Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами.

Про матеріал
навчальна: систематизувати й узагальнити вивчений матеріал; узагальнити й систематизувати набуті вміння та навички; розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Перегляд файлу

 ОЛЕКСИК Я.В.

УРОК 34                            Клас _____________        Дата ___________    

                                            Клас _____________       Дата ___________    

                                            Клас _____________       Дата ___________    

                                            Клас _____________       Дата ___________   

 

Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами.

 

Мета: навчальна: систематизувати й узагальнити вивчений матеріал; узагальнити й систематизувати набуті вміння та навички; розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

Учитель. Сьогодні у нас дуже відповідальний урок. Це останній урок з основ комп’ютерної грамотності. Ми закінчили з вами вивчати курс інформатики другого класу. Але ми ще зустрінемося в третьому класі. Ви багато чого дізналися і навчилися за цей рік. Сьогодні я проведу вікторину і перевірю, що нового і цікавого ви вивчили на уроках інформатики протягом уроку. (Учитель об’єднує учнів у команди.)

Першу команду назвемо «Модем», другу — «Сканер».

Учитель. Оберіть капітана кожної команди. Нашу гру оцінюватиме журі у складі шести осіб (вчителі, старшокласники). Отже, розпочнемо.

ІІ. Розминка

Бесіда

Гра «Хто більше»

— Розгляньте рисунок. Що на ньому неправильно? Поясніть чому. Яка команда надасть найбільше відповідей?

ІІІ. Перший конкурс – «Вікторина»

Учитель. Вам треба дати відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь команда отримає один бал.

  1. Назвіть складові частини комп’ютера.
  2. Що ми робимо за допомогою модему?
  3. Чим корисний сканер?
  4. Що знаходиться у системному блоці?
  5. Чим корисний комп’ютер у супермаркетах?
  6. Як використовують комп’ютер у касах попереднього продажу квитків?
  7. Які ще можливості комп’ютера ви можете назвати?
  8. Які команди треба виконати, щоб зайти до програми Раіnt?
  9. Яку кнопку на панелі інструментів треба натиснути, щоб вибрати місце для тексту?
  10. Чим корисна клавіатура?
  11. Для чого використовують клавішу Shift?
  12. Чим корисна клавіша СарsLосk?
  13. Які клавіші треба натиснути, щоб отримати знак оклику?
  14. Коли ми натискаємо клавішу Еnter?
  15. Коли натискують клавішу Еsс?
  16. Чим корисна клавіша Delete?

Молодці, ви добре впорались із цим завданням. Переходимо до другого конкурсу.

IV. Другий конкурс — «Маски»

— З яких геометричних фігур складена кожна маска? За допомогою яких інструментів у графічному редакторі Paint можна нарисувати маски?

— Яка з масок зайва? Чому? Доведіть. (За правильну відповідь — 2 бали).

Для команди «Модем»

Для команди «Сканер»

V. Фізкультхвилинка

Учитель. Зараз представники обох команд проведуть фізкультхвилинки. Команда, представник якої краще проведе фізкультхвилинку, одержить 2 додаткових бали.

VІ. Конкурс капітанів

Учитель. У Смайлика незабаром буде день народження. Капітанам команд треба створити листівку з малюнком і привітанням для Смайлика. Той капітан, який краще і швидше впорається ізцим завданням, і стане переможцем цього конкурсу. Переможець конкурсу одержить 5 балів.

VІІ. Конкурс «Виконай дії алгоритма»

Поставте дії в такому порядку, щоб дістати правильний алгоритм. Від кожної команди завдання виконує 1 учень. За правильну відповідь — 4 бали.

Команда «Модем»

Алгоритм «Зроби бутерброд»

  • Намаж хліб маслом.
  • Дістань масло та сир.
  • Поклади зверху шматочок сиру.
  • Стоп.
  • Відріж скибочку хліба.
  • Візьми хліб.
  • Відріж шматочок сиру.
  • Візьми ніж.

Команда «Сканер»

Алгоритм «Приший ґудзик»

  • Візьми сорочку.
  • Стоп.
  • Приший ґудзик.
  • Поклади все на місце.
  • Просунь нитку в голку.
  • Підбери ґудзик.
  • Відріж нитку.
  • Візьми нитки, голку і ножиці.

VІІІ Лексичний конкурс

  1. Складіть речення з поданих слів.

Та команда, яка найкраще і найшвидше впорається із цим завданням, за кожне речення одержить по 2 бали.

  • Сашко, з, Києва, мамою, їхали, до, потягом.
  • Посіяла, моркву, грядці, на, мама.
  • Парку, дерев, у, багато, нашому.
  • Ганнуся, красиво, у, пише, зошиті.
  1. Із речень складіть зв’язний текст. Команда, яка найкраще і найшвидше впорається із цим завданням, одержить 10 балів.

ВЕСНА

Вона стала подібна до золотого букета. Зацвіла верба. А як пахнуть медом її котики! Прийшла весна. Гудуть над деревом бджоли.Поспішають до верби гості. Біжать маленькі мурашки. Серед них волохатий джміль.

ІX. Підбиття підсумків уроку

Учитель. Наш урок добіг кінця. Сьогодні ми з вами багато зробили. Повторили теми, які вивчали в 2 класі з курсу «Інформатика». За цей рік ви навчилися малювати, грати в ігри, але на цьому світ комп’ютера не закінчується.

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
3011
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку