Д/г «У кого?»

● Характери

зувати персонажів, спираючись на

картинку

● Формування, фонематичного сприйняття.

Розрізнення голосних [и] – [у] за принципом контрасту

Впр. «Уважні вушка»

 

 

 

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г «Ведмедик»

● Розвиток зорової уваги Д/г «У кого?»

● Проведення горизонтальних, вертикальних, округлих ліній.

Розвиток дрібної моторики обох рук

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

       ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

 

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

 

 

 

 

 

 

ХІХ

З,Ж

 

 

 

 

 

 

Професії

● Розуміння питань за сюжетним малюнком

● Взнавання предметів за словесним описом

● Формування узагальнюючого поняття

● Розширення експресивного словника

● Закріплення 4- х основних кольорів

● Узгодження займенників «мій, моя» з іменниками чоловічого та жіночого роду однини в називному відмінку

 «Мій – Моя»

● Формування граматичної будови мовлення

● Формування уміння складати речення за сюжетним малюнком

● Договорювання словосполучень

Д/г «Ким я хочу бути»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

 

● Координація мови з рухами

Р/г «Пожежники»

● Розвиток зорової уваги, зорово – просторових функцій

● Формування уваги до немовних звуків. Впроваджено в визначенні направлення звуків Впр. «Де гудить?»

● Проведення 

 округлих та

 прямих ліній,

 розфарбовування 

 готових зображень

● Розвиток 

 конструктивного      

 праксису

 

 

 

 

 

ХХ

С,Ш

 

 

 

 

 

 

 

Транспорт

 

 

 

 

● Формування узагальнюючого поняття «транспорт».

● Розуміння просторових відношень за допомогою прийменників: на, за, біля, від, з, із

Впр. «Що де?»

● Уточнення та збагачення словника іменників: літак, машина, вантажівка

● Розвиток активного словника, закріплення в мовленні числівника: один, два, три. Д/г «Лото»

● Узгодження підмета та присудка в формі дієслова 3- ї особи однини теперішнього часу дійсного способу Впр. «Що робить?»

● Узгодження числівника: один,

● Вміння відповідати на поставлені запитання  за простим сюжетним малюнком.

● Відтворення (оплесками) інтонаційно – ритмічного малюнку слів: трамвай, таксі, машина, літак, човник

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г «Машина»

● Розвиток інтонаційної виразності, модуляції голосу.

Впр. «Пароплави»

● Розвиток зорової уваги

Д/г «Розрізні картинки»

Д/г «Лото»

● Проведення окремих та прямих ліній, розфарбовування готових зображень (зошит «Машина»)

● Розвиток дрібної моторики, констр. праксису

Д/г «Розріз. карт.» (фігурний розріз)

 

 

 

 

 

 

ХХІ

З,Ж

 

 

 

Кімнатні рослини

 

● Формування узагальнюючого поняття «кімнатні рослини».

● Розуміння просторових відношень за допомогою прийменників: на, за, біля, від, з, із

● Розширення словникового запасу ● Закріплення 4- х основних кольорів

● Формування граматичної будови мовлення

● Вживання дієслів: росте, зеленіє, п’є.

Д/впр. «Відгадай за описом»

● Формування уміння складати речення за темою

 

 

 

 

 

● Робота над складовою будовою слів, розвиток вміння виділяти та відплескувати наголошений склад в слові (Впр. «Оплески»)

 

 

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

 

 

 

● Розвиток емоційної виразності міміки та жестів.

● Розвиток інтонаційної виразності на матеріалі звуконаслідування

● Розвиток зорової уваги, зорово – просторових функцій

 

● Проведення округлих та прямих ліній, розфарбовування готових зображень

 

 

 

 

 

ХХІІ

Л

 

 

 

 

 

Хто під льодом живе

 

● Розуміння просторових відношень за допомогою прийм.: під, за, біля, над, з, із

● Формування узагальнюючих понять

● Уточнення та збагачення словника іменників: риби, водорості, жаби, водяні мешканці

● Розрізнення однини та множини іменників жіночого роду в називному відмінку

● Вміння відповідати на поставлені запитання  за простим сюжетним малюнком

● Відтворення (оплесками) диференціації звуків

 

 

 

 

● Розвиток правильного фізіологічного дихання, вироблення направленого повітряного струменя.

● Розвиток інтонаційної виразності на матеріалі звуконаслідування

 

 

● Розвиток зорової уваги, зорово – просторових функцій

 

 

 

● Проведення округлих та прямих ліній, розфарбовування готових зображень

 

 

 

ІІІ ПЕРІОД (БЕРЕЗЕНЬ, КВІТЕНЬ, ТРАВЕНЬ)

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

       ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

 

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

 

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

 

 

 

ХХІІІ

Л,Л’

 

 

 

Мамине свято

● Узнавання предметів за словесним описом

Впр. «Подарунок мамі»

● Взнавання предметів за словесним описом

● Словник прикметн.: добра, гарна, красива, хороша, люба

● Закріплення назв основних кольорів

● Поповнення словника іменників

● Розрізнення однини та множини іменників жіночого роду в називному відмінку

● Відповіді на запитання за сюжетним малюнком «Що робить мама?»

● Навчання розповіді за сюжетн. Малюнком

 

● Робота над складовою будовою слова, відстукування наголошеного складу у слові «мама»

 ● Договорювання словосполучень

Р/г «Подарунок мамі»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г. «Подарунок мамі

● Розвиток мовного слуху

Повторення слів за зразком.

● Вміння проводити прямі горизонт. та вертикальні лінії, ритмічне нанесення крапок та мазків (зошит «Хустинка»

● Розвиток конструктивного праксису дрібної моторики «Намисто для мами»

XXIV

Р

Весна-красна

● Розуміння просторових відношень двох предметів: прикметники: на, під, біля, в, у.

● Збагачення активного словника прислівниками, які позначають

● Утворення іменників за допомогою зменшувально- пестливих

 

 

● Розвиток діалогічного мовлення. Формувати вміння

● Договорювання словосполучень

Р/г. «Струмочок»

 

 

 

 

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання Формування подовженого повільного мовного видиху

● Координація мовлення з рухами

● Координація мовлення з рухами Р/г. «Весняний переполох»

 

● Розвиток мовного слуху

Повторення слів за зразком.

● Проведення довгих прямих ліній, нанесення штрихів – мазків (зошит ««)

 

 

XXV

Р

Перелітні птахи

● Розуміння двоступеневих інструкцій

Впр. «Хто де?»

● Взнавання предметів за словесним описом

● Розвиток активного словника. Закріплення в мовленні числівників: один, два, три

Д/г «Лото – один, два, три?»

● Формув. грам. будови мовлення, узгодження числівників: один, два, три

з іменниками чоловіч., жін., роду

● Конструкції з прийменниками: на, в(у), під, за, з

Впр. «Хто де?»

● Закрити вміння утворення форми дієслів наказового способу.

● Вміння відповідати на поставлені запитання  за простим сюжетним малюнком.

 

 

 

 

 

 

 

● Договорювання словосполучень

Р/г Ластівки»

● Формув. фонемат. сприйняття, розрізнення близьких за артикуляцією голосних звуків [о-у]

Впр. «Різнокольорові прапорці».

● Розвиток правильного Фізіологічного дихання

Впр. «Грачата»

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г «Пташенята і кіт»

● Розвиток наслідування, творчої уяви

Впр. «Грачата».

● Розвиток мовного слуху

Повторення слів за зразком.

● Проводити довгі прямі лінії, розфарбувати

готові зображення

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

       ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

 

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

 

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

 

 

 

 

 

XXVІ

Р,Р’

 

 

 

 

 

Квіти

● Угрупувування предметів за ознаками

● Розширення пасивного словника іменника: кульбаба, мак, ромашка, дзвіночки

● Формування загальних уявлень про квіти

● Навчання розуміння питань, сформованих до сюжетного малюнка.

● Закріплення знань про основні кольори та вміння їх розрізняти.

● Збагачення словника іменниками (назви частин рослини: стеблина, листя, квітка).

● Утворення форми родового відмінку іменників з прийменником «У».

Впр. «У кого що?»

● Утворення та розрізнення дієслів 3- ї особи однини та множини, дійсного способу

● Вміння складати речення за сюжетним малюнком

● Відповідати на запитання

● Розрізнення іменників, подібних за звучанням, які відрізняються одним звуком

Впр. «Слухай уважно» (мак-лак-рак. Машка – Сашка – Кашка).

● Виробленню правильного мовного діафрагмального Дихання

 

Координацію мовленню з рухами

Р/г «Кульбаба»

● Виховання мовного слуху «розвиток зорової уваги (розрізн. карт)

● Розвиток оптико – просторових функцій, конструктивного  праксису

Впр. «Збери квітку»

 ● Проведення окремих та прямих ліній (зошит)

● Розв. дрібної моторики констр. праксису

Д/г «Розрізні картки» (фігурний розріз)

XXVІІ

Л,Р

 

 

Комахи

 

 

 

● Розширення об’єму розуміння чужого мовлення

● Формування узагальнюючого поняття «Комахи».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

● Збагачення словника іменниками (комахи, частини тіла комах)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

● Розуміння просторових відношень двох предметів, які виражені прийменниками: на, в, під, з, за, від, біля, прислівниками: зверху, знизу, високо, низько, справа, зліва

Д/г «Метелик та квітка»

 

● Вміння відповідати на поставлені запитання  за простим сюжетним малюнком.

● Впізнавання та розрізнення звукових сигналів

 

● Відтворення інтонаційно – ритмічного малюнку слів

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г «Муха-цокотуха»

● Розвиток творчої уяви, наслідування

 

● Розвиток зорової уваги

Д/р «Розрізни картинки»

 

● Проведення округлих ліній, розфарбовування (зошит «Метелик»

● Розв. дрібної мотор. констр. праксису. (Розрізні карт.)

 ● Розвиток оптико – простор. функцій гра – застібка «Метелик»

 

VІІІ

Ц

Знаряддя праці

● Навчання розуміння питань до сюжетних малюнків

● Розуміння конструкцій з прийменниками: на, в, під, за, з.

● Збагачення словника словами: лопата, коса, мотика, ціпок, вила, молоток, граблі, відро.

● Закріплення знань про основні знаряддя праці та вміння їх розрізняти.

● Оформлювати уміння складати речення за сюжетним малюнком

● Утворення форми родового відмінку іменників зі значенням відсутності.

(немає м’яча)

● Розвиток діалогічного мовлення в роботі із сюжетним малюнком

● Заучування невеликого вірша з опорою на сюжетний малюнок

● Уточнення артикуляції звуків [р], [в], [ж], [є], [ч’], [ц], [й]

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

● Координація мовлення з рухами

Р/г «Городники»

● Розв. зорової уваги

Д/г «Лото»

Впр. «Хто, де?»

● Ритмічне нанесення крапок, розфарбовування готових зображень

● Розв. оптико – просторових функцій, конструктивного праксису

Впр. «Зберемо урожай»

 

ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

       ДАТА

ЛЕКСИЧНА ТЕМА

РОБОТА НАД ІМПРЕСИВНИМ МОВЛЕННЯМ

РОБОТА НАД АКТИВНИМ СЛОВНИКОМ

РОБОТА НАД ГРАМАТИЧНОЮ БУДОВОЮ МОВЛЕННЯ

РОБОТА НАД ДІАЛОГІЧНИМ МОВЛЕННЯМ

ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ, ЗВУКОВИМОВЛЕННЯ

 

ЗАГАЛЬНІ МОВНІ НАВИКИ

РОБОТА НАД СЛУХОВИМ ТА ЗОРОВИМ СПРИЙНЯТТЯМ

 

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ТА КОНСТРУКТИВНОГО ПРАКСИСУ. Розвиток – загальної моторики

РОБОТА НАД ДИХАННЯМ

ІНТОНАЦІЙНА ВИРАЗНІСТЬ,  ТЕМП

 

 

 

 

 

 

ХХІХ

Ц,С

 

 

 

 

 

 

Спорт. Здоров’я

● Розуміння двоступеневих інструкцій.

● Подальший розвиток пасивного словника іменників, прикметників, дієслів

● Взнавання предметів за словесним описом

● Формувати вміння слухати літературний твір

 

● Закріплення в мовленні числівник: один, два, три

Д/г «Лото»

● Утворення та вживання дієслів 3- ї особи однини дійсного способу, а також питань до цих дієслів: що робить?, що роблять?

Впр. «Що роблять?»

● Узгодження числівників «один, два, три» з іменниками чолов. та жін. роду.

● Вміння відповідати на поставлені запитання  за простим сюжетним малюнком.

● Вчити відповідати на запитання  за прочитаною казкою

 

● Договорювання словосполучень

Р/г «Олімпійці»

● Розвиток фонематичного слуху, розрізнення іменників подібних за звучанням, які відрізняються одним звуком

Впр. «Різнокольорові прапорці»

(майка – зайка,

білка – булка)

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання Формування подовженого повільного мовного видиху

● Розвиток емоційної виразності міміки та жестів.

● Розвиток інтонаційної виразності на матеріалі звуконаслідування

● Розвиток зорової уваги

Д/р «Знайди 5 відмінностей»

● Розвиток оптико – просторових функцій, конструктивного  праксису

ХХХ

Ч

Предмети туалету

 

● Співвідношення предмета та його ознаки зі словесним позначенням.

Гра «Мильні  бульбашки».

● Навики впізнавання та розрізнення основних кольорів.

● Розширення пасивн. словн. «один – багато».

 

● Договорювання за логопедом слів та словосполучень

Гра « Умивайлочка»

● Словник дієслів «буду митися»

 

 

● Формування граматичної будови мовлення

● Розвиток діалогічного мовлення у вправі «Зубна щітка».?»

● Розвиток артикуляції, звуконаслідування

● Уточнення артикуляції звуків [з], [п], [т], [ї], [р], [к]

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання

Координація рухів, мовлення з рухами

Гра «Мийдодир»

● Формування  уваги до немовних звуків

Впр. «Де звучить?»

● Розвиток слухової уваги

● Розвиток зорово-просторових функцій.

● Розвиток загальної моторики, координації рухів.

Впр. «Умивалочка»

● Малювання кругів (зошит) бульбашки.

● Ритмічне нанесення штрихів (зошит) (Зубна щітка)

 

ХХХІ

Щ

Мій рідний край

● Розвиток розуміння чужого мовлення

● Вслухатися в мовлення та розуміти його зміст

● Закріплення узагальнюючих понять:птахи, перелітні, теплі краї, далекий шлях

Збагачувати словниковий запас словами : рідний край, батьківщина, місто, вулиця, природа.

● Закріплення знань про рідний край.

 ● Формування граматичної будови мовлення

● Вміння відповідати на поставлені запитання  за простим сюжетним малюнком.

● Вчити відповідати на запитання

 Вчити розрізняти звуки схожі за звучанням, Вміти ловити заданий звук.

● Виробленню правильного мовного діафрагмального дихання Формування подовженого повільного мовного видиху

● Розвиток емоційної виразності міміки та жестів.

● Розвиток інтонаційної виразності на матеріалі звуконаслідування

● Розвиток слухової та зорової уваги.

● Розвиток зорової уваги (розрізні картинки)

● Розвиток оптико – просторових функцій, конструктивного  праксису

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Боровская Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
2130
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку