Повторення і систематизація матеріалу з теми « Векторна анімація».

Про матеріал
Вибірковий модуль. Тема " Комп'ютерна анімація". Урок " Повторення і систематизація матеріалу з теми « Векторна анімація»".
Перегляд файлу

Повторення і систематизація матеріалу з теми « Векторна анімація».

Мета:

Навчальна: 

Повторити і перевірити якість знань учнів про векторну анімації руху; сформованість навичок створювання векторної анімації руху одного та кількох об'єктів; вдосконалення вмінь роботи з векторним редактором анімацій;, формувати вміння оцінювати результати власних розробок та результати інших.

Розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, аналізувати і робити висновки; формувати вміння творче застосовувати свої знання в області анімації.

Виховна: виховувати творче відношення до праці і навчання; виховувати інформаційну культуру, уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання, , розуміння практичного застосування розроблених власних анімованих проектів.

Програмне забезпечення: Macromedia Flash, ОС Windows, браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •        привітання з класом
  •        перевірка присутніх
  •        перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Хто більше?» (робота в групах):

  1.      Відкрийте браузер та введіть адресу: kahoot.it
  2.      Введіть Pin-код наданий вчителем
  3.      Введіть номер своєї групи
  4.      Пройдіть вікторину

Під час вікторини обговорюються  та уточняються всі питання. Вони пов’язані з темою минулих уроків.

ІІІ. Фізкультхвилинка.

ІV. Практична робота .(робота за комп’ютером)

Інструктаж з БЖД.

Створити проект « Підводний світ»

  1.      На 1 кадрі створити малюнок фону. Всю сцену поділити на 2 прямокутника. Вгорі – вода, внизу – пісок. Залити прямокутники відповідними кольорами  ( вода –градієнт). Намалювати водорості і бульбашки. Шар назвати ФОН. Зробити по кадрову анімацію , де буде відбуватися рух бульбашок та водоростей до 120 кадру через 10 кадрів. Заблокувати ФОН.
  2.      Створити шар – КРАБ. Намалювати синього краба зліва внизу. Зробити автоматичну анімацію і на 60 кадрі перемістити його вправо. Повернути краба і зробити аналогічну анімацію вліво на 120 кадр. Заблокувати КРАБА.
  3.      Створити шар  МОРСЬКИЙ КОНИК. Намалювати його червоного кольору і на 120 кадрі перетворити на жовту МОРСЬКУ ЗІРКУ. Заблокувати.
  4.      Намалювати зелену РИБКУ на наступному шарі. Зробити анімацію по траєкторії навколо до 120 кадру.
  5.      Створити ПОМЕРАНЧОВОГО ОСЬМИНОГА зверху . Виконати наближення до дна на 60 кадрі. А потім віддалення наверх на 120 кадрі. Заблокувати

Переглянути анімацію ПІДВОДНОГО СВІТУ. Зберегти і здати вчителю

V. Підведення підсумків уроку.

 Оцінювання роботи учнів.

За необхідності обговорюються проблеми та помилки, що виникали під час роботи.

VI. Домашнє завдання

Створити проект з анімацією об’єктів для застосування при вивченні  природничих наук. Сюжет придумати самостійно.

docx
Додано
25 липня 2019
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку