Перший раз у перший клас

Про матеріал
Перший урок у 1 класі. НУШ. ̶ Шановні батьки, любі діти та всі наші гості. Я щиро вітаю вас зі святом – Днем Знань. Від усієї душі бажаю Вам міцного здоров’я та здійснення всіх ваших бажань. Щойно пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят. Сьогодні ваш ранок розпочавсь цікаво І навіть сонечко світило ласкаво Тому, що знає сонце гомінливе, Що день сьогодні особливий. Мені цікаво, чому ж сьогодні день особливий?
Перегляд файлу

Перший раз у перший клас!

2-й слайд

(Учні стоять біля свого робочого місця, вчитель дзвонить дзвіночком, сповіщаючи про початок уроку.)

  • Дітки, що це пролунало? Хто знає? (Відповіді дітей)
  • Це чарівний дзвіночок. А знаєте чому він чарівний? Цей дзвіночок кликатиме вас на уроки, яких буде дуже багато.  вітаю вас на вашому першому уроці.
  • Як видумаєте, що потрібно робити, коли лунає дзвінок? (Стати біля парти і слухати вчителя).

̶  Шановні батьки, любі діти та всі наші гості. Я щиро вітаю вас зі святом – Днем Знань. Від усієї душі бажаю Вам міцного здоров’я та здійснення всіх ваших бажань. Щойно пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят.

Сьогодні ваш ранок розпочавсь цікаво

І навіть сонечко світило ласкаво

Тому, що знає сонце гомінливе,

Що день сьогодні особливий.

Мені цікаво,    чому ж сьогодні день особливий? 

 

 Зараз я спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, домовились?

- У вас сьогодні день народження?

- Ви виграли приз в лотерею?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- У вас є новий портфель?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви стали школярами?

-         Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!

Я від щирого серця вітаю вас, діти з цим святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покликав вас на урок.

(5-й слайд)

Знайомство

-А зараз щоб краще познайомитись ми пограєм у гру «Будьмо знайомі»

̶  Зробимо так. Я тримаю клубочок у руці. Спочатку скажу, як мене звати, хто я така і чого мені найбільше хочеться у школі, а потім ви по черзі казатимете своє ім’я  і чого вам найбільше хочеться у школі.

̶   Мене звати…….., і я щаслива, що навчатиму таких прекрасних діточок. Хочу вам сказати, що мені дуже пощастило, тому що у нашім класі найкращі першокласники  всієї школи. І найбільше мені хочеться, щоб нам було цікаво, весело вчитися, гратися, щоб ми були дружними, уважними один до одного. (Діти по черзі кажуть, як їх звати. Коли клубок знову у руках вчителя. Вчитель зав’язує вузлик і утворюється жовте коло)

̶  Дітки, скажіть, якого кольору нитка? (Жовтого) Що ми утворили? (Коло) На що воно схоже? (На сонечко)

̶  Так, вірно, молодці. Підніміть всі угору ручки. Що для сонечка наші руки? (Промінчики).

̶  Вірно, наше сонечко нас і познайомило. 

-         Подивіться, як гарно посміхається сонечко – у нього з’явилися промінці, а у нас класна родина, колектив.

Саме в цю хвилину народилася наша шкільна сім׳я. Від сьогодні ми з вами стали справжніми друзями.

Вчитель. Отже, щойно ми з вами познайомилися і утворили шкільну родину 1  класу.

̶  Скажіть, будь ласка. А що таке родина? (Це сім’я, тато, мама…)

̶  Як ви ставитесь до своїх рідних? (допомагаю, слухаю)

̶  Отож, і нам з вами потрібно вчитися допомагати один одному, підтримувати, якщо сваритись, то зовсім трішечки.

 

Сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про… Щоб дізнатися про що, вам потрібно відгадати слово, склавши його з  букв, які розсипалися із Чарівного глечика Дідуся-Буквозная.

 

(Слайд 6)

     Гра «Чарівний глечик»

 Хід гри: з глечика розсипалися букви. Збери їх, називаючи кожну букву.

                                        

         Stock Illustration - jug pouring cream. 
fotosearch - search 
clipart, illustration 
posters, drawings 
and vector eps 
graphics images                                 

 

                      

Учитель. Молодці!  Це дійсно – школа. Про неї ми і будемо говорити сьогодні на уроці.

Школа – це не лише приміщення, де навчають дітей. Це і велика Країна Знань. Вона подарує вам нові знання, розкриє багато секретів. Ви пройдете багатьма стежинами цієї країни, і я думаю, вам це сподобається.

 

 Погляньте, у центрі нашого сонечка знаходиться « школа».

  • Давайте на промінчиках сонечка прикріпимо малюнки, які спадають вам на думку, коли ви чуєте слово «школа»?

 ( На дошці різноманітні малюнки невеликого розміру, що символізують дітей, книги, дзвінок, іграшки, сердечко і т.д.)

А як ви думаєте, для чого вам потрібно ходити в школу?

 

  1. Гра «Чарівна скринька»

Сьогодні до нас на урок завітала тваринка. Вона сховалася у цій чарівній скриньці. Спробуєте відгадати хто це. Для цього необхідно ставити запитання, на які я буду давати відповіді «так чи ні».(кошенятко)

Молодці!

 

  1. Гра «Чого хоче кошенятко навчитися у школі»

(Для гри використовуємо світлофорчики. Якщо правильно- показують зелений колір, якщо неправильно – червоний)

  • Я  - маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися кусатися.
  • Я   маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися писати.
  • Я   маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися читати.
  • Я   маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися дряпатися.
  • Я   маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися рахувати.
  • Я   маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися битися.
  • Я   маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися дружити.
  • А зараз

Відгадайте загадку від кошенятка:

                  В мене є чудовий дім!

                  Все, що треба є у нім.

                  І живуть в будинку тому

                  Книжки, зошити, альбоми.

                                                 (портфель)

 

Гра «Збери портфель»

Кожного дня, йдучи до школи, учень повинен зібрати портфель: покласти в нього всі необхідні шкільні речі. Я зараз вам дам портфелик і предмети. Потрібно швидко й охайно зібратися до школи.(Яблуко, Буквар, зошит, ручка, лінійка,  лялька, машинка, олівці, фарби, м’яч, альбом.)

 

Фізкульхвилинка.

Ми – метелики чудові.

(діти нахиляють голову вліво-вправо)

Є в нас крильця кольорові,

(Розводять руки в сторони)

Ними ми махаємо

(Виконують махи руками)

Над квітами літаємо.

(Кружляють навколо себе)

 Завдання тітоньки Сови (Слайд 7)

1. Ось до класу всіх скликає

 Голосистий цей дзвінок,

 І ми радо поспішаєм

 Не в садок, а на … ( урок)

 

2. Чистенькі віконця

  Сміються до сонця.

  Діточки довкола.

  Наша люба …(школа)

 

3. Виводить букви і слова

  Усім потрібна штучка.

  В руці виблискує здаля

  Зручна учнівська … (ручка)

 

4. З нам подружить кожен з вас,

 Як піде у перший клас.

 Бо хоч завжди він мовчить,

  Та читати вас навчить! (буквар)

 

5. Книжечки маленькі,

  Аркуші біленькі.

  В них вчимося ми писати,

  І складати, і віднімати. (зошит)

ПІДСУМОК УРОКУ.

  1. Рефлексія. Мій настрій
  • Підніміть руку ті діти, кому сподобався у перший урок?
  • У якому класі ви навчаєтеся?
  • У кожного з вас є чарівна квіточка. Поставте її у той кошик, який відповідає вашому настрою.
  1. Робота із «Щоденником вражень»
  • Кожен з вас має на парті незвичайний зошит. Це ваш «Щоденник вражень» . У ньому ми будемо спочатку малювати , а пізніше писати свої думки. Сьогодні я пропоную вам зробити в ньому свої перші малюнки.

Пропоную вам такі теми:

  • Мій перший день у школі.
  • Мій друг Портфелик»
  • Школа, що мені подобається
  • Мої однокласники
  1. Подарунок

Учитель. Ось і закінчується нас урок, але ми ще не відзначили День народження.

  • А як ви думаєте у кого сьогодні день народження?

Учитель. Сьогодні день народження нашого класу. Його ми будемо відзначати 1 вересня кожного року.

Адже саме цього дня, ви звичайні дівчатка, знайомі і зовсім незнайомі, об’єдналися в одну велику шкільну родину – колектив 1 класу.

Тепер ми колектив, одна велика, дружная сімя,

У нас немає ти і я.

У нас є тільки слово «ми»

Зростем ми гарними людьми!

Учитель. Я хочу, щоб наш клас був найдружніший, найвеселіший, найрозумніший. З Днем народження, 1 клас!

А без чого не проходить свято День народження?

Учитель. Ці цукерки незвичні. Вони чарівні. Їх чарівна сила допоможе вам стати гарними школярами, відкрити двері до Країни знань.

 

 

1

 

docx
Додано
31 жовтня 2020
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку