Позакласний захід "Інтелектуальне казино"

Про матеріал

вітаю вас в нашому «Інтелектуальному казино», де кожен, хто чесний, сміливий і невідомий, може заробити гроші не як-небудь, а своїм власним розумом!

Отже, представляю вам команди гравців…

(представлення команд)

Прошу команди зайняти свої місця.

Вч: Шановні гравці і глядачі! Хочу звернути вашу увагу на те, що гроші у нас особливі, це банкноти достоїнством в «1 ум». Говорять «Один ум добре, а два краще!» А їх у наших команд буде рівно по ____ у кожній.

Отже, наша гра розпочинається.

(Команди отримують по «10 умів»)

-Друзі! Протягом гри ви можете як збільшити свій розумовий стан, так і стати банкротом, втративши всі свої таланти. В нашій грі вас чекають запитання і завдання із таких тем:

Перегляд файлу

Інтелектуальне казино

 

Вчитель: Добрий день, дорогі друзі!

Я вітаю вас в нашому «Інтелектуальному казино», де кожен, хто чесний, сміливий і невідомий, може заробити гроші не як-небудь, а своїм власним розумом!

Отже, представляю вам команди гравців…

   (представлення команд)

Прошу команди зайняти свої місця.

Вч: Шановні гравці і глядачі! Хочу звернути вашу увагу на те, що гроші у нас особливі, це банкноти достоїнством в «1 ум». Говорять «Один ум добре, а два краще!» А їх у наших команд буде рівно по ____ у кожній.

 Отже, наша гра розпочинається.

(Команди отримують по «10 умів»)

 -Друзі! Протягом гри ви можете як збільшити свій розумовий стан, так і стати банкротом, втративши всі свої таланти. В нашій грі вас чекають запитання і завдання із таких тем:

 

Я називаю тему, а ви повинні зробити ставку в «1ум». У випадку правильної відповіді ваша ставка подвоюється і ви заробляєте ще «1 ум». Якщо ви помилились, то ваші «уми» поповнюють касу нашого «Інтелектуального казино». Як бачите, умови гри прості. Я називаю запитання і даю три варіанта відповіді. Ви повинні вибрати правильну відповідь і підняти табличку з відповідною буквою «А», «Б», «В». Але давайте домовимося: відповідати на запитання має право тільки та команда, яка робить свою ставку, решта мовчить. Умови гри вам зрозумілі? Тоді почнемо.

 Робимо ставку шановні!

Завдання:

  1. 1 л – це

а) 1м3;   б) 0,001 м3 ;  в) 0,01 м3 . 

  1. Явище взаємного проникнення молекул різних речовин – це…

а) інерція;   б) дифузія;   в) броунівський рух.

3. В °С вимірюється:

а) температура;   б) площа;   в) відстань.

4. Який прилад використовують для визначення обєму тіла неправильної форми?

а) лінійка;  б) терези;   в) мензурка.

Вч: Наступне запитання виявить, наскільки близький вам народний образ думок, народний гумор .

  1. Видно край, а не дійдеш. Що це таке?                    а) Кінець світу                                                                                                                                            б) Горизонт                                                                                                                                            в) Море
  2. Місце, куди розумний не піде.                     а) Школа                                                                                                                                                          б) Морг                                                                                                                                                          в) Гора
  3.  Палка, акуратно вставлена в колесо.                    а) Поліно                                                                                                                                                          б) Шпиця                                                                                                                                                          В) Нога товариша
  4. Безкоштовний звуковідтворюючий пристрій.     а) Радіо                                                                                                                                                          б) Телевізор                                                                                                                                            в) Рот

Вч: Прошу усіх зосередитись. Наступне запитання із області математики. Хто хоче випробувати сили? Робимо ставки!

Завдання:

Сума чисел від 1 до 9 рівна 45:

1+2+3+4+5+6+7+8+9=45.

Постарайтесь, замінивши один із знаків «плюс» на знак «множення» і додавши пару дужок, довести суму до 100.

 

Вч: Ви мабуть чули, що ризик – «благородна справа». Наступне запитання із фізики.

Хто зробить ставку, ризикує втратити «1 ум», але ризикує і той, хто не зробить ставку – він втратить можливість збільшити свій виграш.

Запитання:

1. Хто ввів у російську мову слово «фізика»?                                 а) Броун;      б) Ломоносов;   в) Петрик Пяточкин.

2. Скільки років целофановий пакет може пролежати в землі?                                           а) 10 років;   б) 20 років;  в) 100 років.

3. Як у лабораторії Резерфорда називали учні улюбленого вчителя?

  а) Бегемот;  б) Крокодил;    в) Мавпа.

(Крокодил – єдина тварина, що не задкує назад.)

 

Вч: Шановні друзі, у мене до вас запитання, так сказати, про себе особисто.

  • Увага! Запитання:

Яку роль я сьогодні виконую в нашому «Інтелектуальному казино».

Бажаючі вибрати правильну відповідь роблять ставки.

А тепер варіанти відповідей:

а) Арбітр;   б) Вчитель;   в) Круп’є

Вч: Наша гра продовжується. Ставки із наступного  завдання подвоюються. Якщо раніше ви робили ставку в «1 ум», то зараз в         «2 ума». Робимо ставки!

Завдання:

Розташувати назви міст так, щоб з початкових букв утворилась назва фізичного приладу, а потім знайти його і пояснити, для чого він потрібний.

Київ, Уфа, Мінськ, Звенигород, Рига, Новосибірськ, Алушта, Єреван.

      (Мензурка)

Вч: Поки команди виконують завдання, я звертаюсь до глядачів із запитанням: Вгадайте, про що піде мова. « Це являється великим стимулом для набору прохідного балу в інститут! Це незамінна річ, але якщо до неї додати цукерки – це буде річ унікальна: підняття тонусу і максимальна віддача засвоєного матеріалу – ваша перемога на будь-якому конкурсі.» (Коробка чаю)

 

Вч: Результат попереднього завдання.

Продовжуємо гру. Робимо ставки! В розв’язанні цієї задачі приймає участь та команда, яка зробить ставку в «2 ума»

Наше завдання присвячене анаграмам.

Завдання:

М О Р Е Т Т Е М Р

А С А М

С И Г Н А У Т

Д Ш І Т Ь В И К С

 Вч: Поки команди готуються до відповіді, ми з глядачами попробуємо розв’язати наступну задачу:

« На столі у Вані лежали 10 зошитів в клітинку і 10 між ними в лінійку. Його попросили принести два однакових зошити. Ваня зайшов у кімнату, вмикнув світло, і… лампочка перегоріла. Ваня в темноті задумався: яку кількість зошитів потрібно взяти щоб там було 2 однакових і щоб не довелось повертатися»

Допоможіть Вані, друзі! 

       ( 3 зошити)

 

Вч: Один древній невідомий автор писав: « Сын мой, от юности твоей предайся учению и до седин своих найдешь мудрость». Але ми до сивини чекати не будемо, а тому порахуємо «уми» кожної команди.

      (Результат гри за 2 тайми)

  

 Вч: Наступне завдання називається « Чорний ящик» або «Відгадай, що в ньому?» Свою відповідь ви не оголошуєте, а записуєте на картках . Робимо ставки! Ставка «2 ума»!

Увага, чорний ящик!

Завдання:

1. У ящику предмет, що необхідний будь-якій мислячій людині. Він відіграє таку ж роль, як джерело струму в колі.      (Книга)

2. Те, що знаходиться в ящику, часто використовується нами, тому на практиці ми часто дивимося на цей предмет виходячи з дому.   (Термометр)

(Збір карточок. Результат.)

Вч: Хто не знає, що ви полюбляєте хитрі задачі- кросворди, шаради, ребуси та інші головоломки! Попаде така задача, і сидите над нею доки не розкусите «міцний горішок». Як відомо, ребус – це така головоломка, в якій слова зображені малюнками.

Кожній команді дається ребус. Вам потрібно його розшифрувати. Бажаючих це зробити прошу зробити ставки. Ставка «3 ума»

     ( Розшифровка ребуса. )

 

Вч: Шановні глядачі!

Давайте ще раз привітаємо наші команди, які протягом всієї гри демонструють нам свої знання, кмітливість, винахідливість.                                                                                                                                   (оплески)

 

Понятно, что смекалка

Для каждого нужна, -

И в жизни, и в ученье

Поможет нам она.

Не секрет, що майже завжди і у кожного є під руками пачка сірників, але мало хто знає, якою розвагою він може служити у вільну хвилину.

Я пропоную вам задачу, яка розвязується за допомогою сірників, кмітливості і терпіння.

Приймається ставка в «3 ума»!

     (Роздаються картки із зображенням)

Завдання:

  1. Перекладіть 8 сірників із 24 так, щоб в результаті отримати 3 квадрати
  2. Покладіть 16 сірників, як показано на малюнку. Вийшло 5 однакових квадратів. А тепер, переставивши всього 2 сірника, побудуйте 4 квадрата одного і того ж розміру.

Вч: Доки команди виконують завдання, пропоную глядачам відгадати загадки.

  1. Летить – мовчить, лежить – мовчить;

Коли вмре, тоді зареве.    (Сніг)

  1.  Пухнаста вата пливе кудись.   (Хмара)
  2. У вогні не горить, а у воді не тоне.   (Лід)
  3. Йдуть, йдуть, а з місця не зійдуть.   (Годинник)
  4. Книги читають, а грамоти не знають.   (Окуляри)
  5. Ти кричав – вона мовчала,        Ти мовчав – вона кричала.      (Луна)
  6. Я гаряче зберігаю і холодне зберігаю,      Я і піч, і холодильник вам у дорозі заміню.     (Термос)
  7. Вона об будиночок тісний свій       Лише почухалася головою,

І відразу – немов не жила.

Згоріла бідна, вщент.   (Сірник)

  1. Клубочеться, а не дим, лягає, а не сніг.  (Туман)
  2.  К дальним селам, городам

Кто идет по проводам?

Светлое величество

Это…                       (электричество)

Дякую за відповіді!

    ( Підведення підсумків завдання із сірниками)

Увага! В нашій грі розігрується сама велика ставка – в «4 ума»

(Ставки.)  Необхідно за 3 хвилини розгадати кросворд. Час пішов.

( В цей час підраховуються результати попередніх конкурсів, а результат останнього додається або віднімається) 

Вч: Час летить швидко. Завершилось 3 тайми нашої гри. А чи не час виявити самих мудрих і нагородити їх?

    (Підсумок всієї гри. Нагородження.)

Вч: До побачення! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛАВДІЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтелектуальне казино

(позакласний захід для 7 класу)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель фізики

ІІ категорії

О.О. Мартинюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007рік

doc
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
25 липня 2018
Переглядів
1281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку