Поурочно-тематичний план з предмета “Інформатика” професії 7241 “Електромонтажник силових мереж та устаткування”, 7241 “Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка)” розроблений відповідно до Навчальної програми вибірково-обов'язкового предмету “Інформатика” для учнів 10-11 класів закладів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженої Наказом Міністерства освіти та науки України від 20.04.2018 № 408, до листа Міністерства освіти та науки України від 03.07.2018 р. № 1/9-415 та методичних рекомендацій щодо викладання інформатики у 2024-2025 навчальному році.
Поурочно-тематичний план з предмета “Інформатика” є рекомендованим для закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які здійснюють (або забезпечують) первинно-професійну підготовку кваліфікованих робітників та видають документи встановленого зразка за цією професією.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
(Назва навчального закладу)
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з навчальної роботи
______________________________________(Ім’я, прізвище) ,,____”_______________2024 р.
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
на 2024/2025 навчальний рік
з предмета «ІНФОРМАТИКА» (105 годин) для підготовки кваліфікованих робітників за професією:
7241 Електромонтажник силових мереж та устаткування
7241 Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка)
Група ___________
Розглянуто та схвалено на засіданні методичної комісії
____________________________________________
(Назва комісії)
Протокол № ___ від “___” _____________ 2024р.
Голова комісії ____________(Ім’я, прізвище)
(Підпис)
Розробив викладач ____________ (Ім’я, прізвище)
(Підпис)
В результаті вивчення предмету здобувачі освіти повинні
знати: |
вміти: |
ü правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером; ü предмет та головні поняття інформатики як науки; ü поняття та структуру ІС, основні принципи роботи ПК, сфери їх використання, архітектуру ЕОМ, призначення апаратних складових сучасного ПК; класифікацію ПЗ; ü функції операційної системи; ü сутність файлової системи: поняття файлу, шляху до файлу, папки, властивості файлів; ü можливості ОС Windows, правила роботи з графічним інтерфейсом, типи та структуру вікон Windows, організацію пошуку, призначення об‘єктів та дії, визначені над ними, способи виконання дії з об‘єктами, призначення та можливості файлових менеджерів; ü призначення сервісного ПЗ та можливості сервісних програм обслуговування дисків; ü поняття архівації файлів, призначення програм-архіваторів; ü поняття вірусу; призначення антивірусних програм; ü можливості ТП; правила форматування символів, абзаців, документів; правила стильового оформлення документів різних типів; ü поняття та призначення комп’ютерних презентацій; правила вибору стильового оформлення слайдів презентації; спосіб застосування ефектів анімації до процесу змінення слайдів та об’єктів на слайдах; ü поняття комп’ютерної публікації; поняття шаблону публікації та її структури; основні складові публікації; особливості роботи з графічними об’єктами під час створення публікацій; програмні засоби створення комп’ютерних публікацій; ü поняття електронної книги, аркушу, рядка, стовпця, клітинки, діапазону клітинок; способи навігації аркушем і книгою; способи введення даних різних форматів та керування форматом клітинок; |
ü користуватися командами головного меню Windows для запуску програм і налаштування системи, керувати вікнами, створювати, копіювати, вилучати, переміщувати, перейменовувати; користуватися Мій комп’ютер та Провідник для огляду файлової системи, роботи з файлами; ü архівувати об‘єкти та їх групи; ü перевіряти диски і папки антивірусними програмами; ü створювати та зберігати текстові документи; налаштовувати: середовище користувача ТП, параметри сторінок та створювати колонтитули; змінювати параметри форматування символів, абзаців, сторінок; створювати нумеровані й марковані списки; вставляти в документ зображення та настроювати їхні властивості; створювати й форматувати в текстовому документі таблиці довільного рівня складності; ü створювати презентацію; добирати стильове оформлення презентації та дизайн слайдів; додавати до слайдів текст, зображення, анімаційні ефекти й гіперпосилання та кнопки дій; налаштовувати часові параметри показу презентації; зберігати презентацію в різних форматах і відтворювати її як у середовищі РП, так і за допомогою інших засобів. ü створювати публікацію на основі шаблону; виконувати основні операції над об’єктами в середовищі НВС; створювати зв’язки між об’єктами публікації; ü переміщуватись аркушем і книгою; вводити дані і формули у клітинки та редагувати їх вміст; виділяти та форматувати дані, клітинки та діапазони клітинок із заданою адресою; копіювати, переміщувати й видаляти вміст клітинок і діапазонів клітинок; записувати абсолютні, відносні та змішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. ü створювати у середовищі СКБД таблиці та форми для введення даних у таблиці; знаходити в базі дані за певними |
види помилок під час уведення даних і формул та способи їх усунення; ü поняття: моделі даних, бази даних, таблиці, поля, запису, ключа; призначення форми, запиту, звіту; ü об’єкти та типи інформації, які необхідно захищати в комп’ютерних системах та мережах; загрози безпеці та вразливості інформації в комп’ютерних системах; загрози безпеці під час роботи в Інтернеті; ü можливості основних служб мережі Internet; правила пошуку і обробки інформації в мережі; принципи функціонування послуги електронної пошти та служби обміну миттєвими повідомленнями; правила етикету інтерактивного спілкування; ü поняття: програми, об’єкта, події й обробника події, програмного проєкту; призначення основних файлів, з яких складається проєкт; ü поняття алгоритму, властивості алгоритму, способи опису та форми подання алгоритмів та розробки програм для ПК; ü призначення мови HTML; поняття тегу й атрибуту тегу; ü відмінності між сторінками типу домашньої, веб-каталогу, форуму, чату, вебжурналу, сторінкою розділу веб-сайту тощо.
|
критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в автоматизованому режимі; ü ПЗ, призначене для блокування небажаних і шпигунських програм; налаштовувати брандмауер, вбудований в ОС та параметри безпеки браузера; ü здійснювати пошук потрібної інформації в мережі Internet; запускати поштовий клієнт; створювати та видаляти обліковий запис електронної пошти в поштовому клієнті; реєструвати поштову скриньку на сервері електронної пошти через веб-інтерфейс; ü відкривати середовище розробки програм; створювати новий проєкт, відкривати, зберігати й закривати проєкт; компілювати й виконувати програму; ü складати та записувати мовою програмування алгоритми; вводити та налагоджувати програми на ПК; ü створювати сайти у веб- редакторі; форматувати веб-сторінки та їхні елементи; імпортувати у веб-сторінки зображення, аудіо- та відео, настроювати параметри їхнього розташування, відображення та відтворення за допомогою веб-редактора. |
|
|
|
|
||
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРЕДМЕТА
№ з/п |
Назва модуля, теми програми |
Кількість годин |
|
Всього |
З них ЛР |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
Модуль 1. Основні поняття інформатики. Інформаційні технології у суспільстві |
|||
1. |
Вступний інструктаж з правил техніки безпеки під час занять в кабінеті інформатики |
1 |
|
2. |
Інформатика та інформація |
1 |
|
3. |
Інформаційна система |
2 |
1 |
4. |
Системне програмне забезпечення. Файлова система |
5 |
4 |
5. |
Сервісне програмне забезпечення |
2 |
1 |
6. |
Проблеми інформаційної безпеки |
3 |
2 |
7. |
Навчання в Інтернеті |
1 |
|
8. |
Комп’ютерно-орієнтовані засоби діяльності |
1 |
|
9. |
Інтернет-комерція |
1 |
|
10. |
Системи електронного урядування |
1 |
|
11. |
Штучний інтелект |
1 |
|
12. |
Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного Інтернету |
1 |
|
13. |
Підведення підсумків по Модулю 1. Контрольна робота |
1 |
|
Модуль 2. Текстові документи. Комп’ютерні презентації. Публікації |
|||
14. |
Текстовий процесор. Можливості програми Microsoft Word |
9 |
8 |
15. |
Створення та показ комп’ютерних презентацій |
3 |
2 |
16. |
Основи створення комп’ютерних публікацій |
3 |
2 |
17. |
Підведення підсумків по Модулю 2. Контрольна робота |
1 |
|
Модуль 3. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних |
|||
18. |
Електронні таблиці. Табличний процесор Microsoft Excel |
3 |
2 |
19. |
Комп’ютерні моделі та комп’ютерне моделювання |
1 |
|
20. |
Комп'ютерний експеримент |
2 |
1 |
21. |
Аналіз рядів даних |
4 |
3 |
22. |
Візуалізація рядів даних. Тренди. Інфографіка |
2 |
1 |
23. |
Фінансові розрахунки |
2 |
1 |
24. |
Задачі оптимізації |
2 |
1 |
25. |
Розв’язування рівнянь і системи рівнянь |
2 |
1 |
26. |
Підведення підсумків по Модулю 3. Контрольна робота |
1 |
|
Модуль 4. Системи керування базами даних |
|||
27. |
Бази даних. Систем керування базами даних |
2 |
1 |
28. |
Реляційні бази даних |
1 |
|
29. |
Створення таблиць у реляційній базі даних |
3 |
2 |
30. |
Упорядкування, пошук і фільтрування даних у базі даних |
2 |
1 |
31. |
Запити на вибірку даних |
2 |
1 |
32. |
Форми та звіти в базі даних |
3 |
2 |
33. |
Підведення підсумків по Модулю 4. Контрольна робота. |
1 |
|
|
Модуль 5. Мультимедійні та гіпертекстові документи |
|
|
34. |
Технології опрацювання мультимедійних даних |
1 |
|
35. |
Запис звукових повідомлень та поєднання звукових ефектів |
1 |
|
36. |
Зменшення шуму в аудіо записах |
2 |
1 |
37. |
Технології розробки веб-сайтів |
2 |
1 |
38. |
Створення сайту засобами онлайн-системи |
1 |
|
39. |
Керування вмістом веб-сайтів |
2 |
1 |
40. |
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці |
1 |
|
41. |
Просування веб-сайтів |
1 |
|
42. |
Пошукова оптимізація |
2 |
1 |
43. |
Підведення підсумків по Модулю 5. Контрольна робота |
1 |
|
|
Модуль 6. Служби Інтернету |
|
|
44. |
Електронна пошта |
3 |
2 |
45. |
Інтерактивне спілкування |
3 |
2 |
|
Модуль 7. Інформаційні технології у проєктній діяльності |
|
|
46. |
Огляд технологій і сервісів Веб-2.0 |
2 |
1 |
47. |
Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів |
3 |
2 |
48. |
Спільна робота з документами |
2 |
1 |
|
Модуль 8. Алгоритмізація та основи програмування |
|
|
49. |
Алгоритмізація |
2 |
1 |
50. |
Мова програмування Delphi та середовище візуального програмування Borland Delphi. |
4 |
3 |
51. |
Підведення підсумків по Модулях 6-8. Контрольна робота. |
1 |
|
52. |
Підсумкове заняття. Комп’ютерне тестування. |
1 |
|
|
Разом |
108 |
53 |
ЗМІСТ РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ ПРЕДМЕТА
№ заняття |
Назва розділу, модуля, теми програми. Тема заняття та її короткий зміст |
Кількість годин |
Форми та методи виконання |
Навчальнометодична література та унаочнення |
Самостійна робота |
Форми поточного контролю |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Модуль 1. Основні поняття інформатики. Інформаційні технології у суспільстві |
||||||
1. |
Вступний інструктаж з правил техніки безпеки під час занять в кабінеті інформатики. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Інструкція з техніки безпеки |
Опрацювати вимоги безпеки життєдіяльності та санітарногігієнічні норми. |
Усний контроль |
2. |
Інформатика та інформація. Вступ до інформатики. Повідомлення, інформація та шум. Інформаційні процеси. Властивості інформації. Дані. Кодування повідомлень. Поняття про інформаційні технології, інформаційну культуру та інформативну компетентність. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Зарецька І.Т. та ін. Інформатика 10-11кл., Розділ 1, §1-3 ст.5-9. Ривкінд Й. Я. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.1, ст.5-9. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
3. |
Інформаційна система. Поняття інформаційної системи, її складові. Види інформаційних систем. Поняття про архітектуру і принципи функціонування комп'ютера. Характеристика основних вузлів комп’ютера: процесор, пам’ять, пристрої вводу-виводу інформації. Мультимедійне та комунікаційне обладнання. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Зарецька І.Т. та ін. Інформатика 10-11кл., Розділ 2, §1-7 ст.32-74.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
4. |
Лабораторна робота №1. Конфігурація комп’ютера під потребу. |
1 |
Лабораторна робота |
Зарецька І.Т. та ін. Інформатика 10-11кл., Розділ 2, §1-7 ст.73-74. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
5. |
Системне програмне забезпечення. Файлова |
1 |
Пояснення з |
Зарецька І.Т. та ін. |
Опрацювати |
Комбінований |
|
система. Призначення та види програмного забезпечення. Призначення, складові та функції операційних систем. Класифікація ОС. Базові поняття операційної системи Windows. Файлова система. Організація і представлення даних на комп’ютері. |
|
елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Інформатика 10-11кл., Розділ 3, §1-6 ст.75-113. Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 10, ст.115-136. |
основні питання теми. |
контроль |
6. |
Лабораторна робота №2. Знайомство з BIOS. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 4, ст.54-67. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
7. |
Лабораторна робота №3. Вікна. Головне меню системи. Запуск програм. Програми менеджери. Дії з об'єктами ОС Windows. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Практикум з інформатики, Розділ 2, ст.32-41. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
8. |
Лабораторна робота №4. Управління користувачами та групами в ОС Windows. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 10, ст.115-136. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
9. |
Лабораторна робота №5. Дослідження структури та можливостей реєстру ОС Windows. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 10, ст.115-136. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
10. |
Сервісне програмне забезпечення. Розміщення інформації на магнітних дисках. Програми обслуговування дисків. Поняття про стиснення даних та архівацію файлів. Програми-архіватори. Комп’ютерні віруси та антивірусні програми. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Зарецька І.Т. та ін. Інформатика 10-11кл., Розділ 3, §2 ст.76-85. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
11. |
Лабораторна робота №6. Архіватори. Антивіруси. |
1 |
Лабораторна |
Глинський Я. М. |
Оформити |
Усний |
|
Робота з дисками. |
|
робота |
Практикум з інформатики, Розділ 1, ст.44-50. Інструкційна карта |
звіт |
контроль |
12. |
Проблеми інформаційної безпеки. Поняття інформаційної безпеки. Загрози інформаційній безпеці. Загрози для мобільних пристроїв. Соціальна інженерія. Правила безпечної роботи в Інтернеті. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.2, ст.10-14.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
13. |
Лабораторна робота №7. Налаштування параметрів безпеки браузера. Налаштування та використання брандмауера. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.2, ст.10-14. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
14. |
Лабораторна робота №8. Створення акаунта в системі Google. Двоетапна перевірка облікового запису. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.2, ст.10-14. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
15. |
Навчання в Інтернеті. Ресурси для навчання в Інтернеті. Аналіз тенденцій на ринку праці. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.3, ст.15-18.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
16. |
Комп’ютерно-орієнтовані засоби діяльності. Комп’ютерно-орієнтовані засоби для здійснення навчальної діяльності. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування практичної діяльності |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.4, ст.18-23.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
17. |
Інтернет-комерція. Інтернет-банкінг. Інтернет-маркетинг. Електронна комерція. Мобільна комерція. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1,§ 1.5, ст.23-25.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
18. |
Системи електронного урядування. Основні індикатори становлення інформаційного суспільства. Електронне урядування. Онлайн-системи електронного урядування. Цифровий розрив. Інформаційна безпека. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.5, ст.26-29.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
19. |
Штучний інтелект. Інтелект. Штучний інтелект. Напрями створення штучного інтелекту. Сфери використання штучного інтелекту. Системи штучного інтелекту. Робот. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.6, ст.29-32. Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 17, §17.6, ст.287-288. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
20. |
Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного Інтернету. Інтернет речей. Використання Інтернету речей. Smart- речі. Використання Smart-речей. Інтернет майбутнього. Smart-технологія. Технології колективного інтелекту.
|
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 1, §1.6, ст.32-35. Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 17, §17.5, ст.285-287. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
21. |
Підведення підсумків по Модулю 1. Контрольна робота. |
1 |
Фронтальне опитування, тест. |
Індивідуальні завдання |
Повторити вивчене. |
Письмовий контроль |
Модуль 2. Текстові документи. Комп’ютерні презентації. Публікації |
||||||
22. |
Текстовий процесор. Можливості програми Microsoft Word. Системи опрацювання текстів, їх види та можливості. Текстовий процесор MS Word: призначення, завантаження та інтерфейс вікна. Формати збереження текстових файлів. Правила введення та редагування тексту з клавіатури. Операції над фрагментами тексту. Об’єкти текстового документа та їх властивості. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 11, ст.137-161. Гуржій А.М. та ін. Інформатика та інформаційні технології, Розділ 5, ст.76-92. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
23. |
Лабораторна робота №9. Введення, редагування та форматування тексту в середовищі Microsoft Word. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Практикум з інформатики, Розділ 2, ст.51-62. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
24. |
Лабораторна робота №10. Створення нумерованих та маркованих списків у текстових документах. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Практикум з |
Оформити звіт |
Усний контроль |
|
|
|
|
інформатики, Розділ 2, ст.62-67. Інструкційна карта |
|
|
25. |
Лабораторна робота №11. Робота з таблицями в текстових документах. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Практикум з інформатики, Розділ 2, ст.80-87. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
26. |
Лабораторна робота №12. Робота з редактором формул та створення написів. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. та ін. Інформатика та інформаційні технології, Розділ 5, §5.4, ст.89-92. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
27. |
Лабораторна робота №13. Використання стилів і шаблонів документів. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 1, §1.6, ст.54-68. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
28. |
Лабораторна робота №14. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. та ін. Інформатика та інформаційні технології, Розділ 6, §6.3, ст.97-98. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
29. |
Лабораторна робота №15. Графіка та графічні об’єкти в документах MS Word. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. та ін. Інформатика та інформаційні технології, Розділ 6, §6.4, ст.99-104. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
30. |
Лабораторна робота №16. Автоматичне створення змісту документа. Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 1, §1.7, ст.68-78. |
Оформити звіт |
Усний контроль |
|
|
|
|
Інструкційна карта |
|
|
31. |
Створення та показ комп’ютерних презентацій. Презентації та комп’ютерні презентації, їх призначення та види. Загальна характеристика системи опрацювання презентацій Microsoft PowerPoint. Етапи розробки якісної презентації. Створення комп'ютерних презентацій та опрацювання об’єктів презентацій. Вимоги до оформлення комп’ютерних презентацій. Анімація в слайдових презентаціях. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 15, ст.240-251.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
32. |
Лабораторна робота №17. Розробка слайдової презентації. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 2, §2.3, ст.101-110. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
33. |
Лабораторна робота №18. Анімація в слайдових презентаціях. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 2, §2.4-2.5, ст.111130. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
34. |
Основи створення комп’ютерних публікацій. Поняття публікації та комп’ютерної публікації, їх види. Засоби створення комп’ютерних публікацій. Основні можливості настільних видавничих систем. Загальна характеристика програми Microsoft Publisher. Види комп’ютерних публікацій. Основні складові публікацій. Загальні критерії вдалої публікації. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 2, §2.9-2.10, ст.166183. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
35. |
Лабораторна робота №19. Створення інформаційного бюлетеня і буклету. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 2, §2.9-2.10, ст.184185. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
36. |
Лабораторна робота №20. Проєктування та створення комп’ютерної публікації для подання |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., |
Оформити звіт |
Усний контроль |
|
результатів самостійного дослідження. |
|
|
Розділ 2, §2.9-2.10, ст.166185. Інструкційна карта |
|
|
37. |
Підведення підсумків по Модулю 2. Контрольна робота. |
1 |
Фронтальне опитування, тест. |
Індивідуальні завдання |
Повторити вивчене. |
Письмовий контроль |
Модуль 3. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних |
||||||
38. |
Електронні таблиці. Табличний процесор Microsoft Excel. Системи опрацювання числових даних, їх види та можливості. Табличний процесор Microsoft Excel: призначення, завантаження, будова вікна та формати збереження файлу. Робоча книга і робочий лист. Типи даних, їх ввід і редагування даних. Копіювання, переміщення та видалення даних. Використання автозаповнення. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 13, ст.195-214.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
39. |
Лабораторна робота №21. Введення даних і форматування таблиць у середовищі MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Практикум з інформатики, Розділ 3, ст.121-132. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
40. |
Лабораторна робота №22. Використання формул в MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Практикум з інформатики, Розділ 3, ст.161-170. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
41. |
Комп’ютерні моделі та комп’ютерне моделювання. Дослідження. Комп’ютерна модель. Види комп’ютерних моделей (розрахункові, імітаційні, графічні). Комп’ютерне моделювання. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.1, ст.36-37.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
42. |
Комп'ютерний експеримент. Комп'ютерний експеримент. Мета комп’ютерного експерименту. Алгоритм створення і використання комп’ютерної моделі. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.1, ст.37-42.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
|
|
|
|
|
|
|
43. |
Лабораторна робота №23. Створення комп’ютерної моделі задачі в MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.1, ст.40-42. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
44. |
Аналіз рядів даних. Вибірка і ряди даних. Статистичні характеристики ряду даних. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.2, ст.42-47. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
45. |
Лабораторна робота №24. Аналіз даних за допомогою функцій MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. та ін. Інформатика та інформаційні технології, Розділ 7, §7.3, ст.110-112. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
46. |
Лабораторна робота №25. Сортування та фільтрація даних в MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 13, §13.2, ст.202-209. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
47. |
Лабораторна робота №26. Статистичний аналіз даних в MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.2, ст.47-48. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
48. |
Візуалізація рядів даних. Тренди. Інфографіка. Діаграми. Побудова діаграм. Тренди. Лінія тренду. Інфографіка. Онлайн-ресурси для створення графіки. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.3, ст.49-56.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
49. |
Лабораторна робота №27. Побудова діаграм та графіків функцій в MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.3, ст.47-48. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
50. |
Фінансові розрахунки. |
1 |
Пояснення з |
Ривкінд Й. Я. та ін. |
Опрацювати |
Комбінований |
|
Фінансові розрахунки, види, нарахування та їх автоматизація. Фінансові функції MS Excel. |
|
елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.4, ст.57-64
|
основні питання теми. |
контроль |
51. |
Лабораторна робота №28. Інформаційні технології фінансових розрахунків. Фінансові функції MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.4, ст.61-64. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
52. |
Задачі оптимізації. Оптимальний. Оптимізація. Задачі оптимізації. Система обмежень. Цільова функція. Мінімум, максимум цільової функції. Значення аргументів. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.5, ст.64-68.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
53. |
Лабораторна робота №29. Розв’язування задачі з оптимізації в MS Excel. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.5, ст.66-68. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
54. |
Розв’язування рівнянь і системи рівнянь. Корінь рівняння. Система рівнянь. Графік рівняння. Прикладні математичні пакети. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.6, ст.69-74.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
55. |
Лабораторна робота №30. Розв’язування рівнянь і системи рівнянь з використанням програми GRAN1. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 2, §2.6, ст.71-74. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
56. |
Підведення підсумків по Модулю 3. Контрольна робота. |
1 |
Фронтальне опитування, тест. |
Індивідуальні завдання |
Повторити вивчене. |
Письмовий контроль |
Модуль 4. Системи керування базами даних |
||||||
57. |
Бази даних. Систем керування базами даних. Поняття про базу даних. База даних. Етапи створення бази даних. Поняття про системи керування базами даних. Класифікація систем керування базами даних. Система керування базами даних MS Access. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 3, §3.1, ст.75-82.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
58. |
Лабораторна робота №31. Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних в MS Access. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних |
Оформити звіт |
Усний контроль |
|
|
|
|
технологій, Розділ 14, §14.2-14.4, ст.217-226. Інструкційна карта |
|
|
59. |
Реляційні бази даних. Основні поняття реляційної бази даних. Ключі та зовнішні ключі. Зв’язки в реляційних базах даних. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 3, §3.2, ст.82-86.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
60. |
Створення таблиць у реляційній базі даних. Визначення структури бази даних. Типи даних у СКБД MS Access. Створення таблиць даних з використанням Подання таблиці. Створення таблиць баз даних у поданні Конструктор. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 3, §3.3, ст.87-95.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
61. |
Лабораторна робота №32. Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями в MS Access. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 14, §14.4, ст.221-227. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
62. |
Лабораторна робота №33. Створення зв’язків та полів із списком підстановок в MS Access. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 14, §14.5, ст.227-229. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
63. |
Упорядкування, пошук і фільтрування даних у базі даних. Сортування даних. Пошук даних. Фільтрування даних. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 3, §3.4, ст.119-126.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
64. |
Лабораторна робота №34. Створення та робота з фільтрами в MS Access. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 8, §8.3-8.5, ст.110112. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
65. |
Запити на вибірку даних. Поняття про запити в базі даних. Запити на вибірку. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., |
Опрацювати основні |
Комбінований контроль |
|
Вирази та оператори у запитах. |
|
демонстрація за допомогою ПК. |
Розділ 3, §3.5, ст.101-107. |
питання теми. |
|
66. |
Лабораторна робота №35. Створення запитів в MS Access. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 14, §14.6, ст.229-234. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
67. |
Форми та звіти в базі даних. Призначення форм та звітів бази даних. Структура форми та звіту, призначення їх окремих складових. Способи створення форм та звітів. Редагування та форматування форми та звіту. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 14, §14.7-14.8, ст.234-239.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
68. |
Лабораторна робота №36. Створення та модифікація форм в MS Access. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Практикум з інформатики, Розділ 5, ст.164-171. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
69. |
Лабораторна робота №37. Створення та робота із звітами в MS Access. |
1 |
Лабораторна робота |
Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій, Розділ 14, §14.8, ст.237-239. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
70. |
Підведення підсумків по Модулю 4. Контрольна робота. |
1 |
Фронтальне опитування, тест. |
Індивідуальні завдання |
Повторити вивчене. |
Письмовий контроль |
Модуль 5. Мультимедійні та гіпертекстові документи |
||||||
71. |
Технології опрацювання мультимедійних даних. Мультимедіа. Мультимедійні дані. Роль електронних медійних засобів у житті людини. Програмне забезпечення для операцій з мультимедійними даними. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.1, ст.108-110.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
72. |
Запис звукових повідомлень та поєднання звукових ефектів. Програма Audacity. Рівень запису. Індикатор рівнів запису лівого та правого каналів. Гучності запису. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.1, ст.110-112.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
|
Збереження звукового повідомлення у файл. Доріжки аудіо запису. Регулятор звуку звукової доріжки. Виділений фрагмент запису. |
|
|
|
|
|
73. |
Зменшення шуму в аудіо записах. Програма Audacity. Команди меню Ефекти. Зменшення шумності. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.1, ст.112-113.
|
Опрацювати основні питання теми |
Комбінований контроль |
74. |
Лабораторна робота №38. Опрацювання аудіо та відеоданих. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.1 ст.110-114. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
75. |
Технології розробки веб-сайтів. Засоби розробки веб-сайтів. Мова розмічання гіпертекстових документів HTML. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.2, ст.114-118.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
76. |
Лабораторна робота №39. Створення веб-сторінки мовою HTML. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.2 ст.118-122. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
77. |
Створення сайту засобами онлайн-системи. Етапи розробки веб-сайтів. Створення сайту в сервісі Google сайти. Головна сторінка нового сайту в режимі редагування. Вибір елементів оформлення сайту. Вибір зображення для логотипу сайту. Створення вебсторінок і системи навігації. Способи відображення навігаційної панелі. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.3, ст.122-126.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
78. |
Керування вмістом веб-сайтів. Вставлення об’єктів на веб-сторінку. Вставлення розділу вибраного макета. Перегляд і публікація вебсайту. Спільне редагування сайту. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.3, ст.126-131.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
79. |
Лабораторна робота №40. Автоматизоване створення веб-сайту. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.2 ст.128-131. |
Оформити звіт |
Усний контроль |
|
|
|
|
Інструкційна карта |
|
|
80. |
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Ергономіка. Ергономічний сайт. Приклади ергономічного сайту. Критерії ергономічності вебсторінок. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.4, ст.131-132.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
81. |
Просування веб-сайтів. Стратегія. Просування сайту. Реєстрація в пошукових каталогах. Пошукова оптимізація (SEO). Просування засобами соціальних мереж (SMO, SMM). Контекстна (банерна) реклама. Просування сайту офлайн. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.4, ст.133.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
82. |
Пошукова оптимізація. Частота появи ключових слів. Індекс цитування сайту. Зовнішня оптимізація. Внутрішня оптимізація. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.4, ст.134-135.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
83. |
Лабораторна робота №41. Просування та пошукова оптимізація сайту. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 10(11) кл., Розділ 4, §4.4 ст.135-136. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
84. |
Підведення підсумків по Модулю 5. Контрольна робота |
1 |
Фронтальне опитування, тест. |
Індивідуальні завдання |
Повторити вивчене. |
Письмовий контроль |
Модуль 6. Служби Інтернету |
||||||
85. |
Електронна пошта. Історія створення та основні переваги електронної пошти. Принципи функціонування електронної пошти. Структура та властивості електронного листа. Основні правила електронного листування. Загрози користувачеві електронної пошти. |
1
|
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК.
|
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 3, §3.1-3.2, ст.186205.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
86. |
Лабораторна робота №42. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 3, §3.1-3.2, ст.186207. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
87. |
Лабораторна робота №43. Електронне листування з |
1 |
Лабораторна |
Ривкін Й.Я. та ін. |
Оформити |
Усний |
|
використанням поштового клієнта. |
|
робота |
Інформатика 10 кл., Розділ 3, §3.3, ст.207-224. Інструкційна карта |
звіт |
контроль |
88. |
Інтерактивне спілкування. Поняття миттєвого повідомлення. Принципи функціонування служб обміну миттєвими повідомленнями. Огляд популярних клієнтських програм служби обміну миттєвими повідомленнями. Правила ефективної та безпечної роботи зі службами обміну миттєвими повідомленнями. Спілкування в чатах і на форумах. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 3, §3.4, ст.225-241.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
89. |
Лабораторна робота №44. Обмін миттєвими повідомленнями. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 3, §3.4, ст.225-241. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
90. |
Лабораторна робота №45. Спілкування на форумах і в чатах. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкін Й.Я. та ін. Інформатика 10 кл., Розділ 3, §3.5-3.6, ст.242258. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
Модуль 7. Інформаційні технології у проєктній діяльності |
||||||
91. |
Огляд технологій і сервісів Веб-2.0. Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти та вікітехнології. Поняття блогу, різновиди блогів. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, робота з ПК |
Володіна І.Л., Володін В.В. Інформатика 11 кл., Розділ 4, §33, ст.315-327. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
92. |
Лабораторна робота №46. Створення та ведення власного блогу. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 11 кл., Розділ 4, ст.288. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
93. |
Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів. Поняття складеного документа. Вставка фрагментів даних з різних програм. Технологія OLE. Імпорт і |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, робота з ПК |
Володіна І.Л., Володін В.В. Інформатика 11 кл., Розділ 4., §34, ст.335. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
|
експорт даних із файлів. Веб-публікація документів. |
|
|
|
|
|
94. |
Лабораторна робота №47. Виконання завдань з обробки інформації у кількох програмних середовищах. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 11 кл., Розділ 4, ст.247. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
95. |
Лабораторна робота №48. Властивості та зразки ділових документів. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Інформатика, ст. 255-260. |
Оформити звіт |
Усний контроль |
96. |
Спільна робота з документами. Поняття хмарних технологій. Системи колективної взаємодії, їх види та можливості. Середовище для спільної роботи з документами Microsoft Office Groove. Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайн-документами в Google. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, робота з ПК |
Володіна І.Л., Володін В.В. Інформатика 11 кл., Розділ 4, §35, ст.347-352. |
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
97. |
Лабораторна робота №49. Розробка колективного проєкту на основі кількох інформаційних технологій. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 11 кл., Розділ 4, ст.300. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
Модуль 8. Алгоритмізація та основи програмування |
||||||
98. |
Алгоритмізація. Поняття алгоритму. Класи алгоритмів. Властивості алгоритмів. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму. Поняття аргументів і результатів алгоритму, проміжних величин. Форми подання алгоритмів. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, демонстрація за допомогою ПК. |
Володіна І.Л., Володін В.В. Інформатика 11 кл., Розділ 1, §1, ст.8-12.
|
Опрацювати основні питання теми. |
Комбінований контроль |
99. |
Лабораторна робота №50. Складання алгоритмів та їх запис. |
1 |
Лабораторна робота |
Глинський Я. М. Алгоритмізація і програмування. Мова Паскаль. Ч. 1, Розділ 1, §15, ст.16-29. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
100. |
Мова програмування Delphi та середовище візуального програмування Borland Delphi. |
1 |
Пояснення з елементами бесіди, |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 11 кл., |
Опрацювати основні |
Комбінований контроль |
|
Призначення мови Delphi. Інтегроване середовище розробки Borland Delphi. Етапи розробки проєктів в системах об’єктно-орієнтованого програмування. Робота над новим проєктом в середовищі Delphi. |
|
демонстрація за допомогою ПК. |
Розділ 2, ст.40-42. |
питання теми. |
|
101. |
Лабораторна робота №51. Створення, компіляція й виконання найпростішого програмного проєкту.
|
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 11 кл., Розділ 2, ст.46. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
102. |
Лабораторна робота №52. Розміщення на формі елементів управління та налаштування їх властивостей.
|
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 11 кл., Розділ 2. ст.51. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
103. |
Лабораторна робота №53. Введення й виведення даних, робота зі змінними. |
1 |
Лабораторна робота |
Ривкінд Й. Я. та ін. Інформатика 11 кл., Розділ 2. ст.62. Інструкційна карта |
Оформити звіт |
Усний контроль |
104. |
Підведення підсумків по Модулях 6-8. Контрольна робота. |
1 |
Фронтальне опитування, тест. |
Індивідуальні завдання |
Повторити вивчене. |
Письмовий контроль |
105. |
Підсумкове заняття. Комп’ютерне тестування. |
1 |
Тест |
Тест на ПК |
- |
Підсумковий контроль |
Складено у відповідності до Навчальної програми вибірково-обов’язкового предмету “Інформатика” для учнів 10-11 класів закладів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженої Наказом МОН від 20.04.2018 № 408, до листа Міністерства освіти та науки України від 03.07.2018 р. № 1/9-415 та методичних рекомендацій щодо викладання інформатики у 2024-2025 навчальному році.
Викладач ____________ (Ім’я, прізвище)
(Підпис)
Поурочно-тематичний план з предмета “Інформатика” розробив:
Методист, викладач інформатики та комп’ютерних дисциплін
Державного навчального закладу “Вище професійне училище №34 м. Стрий”
Ярич Ігор Ярославович
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Володіна І.Л., Володін В.В. Інформатика 10 кл. (у 2-х ч.): Підручник для загальноосвіт. навч. закладів: академічний рівень. − Харків: Гімназія, 2010.
2. Володіна І.Л., Володін В.В. Інформатика 11 кл. (у 2-х ч.): Підручник для загальноосвіт. навч. закладів: академічний рівень. − Харків: Гімназія, 2011.
3. Глинський Я. М. Інформатика: Підручник. – Львів: Видавництво Львівської
політехніки, 2023
4. Глинський Я. М. Інформатика. Кн. 1. Алгоритмізація і програмування. Мова Паскаль: Навч. посібник для 8-11 кл., 2-е видання, Львів, 2002.
5. Глинський Я. М., Анохін В. Є., Ряжанська В. А. Паскаль. Turbo Pascal I Delphi: Навч. посіб., 4-те видання. – Львів, 2003.
6. Глинський Я. М. Практикум з інформатики: Навч. посібник, 12-те видання, Львів, 2010.
7. Гуржій А.М. Основи інформаційних технологій: Навч. посібник для здобувачів проф. (проф.-техн.) освіти / А.М. Гуржій, Л.І. Возненко, Н.І. Поворознюк, В.В. Самсонов. – К.: Літера ЛТД, 2023.
8. Гуржій А.М., Поворознюк Н.І., Самсонов В.В. Інформатика та інформаційні технології: Підручник для учн. проф.-техн.навч. закл. – Харків: ООО “Компанія СМІТ”, 2003.
9. Зарецька І.Т. та ін. Інформатика: Підручник для 10-11кл. для загальноосвіт. навч. закладів / І.Т. Зарецька, А.М. Гуржій, О.Ю. Соколов. У 2-х част. – К.: Форум, 2004.
10. Ривкінд Й.Я. та ін. Інформатика (рівень стандарту): Підручник 10(11) кл. закл. заг.
серед. освіти / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. – К.: Генеза, 2019.
11. Ривкінд Й.Я. та ін. Інформатика (рівень стандарту): Підручник 10 кл. для загальноосвіт. навч. закладів / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг.
ред. М.З. Згуровського. – К.: Генеза, 2010.