Проведення конкурсів.
Класний керівник : Згадаємо, що ви пам'ятаєте з молодших класів. Дайте, будь ласка, відповіді на запитання : Правильна відповідь-1 бал.
1.В якому році ви пішли до школи ?
2.Як прізвище вашої учительки ?
3. Хто така для Вас Людмила Василівна ?
4.Яку літеру навчилися писати першою ?
5.Номер вашої класної кімнати. ()
Ігрова програма " Посвята у п’ятикласники "
Автор : Москалець А.Д.
Для школярів 5-го класу
Мета : сприяти швидкій адаптації дітей у 5-му класі , здруженню ; зацікавити учнів проведенням у класі виховних справ ; розвивати творчі здібності.
Реквізит : повітряні кульки (6) , м’ячик , хустка , кубики з номерами .
Обладнання : стільці .
Матеріальні ресурси : призи.
Хід ігрової програми
Вітальне слово класного керівника.
Ще вчора ви були учнями початкової школи, а сьогодні стоїте на порозі великої основної школи. Сьогодні у нас пройдуть конкурси і змагання за право носити звання учня 5 класу основної школи. Розділимося на 3 команди, в кожній не менше 5 чоловік. Вас чекають різні випробування, Судити будуть мої помічники. Журі (Представлення членів журі).
Проведення конкурсів.
Класний керівник : Згадаємо, що ви пам’ятаєте з молодших класів. Дайте, будь ласка, відповіді на запитання : Правильна відповідь-1 бал.
1.В якому році ви пішли до школи ?
2.Як прізвище вашої учительки ?
3. Хто така для Вас Людмила Миколаївна ?
4.Яку літеру навчилися писати першою ?
5.Номер вашої класної кімнати. (23)
Відгадайте загадки :
1.Вона тонка, але не гнеться, має вухо, але не чує, у неї є хвіст, але вона може його позбутися. ( Голка )
2. Він першим входить в дім, останнім залишає і ніколи не стриже бороду. ( Ключ )
3. Напишіть у 4-х клітинках слово : суха трава. (Сіно )
.Конкурс «Новий розклад»
У нашій школі призначена людина, яка складає розклад – Хоптова Олена Іванівна.. Це незвичайна людина, і тому вона вирішила все в школі переробити і переінакшити. Старі назви шкільних уроків їй страшно набридли. Так в шкільному розкладі замість «Читання» з'явиться «буквоскладання», а замість «малювання» – «фарбомарання».
Допоможіть їй придумати нові назви для таких уроків, як: математика, українська мова, література, фізкультура, праця, музика.
Перемагає, у кого цікавіше -5б.
. Конкурс «Фізкультхвилинка»
Вам потрібно вишукуватися в колону, але в певному порядку.
1) По зростанню: від найвищого до найнижчого;
2) В алфавітному порядку (за першою буквою імені);
3) За кольором волос (від світлих до темних)
Хто перший – 5 балів
.Конкурс «Математика» Кожній команді пропонується розв’язати завдання.
(додаток) Відповідь- 1 бал
Перевіримо , які ви сильні прийшли до 5-го класу.
4.Поставити на відстані 3 стільці. Із зав’язаними очима обійти їх, не торкаючись . 5 б.
Участь бере 3 учасники , але до класу заходять по черзі.
Конкурс «Фізкультура»
Щороку в світі з'являється хоч би один новий вид спорту. Деякі з нових спортивних дисциплін, наприклад шортрек або фристайл, завоювавши популярність, включаються в олімпійську програму. Деякі, як метання апельсинів або мобільних телефонів, не зумівши завоювати прихильників, залишаються популярними лише в межах області або міста.
Спробуйте придумати новий вид спорту (його назву), який міг би вас прославити на весь світ.
Лише обов'язково передбачте використання в нових змаганнях трьох предметів спортивного інвентарю:
* Хокейна шайба, тенісна ракетка, акваланг;
* Баскетбольний м'яч, боксерські рукавички, велосипед;
* Ядро, хокейна ключка, мотоцикл;
*Тенісний м'яч, лижі, жердина для стрибків у висоту;
*Футбольний м'яч, штанга, легкоатлетичний бар'єр.
.Конкурс «Праця»
Кругла повітряна куля невеликого розміру схожа на голову. Правда, для повної схожості з головою ще не вистачає очей, вух, носа, губ і так далі. Спробуйте наклеїти ті «частини обличчя», яких не вистачає на повітряну кулю. В результаті проста повітряна куля найчарівнішим чином може перетвориться на голову…
Хто швидше - 5 б.
Нагородження учнів .
Підведення підсумків, винесення ухвали про тих, що набули звання «п’ятикласник»
-----
Роздається гучний стук у двері актового залу. До залу входить старшокласник переодягнений в козака, йде діалог між козаком та першокласниками:
- Добрий день! Скажіть будь-ласка, а куди я потрапив?
- До Великомихайлівського НВК.Тут проходить посвята в гімназисти.
-О, дуже добре, значить я потрапив саме туди, куди мені треба! Я представник старшої школи.. Я прийшов з казкової країни «Українська всезнайка», я ходжу по гімназіям на такі свята, як у вас і дарую їм ось таку булаву.
- А що вона означає?
- Це символ не тільки сили, а й мудрості, глибоких знань. Це святиня гімназистів, вона служить стимулом опорою в усіляких починаннях! Наш клас в цьому році покидає стіни рідної школи.Я сподіваюся,що ви будете гарною нашою заміною! Я дарую цю булаву вашому класу, і бажаю вам міцного здоров`я, творчої наснаги, та вчитись завжди на відмінно, щоб в майбутньому теж стати випускниками!
- Дякуємо, ми будемо дуже старатись!
Клятва п’ятикласника.
«Ми, учні 5 класу, перед лицем вчителів та старших наших друзів урочисто обіцяємо:
Наполегливо оволодівати знаннями, навчальними вміннями та навичками.
Клянемось!
У школі носити одяг установленої форми.
Клянемось!
Брати активну участь у громадському житті школи, класу.
Клянемось!
Не принижувати гідність людей, поважати їхні погляди й переконання.
Клянемось!
Бережливо ставитись до всього, що нас оточує.
. Клянемось!
Бути дисциплінованими, ввічливими. Тактовно поводитись в громадських місцях.
Клянемось!
Шанувати й примножувати шкільні традиції.
Клянемось!
Урочисте вручення «Посвідчень п’ятикласника»
Підсумок. Побажання класного керівника вихованцям.