Новини

ДСЯО: якість дистанційного навчання зросла

Якщо порівнювати з 2020-2019 навчальним роком, то зараз якість дистанційного навчання в школах країни зросла. Про це йдеться у звіті Державної служби якості освіти за 2021 рік.

Для того, аби розібратися в ситуації з дистанційним навчанням, ДСЯО провело низку моніторингових досліджень, опитувань і вивчень щодо організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти.

Здебільшого учасники освітнього процесу відзначили (семеро з десяти), що якість організації дистанційного навчання зросла, якщо порівнювати з 2019-2020 навчальним роком. Учителі продовжували працювати над освоєнням дистанційних технологій, часто користуючись комунікаційними програмами, серед яких Zoom та Classroom (21%). Третина опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів «Всеукраїнська школа онлайн».

Однак зазначається, що зберігати мотивацію під час дистанційного навчання було проблемою для багатьох дітей. Про те, що учні неохоче займаються під час дистанційного навчання, говорили 44% учителів.

Але результати обчислення індексу задоволеності споживачів освітніх послуг свідчать, що проблеми практично всіх категорій учасників освітнього процесу, які з’явилися навесні 2020 року внаслідок переходу на дистанційне навчання, у 2021 році поступово врегульовувалися.

Для деяких учнів дистанційне навчання надало переваги, як-от можливості:

  • працювати більше у власному темпі;
  • робити перерви тоді, коли це необхідно, а не у встановлений час;
  • перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter