Портфоліо вчителя зарубіжної літератури

Про матеріал
Учитель зарубіжної літератури представляє свій досвід роботи. Матеріал готувався до атестації.
Перегляд файлу

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\ramk48 титул.png 

 

Портфоліо

вчителя російської мови та зарубіжної літератури

КЗ «Середня загальноосвітня школа № 30 м. Камянського»

Кам’янської міської ради

Скуріхіної Тамари Петрівни

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\11227970_467746340074464_2989787150605049173_o.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційна довідка

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\11206615_404628636386235_3143473660085068923_o.jpg

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

Освіта: Арзамаський педагогічний інститут                       ім. А. П. Гайдара, 1984р.

Спеціальність за дипломом: учитель російської мови та літератури

Педагогічний стаж: 34 роки

Стаж роботи в КЗ «СЗШ № 30»: 31 рік

Посада: учитель російської мови та зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія: вища

       Педагогічне звання: учитель-методист

Предмети, які викладає вчитель: російська мова,        зарубіжна література, психологія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підвищення кваліфікації

 

 

https://ukranews.com/upload/news/2017/10/11/59ddc401cb4ef-43--1-_1200.jpg?v=1 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

Курси підвищення кваліфікації вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури:                           06.06 – 12.06 2016 р.

 

Тема випускної роботи: «Формування креативної      особистості засобами предметів філологічного циклу»

 

Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників            загальноосвітніх та позашкільних закладів, які           викладають курс  «Психологія»:                                      19.06 – 28.11 2017 р.

 

     Тема випускної роботи: «Який я у спілкуванні? Бар’єри    спілкування»

 

 

 

 

 

https://ukranews.com/upload/news/2017/10/11/59ddc401cb4ef-43--1-_1200.jpg?v=1Підвищення кваліфікації

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\img072.jpg 

 

Автоматический альтернативный текст отсутствует. 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\14714858_604451503070613_8387294727379024853_o.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\img071.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

Майстерfest-2017

C:\Users\Маркус\Downloads\IMG_2017-03-30_090509.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\1242.pngДОІППО, 31 березня 2017 року

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Downloads\IMG_2017-03-30_120611.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\20170330_135715.jpg 

 

 

 

 

 

 

http://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/2541/164772/sitepage_221/images/doippo.png 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

Фестиваль педагогічних ідей від Академії    талановитих керівників

 м. Дніпро, 28.07.2018 рік

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img055.jpg

Теми майстер-класів:

 Сисоєва К. В. Уява як ресурс зростання    педагогічної майстерності

 Єрмоленко М. Г. Екологічна психологія

 Дон О. М. Власний бренд як запорука успіху

 Рябова А. В. Формування наскрізного вміння  критично мислити

 

Фестиваль педагогічних ідей від Академії    талановитих керівників

 м. Дніпро, 28.07.2018 рік

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20180728_145054.jpg 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img055.jpg 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20180728_085745.jpg 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20180728_144728.jpg 

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/37922974_1827627877302542_374619112120254464_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=dbd4db2b4add447586de9e1c1274d169&oe=5C75A236 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Науково-методичний проект: «Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів»

 

 

C:\Users\Маркус\Downloads\20180918_114603_cut-photo.ru.jpg

 

 

 

 

 

Система роботи над науково-методичним проектом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читацька компетентність – це набута інтегрована здатність учня, що складається з багатьох факторів

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Марк\Desktop\PB290104.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

Критерії визначення читацької компетентності

-читання як потреба;

-техніка читання;

-пошук інформації;

-самостійність;

-розуміння;

-планування;

-аргументація;

-творчий підхід до завдань;

-навички аналізу та інтерпретації;

-навички створення власного проекту

 

 

 

 

 

На данном изображении может находиться: 2 человека, в помещенииC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\12971024_529871527195278_8242577405307500613_o.jpgСтворення власного проекту

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\26170242_808204402695321_269022601109922860_o.jpg 

Автоматический альтернативный текст отсутствует. 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\26170415_808204499361978_6700543151966925255_o.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Система навчальної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

Текст

«блукання» текстом

нерозуміння

аналіз 

розуміння

відтворення тексту невербальними                                             засобами комунікації

(малюнок, фотографія, зорові асоціації)

 

створення інтертексту

 

 

 

 

 

 

Основні засоби читання, які сприяють розвиткові читацької компетентності учнів

 


 

Процес підготовки компетентного читача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

Вправи, що сприяють розвиткові читацької

компетентності учнів

 -літературний турнір;

-«вільне письмо»;

-«злови помилку»;

-інтелектуальна розминка;

-«порушена послідовність»

-сторітеллінг

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

 

Комплексне вирішення завдань з метою формування читацької компетентності

-зацікавити учнів читанням;

-розвивати цей інтерес до створення постійної    потреби у читанні;

-навчити обирати літературу відповідно до вікових     та особистих інтересів;

-забезпечити певні знання з теорії та історії літератури;

-формувати навички аналізу художнього тексту;

-організувати дослідницьку діяльність;

-вдосконалювати естетичний смак.

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

 

Читацькоцентрична парадигма вивчення літератури – це механізм, за допомогою якого учитель має можливість відкрити дивовижний світ літератури й захопити дитину читанням; це форма легітимації читацьких емоцій, відчуттів, переживань, викликаних літературним твором

.

Завдання сучасного уроку літератури-

викликати в учнів живі емоції, спостереження, які згодом можуть перерости у здатність тонко відчувати світ як множинний простір різних можливостей і принад.

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

Урок літератури, який «занурює» дитину до читацькоцентричної парадигми, передбачає розуміння учнями твору як психологічно живого об’єкту, що містить потенціал для їхнього подальшого життя.

Правила читацькоцентричних уроків літератури

  1. Світ літератури живий.
  2. Це світ у режимі «а якщо», «а якби».
  3. Розширення наших меж бачення світу, закладення принципу відкритості до «ІНШОГО».
  4. Кожна інтерпретація учнів, кожна несподівана думка має право на існування.
  5. Усвідомлення того, що світ не обовязково має бути поділений за чорно-білим принципом.

 

 

 

 

 

 

Науково-методична діяльність

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\атт.png

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

Керівництво методичним об’єднанням  учителів суспільно-гуманітарного циклу – 15 років

 

Участь у міському семінарі директорів шкіл:      тренинг для учнів 11 класу –квітень 2016 року:      «Як зрозуміти іншу людину і навчитись говорити «Ні!»

Участь у міському семінарі заступників директорів з навчально-виховної роботи – листопад 2017 року – педагогічна майстерня  «Сучасний педагогічний інструментарій»

 

Тренінг для вчителів суспільно-гуманітарного циклу СЗШ №30 «Технологія педагогічних майстерень та її роль у формуванні компетентностей учнів»

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20181031_110807.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20181031_110913.jpgТренінг для вчителів

«Технологія педагогічних майстерень»

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20181031_114139.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20181031_120633.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20181031_114913.jpg 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20181031_115440.jpg 

 

 

 

На данном изображении может находиться: 6 человек, люди сидят, стол и в помещенииC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\24312619_798797726969322_8540485661682719442_n.jpgСемінар заступників директорів – педагогічна майстерня  «Сучасний педагогічний інструментарій»

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20171206_112556.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20171206_121142.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\Безымянный сем скан.png 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

Участь у VII Міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті-2015» - «Виховання лідерів в     системі шкільного врядування як шлях до соціалізації особистості»

 

Участь у Х Міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті-2018» - «Елементи           геймифікації на уроках зарубіжної літератури            як засіб формування провідних компетентностей»

 

Участь у обласній виставці-презентації «Педагогічні здобутки освітян    Дніпропетровщини-2015» - «Виховання толерантності на уроках російської мови як    етап соціокультурної компетентності учнів»

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\1245664.pngC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img052.jpgУчасть у виставках

 

 

 

 

 

 

На данном изображении может находиться: 3 человека, экран и в помещении 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\13001142_529871303861967_3793944703816600293_n.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20170518_091600.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20180417_080210.jpgФормування читацької компетентності за допомогою  різних видів мистецтв

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20180418_094659.jpg 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20170518_083717.jpg 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20170522_084653.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь  у проектах і конкурсах журналу «Зарубіжна література в школах України»

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img066.jpg

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

Конкурси для вчителів

«Урок, яким я пишаюся» - 2015

«Виховуємо духовність» - 2015

 

Конкурси для учнів

2015 рік «Диво Різдва Христового» -                3 учасників,

Куляк Богдан – диплом ІІІ ступеня в номінації «Різдвяна казка», публікація в журналі, подяка вчителеві

2016 рік «Лист літературному героєві»-           2 учасників, сертифікати учням і подяка вчителеві

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img060.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img062.jpg 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img067.jpg 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img068.jpg 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img064.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

Участь вихованців у читацьких конкурсах

 

На данном изображении может находиться: Тамара Скурихина, в помещении

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

Всеукраїнський читацький марафон

«Благодійне читання»

Рік                      Переможці                                        

2015                   учні 7-х класів:

                          Волошиненко   Тетяна,

Котляр Анна,  Скоробогач Владислав,                    Смутникова Ельвіра, Юров Юрій

2016     учень 8-А класу Скоробогач Владислав

2017     учні 8 класу (командний залік)

 

 

 

 

 

 

https://uniim1.shutterfly.com/ng/services/mediarender/THISLIFE/022041530279/media/123932840281/large/1528187476/enhanceЧитацький марафон «Благодійне читання»

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\10655271_491629467686151_849654025900877313_o.jpg 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\857592_491625551019876_117454556714230398_o.jpg 

 

 

 

 

 

https://uniim1.shutterfly.com/ng/services/mediarender/THISLIFE/022041530279/media/123932840279/large/1528187495/enhance 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

 

Міжнародна гра зі світової літератури «Sunflower»

Координатор гри у СЗШ №30

 

2016      119 учасників 

Диплом ІІ ступеня регіонального рівня -                  Березін Ілля,  5-А клас

2017      70 учасників     

 Диплом ІІ ступеня регіонального рівня -               Ковтун Анастасія, 6-А клас,

Юдченко Катерина,  6-А клас

 Диплом ІІ ступеня всеукраїнського рівня –              Березін Ілля,  6- А клас

2018     зареєстровано 92 учасника

Диплом ІІІ ступеня регіонального рівня –

Березін Ілля – 7-А клас,

 Скребкова Софія – 7-Б клас

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9еще фото\20180312_102122.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img058.jpgМіжнародна гра «Sunflower»

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15250944_627020947480335_5428877321208885477_o.jpg 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15304172_627018710813892_492598436117099454_o.jpg 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15272216_627018664147230_6855628485573159335_o.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img070.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

Вебінари від ВГ «Основа»: «Патріотичне виховання на уроках російської мови» - 24 січня 2017 року, «Інфографіка на уроках зарубіжної літератури» -      24 січня 2017 року, «Особистісно-орієнтоване навчання як спосіб підвищення предметної компетентності учнів» - 03 березня 2017 року

Вебінари від журналу «Зарубіжна література в школах України»:

2017-2018 н. р. – 22 вебінари

2018-2019 н. р.  -34 вебінари

Приклади тем:

«Освітні тренди на уроці зарубіжної літератури? Легко! Зручно! Ефективно!»

«HAMLET: Shakespeare&Андрухович»

«10 інструментів самовдосконалення особистості вчителя»

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

Участь у міжнародному конкурсі педагогічної майстерності «Юрмальська осінь-2016» - лауреат в номінації «Найкраща трактовка літературного твору»

Участь у Міжнародному педагогічному конкурсі «Кришталева сова» - 2017 рік, вихід у фінал

Конкурс для вчителів російської мови та літератури від журналу «Російька мова та література в школах України» - матеріали надруковані – 2017 рік

Міжнародний  літературний конкурс «Книжкова  полиця» - лауреат в номінації «Проза», 2015 рік

    Участь у IIІ Міжнародної наукової конференції

«Science progress in European countries: new concepts and modern solutions», - 23 листопада 2018 р. у         м.  Штутгарт, Німеччина (заочно)

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\14711390_608864409295989_281987670970142438_o.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img051.jpg 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\14484712_1194019897328243_1391929253557156273_n.jpg 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\14484992_600247026824394_7650064643136122771_n.jpg 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\14480507_1186156561447910_1811687417418359965_o.jpg 

 

 

 

 

 

Друк у фахових журналах

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img050.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

 

«Русский язык и литература в школах Украины»: урок-диспут за комедією О. С. Грибоєдова «Лихо з розуму» (№11, 2017 рік)

 

Сайт «Всеосвіта» - 10 матеріалів, https://naurok.com.ua/user/id813

 

Освітній проект «На Урок» - 28 матеріалів,

https://naurok.com.ua/profile/525

 

Електронна збірка матеріалів IIІ Міжнародної наукової конференції «Science progress in European countries: new concepts and modern solutions»   -  грудень 2018 ро

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img049.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img059.jpg 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img046.jpg 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Подяка проекту naurok.com.ua №ZO979313 (1).jpg 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9)Атт 2019\Грамоты\img048.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласна робота

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15129006_623907537791676_9070393516832686019_o.jpg

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка аттестация 2019\1306900_photoshop.png 

 

Позакласна робота

 

Сучасні форми, цікаві теми, яскраві виступи

Читацький флешмоб

Літературна дегустація

Дефіле підручників зарубіжної літератури

Костюмований конкурс «Хто під парасолькою?»

Театральний фестиваль «Класика на шкільній сцені»

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15235593_623917131124050_5946917117880991946_o.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15107470_623911941124569_9191784902574677757_n.jpgПозакласна робота

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15123123_623917107790719_8011918765490733668_o.jpgC:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15230816_623912041124559_1390737854675547079_n.jpg 

 

 

 

C:\Users\Маркус\Desktop\Новая папка (9фотки к атт\15167592_623918337790596_1387954807140747885_o.jpg 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гордієнко Наталія Володимирівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 травня 2019
Переглядів
7400
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку