Добрий день, любі друзі,
Щиро вас вітаємо.
Перемоги чесної
Щедро вам бажаємо.
Щоб було змагання чесним,
Обери журі почесне.
Тож знайомтесь, любі друзі,
Хто у цім шановнім крізі.
Хто із вас уважним буде,
Той команді бал здобуде.
Якщо будеш пустувати,
Бал команді буде знято.
Отже,юні математики!
Думайте колективно,
Дійте оперативно,
Сперечайтесь доказово.
Це для всіх – обов’язково!
Сьогодні в змаганнях беруть участь 4 команди 5 – 6 класів.
Кожній команді було запропоновано підготувати розповідь про видатного математика. Оцінюється 0-3 балів.
6-А Евклід, 6-Б Ковалевська, 5-А Піфагор, 5-Б Декарт
Кожній команді по черзі будуть задаватися 5 питань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Якщо команда не знає правильної відповіді, то право відповісти переходить до тієї команди, яка перша підніме руку.
5 а, 5б, 6 а, 6 б.
20.Яке число наказує, що робити?(три)
Поки журі підраховує бали ми пропонуємо послухати цікаві факти із життя великих математиків.
Надаємо слово журі.
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зашифровка «Математика в прислів’ях та приказках»
5 клас
21 ∙ 15 =
764 – (х +119) = 643 х =
2813 ∙ 270 =
2478 – 2324 =
(175 – х) + 26 = 201 х =
(х + 89) – 64 = 27 х =
11544883 – 9865373 =
1 2 3 4 5 6 7 9 0
т в х й о у р б і
Хто в роботі, той і в турботі.
Зашифровка «Математика в прислів’ях та приказках»
6 клас
21 ∙ 15 =
3– (х +) = 1,1 х =
2813 ∙ 270 =
2478 – 2324 =
(8 – х) + 0,75 = 8 х =
х +0,5 = 1 – х =
11544883 – 9865373 =
1 2 3 4 5 6 7 9 0
т в х й о у р б і
Хто в роботі, той і в турботі.
Фокуси
Надаємо слово журі
Пантоміма 6б, 6а,5б,5а
Слово журі
Ти мені, я тобі
5б, 5а, 6б, 6а
Домашнє завдання
Сценка
Наш математичний захід хотілось би закінчити словами Успенського
«Математика подібна до мистецтва – і не тому, що являє собою “мистецтво обчислювати” або “мистецтво доводити”, а тому, що математика, як і мистецтво, - це особливий спосіб пізнання.»