8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок "Щоденник моєї подорожі"

Про матеріал

Урок містить матеріали, що дозволяють провести повторення та узагольнення

вивчених лексичних та граматичних одиниць на теми: прикметники-антоніми,

минулий час дієслів, види та засоби подорожі.

Перегляд файлу

Чернівецька гімназія № 2

 

 

 

 

 

 

План демонстраційного уроку

в 4 класі на тему:

«Щоденник  моєї  подорожі»

 

 

 

 

Розроблено вчителем англійської мови

 Чайковською Іриною Емануїлівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Чернівці, 2016

 

 

План  уроку  англійської  мови  у  4  класі  на  тему: «Щоденник  моєї

  подорожі»

 Граматичні  підтеми: Прикметники  антоніми, минулий час дієслів.

 

Мета  уроку: закріпити  знання  вивченої  лексики, систематизувати  одержані

            знання  про  прикметник, практикувати  учнів  у  читанні, промовлянні,

             вживанні  у  граматичних  вправах  вивчених  слів. Розвивати  стійку

            увагу та  память  учнів.  Виховувати  зацікавленість  до  вивчення    

            англійської  мови.

Обладнання:  відео  та  аудіо записи  по  темі,  підручник  Get  Set  Go  4  кл,

              картки  зі  словами.

Тип  уроку:  урок  систематизаціі  та  узагальнення  знань.

                                          Хід  уроку

1.Активізація  знань. 

1. Привітання  та  розмова  з  черговим  учнем.

2. Фонетична  зарядка( на  правила  читання закінчень  дієслів)

       | T|                        |D|                        |ID|                    |Ing|                                           

cooked                     used                        wanted              shopping

liked                          played                     landed               eating

 walked                     stayed                      skated               making

helped                       lived                         painted              walking

 

3.  Лексична  зарядка

     Warm-up. Finger - plays (постер)

      Yesterday  I  called  my  mother,

      I’m  calling  my  mother  today.

      Tomorrow  I’m  going  to  call  my  mother.

      I  do  it  every  day!!!

Аудіозарядка (прикметники – антоніми)

Cheap- expenssive;                        long – short;

clean – dirty;                                   young – old;

cold – hot;                                        old -  new;

dark – light;                                      short – tall;

deep – shallow;                               small – big.

hard – soft;

heavy – light;

 

2.  Робота  над  темою

 

1. Вправа  на  співставлення (opposites).  Діти  працюють

на    магнітній  дошці  добираючи  картки  прикметників – антонімів. 

 

2.Вправа  на  вимову  слів  по  буквах( spelling  gymnastics).  Вчитель  говорить   прикметник  українською  мовою  і  учні   вимовляють  його

по  буквах  англійською.

 

3. Парний  диктант (pair  dictation). Вчитель  диктує  прикметники. Учні

 записують їх  у  свої  зошити  у  вигляді  диктанту. Потім  перевіряють

один  у  одного.

 

4. Перегляд  відео  « A  letter  about  holidays

 

5. Виконання  завдань  вчителя на  визначення вірності речень

          True  or  False

-  Wendy  is  at  summer  camp  in  Florida.

-They  don’t  like  their  time  there.

-Tomorrow  they  are  going  to  visit  theatre.

- They  are   going  to  see  Micky  Rurk.

-  On  Saturday  they  are  going  to  go  sailing.

- On  Sunday  Oskar  and  Eddy  are  going  to  cook  supper.

- Supper  is  going  to  be  great  fun.

          Answers: T, F, F,F,T,T,T.

 

6. Перевірка  виконання  домашнього  завдання.Представлення  проектів  учнів  My  holiday”.

 

7. Робота  над  текстом  My  last  Holiday” (аудіозапис  P.B. p 73)

  Учні  слухають текст з  відкритими підручниками і потім  виконують  зворотній  переклад  речень  вчителя.(Back  translation).

  1.  Я  люблю  своє  ліжко  вдома.
  2. Палатка  була  занадто  мала,чи  я  занадто  великий.
  3. Я  готував  сніданок  на  плиті.
  4. Я  не  пив  свою  каву.
  5. Після  сніданку  я  плавав  у  річці.
  6. Вдень  я  пішов  гуляти,але  прогулянка  була  занадто  довга.
  7. Я  повернувся  до  палатки  і приготував  вечерю.
  8. Я не  використовував  тарілку.
  9. Я  не  писав  щоденник  вночі.

 

Релаксація

Are  you  tired?  Lets  do  some  exercises!

 

My  hands  upon  my  head  I  place

On  my  shoulders,

On  my  face.

Then  I  place  them  up  and  high,

And  my  fingers  quickly  fly!

Then  I  put  them  in  front  of  me

And  gently  clap  them :  one, two,three!

 

8. Виконання  завдання “Ask  and  answer”

Учні  отримали  карточки  з  запитаннями  і  задають їх  один  одному  по-цепочці.

  1. How  did  Bill  sleep?
  2. Was  the  tent  too  small?
  3. Where  did  he  make  his  breakfast?
  4. Did  he  like  swimming  in  the  river?
  5. When  did  he  go  for  a  walk?
  6. What  did  he  want  to  do  in  the evening?
  7. Why  didn’t  he  use  his  plate  in  the  evening?
  8. Did  he  write  his  diary  at  night?

 

3.  Підведення  підсумків  уроку. Оцінювання

4 . Домашнє  завдання : дати  письмові  відповіді  на  запитання.P.B. p73 ex.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку