Дидактична гра – формат активного навчання та незамінний помічник у роботі вчителя-дефектолога (тифлопедагога). Її основа – імітація досліджуваних явищ, а предметом виступає людська діяльність. Саме цей підхід показує найкращі результати в організації навчально-виховної діяльності дітей із порушеннями зору.
«Дидактична гра як засіб навчання та виховання дітей із порушеннями зору» – вебінар, що всебічно розкриває тему активної навчальної діяльності для учнів із порушеннями зору. Як ігри допомагають дітям подолати стереотипні та часто негативні уявлення про власні сили та можливості? Тетяна Цюрмаста розповість про це 12 червня о 18:00.
Кому буде корисно? Кожному учаснику інклюзивного шкільного процесу! Адже говоритимемо про вимоги до проведення дидактичних ігор із дітьми, що мають порушення зору, та використання цих ігор під час корекційно-відновлювальної роботи.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.