Позакласний захід "Хто спритніший"

Про матеріал
Мета: розвинути пізнавальну, творчу та розумову активність учнів, пам'ять, уважність, уміння аналізувати та логічно мислити; виховувати активність, упевненість у власних силах; взаємоповагу, культуру поведінки; сприяти гармонійному розвитку особистості учнів.
Перегляд файлу

Математична гра «Хто спритніший»

Мета: розвинути пізнавальну, творчу та розумову активність учнів, пам'ять, уважність, уміння аналізувати та логічно мислити; виховувати активність, упевненість у власних силах; взаємоповагу, культуру поведінки; сприяти гармонійному розвитку особистості учнів.

Хід заходу

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Учитель. Добрий день, поважне журі, шановні учасники гри та вболівальники. Сьогодні ми проведемо гру «Хто спритніший», присвячену математиці. У конкурсі беруть участь дві команди 5-го класу.

Ну, що ж починаємо.

 

І тур. Розминка.

Кожній команді по черзі задаються питання, на які вони повинні відповісти. Якщо команда не  знає відповіді, або відповіла неправильно, то право відповіді отримує друга команда. Кожне питання оцінюється в 1 бал.

Питання:

  1. Який ключ не відкриє замок? (Скрипічний, журавлиний)
  2. Яку траву і в темряві впізнаєш? (Кропиву)
  3. Із якого посуду не їдять? (Із пустого)
  4. Скільки вух у трьох корів? (6)
  5. Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг. Скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)
  6. Найбільше двозначне число? (99)
  7. У батьків 6 синів. Кожен має сестру. Скільки всього дітей у сім’ї (7)
  8. Каталися 2 синів на триколісних велосипедах, а батько на двоколісному. Скільки всього було колес? (8)
  9. З-під тину видно 6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі? (3)
  10. Троє коней пробігли шлях 30 км. Скільки пробіг кожний кінь? (30 км)
  11. Яке число наказує, що роби? (Три)
  12. Коли доба коротша: взимку чи влітку? (Однакова, що влітку, що взимку)
  13. Дід, бабка, онучка, собачка Жучка, кішка, мишка тягли-тягли і витягли ріпку. Скільки очей побачило ріпку? (12)
  14. Іванко додав два числа, а Оленка перемножила ці числа. Отримали один і той же результат. Що це за числа? (2 і 2)
  15. Щоб дійти до роботи Івану Петровичу потрібно 1,5 години. З роботи, поспішаючи додому, він повертається по тій самій дорозі за 90 хвилин. Чим ви поясните таку різницю?

(Нема ніякої різниці: 1,5 години = 90 хв)

  1. Скільки років дванадцятирічній дівчинці було 4 роки назад? (8)
  2. Яким по порядку стоїть  “Ь”(м’який знак) в назві першого місяця осені? (8, бо вересень)
  3. Найменше тризначне число? (100)

 

Учитель. Для підведення підсумків цього туру, слова надається нашому журі.

ІІ тур. Великий кросворд

Учитель. За моїм сигналом гравці по черзі підбігають до кросвордів, вписують по одному відгаданому слову і повертаються на місце. За кожне відгадане слово команда отримує 1 бал. Команда, яка першою відгадає кросворд, додатково отримує 1 бал.

Завдання для першої команди

ПРИМИЙ-ИЙ+О+КУТ+НИК

ЧИСЛО-ЛО+ЕЛЬ+НИК

РІВНЕ-Е+ЯНА-А+НЯНЯ-НЯ

ДОБУТИ-ТИ+ТОК

МНОЖЕННЯ-ЕННЯ+НИК

ЦИФЕРБЛАТ-ЕРБЛАТ+РА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для другої команди

ТРАНС-С+СПОРТ+ИР

ЗМЕНШИТИ-ШИТИ+ШУКАТИ-КАТИ+ВАНЕ

ВІД+СОТНЯ-НЯ+ОК

МАСКА-КА+ШТАБ

ДІЛЕННЯ-НЯ+Е

ЧИСЕЛЬНИК-ЕЛЬНИК+ЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ тур. Чарівні ребуси

Учитель. У цій естафеті за моїм сигналом стартують одразу двоє гравців. Вони підбігають до дошки і разом розгадують один ребус. За кожний правильно розгаданий ребус команда отримує 1 бал. Додатково 1 бал отримає команда, яка першою впорається із завданням.

Завдання для першої команди

Картинки по запросу математичний ребус 5 клас(ромб)

Картинки по запросу математичний ребус 5 клас(дужка)

Картинки по запросу математичний ребус 5 клас(множник)

 

Завдання для другої команди

Картинки по запросу математичний ребус 5 клас(циркуль)

Картинки по запросу математичний ребус 5 клас(задача)

Похожее изображение(процесор)

ІV тур. Художник

Учитель. У цьому конкурсі кожній команді потрібно намалювати на аркуші паперу фігуру кота за допомогою трикутничків. Та з команд у яких малюнок буде кращим отримає 2 бали, команда, яка намалює перша отримає 1 бал.

 

V тур. Розшифровка

Учитель. Це естафета на спритність. За моїм сигналом гравці кожної команди, обчислюють значення виразів, знаходять у таблиці кодів букву, яка відповідає здобутому числу, і вписують її в комірку таблиці, номер якої відповідає номеру розв’язаного прикладу. За правильно розв’язане слово команда отримує 6 балів. Додатково 1 бал отримує команда, яка першою впорається із завданням.

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ц

23

Ч

24

Ш

25

Щ

26

Є

27

Ї

28

Ь

29

І

30

Ю

31

Я

32

 

А

1

Б

2

В

3

Г

4

Д

5

Е

6

Ж

7

З

8

И

9

Й

10

К

11

Л

12

М

13

Н

14

О

15

П

16

Р

17

С

18

Т

19

У

20

Ф

21

Х

22

 

Завдання для першої команди

  1. 81:9-125:25
  2. (37+35):12
  3. 12*11-121
  4. 95:(13-8)
  5. 108:(45+63)
  6. 5*7-18

(Відповідь. Гектар)

Завдання для другої команди

  1. 15*4-56
  2. (29+39):4
  3. (41-17):24
  4. 69:23+2
  5. (31-27)*(21-16)
  6. 11*13-125

(Відповідь. Градус)

 

Учитель.

Дві команди добре грали,

Хоч без досвіду гравці.

Відповіді показали,

Що обидві – молодці!

Надаємо слово журі.

(Журі оголошує результат гри)

Та показує рахунок,

Що одна з команд сильніша,

І з наук твердим гранітом

Впоралась вона спритніше.

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку