Позакласний захід "Математичне кафе"

Про матеріал

Позакласний захід "Математичне кафе". Змагання між учнями 5 класів. Цікаві конкурси .Мета заходу: активізувати діяльність учнів; розвивати вміння формулювати й викладати думки, моделювати ситуацію; розвивати творчий інтерес до математики; розвивати кругозір учнів; виховувати стійкість, винахідливість, допитливість.

Перегляд файлу

Підготувала вчитель математики Власюк Н.В

 

 

 

 

 

“Математичне кафе” позакласний захід для учнів 5-6 класу

Мета заходу: активізувати діяльність учнів; розвивати вміння формулювати й викладати думки, моделювати ситуацію; розвивати творчий інтерес до математики; розвивати кругозір учнів; виховувати стійкість, винахідливість, допитливість.

Програма проведення заходу

  1. Вступ.

  III. Конкурсні завдання.

  1. Підбиття підсумків.
    Для проведення даного заходу в навчальному кабінеті необхідно створити атмосферу, що відповідає тій, яка панує в кафе.

Заздалегідь можна підготувати скатертини, серветки, підноси, свічки, музику.

На кожному столику, за якими будуть сидіти команди, поставити знак «Стіл замовлено». У ролі ведучих — вчителі, що тимчасово виконують роль «Шеф-кухарів»

На столі журі — напис: «Бухгалтерська контора».

Перед входом до кабінету — зали кафе — напис: «Добре засвоюються лише ті знання, які вживаються з апетитом».

Меню       

ХІД ЗАХОДУ

І.    Вступ

З тих пір, як білий світ існує,

Нема людини, яка знань не потребує.

В усі часи народи світу

До знань тягнулись, до освіти.

Я рада вітати усіх присутніх у цій залі. Вітаємо тих, хто любить математику, хто вивчає математику, хто захоплюється нею.

Ми обіцяємо, що ви з приємністю проведете свій час. Ви будете у захваті від наших ексклюзивних страв. Усім смачного!

У нашому раціоні ви зможете знайти низькокалорійні страви,
гарячі та холодні закуски, незабутні напої, та десерти.

 

  1. Привітання команд

Команди представляють своє домашнє завдання — назву команди, девіз, привітання.

III.    Конкурсні завдання 

 

Салат «Цікавинка» під соусом із загадок


Командам по черзі ставлять запитання. Команди мають можливість

відповісти на питання суперника у разі, якщо представники іншої команди помилилися. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал

Питання

  •   Що відрізняє один поїзд від іншого з точку зору математики? (Номер поїзда)
  •   Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики й математики?(Без дробу)
  •   Що є у кожного слова, рослини і рівняння? (Корінь)
  •   Яку формулу прославили Фанкіо, Лауда, Прост, Шумахер? («Формулу – 1»)
  •   Яку геометричну фігуру використовують для покарання дітей?
    (Кут)
  •   Яка геометрична фігура товаришує із Сонцем? (Промінь)
  •   Яку форму має президентський кабінет у Білому Домі США?
    (Овальну)
  •   Яка фігура є основою будь-якої сніжинки? (Шестикутник)
  •   Геометричне тіло з Єгипту. (Піраміда)
  •   Географічний конус. (Вулкан)
  •   Скільки періодів у хокейній грі(три)
  •   Після кількох попереджень суддя видаляє футболіста з поля ?(двох)
  • 2.
  • Учні проглядають відеоролик про відомих математиків України. Кожна правильна відповідь 1 бал
    1. Поставте у відповідність

3.Борщ «Щойно з печі» (зі сметаною, до речі)

Учні отримують цікаві задачі на логіку. Кожна правильна відповідь 3 бали. Поки учні розв’язують логічні задачі Вчитель показує математичні фокуси для вболівальників.

  1. А чи знаєте ви? Завдання на увагу. Спочатку учні бачать пам’ятку, а потім задачка. Правильна відповідь 2 бали

 

  1.  Десерт «Морозиво зі збитими числами»

За правильну відповідь – 3 бали

Конкурс капітанів

 

Капітани отримують картки, поки капітани розв’язують отримані завдання , проводиться конкурс пантоміми

,

  1. Для тих, хто багато з’їв і погано засвоїв, пропонуємо рухливе завдання
    «Мезим»

Зобразіть за допомогою пантоміми (рухів без слів) предмети так, щоб друга команда зрозуміла, про що йдеться. За вгадане слово – 2 бали

1   команда:

  •      пристрій, за допомогою якого креслять коло (циркуль);
  •      чайник, що закипів.

2   команда:

  •      пристрій, за допомогою якого вимірюють температуру повітря

(термометр);

  •      машина, що не заводиться.
  1. Ми підійшли до заключного етапу нашого заходу. Пропоную вам
    нашу фірмову страву за рахунок нашого закладу: «Гостинці у торбинці.» Учні отримують солодкі подарунки з розрахунком на кожного учня класу.

 

 

docx
Додав(-ла)
Власюк Наталія
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
3332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку