Позакласний захід "Посвята в п'ятикласники"

Про матеріал

Проведення конкурсів.

Класний керівник : Згадаємо, що ви пам'ятаєте з молодших класів. Дайте, будь ласка, відповіді на запитання : Правильна відповідь-1 бал.

1.В якому році ви пішли до школи ?

2.Як прізвище вашої учительки ?

3. Хто така для Вас Людмила Василівна ?

4.Яку літеру навчилися писати першою ?

5.Номер вашої класної кімнати. ()

Перегляд файлу

 

Ігрова програма " Посвята  у п’ятикласники "

Автор : Москалець А.Д.

Для школярів 5-го класу

Мета : сприяти швидкій адаптації дітей у 5-му класі , здруженню ; зацікавити учнів проведенням у класі виховних справ ; розвивати творчі здібності.

Реквізит : повітряні кульки (6) , м’ячик , хустка , кубики з номерами .

Обладнання : стільці .

Матеріальні ресурси : призи.

Хід ігрової програми

Вітальне слово класного керівника.

Ще вчора ви були учнями початкової школи, а сьогодні стоїте на порозі великої основної школи. Сьогодні у нас пройдуть конкурси і змагання за право носити звання учня 5 класу основної школи. Розділимося на 3 команди, в кожній не менше 5 чоловік. Вас чекають різні випробування, Судити будуть мої помічники. Журі (Представлення членів журі).

 

 

Проведення конкурсів.

Класний керівник : Згадаємо, що ви пам’ятаєте з молодших класів. Дайте, будь ласка, відповіді на запитання : Правильна відповідь-1 бал.

1.В якому році ви пішли до школи ?

2.Як прізвище вашої учительки ?

3. Хто така для Вас Людмила Миколаївна ?

4.Яку літеру навчилися писати першою ?

5.Номер вашої класної кімнати. (23)

Відгадайте загадки :

1.Вона тонка, але не гнеться, має вухо, але не чує, у неї є хвіст, але вона може його позбутися. ( Голка )

2. Він першим входить в дім, останнім залишає і ніколи не стриже бороду. ( Ключ )

3. Напишіть у 4-х клітинках слово : суха трава.  (Сіно )

.Конкурс «Новий розклад»

 

У нашій школі призначена людина, яка складає розклад – Хоптова Олена Іванівна.. Це незвичайна людина, і тому вона вирішила все в школі переробити і переінакшити. Старі назви шкільних уроків їй страшно набридли. Так в шкільному розкладі замість «Читання» з'явиться «буквоскладання», а замість «малювання» – «фарбомарання».

 

Допоможіть їй придумати нові назви для таких уроків, як: математика, українська мова, література,  фізкультура, праця, музика.  

Перемагає, у кого цікавіше -5б.

. Конкурс «Фізкультхвилинка»

 

Вам потрібно вишукуватися в колону, але в певному порядку.

1)     По зростанню: від найвищого до найнижчого;

2)     В алфавітному порядку (за першою буквою імені);

3) За кольором волос (від світлих до темних)

                      Хто перший – 5 балів                                                                                          

.Конкурс «Математика» Кожній команді пропонується розв’язати завдання.

(додаток) Відповідь- 1 бал

 

Перевіримо , які ви сильні прийшли до 5-го класу.

  1. Хто швидше надме повітряну кульку ?  5 б.

 

4.Поставити на відстані 3 стільці. Із зав’язаними очима обійти їх, не торкаючись .  5 б.

Участь бере 3 учасники , але до класу заходять по черзі.

 

    Конкурс «Фізкультура»

Щороку в світі з'являється хоч би один новий вид спорту. Деякі з нових спортивних дисциплін, наприклад шортрек або фристайл, завоювавши популярність, включаються в олімпійську програму. Деякі, як метання апельсинів або мобільних телефонів, не зумівши завоювати прихильників, залишаються популярними лише в межах області або міста.

 

Спробуйте придумати новий вид спорту (його назву), який міг би вас прославити на весь світ.

Лише обов'язково передбачте використання в нових змаганнях трьох предметів спортивного інвентарю:

 

* Хокейна шайба, тенісна ракетка, акваланг;

 * Баскетбольний м'яч, боксерські рукавички, велосипед;

* Ядро, хокейна ключка, мотоцикл;

*Тенісний м'яч, лижі, жердина для стрибків у висоту;

 *Футбольний м'яч, штанга, легкоатлетичний бар'єр.

 

 

.Конкурс «Праця» 

 

Кругла повітряна куля невеликого розміру схожа на голову. Правда, для повної схожості з головою ще не вистачає очей, вух, носа, губ і так далі. Спробуйте наклеїти ті «частини  обличчя», яких не вистачає на повітряну кулю. В результаті проста повітряна куля найчарівнішим чином може перетвориться на голову…

Хто швидше  - 5 б.

Нагородження учнів .

 

Підведення підсумків, винесення ухвали про тих, що набули звання «п’ятикласник»

-----

Роздається гучний стук у двері актового залу. До залу входить старшокласник переодягнений в козака, йде діалог між козаком та першокласниками:

 - Добрий день! Скажіть будь-ласка, а куди я потрапив?

 - До Великомихайлівського НВК.Тут проходить посвята в гімназисти.

 -О, дуже добре, значить я потрапив саме туди, куди мені треба! Я представник  старшої школи.. Я прийшов з казкової країни «Українська всезнайка», я ходжу по гімназіям на такі свята, як у вас і дарую їм ось таку булаву.

 - А що вона означає?

 - Це символ не тільки сили, а й мудрості, глибоких знань. Це святиня гімназистів, вона служить стимулом опорою в усіляких починаннях! Наш клас в цьому році покидає стіни рідної школи.Я сподіваюся,що ви будете гарною нашою заміною! Я дарую цю булаву вашому класу, і бажаю вам міцного здоров`я, творчої наснаги, та вчитись завжди на відмінно, щоб в майбутньому теж стати випускниками!

 - Дякуємо, ми будемо дуже старатись!

 

 

 Клятва п’ятикласника.

 

 «Ми, учні 5 класу, перед лицем вчителів та старших наших друзів урочисто обіцяємо:

Наполегливо оволодівати знаннями, навчальними вміннями та навичками.

Клянемось!

У школі носити одяг установленої форми.

Клянемось!

Брати активну участь у громадському житті школи, класу.

Клянемось!

Не принижувати гідність людей, поважати їхні погляди й переконання.

Клянемось!

Бережливо ставитись до всього, що нас оточує.

. Клянемось!

Бути дисциплінованими, ввічливими. Тактовно поводитись в громадських місцях.

Клянемось!

Шанувати й примножувати шкільні традиції.

Клянемось!

 

Урочисте вручення «Посвідчень п’ятикласника»

Підсумок. Побажання класного керівника вихованцям.

 

doc
Додано
28 липня 2018
Переглядів
796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку