Що спільного у вчителя та відомої поп-зірки? Прискіплива увага громадськості до професійної діяльності та особистого життя. Як лишитися професіоналом, захистити власну приватність та зберегти репутацію? Практичними порадами щодо формування віртуального іміджу педагога поділилася під час свого виступу в межах інтернет-конференції «Безпечний інтернет для учнів та освітян» Юлія Батура.

Публічність у роботі вчителя

Публічність професії ставить перед учителем певні вимоги до формування іміджу. Адже педагог, на жаль, не може просто завершити робочий день та стати звичайною людиною. Працювати вчителем – це працювати 24/7 упродовж усього року. Освітяни завжди мають демонструвати високі стандарти етики і поведінки, зберігати належну дистанцію. І це правило діє не лише в реальному житті, а й у віртуальному. 

Дистанційне навчання додало нових барв та складових до традиційної діяльності вчителя. Адже тепер спілкування з учасниками освітнього процесу відбувається в месенджерах та соціальних мережах, навчальна діяльність перемістилася на різноманітні онлайн-платформи, а для методичної роботи активно використовують сайти та блоги. 

Саме якість цієї роботи і формує професійний імідж сучасного педагога!

Віртуальний імідж: формуємо відповідально

Що ж таке віртуальний імідж учителя? Це те, що бачать інші – ваші фото, тексти, особисту інформацію, публікації. Онлайн-комунікація приховує має ризики, тому варто розділяти особисту та професійну інформацію. Як? Дуже просто! Треба лише: 

  • мати окремі групи в месенджерах;
  • вести публічні і приватні сторінки у соціальних мережах;
  • бути обережними з репостами та коментарями.

За вашою сторінкою у соціальній мережі пильно слідкують ваші учні, їхні батьки та колеги. Як залишатися професіоналом та зберегти приватність у мережі? Варто дотримуватися певних правил:

  1. Сторінка має виглядати професійно. Контент повинен демонструвати вашу експертність, особистість, захоплення чи хобі.
  2. Не публікувати зайвої інформації про себе.
  3. Публікувати лише ту інформацію, яку можна демонструвати учням та батькам. 
  4. Прискіпливо ставиться до розміщення своїх фото. Не дозволяти відзначати вас на фото, що не стосуються професійної діяльності.
  5. Створювати складні паролі. 
  6. Не дозволяти учням користуватися вашим комп’ютером чи мобільними пристроями.

Бажаєте дізнатися більше про формування віртуального іміджу педагога через інтернет-комунікації? Перегляньте виступ за посиланням!  

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter