В презентації є гра "Математичне лото" за допомогою якого здійснюється перевірка домашнього завдання, Всі задачі, які запропоновані учням мають практичне спрямувння. Знайомство з генератором QR-кодів, цікавими квадратами.
удосконалювати вміння знаходити площу прямокутника, квадрата; формувати елементарні навички застосування методу математичного моделювання для розв’язування задач практичного змісту, формувати навички роботи з різними одиницями вимірювання площ; розвивати логічне мислення учнів, слухову та зорову пам'ять, критичне мислення, увагу; виховувати позитивне ставлення до математики Мета:
Задача 4. Відкрийте підручники на сторінці 167. Малюнок 147а має такі самі розміри, як спортивна кімната з роздягальнею у дитячому садочку. Щоб їх відремонтувати необхідно знати площу та периметр. Знайдіть їх. Задача 4.* Площа квадрата АВСD дорівнює 16 см2 (рис. 149). Чому дорівнює площа прямокутника ACFE?
Задача . В дитячій роздягальні треба замінити лінолеум та прикріпити новий плінтус. Кімната має форму прямокутника зі сторонами 4 м та 9 м. Скільки полос плінтуса треба придбати, якщо 1 полоса має довжину 3 м? Скільки рулонів лінолеуму необхідно придбати, якщо 1 рулон має розміри 2 м на 8 м?