Мета заходу: розшити загальноосвітні знання учнів про англійську мову, удосконалити лексичні та граматичні навички по темам, що вивчили, розвивати спостережливість та кмітливість, увагу, швидкість та творчість. Створити в учнів позитивний, емоційний настрій, формувати інтерес до вивчення мови. Використовуйте: алфавіт, картки з завданнями, юсбі колонку чи записи з комп'ютера.
Тихонова В. В.
Мета: розшити загальноосвітні знання учнів, удосконалити лексичні та граматичні навички по темам, що вивчили, розвивати спостережливість та кмітливість, увагу, швидкість. Створити в учнів позитивний емоційний настрій, формувати інтерес до вивчення мови.
Обладнання :алфавіт, картки з завданнями, магнітофон
Сценарій
Ведуча: Доброго дня, шановні гості!
Ведучий: Доброго дня, шановні батьки й вчителі!
Ведуча: Ми раді вітати вас сьогодні на нашому святі Англійської мови!
Ведучий: Yes, we’re very glad to see you today.
Ведуча: Cьогодні ми зазирнемо в саме серце англійської мови, покажемо, як працюють діти на уроках, і подивимось, що англійська мова є не тільки важкою працею, а й великим задоволенням і розвагою.
Ведучий: Отже, давайте подивимось…
(Учні 1 класу декламують вірші)
Десь далеко за морями,За високими горами.
Було царство невеличке,Аж ніяк воно незвичне.
Королеву воно має, Азбука її гукаєм.
І король тут завжди з нами Mr Alphabet з вусами.
Добрий день, шановні пані. Вас вітаємо у залі.
Я дівчина синьоока, Українська моя мова.
Ми обожнюєм читати, рахувати і писати,
Ще ми любим малювати, на англійській працювати.
Треба щоб усі це знали, Як англійську ми вивчали!
І ………………………….. пішла, Інша вчителька у руки нас взяла.
Каже «бі» на букву «ве», Каже «ем» на букву «те»,
Каже «е», та «а» малює, А «ш» навіть не існує!
Дома мама мені все розповіла – Що не вигадані всі оті слова.
Це англійська і чудова мова, А, до-речі, ще і міжнародна.
Виявляється, що в світі Мови різні знають діти:
Італієць італійською говорить,У Німеччині – німецька мова в школі.
А англійську знають усі люди, І тому порозуміння в світі буде!
І нарешті тут я зрозумів! Закордон із татом захотів!
Тато, я вже вивчив “Hi!” “Hello!” Їдьмо в Турцію, та ну її, цю школу!
Б яга: (виходить на сцену) Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською. Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не аби хто , а сама пані English – Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.
Чахлик: То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?
Б яга Ну , я! А що? How do you do? Where do you live? Kyiv is a capital of Ukrainе. Bland a med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!
Чахлик Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your name?
Б яга Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Neznayko.
Чахлик How do you do?
Б яга ??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте-як в університеті… Що це ви таке спитали?
Чахлик Як справи?
Б яга Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Що ж виходить – може й голова у мене стане удвічі більша, коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?
Чахлик По-перше, словниковий запас, а не напас і ти хочеш стати освіченим , а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають вісі діти.(виходять учні )
Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття, і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки.
. Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас: Оксфордський Словник Англійської мови нараховує близько 600 000 слів.
Також це мова, яку знають найбільше людей як другу (нерідну) : приблизно 350'000'000 людей.
Англійською друкують найбільше.
Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!
Б яга Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)
Вчитель Незнайко, не плач, дорогенька!
Б яга Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…
Вчитель . Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято. Справжнє свято англійської мови і ти побачиш , що це може бути весело і цікаво.
T.-We have two teams “Wise cats”. Hello ,”Wise cats”.
”Clever Dogs”. Hello” Clever dogs”.
Вчитель: О, я бачу що твої сльози вже висохли, б яга. А ти любиш змагання?
Б яга: Так, люблю, а що?
Т. – Бути тобі в журі разом із твоїм вчителем. Наші команди будуть змагатися за головний приз на сьогодні – звання « Найкращого», а де поділася наша нагорода? Може тут?? І тут її нема. Учасники допоможете нам знайти її?
Діти: Так!
Вчитель: Де ж він подівся???
Б яга Ха-ха-ха! А ось і ні! Ніхто вам не допоможе! Бо я сховав нагороду в секретному місці, а діти не можуть знати англійської мови! Отже вам ніколи не повернути нагороду!
Вчитель: Ти помиляєшся, Буратіно! Наші діти знають англійську мову!
Б яга : Що вони можуть знати?! Я впевнений вони навіть і привітатись не зможуть англійською!
Task 1
T.- And now every member of the team should introduce themselves. One point for each right tasks.
Вчитель: Дякуємо, діти! Ви такі молодці! Well done.
Ну що скажеш, б яга?
Б яга: Ну то й що?! Цього не досить! Ще треба знати англійські літери і вміти ними правильно користуватися!
Task2
T. And now let`s find if you know the ABC. Both teams have cards with letters.
You must stand in line the way these letters are in the ABC.
Team 1-ABCEIKLNOPRT
Team 2- ABCEIKLNOPRT
Вчитель: Дуже-дуже весело! І ви так гарно користуєтесь буквами, проте нагороди ми не знайшли. А для того, щоб знайти нагороду, де ти кажеш, , б яга, заховала нагороду в секретному місці, нам необхідно обрати транспорт, щоб доїхати до нього. Чи знаєте ви, як називається транспорт англійською, тому що тут мені не обійтись без вашої допомоги! Ми з вами повинні відгадати загадки!
Translate as many words as you can.
1 point for each correct word.
Task 3
Плаває він по морям, Підкоряється вітрам,
Не боїться дощ і холод, Човен по-англійськи – …(boat)
Транспорт цей – зручний й швидкий, Його любить тато мій,
Є кермо, чотири колеса, А англійською це - …(car)
У ньому їхати цікаво, Вагонів має він не мало,
В віконце дивишся весь день, Це довгий і веселий -…(train)
Для мене це найкращий друг! Два колеса, сидіння, руль!
Я так люблю його, аж край! Це дуже просто, це мій - …(bike)
Транспорт цей дуже швидкий, А також дуже зручний,
Його бачу кожен день В небі синьому, це -…(plane)
В небо синє улетіла, Хоч не мала зовсім крила,
Дуже швидко і під гуркіт, Це сталева срібна – (rocket!)
Діти, пропоную обрати найшвидший вид транспорту для нашої пригоди! І ми зможемо якомога швидше знайти нашу нагороду! Діти, а як ви думаєте, який транспорт є найшвидший?
Діти: Roсket!
Вчитель : Отже, сідаймо у наш космічний корабель Rocket і летимо шукати нагороду!
Ну, що? Полетіли? Візьмемо з собою підкріпитися! А ось і корзинка кожній команді! Може в корзинках захована нагорода. Давайте подивимось, може б яга ховає нагороду саме там!?
Task 4
Тут так багато різних овочів та їжі – нічого не бачу! Команди допоможіть мені, прочитайте розповідь, команда котиків виберіть назви не корисної їжі, а догси назви корисної їжі.
If you want to keep fit , you should keep to a healthy diet. You mustn't eat fatty and spicy food. You mustn't drink fizzy drinks. Chips, fast food and sweets are very harmful for your health. The useful food must contain many vegetables and fruits, meat, fish, eggs and diary products. Eat regularly but in small portions. Don't eat much in the evenings! If you follow these recomendations, you will be healthy and happy!
fatty food vegetables and fruits
fizzy drinks diary products
Chips meat
fast food fish
spicy food eggs
Вчитель: Діти, ви молодці, але нагороди тут не має. Проте ми продовжимо шукати і знайдемо її. Час попрацювати нашим капітанам.
Task 5
Captain’s quiz
One correct answer is a point. Get, set, go!
Cats
Dogs
Task 6.
Jumbled words
- So, you see, our captains are clever, now let’s check how can they organize the work in teams. You must run to the table with a task on it with a ball between legs and unscramble the words ( one for each member). One correct answer is a point. Get, set, go!
- Настав час перевірити, як капітани можуть організувати роботу у своїх командах. Тримаючи м’яч ногами, вам треба дістатися до столу із завданням та розшифрувати слова якнайшвидше.
Spoon – nosop festive – efvsite
Napkin – iknapn knife – fkein
Mix – ixm chop – pcoh
Teapot – otetap kettle – lketet
Serve – esvre boil – lobi
Peel – lepe wash – haws
Bake – kaeb grill – liglr
Task 5
The telephone is out of order
Перший учень повинен прочитати і запам’ятати речення, потім переказати іншому і т.д. Завдання останнього – написати речення на аркуші паперу.
Task6
”Odd Word Out”.
1)Red, pig, blue, yellow
2)Boot, black, white, green
3)dog, cat, monkey, duck
4)jump, run, read, hen
5)pen, book, climb, blackboard
6)winter, spring, swim, summer
Task 7 .
Уявіть, що ми на мастер шеф. Завдання ваше таке: противник читає вам текст, а ви повинні вибрати інгредієнти. Find some ingridients use the pictures.
Vegetable Soup
1. Peel and wash all the vegetables: carrots, 2 turnips, 1 small marrow,1 leek (or onion), 1 potato,1 stick celery, 1 clove garlic, slice them.
2. Melt the butter in a saucepan and add the vegetables.
3. Cook 4 minutes on a low heat.
4. Add salt and pepper and pour in 1 litre of very hot water. Bring to the boil for 25 minutes.
5. Chop the parsley in the soup just before serving.
6. Add a spoon of fresh cream.
INGREDIENTS: 2 carrots, 2 turnips, 1 small marrow,1 leek (or onion), 1 potato,1 stick celery, 1 clove garlic, 20 g butter, salt pepper, 1 litre water, 2 sprigs parsley, cream
Carrot and Radish Salad
1.Chop the garlic.
2. Whisk oil, lemon juice, garlic, honey, cumin, paprika in a bowl.
3. Add salt and pepper.
4. Peel and slice the carrot and the raddish thinly.
5. Combine the carrot and radish in a large bowl.
6. Add dressing and torn mint leaves to the salad. Serve.
INGREDIENTS: 60 ml (1/4 cup) olive oil, 60ml (1/4 cup) fresh lemon juice, 2 garlic cloves, 1 tbs honey, 1 tsp ground cumin, 1 tsp mild paprika, 3 carrots, 1 bunch radish, 1 cup fresh mint leaves
Task 8 . Find 4 seasons
w h n l d b j a
i s p r i n g u
n e v g r t y t
t c z x m o u u
e s u m m e r m
r q i a b m g n
Task 9 Understand me
- Наступний конкурс називається «Зрозумій мене». Для участі запрошуються по чотири учасники від команд. Їхнє завдання мімікою та жестами показати слово на картці. Команда суперник повинна відгадати.
1. lemon 1. kettle
2. tennis 2. winter
3. flower 3. cooking
4. to drive 4. mineral water
Вчителька: Діти, нагорода напевне тут! Ще трохи і ми знайдемо її!
Б яга (плаче) Я більше не хочу бути поганою! Не хочу змагатись! Хочу теж мати таких гарних друзів, як ви і навчатись у вашій школі!
Вчитель: Ну що, діти, пробачимо Б ягу?
Діти: Так!
Вчитель: Ну тоді віддавай нагороду команді, яка була сама найкраща.
Б яга: а я ще не дорахував (починає плакати).
Вчитель:. б яга, та не плач ти, чи сподобалося тобі сьогодні?
Б яга . Дуже, дуже!
Вчитель . б яга, діти багато працювали, щоб виконати завдання конкурсів. І не лише сьогодні, а кожного уроку. Тому я думаю, що тобі треба пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.
Б яга Обіцяю.
Чахлик тож підведемо підсумок гри?
Вчитель А доки наше журі оголосить результати конкурсу ми подивимось на інсценізації, які підготували дітки.
Оголошення результатів.
І на згадку про нашу гру я роздам всім невеличкі подарунки і звичайно нагорода, б яга допомагай. вручай!