Новини

Сергій Шкарлет: НУШ та розвиток інклюзивної освіти залишаються пріоритетами МОН

Продовження реформи Нової української школи на рівні базової освіти та розвиток ікнлюзивної освіти лишають пріоритетами МОН. Про це заявив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет під час засідання Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, яке відбулося 3 лютого 2021 року:

«З-поміж пріоритетів Міністерства були й залишаються розвиток Нової української школи та розбудова інклюзивної освіти. За 2020 рік нам вдалось оновити зміст загальної середньої освіти й методики навчання, що відповідають потребам формування ключових компетентностей для життя. Крім того, за минулий рік удосконалено систему ІРЦ, а заклади освіти забезпечено допоміжними засобами для осіб з ООП. Також створено безпечне, сучасне, комфортне, інклюзивне та мотивувальне для всіх учасників освітнього процесу середовище в закладах загальної середньої освіти».

Він нагадав, що минулого року МОН впоралося з такими завданнями у цих сферах:

  • затвердження Державного стандарту базової середньої освіти;
  • розроблення та схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти);
  • затвердження Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти;
  • створення та запуск національної платформи “Всеукраїнська школа онлайн”;
  • затвердження нової редакції Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів освіти і педагогічних працівників,
  • забезпечення 100% підручників для 3-х та 7-х класів для закладів освіти;
  • затвердження Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам;
  • затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти та проведення моніторингових досліджень впровадження Нової української школи;
  • затвердження Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників та створення 259 таких центрів;
  • створення ефективної мережі ЗЗСО: 1 033 опорних закладів та 1 540 їхніх філій;
  • удосконалення діяльності ІРЦ із надання послуг дітям з ООП, їхньої психолого-педагогічної оцінки та супроводу, забезпечення
  • закладів освіти засобами для навчання дітей з ООП;
  • створення безпечного, сучасного, комфортного, інклюзивного та мотивувального для всіх учасників освітнього процесу середовища в закладах загальної середньої освіти.

Міністерство також продовжуватиме роботу з упровадження диференційованого підходу до інклюзивної освіти, забезпечення доступності закладів освіти для осіб з ООП, трансформації мережі спеціальних закладів освіти відповідно до європейських стандартів, створення шкіл при дитячих лікарнях.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter