19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Позакласний захід "Інфекційні хвороби"

Про матеріал
Матеріал розроблено для використання в роботі класних керівників та вихователів ГПД
Перегляд файлу

                                Заняття для проведення у  ГПД

Тема:    Інфекційні  хвороби                                                        Мета:   розвивати зв'язне мовлення,мислення,пам'ять; вчити запобігати        інфекційним кишковим хворобам та їх профілактиці;дати поняття про корисні та шкідливі мікроби;розширити знання про сучасні інфекційні хвороби; збагачувати словниковий запас учнів;виховувати навички     особистої  гігієни,турботу про власне здоров'я і здоров'я оточуючих людей.  

 Обладнання:  кольорові олівці, чисті аркуші паперу А-4, корони із зображенням мікробів,бактерій,ситуативні  малюнки ,  ІКТ     

 

                                              Хід заняття                                                                                I.Організаційний момент.

Здорові діти ---нація  здорова,                                                                                                 Багата Україна і чудова.                                                                                         Тож,діти,ви здоровими ростіть,                                                                                           В майбутнє сильними ідіть.                                                                                               II.Вивчення нового матеріалу.                                                                                            Сьогодні на занятті наш помічник Здоров'ячок пропонує з'ясувати,які є інфекційні хвороби,як вони з'являються і як захистити себе від них.                                1.Бесіда про  мікроби.                                                                                                            --Скажіть,що таке мікроби?                                                                                                             --Вони корисні чи шкідливі?                                                                                                        2.Міні-лекція.                                                                                                                         Вчитель: Дуже довго люди не знали,що у воді,у повітрі, грунті  і ,навіть, у роті людини живуть маленькі істоти---мікроби. Вони в багато разів менше від піщинки і їх не побачиш оком,тільки під мікроскопом. Мікроби(мікроорганізми) бувають  корисні  і шкідливі. До корисних ми відносимо:                                                                                                                                     *грунтові бактерії,які підвищують родючість грунту;                                                       *бактерії для виробництва ліків;                                                                                         *молочні бактерії,які використовують для одержання кисломолочних продуктів(кефіру,сиру,ряжанки) та інші.                                                                                 Але існують і шкідливі мікроорганізми. Вони викликають безліч   захворювань. Це  хвороботворні бактерії і віруси. Потрапляючи в    організм,частіше через органи травлення і дихання,вони швидко розмножуються і виділяють отруту,що потрапляє у здорові клітини нашого організму. Так виникають інфекційні хвороби. Інфекційними називаються хвороби,викликані  шкідливими хвороботворними мікробами і вірусами.                   Якщо у людини організм слабкий,то він не може  боротися з мікробами і починає хворіти.  А які інфекційні хвороби ви знаєте?(Відповіді дітей:ГРВІ,грип,ангина,дизентерія,СНІД,COVID-19)                                                                                                                               3.Створення проблемної ситуації.                                                                                              –Подумайте  і скажіть,як мікроби можуть потрапити в організм людини?             4.Розв'язування проблеми.                                                                                                                                         Учні висловлюють свої думки. За допомогою вчителя з'ясовують,що в організм людини мікроби потрапляють через ротову порожнину   із:           *Брудом на руках і під нігтями;                                                                                       *Залишками їжі між зубами;                                                                                              *Не митими овочами і фруктами;                                                                                                *Крапельками слини хворої людини,коли вона кашляє або чхає;                        *Повітрям,де багато пилу і бруду.                                                                                      5.Гра «Прожени мікроби».(Виходять діти,на голові у них шапочки із зображенням   мікробів і шкідливих бактерій).                                                                               Мікроб:Що притихли ,не чекали ?                                                                                                                                                                                     

              Чи нас просто не впізнали?

               Я—великий повелитель,

               Злющий вірус і мучитель.        

               А це мої брати—шкідливі бактерії і мікроби.                                                        Ми зникнемо лише тоді,коли ви пригадаєте правила,  яких ми дуже боїмося. Чи знаєте ви їх?Ні,мабуть,не знаєте.                                                                      Учитель:– Діти,пригадайте,що треба робити,щоб мікроби не потрапили в організм?                                                                  

6.Висновок.  Метод «Мікрофон»                                                                                                                                                                                               *Частіше мити руки з милом,використовувати антисептичні засоби для обеззараження рук;                                                                                                                *Чистити зуби вранці і ввечері;                                                                                                  *Робити вологе прибирання і провітрювати приміщення;                                           *Робити щеплення;                                                                                                                         *Ретельно мити овочі і фрукти;                                                                                           *Загартовуватися і зміцнювати свій імунітет.                                                                                    *Носити захисну маску,якщо є поруч хворі  люди.                                                                           7.Фізхвилинка.                                                                                                                            Хлопчики й дівчатка!                                                                                                                              Колони підрівняйте.                                                                                                                          Й розминку—веселинку                                                                                                                    Зі мною починайте!                                                                                                                   Раз—підняти руки вгору,                                                                                                                     Два---нагнутися  додолу.                                                                                                          Три,чотири---прямо стати,                                                                                                                  Будем знову починати.                                                                                                                   Руки в боки,руки так,                                                                                                                Руки вгору,як вітряк.                                                                                                                    Вище руки підніміть і голівки потрясіть.                                                                                     Нахил вліво—раз,два,три.                                                                                                        Нахил вправо---раз,два,три.                                                                                                             Нахилились,розігнулись.                                                                                                          Навкруг себе повернулись.                                                                                                      Раз присядьте,два присядьте,                                                                                               І за парти тихо сядьте.                                                                                                                     8.Робота з малюнками( ІКТ)                                                                                                    --Уважно подивіться на екран телевізора. Розгляньте,будь ласка,  малюнки. Які правила особистої гігієни порушують діти?Які  поради можете їм дати?               9.Творче завдання. Робота по групам.                                                                                                                                      1.Учитель:---Перед вами лежать чисті аркуші паперу,олівці. Намалюйте,якими ви уявляєте собі корисні мікроби,а якими шкідливі? (Потім малюнки вивішуються на дошку)                                                                                                              2.Кожна група складає правила профілактики і запобігання інфекційним  хворобам на окремому аркуші(Потім один із представників зачитує ці правила вголос).  Разом із представниками підгруп формується леп бук «Правила профілактики і запобігання інфекційним  хворобам».                                                                                                                     10.Підсумок  заняття.                                                                                                                 Відповіді на запитання.                                                                                                                  ---Що таке мікроби?                                                                                                                    ---Які бувають мікроби?                                                                                                              ---Які  інфекційні хвороби вони спричиняють?                                                                             ---Як захистити себе від шлункових інфекційних хвороб?                                                        ---Що треба робити,щоб не захворіти на ГРВІ,грип чи  COVID-19?

11. Рефлексія

Що вам сподобалось у занятті?

Яку нову інформацію отримали на занятті?

Чи була корисна саме для вас інформація отримана на занятті?

 

docx
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку