Поштова служба Інторнету

Про матеріал
Тема: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя; соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі; загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу; здоров’язабезпечувальну – продовжувати розвивати знання правил безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи; інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки; спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології; формування предметної компетентності: ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням в мережі Інтернет. Обладнання: комп’ютери з виходом в мережу Інтернет, програмне забезпечення, роздаткові картки.
Перегляд файлу

Тема: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.

 Мета: формування ключових компетентностей:

вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;

соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;

загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;

здоровязабезпечувальну – продовжувати розвивати знання правил безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;

інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;

спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;

формування предметної компетентності: ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням в мережі Інтернет.

Обладнання: комп’ютери з виходом в мережу Інтернет, програмне забезпечення, роздаткові картки.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

ХІД УРОКУ.

І. Організаційний етап.

Вітання з класом.

 Перевірка наявності та готовності учнів до уроку. Ознайомлення з предметними модулями на рік.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Ще з давніх давен люди, як і будь які інші живі істоти, прагнули до спілкування. Наприклад, тварини передають аудіо сигнали. Люди також передають свої повідомлення за допомогою різних способів. Наприклад, за допомогою наскельних малюнків, папірусу, паперу, дощечок чи глини. Всім нам добре відомий факт про те, як наші пращури - козаки подавали димові сигнали, нині ж, в епоху сучасних технологій, ми користуємось мережою Інтернет для передачі повідомлень. Саме в  20-му столітті одним з винаходів стала електронна пошта. 

Повідомлення теми і мети уроку

III. Вивчення нового матеріалу

Більшість з вас користувалися або бачили електронну пошту. Скажіть мені, будь ласка, що необхідно мати для того щоб надіслати повідомлення на електронну скриньку?

Так, вірно! Але, ви ще забулись про спеціальні програми й певні правила, згідно яких здійснюється обмін електронними листами.

Електронна пошта (e-mail) — це служба Інтернету, призначена  для обміну електронними листами між користувачами комп’ютерної мережі.

Для того щоб відправити листа необхідний поштовий сервер, який надсилає листи на необхідну адресу. На сервері виділяється певний об’єм пам’яті, на якому зберігаються ваші вхідні та вихідні листи. В такому випадку, кажуть, що ви маєте свою поштову електронну скриньку.

Поштовий сервер — це комп’ютер і відповідне програмне забезпечення, які забезпечують роботу електронної пошти.

Для електронного листування вам необхідно мати Інтернет підключення, доступ до своєї електронної поштової скриньки та знати електронну адресу адресата.

Будь яка адреса електронної пошти складається з двох частин: імені поштової скриньки користувача та імені поштового сервера, що надає послуги, розділених символом @. В різних країнах цей символ називають по-різному, наприклад, Україна — равлик, песик, мавпочка, слимачок та вухо ,

   Угорщина — черв'як ,

   Росія — собака ,

   Швеція — булочка з корицею ,

   Корея — равлик ,

   Болгарія — «кльомба» або «маймунско а» (мавпа А) ,

   Нідерланди — «apenstaartje» (мавпячий хвостик) ,

   Ізраїль — «штрудель»

Наприклад: Andri@ukr.net, Gerasimenko2009@gmail.com, gamanstas@.region.ua ...

А зараз давайте подивимось, що потрібно робити для того щоб створити електронну скриньку.

Пояснення вчителя з елементами демонстрації.

Після того як Ви створили скриньку, у Вас з’являється свій обліковий запис користувача, акаунт.

А зараз, давайте подялимось на пари і спробуємо назвати переваги та недоліки електронної пошти:

 IV. Формування практичних умінь та навичок

Створення власної електронної скриньки.

Фізкультхвилинка

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Дякую всім за плідну роботу! Ви - молодці, давайте ж ще згадаємо:

1) Чому люди почали користуватися електронною поштою?

2) Електронний лист – це…

3) Які Ви знаєте приклади поштових сервісів.

4) З чого складається адреса електронної пошти? Навести приклади.

5) Назвіть переваги та недоліки електронної пошти.

Рефлексія

  • Сьогодні на уроці мені сподобалось…
  • Я зустріла труднощі з….
  • Найлегшим завдання для мене було…
  • Тепер своїм батькам я зможу пояснити, що…

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: опрацювати параграф підручника, написати в зошит 10 прикладів адреси електронної скриньки.

Додаткове завдання: підготувати повідомлення про походження символа @.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. (avigoris) Ingvar
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
661
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку