28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови
Новини

Виховуємо успішних учнів: підсумки інтернет-конференції «На Урок»

Одна з головних мрій учителів – виховати успішних учнів, які зможуть досягти будь-якої мети. Чи реально це зробити? Так! А про те, як саме варто діяти, як організувати виховну роботу у школі (у тому числі й в умовах адаптивного карантину!) ми говорили сьогодні, у межах Всеукраїнської інтернет-конференції «Виховання та розвиток успішної особистості». Це був насичений день!

Кіра Степанович – Школа юного екскурсовода – інструментарій для майбутнього дітям з ООП

Які методи використати для виховання успішної особистості? Як зацікавити дітей? Запросіть їх до школи юного екскурсовода! Саме про цей проєкт розповіла у своїй доповіді Кіра Степанович. Він покликаний дати учасникам теоретичні знання про музеї та екскурсії, виховувати повагу до музейних установ, пробудити інтерес до навчання та саморозвитку, розвивати практичні навички роботи з інформацією, навчитися координувати себе та побороти страхи, і ще багато цікавого! При цьому до роботи активно залучалися батьки. Чого вдалося досягти завдяки цьому проєкту та як його реалізувати? Щоб дізнатися, подивіться виступ!

Ірина Дядюшкіна – Виховання успішної особистості засобами природничих наук

Які складові успіху ви виділяєте? Успішність – категорія універсальна і вона стосується всіх головних областей людського життя, тож маємо використувати всі наявні інструменти! Як виховати успішну особистість за допомогою природничих наук? Про це розповіла під час свого виступу Ірина Дядюшкіна. Під час виступу лекторка розкрила складові успіху, розповіла про види розвитку та формування особистості, окреслила напрями розвитку та визначила його основні фактори. Бажаєте дізнатися про особливості учнів покоління Z та про те, якою має бути людина, яка стане для них ідеальним учителем? Неодмінно подивіться виступ!

Любов Цукор – Розвиток емоційного інтелекту дітей як складова виховання успішної особистості

Емоційний інтелект, за визначенням футурологів, є однією з ключових навичок людини майбутнього. Без нього просто неможливо досягти успіху! Тож маємо розвивати емоційний інтелект своїх учнів. Про те, як це зробити, розповіла під час свого виступу Любов Цукор. Лекторка розповіла про ключові складові емоційного інтелекту та його чотирьохфазну модель. Які існують міфи про ЕІ та як розвивати? Бажаєте отримати дієві вправи та справді практичні поради? Що таке токсичний позитив та як його уникнути? Обов'язково подивіться виступ та дізнайтеся про емоційний інтелект більше!

Дар'я Демчук-Маригіна – Роль власного прикладу вчителя у вихованні успішної особистості учня

Яким має бути ідеальний учитель? Думок безліч, а стереотипів – ще більше! Наприклад, багато хто вважає, що вчитель має працювати 24/7, обирати певний стиль одягу та мати багато років досвіду. Але що насправді? Під час своєї доповіді Дар'я Демчук-Маригіна запропонувала аудиторії разом створити образ сучасного вчителя. Нова діяльність, руйнування звичного образу, спільна діяльність із учнями та постійне навчання – все це важливо! Адже діти дивляться на нас та беруть приклад. Упевнені, вам уже цікаво, яким він має бути! Тож неодмінно подивіться виступ!

Ольга Казакова – Тьюторські інструменти для розвитку гармонійної та успішної особистості

Хто такий тьютор? Чому його діяльність важлива? Що він може зробити? Про це говорила під час свого виступу Ольга Казакова. Лекторка окреслила основні завдання тьютора (ні, він не психолог, не коуч, не класний керівник та навіть не куратор!). Насправді постать тьютора неймовірно важлива, адже він допомагає дітям виявити свої сильні сторони та знайти точки росту, зрозуміти свої потреби та емоції, підтримує новий досвід... Бажаєте дізнатися про принципи співпраці з тьютором та зрозуміти, що таке освітня рефлексія? Неодмінно подивіться виступ!

Тетяна Бондар – Самоменеджмент: інструменти для учня і вчителя

Самоменеджмент – це послідовне та цілеспрямоване використання ефективних методів роботи/навчання у повсякденній практиці. При цьому важливо оптимально використовувати власні ресурси для досягнення особистих і професійних цілей. Цікаво, чи не так? Саме про самоменеджмент для ключових учасників освітнього процесу (вчителів та учнів) і говорила під час своєї доповіді Тетяна Бондар. Що входить до поняття самоменеджменту? Які важливі складові він має? Як вам може допомогти стрес-менеджмент? Резилентність, прийняття своїх почуттів, майндфулнес, ефективний тайм-менеджмент... Аби дізнатися про все це більше, обов'язково подивіться виступ!

Вікторія Преображенська – Похвала та критика за допомогою ненасильницької комунікації як шлях формування успішної особистості

Як саме впливають на дітей похвала та критика? Чому важливо розуміти це? Цю тему розкрила у своєму виступі Вікторія Преображенська. Лекторка пояснила, як люди реагують на похвалу та як саме вона спонукає нас до подальших дій. Якими мають бути форми похвали? При цьому також важливий і критичний зворотній зв'язок. Адже ми маємо турбуватися про те, що саме почує інша людина, маємо не забувати про емпатію. Як саме поводити себе? Аби дізнатися, подивіться виступ!

Уже традиційно інтернет-конференція завершилася панельною дискусією, під час якої лекторки гукали відповідь на надважливе запитання: Яка роль вчителя у вихованні та розвитку успішної особистості дитини? Невеличкий спойлер: відповідь знайдено! А щоб дізнатися подробиці, подивіться конференцію! Запис буде доступний на нашому Ютуб-каналі.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter