Портфоліо вчителя початкових класів

Про матеріал
Дана розробка допоможе вчителям початкових класів створити власне портфоліо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Кермеш Галина Іванівнавчителька початкових класів. Риківської філії – Козівського ОЗЗСО -ліцею

Номер слайду 3

Мета створення портфоліоузагальнення успіхів та досягнень;чітке визначення напрямів розвитку задля полегшення самоосвіти;самоаналіз та самооцінка професійних умінь.

Номер слайду 4

Дата народження: 03.04.1985 р. Освіта: вища, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка,2007р. Спеціальність по диплому: Початкове навчання. Педагогіка і методика середньої освіти. Образотворче мистецтво. Категорія: спеціаліст І категоріїПедагогічний стаж: 13років. Стаж роботи в даному навчальному закладі : 13 років. Посада: Вчитель початкових класів

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Донести до серця кожної дитини знання, досвід і практичні вміння.

Номер слайду 7

Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках.

Номер слайду 8

Проблема формування і розвиток комунікативної компетенції особистості набуває все більшої актуальності. Цій проблемі присвячено наукові дослідження в педагогіці і психології. Компетентність – це унікальне поєднання умінь,навичок,знань,способів мислення, ціннісних орієнтирів та ідейних переконань, які дозволяють розв’язувати проблеми, що постійно виникають у нестандартних життєвих ситуаціях, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, адаптуватися до умов життя. Самореалізація особистості. В процесі якого вирішуються головні завдання, поставлені перед школою: підготувати підростаюче покоління до життя.

Номер слайду 9

Метою роботи є дослідження шляхів та умов розвитку комунікативної компетенції молодших школяріву навчальній діяльностіПредметом дослідження є засоби розвитку комунікативної компетенції молодших школярів у навчальній діяльностіОб’єктом дослідження є комунікативні компетенції молодших школярів.

Номер слайду 10

План роботи над темою1. Визначити зміст поняття комунікативної компетенції молодших школярів.2. Охарактеризувати процес навчання та способи комунікативної компетенції учнів.3. Розкрити основні форми комунікативної компетенції дітей.4. Підібрати ефективні методи і прийоми комунікативної компетенції.

Номер слайду 11

Навчання – основна форма розвитку Велике значення для розвитку комунікативної компетенції має розвиток психічних процесів – пам’яті, уваги, уяви. Саме ці процеси, за даними психологів, - основа для розвитку продуктивного мислення і творчих здібностей учнів.

Номер слайду 12

Умови розвитку Формування комунікативної компетентності учнів у процесі навчання, можна забезпечити створивши відповідні зовнішні і внутрішні умови. До зовнішніх умов належать організація уроку, його зміст, методи роботи вчителя тощо. Створення внутрішніх умов пов’язане з формуванням навчальних мотивів, самостійності, виробленням і використанням способів спостереження тощо.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Схема моєї професійної діяльності

Номер слайду 15

Етапи уроку

Номер слайду 16

Форми і методи роботи відповідно НУШІнтерактивні технології

Номер слайду 17

Ранкова зустріч

Номер слайду 18

Дослідницька діяльність

Номер слайду 19

LEGO “6 цеглинок”

Номер слайду 20

ротаційні (змінні) трійки2 – 4 –усі разом“Карусель"робота в малихгрупах. АкваріумІнтерактивні методикооперативного навчання

Номер слайду 21

“Мікрофон“Мозковийштурм”“Навчаючи -вчуся”“Ажурна пилка”“Незакінчені речення”“Дерево рішень”інтерактивні методиколективно-групового навчання

Номер слайду 22

симуляції(імітаційні ігри) рольові ігри драматизації інтерактивні методиситуативногомоделювання

Номер слайду 23

Позитивні результати використання інноваційних технологійпідвищилася мотивація, пізнавальний інтерес учнів до навчання та рівень навчальних досягненьпідвищився рівень сформованості комунікативних навичок учнівзбільшилась кількість дітей, здатних до самостійної роботи на рівнях конструктивної та творчої діяльності

Номер слайду 24

Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних виховних заходах, проявляючи зацікавленість та активність при цьому. Виховна робота

Номер слайду 25

Наші свята

Номер слайду 26

Робота з батьками

Номер слайду 27

Індивідуальні консультації Одна з найважливіших форм інтеграції з родиною. Допомагає подолати занепокоєння батьків, острах розмови про свою дитину і сприяє створенню гарного контакту між батьками і класним керівником. Сьогодення дозволяє нам бути з родиною школяра дистанційно, використовуючи новітні гаджети. Основні теми: особливості здоров'я дитини;захоплення, інтереси;переваги у спілкуванні в сім'ї;особливості характеру; мотивації навчання; моральні цінності родини.

Номер слайду 28

Висновки Стратегія вчителя, що створює активну пізнавальну атмосферу, полягає не тільки у використанні нових технологій навчання, але і в переорієнтації свідомості учня: учіння із щоденного примусового обов’язку має стати частиною пізнання дитиною дивовижного навколишнього світу.

Номер слайду 29

Мої бажання Я хочу, щоб учні із задоволенням йшли до мене на урок, щоб кожен учень хотів навчатися і на протязі всього свого життя міг здобувати потрібну інформацію, користуючись новітніми технологіями, застосовувати набуті знання на практиці.

Номер слайду 30

Плани на майбутнє Сприяти участі дітей у шкільних конкурсах. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію.

Номер слайду 31

Дякую за увагу! Бажаю всім успіхів та творчої наснаги.

pptx
Додав(-ла)
Кермеш Галина
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку