Позакласний захід на тему ,,Що? Де? Коли?,,
Мета: Активізувати пізнавальну діяльність учнів, розширити кругозір, розвивати логічне мислення, виховувати інтерес до предмета, формувати навички спілкування, культуру поведінки.
Тип уроку: узагальнення й систематизація знань за допомогою ділової гри.
Обладнання:мультимедійна презентація, проектор,карточки з цифрами, диплом переможця.
Беруть участь: учні 7-х класів.
Кількість учасників: 10.
Хід заходу
Мотивація навчальної діяльності
Слайд 1. (Лунає музична заставка гри)
Ведучий
Фізика – одна з природничих наук,
Що закономірності природи вивчає,
Також вивчає матерії рух
І про механіку не забуває!
Наука ця – боротьба ідей
В ім’я пізнання людиною законів.
Щоб пізнавати таємниці всіх речей
Вивчаємо закони Паскаля і Ньютона.
Існує фізиків іще багато, наприклад Архімед.
Багато про його здогадки складено легенд.
Експерименти, виміри і спостереження –
це методи фізичного пізнання.
Для правильності законів збереження
ми потребуємо їх застосування.
Фізика – це наука експериментальна,
досліджувати доводиться все буквально.
Багато ще є таємниць природи,
якщо спроможетесь ви фізику любити,
То будуть в вас на те нагоди,
щоб ще законів тисячу відкрити!
Фізики – дуже допитливі люди. Їх цікавить, що відбувається навколо нас, чому і як. Багато хто з вас цікавиться не тільки фізикою, а й історією, літературою, живописом, музикою. Сьогодні свої знання й кмітливість продемонструють учасники навчальної гри «Що? Де? Коли?»
(Представлення журі)
1.____________________________________________________
2._______________________________________________________
3._________________________________________________________
,,Привітання,, командвідеовідбір - назва команди
( діти показують відео привідання), гравці запрошуються за столи.
Умови гри:гра складається з 5 турів і конкурс капітанів., за кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
1 тур.
Запитання для учнів. (За кожну вірну відповідь учні отримують по 1бал)
(Журі оцінює )
2 ТУР
(вгору підняти карточку з номером)
Слайд 2. На слайді – під номерами прізвища науковців-фізиків:
Запитання:
(Усім, хто дав правильні відповіді, вручають отримують бали. )
Слайд 3. На слайді – під номерами чоловічі імена:
Запитання:
Слайд 4. На слайді – під номерами назви фізичних приладів:
Запитання:
4.Прилад для вимірювання напруги в електричному колі. (6)
3 ТУР Логічний ланцюжок
Слайд 5. На слайді – «переплутаний» ланцюжок, за 10 с учасники мають його відновити:
Варіант 1. 1. Протон 2. Ядро 3. Молекула 4. Атом. (Поміняти місцями 3 і 4)
Варіант 2. 1. 1 Па 2. 1 кПа 3. 1 ГПа 4. 1 МПа (Поміняти 3 і 4)
4 ТУР Склади слово
Слайд 6.На слайді – 11 літер: температура .За 2 хв учасники складають слова – іменники в однині, які позначають фізичні терміни. Кожну букву можна використовувати тільки один раз. Рахуємо кількість слів. Надаємо 1 бал за найдовше слово. (температура).
5.ФІНАЛ
Дві команди за 2 хв мають придумати якомога більше слів із слова ,,Динамометр,,. Називають по-черзі, однакові слова називати неможна. Виграє той, хто утворить найбільше слів.
6.Конкурс капітанів ,,експериментатор,,
( експеримент в домашніх умовах)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
НАГОРОДЖЕННЯ .
Слово журі.
Гра з аудиторією.
Заштрихований фізичний прилад.
Ведучий Ось як добре діти знають явища природи
І тому «Дванадцять» ставлю за всі їх турботи.
Ми з вами, сподіваюсь, зустрінемось не раз.
На зустрічі приходьте – Завжди чекаємо на вас!