вітаю вас в нашому «Інтелектуальному казино», де кожен, хто чесний, сміливий і невідомий, може заробити гроші не як-небудь, а своїм власним розумом!
Отже, представляю вам команди гравців…
(представлення команд)
Прошу команди зайняти свої місця.
Вч: Шановні гравці і глядачі! Хочу звернути вашу увагу на те, що гроші у нас особливі, це банкноти достоїнством в «1 ум». Говорять «Один ум добре, а два краще!» А їх у наших команд буде рівно по ____ у кожній.
Отже, наша гра розпочинається.
(Команди отримують по «10 умів»)
-Друзі! Протягом гри ви можете як збільшити свій розумовий стан, так і стати банкротом, втративши всі свої таланти. В нашій грі вас чекають запитання і завдання із таких тем:
Інтелектуальне казино
Вчитель: Добрий день, дорогі друзі!
Я вітаю вас в нашому «Інтелектуальному казино», де кожен, хто чесний, сміливий і невідомий, може заробити гроші не як-небудь, а своїм власним розумом!
Отже, представляю вам команди гравців…
(представлення команд)
Прошу команди зайняти свої місця.
Вч: Шановні гравці і глядачі! Хочу звернути вашу увагу на те, що гроші у нас особливі, це банкноти достоїнством в «1 ум». Говорять «Один ум добре, а два краще!» А їх у наших команд буде рівно по ____ у кожній.
Отже, наша гра розпочинається.
(Команди отримують по «10 умів»)
-Друзі! Протягом гри ви можете як збільшити свій розумовий стан, так і стати банкротом, втративши всі свої таланти. В нашій грі вас чекають запитання і завдання із таких тем:
Я називаю тему, а ви повинні зробити ставку в «1ум». У випадку правильної відповіді ваша ставка подвоюється і ви заробляєте ще «1 ум». Якщо ви помилились, то ваші «уми» поповнюють касу нашого «Інтелектуального казино». Як бачите, умови гри прості. Я називаю запитання і даю три варіанта відповіді. Ви повинні вибрати правильну відповідь і підняти табличку з відповідною буквою «А», «Б», «В». Але давайте домовимося: відповідати на запитання має право тільки та команда, яка робить свою ставку, решта мовчить. Умови гри вам зрозумілі? Тоді почнемо.
Робимо ставку шановні!
Завдання:
а) 1м3; б) 0,001 м3 ; в) 0,01 м3 .
а) інерція; б) дифузія; в) броунівський рух.
3. В °С вимірюється:
а) температура; б) площа; в) відстань.
4. Який прилад використовують для визначення об’єму тіла неправильної форми?
а) лінійка; б) терези; в) мензурка.
Вч: Наступне запитання виявить, наскільки близький вам народний образ думок, народний гумор .
Вч: Прошу усіх зосередитись. Наступне запитання із області математики. Хто хоче випробувати сили? Робимо ставки!
Завдання:
Сума чисел від 1 до 9 рівна 45:
1+2+3+4+5+6+7+8+9=45.
Постарайтесь, замінивши один із знаків «плюс» на знак «множення» і додавши пару дужок, довести суму до 100.
Вч: Ви мабуть чули, що ризик – «благородна справа». Наступне запитання із фізики.
Хто зробить ставку, ризикує втратити «1 ум», але ризикує і той, хто не зробить ставку – він втратить можливість збільшити свій виграш.
Запитання:
1. Хто ввів у російську мову слово «фізика»? а) Броун; б) Ломоносов; в) Петрик Пяточкин.
2. Скільки років целофановий пакет може пролежати в землі? а) 10 років; б) 20 років; в) 100 років.
3. Як у лабораторії Резерфорда називали учні улюбленого вчителя?
а) Бегемот; б) Крокодил; в) Мавпа.
(Крокодил – єдина тварина, що не задкує назад.)
Вч: Шановні друзі, у мене до вас запитання, так сказати, про себе особисто.
Яку роль я сьогодні виконую в нашому «Інтелектуальному казино».
Бажаючі вибрати правильну відповідь роблять ставки.
А тепер варіанти відповідей:
а) Арбітр; б) Вчитель; в) Круп’є
Вч: Наша гра продовжується. Ставки із наступного завдання подвоюються. Якщо раніше ви робили ставку в «1 ум», то зараз в «2 ума». Робимо ставки!
Завдання:
Розташувати назви міст так, щоб з початкових букв утворилась назва фізичного приладу, а потім знайти його і пояснити, для чого він потрібний.
Київ, Уфа, Мінськ, Звенигород, Рига, Новосибірськ, Алушта, Єреван.
(Мензурка)
Вч: Поки команди виконують завдання, я звертаюсь до глядачів із запитанням: Вгадайте, про що піде мова. « Це являється великим стимулом для набору прохідного балу в інститут! Це незамінна річ, але якщо до неї додати цукерки – це буде річ унікальна: підняття тонусу і максимальна віддача засвоєного матеріалу – ваша перемога на будь-якому конкурсі.» (Коробка чаю)
Вч: Результат попереднього завдання.
Продовжуємо гру. Робимо ставки! В розв’язанні цієї задачі приймає участь та команда, яка зробить ставку в «2 ума»
Наше завдання присвячене анаграмам.
Завдання:
М О Р Е Т Т Е М Р
А С А М
С И Г Н А У Т
Д Ш І Т Ь В И К С
Вч: Поки команди готуються до відповіді, ми з глядачами попробуємо розв’язати наступну задачу:
« На столі у Вані лежали 10 зошитів в клітинку і 10 між ними в лінійку. Його попросили принести два однакових зошити. Ваня зайшов у кімнату, вмикнув світло, і… лампочка перегоріла. Ваня в темноті задумався: яку кількість зошитів потрібно взяти щоб там було 2 однакових і щоб не довелось повертатися»
Допоможіть Вані, друзі!
( 3 зошити)
Вч: Один древній невідомий автор писав: « Сын мой, от юности твоей предайся учению и до седин своих найдешь мудрость». Але ми до сивини чекати не будемо, а тому порахуємо «уми» кожної команди.
(Результат гри за 2 тайми)
Вч: Наступне завдання називається « Чорний ящик» або «Відгадай, що в ньому?» Свою відповідь ви не оголошуєте, а записуєте на картках . Робимо ставки! Ставка «2 ума»!
Увага, чорний ящик!
Завдання:
1. У ящику предмет, що необхідний будь-якій мислячій людині. Він відіграє таку ж роль, як джерело струму в колі. (Книга)
2. Те, що знаходиться в ящику, часто використовується нами, тому на практиці ми часто дивимося на цей предмет виходячи з дому. (Термометр)
(Збір карточок. Результат.)
Вч: Хто не знає, що ви полюбляєте хитрі задачі- кросворди, шаради, ребуси та інші головоломки! Попаде така задача, і сидите над нею доки не розкусите «міцний горішок». Як відомо, ребус – це така головоломка, в якій слова зображені малюнками.
Кожній команді дається ребус. Вам потрібно його розшифрувати. Бажаючих це зробити прошу зробити ставки. Ставка «3 ума»
( Розшифровка ребуса. )
Вч: Шановні глядачі!
Давайте ще раз привітаємо наші команди, які протягом всієї гри демонструють нам свої знання, кмітливість, винахідливість. (оплески)
Понятно, что смекалка
Для каждого нужна, -
И в жизни, и в ученье
Поможет нам она.
Не секрет, що майже завжди і у кожного є під руками пачка сірників, але мало хто знає, якою розвагою він може служити у вільну хвилину.
Я пропоную вам задачу, яка розв’язується за допомогою сірників, кмітливості і терпіння.
Приймається ставка в «3 ума»!
(Роздаються картки із зображенням)
Завдання:
Вч: Доки команди виконують завдання, пропоную глядачам відгадати загадки.
Коли вмре, тоді зареве. (Сніг)
І відразу – немов не жила.
Згоріла бідна, вщент. (Сірник)
Кто идет по проводам?
Светлое величество
Это… (электричество)
Дякую за відповіді!
( Підведення підсумків завдання із сірниками)
Увага! В нашій грі розігрується сама велика ставка – в «4 ума»
(Ставки.) Необхідно за 3 хвилини розгадати кросворд. Час пішов.
( В цей час підраховуються результати попередніх конкурсів, а результат останнього додається або віднімається)
Вч: Час летить швидко. Завершилось 3 тайми нашої гри. А чи не час виявити самих мудрих і нагородити їх?
(Підсумок всієї гри. Нагородження.)
Вч: До побачення! До нових зустрічей!
КЛАВДІЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
Інтелектуальне казино
(позакласний захід для 7 класу)
Підготувала
Вчитель фізики
ІІ категорії
О.О. Мартинюк
2007рік