Поурочно-тематичний план з предмета "Українська література" ( І курс - 33год.)

Про матеріал

1

Вступ. Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини ХІХ ст. Українська література у світовому контексті, її своєрідність на загальноєвропейському тлі.

2

Історико-культурні умови розвитку літератури в 70-90-ті роки ХІХ століття. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм.

Перегляд файлу

 

з/п

Тема уроку

К-сть

годин

Примітки

1

Вступ. Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини ХІХ ст. Українська література у світовому контексті, її своєрідність на загальноєвропейському тлі.

1

ТЛ: поняття національного і вселюдського

2

Історико-культурні умови розвитку літератури в 70-90-ті роки ХІХ століття. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм.

1

 

3

Іван Нечуй-Левицький. Життєпис письменника. Творчість письменника – новий імпульс розвитку української літератури. Загальна характеристика творчості.

1

 

4

«Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору.

 

1

ТЛ: соціально-побутова повість, повість-хроніка. Поглиблення поняття про реалізм.

5

Проблема батьків і дітей у повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького. Характеристика героїв. Роль діалогів.

1

ТЛ: засоби змалювання комічного

6

Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі в повісті «Кайдашева сім’я». Утвердження цінностей національної етики засобами комічного.

РМ Письмова творча робота (українська ментальність).

1

РМ

(навчальна письмова творча робота)

7

Панас Мирний. Життєвий шлях письменника. Загальна характеристика творчості.

1

 

8

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство Панаса Мирного з Іваном Біликом. Історія написання роману, особливості композиції.

1

ТЛ: соціально-психологічний роман.

9

Панорама народного життя  в романі Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Еволюція Чіпки: від правдошукача до розбійника.

1

 

10

Жіночі образи в романі Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Проблема життєвого вибору.

1

 

11

Контрольна робота № 1 «Творчість І. Нечуя-Левицького й Панаса Мирного» (тест).

1

КР №1

(тест)

12

Розвиток драматургії та театру в 70-90-ті роки ХІХ століття. Іван Карпенко-Карий. Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності. Загальна характеристика творчості.

1

ТЛ: поглиблення поняття про жанри драматичного твору.

13

Трагікомедія Карпенка-Карого «Мартин Боруля», її сценічний успіх. Дворянство як міф про краще життя.

1

 

14

Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі.

Значення творчості І. Карпенка-Карого.

1

РМ

(усний навчальний міні- твір)

15

Михайло Старицький. Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності. Загальна характеристика творчості.

1

 

16

Пригодницький сюжет, драматизм історико-пригодницької повісті М. Старицького «Оборона Буші». Багатопроблемність твору.

1

 

17

Контрольна робота № 2 «Творчість І. Карпенка-Карого, М. Старицького» (тест).

1

КР № 2

(тест)

18

Іван Франко. Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності  в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.

1

 

19

Лірика збірки І. Франка «З вершин і низин». Концепція поступу людства й незламний оптимізм у вірші «Гімн». Символ вічної жіночності, материнства й краси в поезії «Сікстинська мадонна».

1

ТЛ: сонет.

20

Поетична збірка І. Франка «Зів’яле листя». Емоційна гама почуттів ліричного героя в поезіях «Безмежне поле…», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...», «Чого являєшся мені». Утвердження людських почуттів, ідеалу кохання.

1

ТЛ: неоромантизм.

21

Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини в «Легенді про вічне життя» І. Франка. Взаємне кохання як критерій щастя.

1

ТЛ: філософська поезія; віршові розміри (повторення)

22

«Декадент» – поетичне кредо І. Франка. Життєствердна позиція ліричного героя. Віра в майбутнє своєї нації у вірші-заклику «Розвивайся ти, високий дубе…»

1

 

23

Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І. Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Неоромантичне звучання поеми.

1

 

24

Пролог до поеми «Мойсей» – заповіт І. Франка українському народові.

1

 

25

Проза Івана Франка. Художні шукання прозаїка. Новела «Сойчине крило» - жіноча доля в новітній інтерпретації.

1

 

26

Роль Івана Франка у розвитку драматургії та театру. П`єса «Украдене щастя».

1

 

27

Значення творчості І. Франка.

1

 

28

ПЧ Бесіда за повістю І. Франка «Перехресні стежки».

1

ПЧ

29

Борис Грінченко. Життя і творчість письменника. Багатогранність діяльності. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні «Каторжна». Психологізм твору.

1

 

30

Контрольна робота № 3 (контрольний класний твір).

1

КР № 3

(контрольний класний твір)

31

 Контрольна робота № 3 (контрольний класний твір).

1

КР № 3 (контрольний класний твір)

32

Аналіз контрольного твору.

Творчість І. Франка (узагальнення й систематизація вивченого).

1

 

33

Підсумковий урок.

1

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня 2018
Переглядів
901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку