Посвята в п'ятикласники

Про матеріал
Сценарій та презентація свята посвяти в п'ятикласники та їхньої адаптації до середньої школи
Перегляд файлу

 

Посвята в п’ятикласники.

 

Ведучий 1:  Вітаємо вас, дорогі учні, шановні батьки, учителі та гості свята! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти наших учнів в п’ятикласники. В житті кожної людини бувають важливі періоди, які символізують перехід до нового етапу в житті.

Ведучий 2: Ось і цього навчального року у велику шкільну родину середньої і старшої  школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класу.

Ведучий 1: Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в  них попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. Тож запрошуємо винуватців сьогоднішнього свята.

 

( Під музику до класу заходять п’ятикласники)

 

Ведучий 2: А тепер п’ятикласники вам слово!

 

П’ятикласник 1: Рідна школо! Ти даєш

Нашим мріям крила.

Родина, друзі, вчителі -

Ось в чому наша сила!

П’ятикласник 2: Ми колись маленькими були,

                                А тепер уже у 5-й перейшли

                                І вже знають, і дорослі, і малі,

                                Що навчають нас різні вчителі.

 

П’ятикласник 3: Дитинство не міняється у школі.

Єдина зміна – це, звичайно, ми.

А ми міняємось: хто швидко, хто поволі,

І вже стаєм дорослими людьми.

П’ятикласник 4: Ми – веселі і щасливі!

Є нам чим пишатися!

Бо збулася наша мрія –

В п’ятому навчатися!

П’ятикласник 5: Йти до школи не боюсь!

Що не вмію, то навчусь!

Вчитель в школі допоможе,

Він усе на світі може!

П’ятикласник 6: Рідна школа нас навчила

Старших поважати.

Шанувати вчителів,

Малих не ображати!

П’ятикласник 7: В нас талантів цілий клас

Ми не раз здивуєм вас!

Будем вчитись всі завзято,

Готувати гарно кожне свято!

П’ятикласник 8: Вірте нам! Ми не зламаєм

Ваших сподівань.

Гідно труднощі здолаєм

На шляху до знань!

П’ятикласник 9: Ми обіцяєм вчитись справно,

І поводитись сумлінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти!

П’ятикласник 10:  Перед нами всі шляхи відкриті,

Всі дороги попереду у нас.

Колись ми станем знамениті,

Але поки що ми тільки 5-й клас.

 

П’ятикласник 11: Калинова, солов’їна

                                 В серцях навік єдина.

                                 Ми будемо гідними тебе,

                                 Рідна Україно!

 

У виконанні п’ятикласників звучить ПІСНЯ «Школа-весела сім’я.»

 

Ведучий 1: Дорогі п’ятикласники! Ви розпочали нову сторінку у своєму житті. Перша ланка вашого шкільного життя позаду, а сьогодні ви – п’ятикласники. У вас нові вчителі, предмети – загалом вражень вистачає.

 

Ведучий 2: _____________, а ти пам’ятаєш якою ти прийшла у перший клас?

 

Ведучий 1: Пам’ятаю, що у мене були два хвостики з великими  великими бантиками і портфель більший від мене. Здається, що то було лише вчора…

 

Ведучий 2: Давайте на мить перенесемось у минуле і поглянемо якими малюками прийшли до рідної школи наші п’ятикласники. (презентація)

 

 

Ведучий 1: Що ж, саме сьогодні ви маєте отримати посвідчення 5-тикласника. Але для цього вам прийдеться пройти певні випробування, виконати завдання, під час яких ви продемонструєте свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу.

                    П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)

Ведучий 2:  Пропоную нашим п’ятикласникам перевірити свої математичні здібності. Для цього треба «погадати» на ромашці, вибрати пелюстку із цікавою математичною задачкою.

 

  1.                 В тарілці лежали 3 морквини і 4 яблука. Скільки фруктів у тарілці?

        (4)

  1.                 В люстрі горіло 5 лампочок. 2 з них погасло. Скільки лампочок залишилось?

        (5)

  1.                 В кімнаті було 12 курчат, 3 кроля, 5 цуценят, 2 кішки, 1 півень, 2 курки. Зайшов господар з собакою. Скільки в кімнаті ніг?

        (2)

  1.                 У батька 5 синів. Кожен син має сестру. Скільки дітей у батька?

        (6)

  1.                 1 яйце варять 4 хвилини. Скільки треба часу, щоб зварити 10 таких яєць?

        (4 хв.)

  1.                 Півень стояв на одній нозі, важив 5 кг. Скільки він буде важити, якщо він стане на 2 ноги?

        (5 кг)

  1.                 В кімнаті горіли 7 свічок. Повз них проходив чоловік і загасив 2 свічки. Скільки свічок залишилось?

        (7)

  1.                 На груші 20 слив, а на ялинці – 15. Скільки всього слив?

        (0)

9)       Летіло 10 качок. Мисливець підстрелив 2. скільки качок залишилось?

        (2)

10)     Возом їхали 2 батька і 2 сини. Скільки їх було?

        (3: дід, син, онук)

11)    Що важче: пуд пір’я чи пуд заліза?

        (Однаково)

12)    У кошику 7 яблук. Як поділити всі яблука між 7 дітьми, щоб кожен отримав по 1 яблуку і щоб 1 яблуко залишилось у кошику?

     (6 – по 1 яблуку, а 7 – яблуко в кошику)

 

Ведучий 1: Молодці! Тепер ми бачимо, що на уроках математики ви не байдикували, а сумлінно навчались.

 

Ведучий 2: А чи добре ви володієте рідною українською мовою? Для початку розгадайте загадки-омоніми:

 

  1.     Я на дереві гойдаюсь,

     Чи в конверті відправляюсь.

     (Лист)

  1.     Я можу і вантаж підняти,

 А можу й воду закривати.

     (Кран)

  1.     Я у дверях, у замку,

 Я і в нотному рядку,

 Можу гайку загвинтити

 І у вирій полетіти.

    (Ключ)

  1.     У небі весело я сяю,

 А влітку тлю я поїдаю.

    (Сонечко)

 

Ведучий 1: Молодці! І з українською мовою у вас усе гаразд.

 

Ведучий 2: А уроки музики вам подобаються?  Ну тоді заспівайте нам якусь веселу пісеньку.

ПІСНЯ«Підманула підвела»

Ведучий 1: А чи вмієте ви танцювати?                     Танець

 

Ведучий 2:  Молодці! Справилися достойно! Тепер ми всі переконалась, що нашим п’ятикласникам подобається в школі.

 

Ведучий 1. А ця рухлива гра допоможе нам дізнатися один про одного те, чого ви ще,   може, і не знаєте, і побачити, наскільки ви уважні. Друзі, зараз я попрошу стати усіх в коло і уважно слухати мої завдання:             

1. Зробіть крок вперед, хто любить солодощі.

2. Підніміть праву руку, у кого є кішка.

3. Присядьте ті, хто любить грати у футбол.

4. Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.

5. Руки за спину ті, у кого є сестричка.

6. Підстрибніть ті учні, хто любить вишивати

7. Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

8. Підніміть дві руки хто любить відпочивати

9. Підстрибують ті, у кого світле волосся

10. Присідають ті, хто любить поспати

11. Підніміть дві руку ті, у кого  гарний настрій.

Для всіх завдання одночасно в кінці   - оплески

Ведучий 2:  Молодці. Дякую за те, що ви були уважні.

Ведучий 1. Уявляєте, колись дуже  давно, батьки наших дітей також були п’ятикласниками. Думаєте, вони  вже забули, що таке п’ятий клас?

Ведучий 2.   Та ні.  Я думаю, що учні 5 класу щодня нагадують рідним  про  те, що вони учні 5 класу, особливо при виконанні домашніх завдань. Знаєте, яке задоволення вони отримують!!!! Угу-гуууу!!! Вони так стараються.

Ведучий 1.  Яка ж я наївна. То може ми не будемо відбирати в них крапельки втіхи і задоволення, і родина(мама з сином)  розкаже ще їм трішечки про життя сучасних учнів - п’ятикласників.    

(Інсценізація: учень з подушкою в руках сидить на стільці і розказує вірш. Розкидані книжки, одяг.  Мама допомагає йому.)

Життя сучасного учня.

Син.  Чому мені зранку так тяжко вставати,

І руки  - не руки, і ноги, як з вати,

А сон такий милий і ще мені сниться,

Хіба доведеться у школу спізниться?

І тут мене бідного жаль розбирає.

Який  я нещасний, чи хтось про це знає?

Щоденно я мушу до школи ходити,

Сидіти, читати, писати, лічити,

«Зубрити» англійську,

Читать  українську,
З історії  дати напам’ять вивчати,

Ще й м’яч підкидати,

Ну, як же я можу усе це встигати?

Якби це прокинувсь я зранку чи вдень

І сталося б чудо для всіх нас дітей:

За школою став би великий  басейн,

Де можна купатися хоч б цілий день,

На даху росли б виноград і грушки,

Цукерок б висіли великі мішки,

Комп’ютер у кожному класі стояв,

Кожний, хто хоче стрибав і співав!!!

А ж  чую:

Мати: « Вже пізно! До школи вставай! Ні з ким не сварися,

Не крутись і не бийся!

Порядок в поличці своїй наведи,

Свій одяг на місце бери поклади,

Купи молока, помідорів,газети,

Уроки. дивись, не забудь, відроби…!»

Син: - І далі ще пунктів усього є сто…

Як шкода, що вже це, напевно не сон!

І тут мене знову жаль розбирає,

Який я нещасний, чи хтось про це знає?

Усі разом: Знаєм! Знаєм!

Ведучий 2.  А ми продовжуємо наше свято і зараз в нас вправа «Випробування для батьків та дітей ». Тут ми з вами дізнаємось наскільки батьки добре знають своїх дітей, їх бажання і вподобання. Отже, учнів і батьків попросимо дати відповіді на запитання, які бачите на екрані. Маєте 1-2 хвилини. ( учні пишуть про себе, а батьки про своїх дітей)

  1. Улюблений урок
  2. Улюблена пора року
  3. Улюблена страва та напій
  4. Улюблений колір
  5. Улюблена соціальна мережа в інтернеті
  6. Ким  хоче стати
  7. Ім’я подруги та друга
  8. Найулюбленіше свято
  9. Улюблене заняття, хобі

Ведучий 1.  Тепер, діти, підійдіть до своїх батьків і звірте свої записи.

Ведучий 1.  Сподіваюся ваші відповіді співпадають. Якщо це не так, то для того, щоб більше знати про свою дитину, її інтереси та вподобання,тривоги, переживання потрібно більше спілкуватися, стати їй другом.

Ведучий 2.   Наступна вправа «Угадай дитину по руках».  Хто з батьків хоче спробувати впізнати свого сина чи донечку по руках?

Діти стають в ряд.  Мамам зав’язують очі. Вони повинні впізнати свою дитину по руках.

Ведучий 1.  А зараз п’ятикласники, я думаю, готові витримати ще одне випробування,щоб довести свою  готовність навчатися в середній ланці  нашої школи. Це  випробування підготували учні середніх класів. Вправа «Долоньки».  На дошці ви бачите прикріплені долоньки, на яких  записані питання. Кожний учень класу підходить до дошки, знімає долоньку та зачитує його. Якщо дитина не відповідає, то може попросити допомоги у когось із однокласників, батьків чи вчителів.

Вікторина ( запитання, які записані на долоньках)

  1. Скільки кольорів у веселки(сім)
  2. Частина мови, що вказує на ознаку предмета?(прикметник)
  3. Що можна побачити із заплющеними очима?(сон)
  4. Назва збірки творів Тараса Шевченка(Кобзар)
  5. Яка найбільша річка України?(Дніпро)
  6. Скільки є цифр? (10 )
  7. Лінія, яка ділить планету на дві частини(екватор)
  8. Третя нота нотного стану (мі)
  9. Який місяць року найкоротший? (лютий)
  10. Як називається прямокутник з рівними сторонами? (квадрат)
  11.  Яке зараз століття? (ХХІ)

Ведучий 2.   Молодці. Ви гарно справились із завданням. Тому старшокласники зараховують  вас  в дружну шкільну родину.

Ведучий 1:  Дорогі друзі, шановні п’ятикласники! Країна знань відкриває вам свої кордони. Тисячі таємниць і неймовірних фактів знайдете ви тут, скільки труднощів ви подолаєте. А всім відомо, що з друзями шлях завжди легший та коротший. Але хто поведе вас цією незнайомою країною?

 

Ведучий 2:  Найрідніші і найшановніші люди – вчителі. Вони навчать вас розрізняти добро і зло, дарувати людям радість, бачити світ в чудових, незвичайних кольорах людських почуттів.

П’ятикласник :  Шановні вчителі!

   За нас ви будьте певні,

   Хоч ми рухливі, хоч шумні,

   Зате розумні й чемні.

П’ятикласник:  Хоч інколи ми пустуни маленькі,

   Хоч часто в школі ми здіймаєм галас й сміх,

   Та ми будемо учитись добре,

    І з поведінкою буде усе гаразд.

П’ятикласник:  Дуже різна у всіх у нас вдача,

   Та усмішка усім до лиця.

   То ж любов ваша щира й гаряча

   Буде гріти нам завжди серця.

 

ПІСНЯ «Вчителі»

 

Ведучий 1: Отже, ви добре здолали усі перепони. Довели, що гідні носити звання п’ятикласника і стаєте на сходинку ІІ ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту обіцянку, після якої вас дійсно можна вважати п’ятикласниками.

                              ( Звучить барабанний дріб )

Ведучий 2:  Для зачитування урочистої клятви запрошуються учні 5 класу.

Ведучий 1:  Ви у школі вже прижились,

                    Правил добрих ви навчились,
       І сердечно обіцяйте

     «КЛЯНЕМОСЬ» за мною повторяйте

  1. З’являтися в школу до першого уроку з палаючими від допитливості очима. Клянемось!
  2. З вовчим апетитом поглинати всі знання. Клянемось!
  3. Біля дошки стояти, як найкращий воротар, не пропускаючи повз вуха ні одного запитання, навіть самого важкого і підступного! Клянемось!
  4. Не доводити вчителів до температури 100С. Клянемось!
  5. Бути стрімкими і  швидкими, але не перевищувати швидкості 1 км за годину під час руху шкільними коридорами! Клянемось!
  6. Плавати тільки на балах  «Високого» та «Достатнього» рівнів у морі знань! Клянемось!
  7. Берегти школу і класну кімнату, як рідний дім! Клянемось!
  8. З гідністю нести високе звання «Учень 5 класу»

КЯНЕМОСЬ!  КЛЯНЕМОСЬ!  КЛЯНЕМОСЬ!

Ведучий 1:  Всі, хто бажає відчути себе справжніми учнями колективу п’ятикласників, потрапляє в епіцентр професіоналізму класного керівника.  З дня в день ділити з вами успіхи й невдачі буде Софія Василівна.

Ведучий 2: Оце так діти, молодці,

В дарунок вам посвідчення ці.

Ви п’ятикласниками стали,

Настав той час, щоб вас вітали.

Вручення посвідчень п’ятикласникам

Класний керівник: Сьогодні ми всі з вами побачили, що наші любі п’ятикласники є :

(кожний учень  тримає на листочках букву і вимовляє слова)

П – ПЕРСПЕКТИВНІ

Я – ЯСКРАВІ

Т- ТАЛАНОВИТІ

И- ЖИТТЄРАДІСНІ
К – КМІТЛИВІ

Л- ЛАГІДНІ

А – АРТИСТИЧНІ
С - СМІЛИВІ

Н – НАЙКРАЩІ

И- МИРОЛЮБИВІ

К – КРАСИВІ

И- П’ЯТИКЛАСНИКИ

РАЗОМ: Ми П’ЯТИКЛАСНИКИ!!!

УРА! УРА! УРААААА!

Ведучий 1:   Зазвичай на свято приходять телеграми з вітаннями. І наше свято не виняток. Зачитаємо їх.

Телеграма № 1.Учні ! Наполегливо гризіть граніт науки. Ми завжди з вами!                                      

                                                                             Стоматологічний кабінет

Телеграма №2 Шановні вчителі та учні! Навчання – світло, але не забувайте вимикати його, коли йдете додому.

                                               РЕС

Телеграма № 3. Учні, закривайте крани, не капайте на мізки вчителям

                                                            Водоканал

Телеграма № 4.Шановні учні, не псуйте кров учителям.

                                                             Союз донорів

Телеграма №5.

Вчителі, якщо не впевнені  у власних силах – не обганяйте учнів дорогою в магазин

                                                                           Патрульна поліція

Телеграма № 6. Діти! Бережіть хлібні вироби! Не вішайте лапшу на вуха вчителям!

                                                                              Пекарня

Телеграма  №7. Батьки! Винагороджуйте своїх дітей за успіхи!

Комітет по призначенню Нобелівської премії

 

Ведучий 2:  Вітаю вас, п’ятикласники! Хай ваш клас буде, як велике серце. Добрим, чуйним, одним цілим. Хай ваші мрії здійснюються так само легко, як фінальна пісня.

ПІСНЯ  «Не давайте суму жити.»

Ведучий 1:  Наше свято добігло до кінця. Дякуємо всім за увагу. Хай всім щастить.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hello_html_388532ff.jpghello_html_388532ff.jpg

 

 

hello_html_388532ff.jpghello_html_388532ff.jpg

 

 

 

 

 

 

hello_html_388532ff.jpghello_html_388532ff.jpg

 

 

 

 

 

 

 

https://sch4himki.edumsko.ru/uploads/1000/916/design/backgrounds/4123935.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hello_html_388532ff.jpg

 

 

 

hello_html_388532ff.jpg

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку