Дата народження: 03.04.1985 р. Освіта: вища, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка,2007р. Спеціальність по диплому: Початкове навчання. Педагогіка і методика середньої освіти. Образотворче мистецтво. Категорія: спеціаліст І категоріїПедагогічний стаж: 13років. Стаж роботи в даному навчальному закладі : 13 років. Посада: Вчитель початкових класів
Проблема формування і розвиток комунікативної компетенції особистості набуває все більшої актуальності. Цій проблемі присвячено наукові дослідження в педагогіці і психології. Компетентність – це унікальне поєднання умінь,навичок,знань,способів мислення, ціннісних орієнтирів та ідейних переконань, які дозволяють розв’язувати проблеми, що постійно виникають у нестандартних життєвих ситуаціях, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, адаптуватися до умов життя. Самореалізація особистості. В процесі якого вирішуються головні завдання, поставлені перед школою: підготувати підростаюче покоління до життя.
Метою роботи є дослідження шляхів та умов розвитку комунікативної компетенції молодших школяріву навчальній діяльностіПредметом дослідження є засоби розвитку комунікативної компетенції молодших школярів у навчальній діяльностіОб’єктом дослідження є комунікативні компетенції молодших школярів.
План роботи над темою1. Визначити зміст поняття комунікативної компетенції молодших школярів.2. Охарактеризувати процес навчання та способи комунікативної компетенції учнів.3. Розкрити основні форми комунікативної компетенції дітей.4. Підібрати ефективні методи і прийоми комунікативної компетенції.
Умови розвитку Формування комунікативної компетентності учнів у процесі навчання, можна забезпечити створивши відповідні зовнішні і внутрішні умови. До зовнішніх умов належать організація уроку, його зміст, методи роботи вчителя тощо. Створення внутрішніх умов пов’язане з формуванням навчальних мотивів, самостійності, виробленням і використанням способів спостереження тощо.
Позитивні результати використання інноваційних технологійпідвищилася мотивація, пізнавальний інтерес учнів до навчання та рівень навчальних досягненьпідвищився рівень сформованості комунікативних навичок учнівзбільшилась кількість дітей, здатних до самостійної роботи на рівнях конструктивної та творчої діяльності
Індивідуальні консультації Одна з найважливіших форм інтеграції з родиною. Допомагає подолати занепокоєння батьків, острах розмови про свою дитину і сприяє створенню гарного контакту між батьками і класним керівником. Сьогодення дозволяє нам бути з родиною школяра дистанційно, використовуючи новітні гаджети. Основні теми: особливості здоров'я дитини;захоплення, інтереси;переваги у спілкуванні в сім'ї;особливості характеру; мотивації навчання; моральні цінності родини.