Повторення і систематизація матеріалу з теми « Векторна анімація».
Мета:
Навчальна:
Повторити і перевірити якість знань учнів про векторну анімації руху; сформованість навичок створювання векторної анімації руху одного та кількох об'єктів; вдосконалення вмінь роботи з векторним редактором анімацій;, формувати вміння оцінювати результати власних розробок та результати інших.
Розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, аналізувати і робити висновки; формувати вміння творче застосовувати свої знання в області анімації.
Виховна: виховувати творче відношення до праці і навчання; виховувати інформаційну культуру, уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання, , розуміння практичного застосування розроблених власних анімованих проектів.
Програмне забезпечення: Macromedia Flash, ОС Windows, браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Хто більше?» (робота в групах):
Під час вікторини обговорюються та уточняються всі питання. Вони пов’язані з темою минулих уроків.
ІІІ. Фізкультхвилинка.
ІV. Практична робота .(робота за комп’ютером)
Інструктаж з БЖД.
Створити проект « Підводний світ»
Переглянути анімацію ПІДВОДНОГО СВІТУ. Зберегти і здати вчителю
V. Підведення підсумків уроку.
Оцінювання роботи учнів.
За необхідності обговорюються проблеми та помилки, що виникали під час роботи.
VI. Домашнє завдання
Створити проект з анімацією об’єктів для застосування при вивченні природничих наук. Сюжет придумати самостійно.