ОЛЕКСИК Я.В.
УРОК 34 Клас _____________ Дата ___________
Клас _____________ Дата ___________
Клас _____________ Дата ___________
Клас _____________ Дата ___________
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами.
Мета: навчальна: систематизувати й узагальнити вивчений матеріал; узагальнити й систематизувати набуті вміння та навички; розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Учитель. Сьогодні у нас дуже відповідальний урок. Це останній урок з основ комп’ютерної грамотності. Ми закінчили з вами вивчати курс інформатики другого класу. Але ми ще зустрінемося в третьому класі. Ви багато чого дізналися і навчилися за цей рік. Сьогодні я проведу вікторину і перевірю, що нового і цікавого ви вивчили на уроках інформатики протягом уроку. (Учитель об’єднує учнів у команди.)
Першу команду назвемо «Модем», другу — «Сканер».
Учитель. Оберіть капітана кожної команди. Нашу гру оцінюватиме журі у складі шести осіб (вчителі, старшокласники). Отже, розпочнемо.
ІІ. Розминка
Бесіда
Гра «Хто більше»
— Розгляньте рисунок. Що на ньому неправильно? Поясніть чому. Яка команда надасть найбільше відповідей?
ІІІ. Перший конкурс – «Вікторина»
Учитель. Вам треба дати відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь команда отримає один бал.
Молодці, ви добре впорались із цим завданням. Переходимо до другого конкурсу.
IV. Другий конкурс — «Маски»
— З яких геометричних фігур складена кожна маска? За допомогою яких інструментів у графічному редакторі Paint можна нарисувати маски?
— Яка з масок зайва? Чому? Доведіть. (За правильну відповідь — 2 бали).
Для команди «Модем»
Для команди «Сканер»
V. Фізкультхвилинка
Учитель. Зараз представники обох команд проведуть фізкультхвилинки. Команда, представник якої краще проведе фізкультхвилинку, одержить 2 додаткових бали.
VІ. Конкурс капітанів
Учитель. У Смайлика незабаром буде день народження. Капітанам команд треба створити листівку з малюнком і привітанням для Смайлика. Той капітан, який краще і швидше впорається ізцим завданням, і стане переможцем цього конкурсу. Переможець конкурсу одержить 5 балів.
VІІ. Конкурс «Виконай дії алгоритма»
Поставте дії в такому порядку, щоб дістати правильний алгоритм. Від кожної команди завдання виконує 1 учень. За правильну відповідь — 4 бали.
Команда «Модем»
Алгоритм «Зроби бутерброд»
Команда «Сканер»
Алгоритм «Приший ґудзик»
VІІІ Лексичний конкурс
Та команда, яка найкраще і найшвидше впорається із цим завданням, за кожне речення одержить по 2 бали.
ВЕСНА
Вона стала подібна до золотого букета. Зацвіла верба. А як пахнуть медом її котики! Прийшла весна. Гудуть над деревом бджоли.Поспішають до верби гості. Біжать маленькі мурашки. Серед них волохатий джміль.
ІX. Підбиття підсумків уроку
Учитель. Наш урок добіг кінця. Сьогодні ми з вами багато зробили. Повторили теми, які вивчали в 2 класі з курсу «Інформатика». За цей рік ви навчилися малювати, грати в ігри, але на цьому світ комп’ютера не закінчується.