28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Позакдасний захід для учнів 2 класу

Про матеріал

Пропонується розробку позакласного заходу за темою «Тварини» для учнів 2 класів. Подається узагальнення граматичного матеріалу, закріплення вивченої лексики шляхом використання ігор.

Перегляд файлу

 

 

Тема: Магічна  країна.

Клас: 2

Мета: проконтролювати ступінь засвоєння вивчених лексичних одиниць  та граматичних структур з теми

            «Тварини»;

            - збагачувати емоційну сферу учнів;

              розвивати пізнавальний інтерес;

            - виховувати повагу один до одного.

Обладнання:проектор,ноутбук, маски тварин, будинок – декорація.

 

Хід  заняття

І  Початковий етап.

1. Привітання.

T: Hi!

Ch: Hi!

T: How are you?

Ch: Fine, thank you. And  you?

T: I’m OK, thank you!

    У нас сьогодні гості, діти. Привітаймо їх також.

    Let’s sing a song “Good morning”.

2. Знайомство.

Т: Перш ніж розпочати наше свято, давайте познайомимося.

    Гра “Introduce your friend”

    (Діти сидять по колу. Перший учасник називає імя учня, який сидить    

    поруч і передає йому м’яч і т. д.)

  1. й  His name is Sasha; 2- й  Her name is Dasha і т. д.

3. Введення в сюжет рольової гри “A visit to a Magic country”

Т: Тепер, коли гості познайомилися з нами, давайте запросимо їх відвідати

    разом з нами веселу країну, яку ми називаємо  Happy Land. Lets go with

    me!  А зараз запрошуйте ви!

Ch: Let’s go with us !

T: В багатьох містах є зоопарки. Чи любите ви їх відвідувати?

    Let’s go to the zoo!

    В далекому місті Лондон є незвичайний зоопарк --- зоопарк «Сафарі».

    В цьому зоопарку тварини живуть вільно, а не в клітках. Відвідувачі ж

    спостерігають за ними з машин чи автобусів. Давайте пригадаємо вірш і

    назвемо відомих нам тварин.

 Ch: I see a monkey, I see a frog,

       I see a rabbit, I see a dog.   

Т: Пропоную влаштувати в нашому класі свій незвичайний зоопарк!

Put your hands on the table!

Put your head on the hands!

And count! 1 – 2 - 3 – 4 – 5.

   (Обрані завчасно вчителем учні вдягають маски, поки інші діти рахують).

ІІ  Основна частина

1. Сюжет перетворення в лісових жителів.

Діалог вчителя з учнями:

    -- У нас є   a mouse.

Ch. Мишка.

    -- Її подруга  a frog.

 Ch. Жабка.

    -- Дружок  a cock.

 Ch. Півник.

-- A hedgehog.

 Ch. Їжачок.

    -- І будуть ще  a hare.

Ch. Зайченята.

    -- А ще  a bear.

Сh.  Ведмідь.

    -- Буде ще  a fox.

Сh. Лисиця.

    -- Мисливець, собака і кіт.

Сh. A hunter, a dog and a cat.

    -- Будуть вони жити in the house in the wood, який дуже хороший

        (показує на декорацію).

Ch. Very good.

Т: Перевіримо, чи ви, діти, й справді перетворилися на лісових тварин.

    GameWho are you?”

Т: Я питатиму  «Who are you?» А ви мені відповідайте, свою тварину

    представляйте.

T:  Who are you?

Ch: Im a dog.

      I like to play.

      I like to run.

T: Who are you?

Ch: I’m a cat.

      My name is Pete.

      And in the sun.

      I like to sit!

T: Who are you?

Ch:  I’m a bear.

       I have a lot of money,

       I like to go to the shop.

       For candies and honey.

 T: Who are you?

      Ch: I’m a Cock – a – doodle – doo.

      You know my song, don’t you?

       I wake up the country side.

       Up and down, and for, and  wide.

      Ось ми з вами й познайомилися, тепер маємо вас перевірити: чи

      справжні ви звірі?

            Game “Can you?”

T:  Can you hop like a rabbit?

Ch: Yes, we can. Hop – hop!

T:   Can you jump like a frog?

Ch: Yes, we can. Jump – jump!

T:   Can you run like a dog?

Ch:  Yes, we can. Run – run!

T:    Can you walk like a duck?

Ch:  Yes, we can. Walk – walk.

T:    Can you fly like a bird?

Ch:  Yes, we can. Fly – fly!

T:   Can you swim like a fish?

Ch: No, we can’t but we wish!

T: OK! Ви мене переконали, ви справжні звірі. І, думаю, саме час

    подивитися, як живуть тварини в лісі.

    (Інсценування казки «Рукавичка»)

    А допоможіть нам все зрозуміти мої перекладачі.

Children, we can see a house (показує на будинок – декорацію)

Ch 1.   A house in the wood, wood! 

Ch 2.   We can see a mouse  (вибігає мишка)

Ch 1.   A mouse in the wood, wood!

Ch 2.   Who are you?

Ch 3.   I’m a mouse Pe – Pe.

            This is my house!

            /Показує на будинок/

Т: Мишці сумно одній в будиночку. Вона грається і наспівує пісеньку

    Listen!

Ch 3.   1 and  2, and   3, and 4,

            I’m sitting on the floor.

            I’m playing with a ball

            And a pretty little doll.

Ch 1.   Children, we can see …

Ch 2.    A  house in the wood, wood.

Ch 1.    We can see …

Ch 2.    A frog in the wood, wood.

        являється жабка і звертається до мишки)

Ch 4.    Hi! Who are you?

Ch 3.    Hello! I’m a mouse Pe – Pe.

             And who are you?

Ch 4.    I’m a frog  Croack – Croack. 

             May I live with you?

Ch 3.    Sure. Come in, please!

T: І почали вони жити разом і разом співати мишкину пісеньку.

    Sing this song all together!

     (Діти разом співають пісеньку).

Ch 1.    Children, we can see …

Ch 2.    A house in the wood, wood.

Ch 1.    We can see …

Ch 2.    A cock in the wood, wood.

             (розмова з півником)

 Ch 5.   Hi! I’m a cock.

             I wake up early in the morning.

             I like to do the morning exercises.

             Look at me!

             (Діти виконують зарядку разом з півником).

Ch 5.    Hands up, hands down,

             Hands on hips, sit down, stand up.

             Hands to the sides,

             Bend left, bend right.

             Hands on hips, 1 – 2 – 3 – hop!

             1 – 2 – 3 – stop! Sit down!

             (Звертається до мишки і жабки)

              May I live in this house?

Ch 3, Ch 4: Yes, sure. Come in, please!

Ch 1.    Children, we can see …

Ch 2.    A house in the wood, wood.

Ch 1.    We can see …

Ch 2.    A hare in the wood, wood.

             (розмова з зайчиком)

Ch 6.    Hello! I’m a hare!

             I’m afraid of the bear!

             May I live in this house?

Ch 3, Ch 4, Ch 5: Sure! Come in, please!

T: Весело звірятам стало. Й почали звірі один одному загадувати

     загадки.

A Frog:    Я по городу люблю

                 Бегать в джинсах цвета …

Ch:     Blue!

A Mouse:  Нам давали на обед

                  Помидоры цвета …

Ch:     Red!

A Cock:    А лимон, когда он спелый

                  Носит шкурку цвета …

Ch:     Yellow!

A Hare:     А серый волк – гроза зверей

                  Носит шкурку цвета …

Ch:     Grey!

A  Mouse:  А медведь смешон, забавен,

                   Носит шкурку цвета …

Ch:      Brown!

T:  Ось так вони і жили.

                three friends in the house

                in the wood, in the wood!

ІІІ  Заключна частина

T: Thank you, my little friends!

    Ось ми і відвідали чарівну країну  Щаслива земля, де тварини розмовляють

    англійською мовою. 

   Are you happy, children?

   So, Let’s sing a song, if you are happy.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Сценарії
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку