Як організувати дистанційне навчання, які інструменти використати, як створити розклад, організувати зворотній зв'язок із учнями та як оцінити навчальні здобутки дітей – відповіді на всі ці запитання МОН пропонує знайти у своєму новому посібнику для вчителів «Організація дистанційного навчання в школі».
Як стверджується, посібнику узагальнено найкращі практики, які будуть корисними для педагогів не лише зараз, на етапі дистанційного навчання, а й потім, коли все повернеться у звичне русло.
Посібник складається з двох частин. У першій розглянути загальні принципи та інструменти дистанційного навчання та пошинері вебресурси, а також наведено докладний опис інструментів для дистанційного навчання. Друга частина посібника присвячена налаштуванню режимів організації дистанційного навчання, порадам щодо формування розкладу та графіку роботи, а також організації навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Крім того, зараз МОН працює над оновлення Положення про дистанційне навчання – в основі документу буде досвід, отриманий під час карантину. Завантажити посібник можна за посиланням.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.