Підсумкова (залікова) робота слухача курсів підвищення кваліфікації для вчителів географії "Проведення позакласної роботи з географії: мета, завдання, практичний результат"Роботу виконала Помінчук К. М.вчитель географії ХСШ №77
Номер слайду 2
Зміст Цілі і завдання позакласної роботи з географії, її значення;Форми і методи організації позакласної роботи з учнями;Характеристика форм позакласної роботи з географії
Номер слайду 3
Цілі і завдання позакласної роботи з географії, її значення«Головне в житті дитини відбувається все-таки поза уроками. І особливо – у вихованні»О. А. Захаренко
Номер слайду 4
Завданнями позакласної роботи з географії є : Формування в учнів рис особистості, взаємодопомоги, дружби. Вміння працювати в колективіЗбагаченні школярів новими, цікавими фактами, поняттями, що відображають різні сторони життя природи і суспільства. Посилення їхнього інтересу до географічної науки
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Міжпредметні зв’язки
Номер слайду 7
Форми позакласної роботи з географії
Номер слайду 8
Гуртки Здобувачі освіти молодшої, середньої та старшої школи. Активність дітей залежить від суспільної значимості їх роботи Складання конкретних завдань для окремих гуртківців або групи учнів з урахуванням інтересів кожного учня. Можна проводити індивідуальну роботу з дітьми, розвивати їх творчі здібності, орієнтувати на певні професії, пов'язані зі знанням географії. Учасники гуртка повинні стати активом при підготовці і проведенні масових заходів з предмета. Особливістю методики проведення занять географічного гуртка є поєднання колективних та індивідуальних форм роботи.
Номер слайду 9
Географічні олімпіади. Шкільні олімпіади з географії - це масовий вид змагань учнів. Мета проведення: залучення більшого числа учнів у позакласну роботу з даного предмету підвищення їх інтересу до географічних знаньрозвиток самостійності, вдосконалення загальнонавчальних і специфічних для географії вмінь учнів.
Номер слайду 10
Експедиція Розпочинати підготовку експедиції радимо з визначення конкретної мети і завдань. Метою експедиції може бути: всебічне ґрунтовне вивчення рідного краю як складової нашої держави, розвиток учнівського інтересу до дослідництва, формування у школярів практичних навичок цілеспрямованого краєзнавчого пошуку. Серед завдань експедиції можуть бути: • обґрунтування, приведення у хронологічну відповідність зібраної з різних джерел інформації; • збір конкретних матеріалів для оновлення експозицій чи підготовки тематичних виставок у музеї.