Оформлення кабінету згідно з вимогами НУШ – копітка та серйозна справа. Але чого тільки не зробиш заради того, аби майбутні першачки почували себе комфортно та з цікавістю бралися за кожну нову тему!
Згідно з концепцією НУШ та рекомендаціями МОН, у кожному класі має бути 8 навчальних зон, однією з яких є змінний тематичний осередок. Що у ньому має бути? Розгадка ховається у самій назві: це має бути зручний і певною мірою гнучкий простір, який може легко трансформуватися від теми до теми. Отже, без стендів, спеціальних дошок та фліпчартів просто не обійтися.
На фліпчартах ви разом з учнями можете робити нотатки чи малювати під час вивчення нової цікавої теми. А на стендах чи дошках можна розміщувати фактично будь-яку інформацію.
Наприклад, тут буде ідеальне місце для плаката з алфавітом, а компанію йому по черзі можуть складати малюнки літер, які ви саме зараз вивчаєте з учнями. Так само тут можуть розміщуватися плакати з цифрами, днями тижня, назвами місяців, явищ природи тощо. За потреби діти можуть у будь-яку мить підійти до стендів та усе добре роздивитися і, як наслідок, краще запам’ятати.
Читає з дітьми цікаву книжку? Помістіть найважливішу інформацію про неї на стенд, щоб діти могли завжди пригадати призабуті факті. Або ж влаштуйте голосування! Розмістіть на стенді кілька роздруківок обкладинок різних книжок, які учні читали протягом року, та запропонуйте дітям за допомогою смайликів виставити власні оцінки. Аналогічно можна зробити оригінальний список літератури, яку треба прочитати влітку.
Забудьте про величні (і деколи не дуже художньо цінні) портрети видатних діячів, які раніше старанно розвішувалися над дошками чи по стінах. Тепер там будуть світлини ваших учнів, експозиція їхніх робіт чи допоміжні матеріали. Втім, взагалі відмовлятися від портретів не варто, їх можна також використовувати під час вивчення нової теми. А ще запропонуйте дітям самим писати на фліп-чартах: вони можуть додавати нову інформацію, ділитися думками, ставити запитання чи просто гратися. Їм сподобається, от побачите!
Можливо, ви залучали дітей до проектної діяльності? В такому разі було б чудово, якби результат такого навчання не перетворився просто на оцінки в журналі й залишився у спогадах. І щоб зберегти дитячу працю, обов’язково розміщуйте роботи учнів, наприклад, лепбуки, саме у змінному тематичному осередку. Можна по черзі, аби кожен отримав свій промінчик слави.
Але і це ще не все. Саме у цьому навчальному осередку можна розмістити і куточок настрою. Яким він буде? Можливо це будуть підвішені до стелі смайлики різного кольору та з різними виразами обличчя, на які необхідно закріпити прищіпку відповідно до настрою. А може, вам більше до вподоби ошатний плакат, на який можна вішати ту чи іншу картку?
Загалом, усе залежить лише від вашої фантазії та, звісно, побажань учнів. Вдалого оформлення класу в стилі НУШ!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.