Сценарій позакласного заходу до дня Святого Валентина:
«Любов придумана не нами, вона від Бога нам дана…»
Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Обладнання: кульки, святкові плакати, костюми учасників, записи пісень, серця, мотузка, прищепки, ватмани, ручки, папір, аудіо записи для конкурсів.
Хід проведення
Ведучий. Любов придумана не нами,
Вона від Бога нам дана,
І хоч любов буває різна,
Та справжня — завжди лиш одна.
Ведуча. Любов – безмежний, чудовий дар,
Що дав творець своєму створінню.
Любов — це жертва, серця жар,
І райський спокій у терпінні.
Валентинка: Добрий день, дорогі хлопці та дівчата! Добрий день, усі, хто зібрався сьогодні тут! Я почула ваші прекрасні вірші і не могла не прийти сюди! Здогадайтесь, хто я?
Діти: Ти Валентинка?
Валентинка: Так, ви вгадали! Я – Валентинка! Символ любові, прихильності, дружби для всіх, хто святкує це чудове свято кохання в Європі, Америці та багатьох інших країнах світу!
Ведучий: А що ж на тобі написано, Валентинко?
Валентинка: Найперше і найбільш популярне вітання. Зможете його прочитати?
The rose is red, the violets are blue,
The honey іs sweet and so are you.
Валентинка: Щоб розпочати наше свято, треба оживити наші серця! Впустімо в них любов і щиру дружбу, об*єднаємо наші серця разом, щоб показати свою прихильність одне до одного! Візьміть ці листівки, напишіть, що таке кохання для вас одним словом і прикріпіть сюди!
(кожен бере по серцю, і кріпить на заздалегідь повішену мотузку).
Ведуча: Дякуємо тобі, Валентинко! Тепер ми об*єднали наші серця! Як це романтично! Як перша любов!
Ведучий: Але ж перша любов, вона зовсім не така, як ми її уявляємо з фільмів і книжок. Це любов – до мами! Давай послухаємо.
Учні 6 класу:
Who said “Good night”
When I was a child?
My mother.
Who dressed my doll in clothes so gay
And showed me often how to play?
My mother.
Who ran to help me when I fell
And who could funny stories tell?
My mother.
Who sits at my head
When I am in bed?
My mother.
Who is so nice who is so kind,
Another so dear you’ll never find?
My mother.
Ведуча: У моїй родині мама, тато, я, сестра.
Ведучий: А у моїй ще й …. А хто ж ще?
Учні 8 класу: Це – наші друзі! Вони нам, як родичі!
S1: Friends! Friends! Friends!
I have some friends I love!
I Share my games and share my toys
With all the girls and all the boys.
Ss: Friends! Friends! Friends!
S1: I have some friends I love!
Ss: Friends! Friends! Friends!
S2: I have some friends I love!
We always have a lot of fun
From early morn to set of sun.
Ss: Friends! Friends! Friends!
Ведучий: Так, спершу це друзі, а згодом приходить справжня любов… Ніхто так не зміг описати ніжні почуття до свого кохання, як видатний поет і драматург Вільям Шекспір. Послухаємо його один з найвідоміших сонетів!
S: Sonnet 130 by Shakespeare.
My mistress' eyes are nothing like the sun,
Coral is far more red, than her lips red,
If snow be white, why then her breasts are dun:
If hairs be wires, black wires grow on her head:
I have seen roses damasked, red and white,
But no such roses see I in her cheeks,
And in some perfumes is there more delight,
Than in the breath that from my mistress reeks.
I love to hear her speak, yet well I know,
That music hath a far more pleasing sound:
I grant I never saw a goddess go,
My mistress when she walks treads on the ground.
And yet by heaven I think my love as rare,
As any she belied with false compare.
Учні 5 класу:
S11: What do we need for life?
Chorus: The sun! the sun!
S11: What does friendship need?
Chorus: The heart! The heart!
S11: What does the heart need?
Chorus: Happiness! Happiness!
S11: What do we need for happiness?
Chorus: Peace! Peace!
Ведучий: А тепер час перейти до наших змагань! У них брати участь можуть усі, в кого є найкращий друг чи подруга!
1) Зробити комплімент своєму фавориту англійською. 1 слово – один крок – хто перший добереться.
2) Взяти кульку, затиснути лобами і танцювати, щоб не випала. Хто довше всіх протримається.
3) Намалювати портрет свого фаворита, у якому використати якомога більше форм серця.
4) Показати символ кохання пантомімою. Хлопці показують по черзі своїм дамам. (Купідон, стріла, цукерка, валентинка).
5) Скласти вірш-привітання з Днем закоханих з поданими словами. (Це завдання також і для глядачів. Роздати заздалегідь приготовані хмаринки, прикріпити мотузку, взяти прищепки, щоб почепити вірші. Заздалегідь попросити взяти з собою кулькові ручки). Використати наступні слова: .
кохання, серце, Амур, стріла.