Розробка уроку:
З алгебри
7 клас
Загальноосвітня школа I-III ступенів № 51
Вчитель Крилова Л.П.
Вересень, 2019
Тема: Повторення. Розв’язування рівнянь та задач «Азовсталь-85!»
м. Маріуполя
Тема: Повторення. Розв’язування рівнянь та задач по темі «85-річчя меткомбінату «Азовсталь»»
Мета: Узагальнити та систематизувати вміння та навички учнів з теми; розвивати логічне мислення, усне мовлення; виховувати інтерес до вивчення математики, любов до професії металурга, почуття патріотиотизму, гордості за своє місто.
Тип уроку: повторення та систематизація знань і вмінь.
Обладнання: таблиці, дидактичні картки, медіапрезентація (додається), записи на дошці, виставка фото, книг, на дошці написані етапи уроку.
Хід уроку
I Організаційний етап.
Учитель: Шановні діти, я рада знову бачити вас на уроці. На уроці ми систематизуємо матеріал, вивчений у 6 класі. Урок буде проходити згідно з планом, записаним на дошці. Також на уроці ми будемо розв’язувати задачі та рівняння з дуже важливою для нашого міста та кожного з нам теми: «Азовсталі-85!» (на екрані зображено кілька фото комбінату «Азовсталь»).(слайд 1)
Маріуполь ─ місто металургів; члени вашої родини, ваші знайомі працювали або працюють на комбінаті. Дуже сподіваюся, що серед вас будуть «Азовсталь ці». Тому сьогодні наш урок не тільки навчальний, а й пізнавальний, через цікаві факти по к-ту «Азовсталь».
▪ учень дає повідомлення віх. Історії комбінату.
12 серпня 1933 року перший чавун виплавлено на доменній печі №1; 17 лютого 1934 року доменній печі №2.
▪ учень:
В січні 1935 року почато виплавку сталі. В 1941 на заводі діяли 4 домни, 6 мартенів, будувалися прокатні цехи. Але війна… і завод було підірвано.
I I Актуалізація опорних знань (робота в діадах).
Учитель видає на кожну парту картки, на яких учні ставлять знаки «+», або «-», після обговорення діалогів-відповідей.
Зміст питань:
По кожному з питань озвучується відповідь однієї з пар. (Картки з відповідями здати).
I I I Застосування знань, умінь та навичок
Виконання усних вправ ( Задачі записані на екрані )(слайд 2).
№1 34 роки тому заводи «Азовсталь» було реорганізовано в меткомбінат, коли це відбулося? Відповідь: 1984
№2 24.06.1973 р. розпочав роботу листопрокатний комплекс стану «3600» з потужністю 1.350.000 тон продукту за рік. Скільки за цей час вироблено продукції? Відповідь: 1.350.000т.*45=60.750.000 тон.
№3 В червні 2006 року МК «Азовсталь» було включено в групу «Метінвест», а роком раніше було об’єднано з «Маркохімом». В якому році це відбулося?
IV Гра « Перевір себе і допоможи товаришу»
(Завдання зображено на дошці)(слайд 3)
▪ учень на зворотній дошці записує розв’язки рівнянь:
Х+12,7=-27,4
Х-23=-6
35-х=-15
7х=-21
Х:25=-5
260:х=-20
VI Виконання письмових вправ/задач на відсотки «Сучасний МК «Азовсталь».
(На екрані фото цехів та умова задач). Розв’язання задач записано на дошці .(слайд 4,5,6).
Розв’язання
2,368 млн тон-110,4%
Х-100%
Х==214,5 млн тон
Відповідь: 214,5 млн тон.
Розв’язання
2.488-х%
2.439-100%
Х= =102,1%
102,1-100=2,1%
Відповідь: 2,1%
Розв’язання
Х-100%
2,289 млн тон-106,4%
Х= =2,151 млн тон
Відповідь: 2,151 млн тон.
VI Підсумок уроку.
Вчитель звертає увагу на основні питання повторення матеріалу за 6 кл., а також важливі віхи к-ту «Азовсталь».
V I I Домашне завдання .
Підручник Алгебра 7 А.Г. Мерзляк №23, 24, 25 (усний аналіз вправ).
V I I I Рефлексія.
Учень проводить бесіду з однокласниками.
─Чи пишаєтесь ви тим, що живите у місті Маріуполі, місті металургів?
─Назвіть людей свого оточення, що працюють на «Азовсталь»
─Які предмети треба добре знати, щоб вступити до коледжу, вузу і стати металургом?
(слайд 7) Ну що ж, вчимо математику!