Що спільного у вчителя та відомої поп-зірки? Прискіплива увага громадськості до професійної діяльності та особистого життя. Як лишитися професіоналом, захистити власну приватність та зберегти репутацію? Практичними порадами щодо формування віртуального іміджу педагога поділилася під час свого виступу в межах інтернет-конференції «Безпечний інтернет для учнів та освітян» Юлія Батура.
Публічність у роботі вчителя
Публічність професії ставить перед учителем певні вимоги до формування іміджу. Адже педагог, на жаль, не може просто завершити робочий день та стати звичайною людиною. Працювати вчителем – це працювати 24/7 упродовж усього року. Освітяни завжди мають демонструвати високі стандарти етики і поведінки, зберігати належну дистанцію. І це правило діє не лише в реальному житті, а й у віртуальному.
Дистанційне навчання додало нових барв та складових до традиційної діяльності вчителя. Адже тепер спілкування з учасниками освітнього процесу відбувається в месенджерах та соціальних мережах, навчальна діяльність перемістилася на різноманітні онлайн-платформи, а для методичної роботи активно використовують сайти та блоги.
Саме якість цієї роботи і формує професійний імідж сучасного педагога!
Віртуальний імідж: формуємо відповідально
Що ж таке віртуальний імідж учителя? Це те, що бачать інші – ваші фото, тексти, особисту інформацію, публікації. Онлайн-комунікація приховує має ризики, тому варто розділяти особисту та професійну інформацію. Як? Дуже просто! Треба лише:
- мати окремі групи в месенджерах;
- вести публічні і приватні сторінки у соціальних мережах;
- бути обережними з репостами та коментарями.
За вашою сторінкою у соціальній мережі пильно слідкують ваші учні, їхні батьки та колеги. Як залишатися професіоналом та зберегти приватність у мережі? Варто дотримуватися певних правил:
- Сторінка має виглядати професійно. Контент повинен демонструвати вашу експертність, особистість, захоплення чи хобі.
- Не публікувати зайвої інформації про себе.
- Публікувати лише ту інформацію, яку можна демонструвати учням та батькам.
- Прискіпливо ставиться до розміщення своїх фото. Не дозволяти відзначати вас на фото, що не стосуються професійної діяльності.
- Створювати складні паролі.
- Не дозволяти учням користуватися вашим комп’ютером чи мобільними пристроями.
Бажаєте дізнатися більше про формування віртуального іміджу педагога через інтернет-комунікації? Перегляньте виступ за посиланням!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.