Пояснювальна записка до гри "Фізика в обличчях на купюрах світу"

Про матеріал
Пояснювальна записка до гри з фізики «Фізика в обличчях на купюрах світу»
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

  • Назва презентації.

Гра з фізики «Фізика в обличчях на купюрах світу»

  • Категорія учнів, для яких призначено презентацію.

Гру рекомендовано проводити на тижні фізики, як позакласний захід з учнями 10…11 класів.

Головна мета гри – показати значущість праці учених і цінність знань, які набувають школярі.

  • Інструкція по використанню презентації.

Створюються команди по 4…5 школярів.

 

Слайд 2

 

 

     Цей слайд призначено для демонстрації правил 1 тура гри та роботи з презентацією.

     Вчитель показує, як учасники обирають номер питання. При натисканні на кольорові прямокутники з цифрами, відкривається частина зображення купюри, зявляється питання.

     Якщо натиснути                                               , то зявиться имя вченого, якого

 

 

зображено на купюрі.

     Для переходу до наступного слайду використовується кнопка

 

 

 

 

 

Перший тур

Слайди 4…13

Учні обирають номер питання, вчитель задає це питання школярам, натиснувши на відповідний прямокутник.

Учні командами обговорюють це питання, а потім дають відповідь. Якщо вони упізнали вченого з 1 питання, то отримують за відповідь 2 бали, з другого – 1,5 бала, з третього – 1 бал.

Черговість відповідей школярів визначає вчитель, хто першим підніме руку, або питання задаються по черзі кожній команді, або інший варіант.

 

  

  Якщо натиснути                                           , то зявиться имя ученого, якого зображено на купюрі.

Якщо натиснути                                , то відкриється усе зображення купюри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Другий тур.

     Питання у цьому турі – це інтерактивний тест. Учні обирають вірну відповідь. Для цього можливе використання системи голосування, тоді результати отримуються одразу по закінченню тестування. Якщо системи голосування немає, то на питання учні дають відповідь, яку заносять у бланк та показують вчителю після кожного питання. За кожну вірну відповідь команда отримає 1 бал.

Бланк

Команда

 

Номер питання

Номер відповіді

 

Слайди 14…20 – 2 тур.

     Учням зачитується питання. Вони обирають вірну відповідь,  заносять її у бланк та здають бланк вчителю.

     Вчитель демонструє вірну відповідь, натиснувши відповідну кнопку.

 

 

     Вірна відповідь виділяється червоним кольором, та зявляється лицьова сторона купюри.

     Для переходу до наступного слайду використовується кнопка

 

Слайд 21 – завершення гри.

Після цього слайда підводяться підсумки гри, і оголошуються результати.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку