Повторення. Розв’язування рівнянь та задач «Азовсталь-85!»

Про матеріал
Тема: Повторення. Розв’язування рівнянь та задач по темі «85-річчя меткомбінату «Азовсталь»» Мета: Узагальнити та систематизувати вміння та навички учнів з теми; розвивати логічне мислення, усне мовлення; виховувати інтерес до вивчення математики, любов до професії металурга, почуття патріотиотизму, гордості за своє місто. Тип уроку: повторення та систематизація знань і вмінь. Обладнання: таблиці, дидактичні картки, медіапрезентація (додається), записи на дошці, виставка фото, книг, на дошці написані етапи уроку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Розробка   уроку:

З алгебри

7 клас

Загальноосвітня школа I-III ступенів № 51

Вчитель Крилова Л.П.

Вересень, 2019

 

Тема: Повторення. Розв’язування рівнянь та задач  «Азовсталь-85!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Маріуполя

 

Тема: Повторення. Розвязування рівнянь та задач по темі «85-річчя меткомбінату «Азовсталь»»

Мета: Узагальнити та систематизувати вміння та навички учнів з теми;  розвивати логічне мислення, усне мовлення; виховувати інтерес до вивчення математики, любов до професії металурга, почуття патріотиотизму, гордості за своє місто.

Тип уроку: повторення та систематизація знань і вмінь.

Обладнання: таблиці, дидактичні картки, медіапрезентація (додається), записи на дошці, виставка фото, книг, на дошці написані етапи уроку.

Хід уроку

I Організаційний етап.

Учитель: Шановні діти, я рада знову бачити вас на уроці. На уроці ми систематизуємо матеріал, вивчений у 6 класі. Урок  буде проходити згідно з планом, записаним на дошці. Також на уроці ми будемо розв’язувати задачі та рівняння з дуже важливою для нашого міста та кожного з нам теми: «Азовсталі-85!» (на  екрані зображено кілька фото комбінату  «Азовсталь»).(слайд 1)

Маріуполь ─ місто металургів; члени вашої родини, ваші знайомі працювали або працюють на комбінаті. Дуже сподіваюся, що серед вас будуть «Азовсталь ці». Тому сьогодні наш урок не тільки навчальний, а й пізнавальний, через цікаві факти по к-ту «Азовсталь».

 учень дає повідомлення віх. Історії комбінату.

12 серпня 1933 року перший чавун виплавлено на доменній печі №1; 17 лютого 1934 року доменній печі №2.

учень:

В січні 1935 року почато виплавку сталі. В 1941 на заводі діяли 4 домни, 6 мартенів, будувалися прокатні цехи. Але війна… і завод було підірвано.

I I Актуалізація опорних знань (робота в діадах).

Учитель видає на кожну парту картки, на яких учні ставлять знаки «+», або «-», після обговорення діалогів-відповідей.

Зміст питань:

  1. Що називають дільником числа?
  2. Що називають кратним числа?
  3. Сформулюйте ознаку подільності на 2,5,10?
  4. Сформулюйте ознаку подільності на 3 і 9?
  5. Які числа називають простими, складеними?
  6. Які числа називають взаємно простими?
  7. Що таке НСД і НСК?

По кожному з питань озвучується відповідь однієї з пар. (Картки з відповідями здати).

I I I Застосування знань, умінь та навичок

Виконання усних вправ ( Задачі записані на екрані )(слайд 2).

№1 34 роки тому заводи «Азовсталь» було реорганізовано в меткомбінат, коли це відбулося? Відповідь: 1984

№2 24.06.1973 р. розпочав роботу  листопрокатний комплекс стану «3600» з потужністю  1.350.000 тон продукту за рік. Скільки за цей час вироблено продукції? Відповідь: 1.350.000т.*45=60.750.000 тон.

№3 В червні 2006 року МК «Азовсталь» було включено в групу «Метінвест», а роком раніше було об’єднано з «Маркохімом». В якому році це відбулося?

 

IV Гра « Перевір себе і допоможи товаришу»

(Завдання зображено на дошці)(слайд 3)

  1. Усно: Рівність, що містить невідоме називається…(рівняння)
  2. Усно: Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну рівність, називається (коренем, розв’язком рівняння)
  3. Усно: Розв’язати рівняння – це… (знайти всі його розв’язки, або довести,що розв’язків немає)

учень на зворотній дошці записує розв’язки рівнянь:

Х+12,7=-27,4

Х-23=-6

35-х=-15

7х=-21

Х:25=-5

260:х=-20

VI Виконання письмових вправ/задач на відсотки «Сучасний МК «Азовсталь».

(На екрані фото цехів та умова задач). Розвязання задач записано на дошці .(слайд 4,5,6).

  1. (слайд 4) В січні-липні 2018 р. МК «Азовсталь» збільшив виробництво прокату, у порівнянні з 2017 р., на 10,4%, що становить, 2,368 млн тон. Скільки тонни прокату виробили в 2017 році.

 

Розв’язання

 

2,368 млн тон-110,4%

Х-100%

Х==214,5 млн тон

Відповідь: 214,5 млн тон.

 

  1. (слайд 5) У 2018 р. виплавили 2, 488 млн тон сталі. За цей же період рік тому виплавили 2, 439 млн тон. На скільки відсотків збільшився випуск сталі у січні-липні.

 

Розвязання

 

2.488-х%

2.439-100%

Х= =102,1%

102,1-100=2,1%

Відповідь: 2,1%

 

  1. (слайд 6) У січні-липні 2018 р. виплавили чавуну 2, 289 млн т., що становить 106,4% у порівнянні з 2017 р. Скільки чавуну виплавили у 2017р.?

 

Розвязання

 

 

Х-100%

2,289 млн тон-106,4%

Х= =2,151 млн тон

Відповідь: 2,151 млн тон.

 

 

VI Підсумок уроку.

Вчитель звертає увагу на основні питання повторення матеріалу за 6 кл., а також важливі віхи к-ту «Азовсталь».

V I I Домашне завдання .

Підручник Алгебра 7 А.Г. Мерзляк №23, 24, 25 (усний аналіз вправ).

V I I I Рефлексія.

 Учень проводить бесіду з однокласниками.

─Чи пишаєтесь ви тим, що живите у місті Маріуполі, місті металургів?

─Назвіть людей свого оточення, що працюють на «Азовсталь»

─Які предмети треба добре знати, щоб вступити до коледжу, вузу і стати металургом?

(слайд 7) Ну що ж, вчимо математику!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 червня 2020
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку