Свято 8 березня
Вед.1 Доброго дня, вельмишановні бабусі, дорогі матусі, рідненькі тьоті, сестрички, вчителі,гості нашого свята.
Вед.2 В цю чудову пору, коли настає весна і на вулицях з’являються перші весняні квіти, в кожному домі, в селі і в місті відзначається велике свято – Міжнародний день – 8 березня.
Вед.1. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо слово «жінка», розуміючи при цьому не приготування їжі.
Вед.2. Чи уроку.
Вед.1. Не прибирання будинку.
Вед.2. Чи закріпленої території.
Вед.1. А квіти.
Вед.2. Свято.
Вед.1. І добрий настрій.
Вед.2. (в бік) Під час приготування і прибирання.
Вед.1. І сьогодні ми якраз напередодні такого дня!
Вед.2. Статистика стверджує, що останнім часом в нашому житті жінки домінують.
Вед.1. Тому жінки швидко засвоїли такі традиційно чоловічі види діяльності як бокс
Вед.2. Футбол
Вед.1. Важка атлетика
Вед.2.І навіть читання газет і журналів.
Вед.3 . Скажи, що б ти зробив для наших улюблених жінок, якщо б раптом став чарівником?
Вед. 4. Я б зробив так, щоб вони не були занадто завантажені домашніми турботами і на їх ручках завжди був присутній бездоганний манікюр.
Вед. 3. Не думаю, що чоловіча половина була б тобі за це вдячна! Уявляєте: чоловіки щодня працюють, дітей няньчать, підлогу миють, обід готують?..
Вед. 4. А що б ти зробив?
Вед. 3. Я б в одну мить виконав би всі їх бажання, довів їм, що для чоловіків немає нічого дорожче, ніж вони, на всьому білому світі.
Вед. 4. Як ти думаєш, про що мріють всі жінки?
Вед.2. Бути красивими як Білосніжка,виспатися як спляча красуня і не трудитися як бідна Попелюшка, а ще ніколи не старіти.
Вед. 4. Взагалі-то проблема довголіття у жінок давно вирішена, вони живуть довше за чоловіків. І справа тут не тільки в дієті, фізичних навантаженнях, вірніше - перевантаженнях. Просто у чоловіків вік обчислюється просто: дитинство, юність, зрілість, старість.
Вед.4. А у жінок?
Вед.1. А у жінок зовсім інакше. Дитинство, перша молодість, друга молодість, третя молодість, четверта... все залежить від того, хто на якій зупиниться.
Вед. 2. У мене сьогодні з батьком була серйозна розмова.
Вед.3. Ну і про що ви говорили?
Вед. 2. Я попросив у нього грошей. А він мені каже: „Коли ж ти зрозумієш, що в житті є речі набагато важливіші за гроші?”
Вед.3 . І що ти йому відповів?
Вед. 2. Що я це вже давно зрозумів. Але коли я веду ці речі в кафе, без грошей ніяк не обійтись.
Вед.4 . Так в дівчині, як правило, є не тільки загадка, а ще ребус, шарада, сканворд, кросворд, чайнворд, а також судоку, щоб остаточно зламати тобі мозок.
Вед.3. Жарти жартами, а без чоловіків жіноча краса не цвіла б так яскраво. Тож бажаємо, шановні жінки, щоб чоловіки вас завжди поважали, любили, на руках носили, були прекрасними господарями.
Вед.4. Жінка – це восьме чудо світу, муза, яка протягом віків надихає чоловіків на звитяжні вчинки.
Ведуча: Допоможіть! Хто-небуть! Ви міліцію не бачили? Отакої, як завжди. А хоча б сміливці у залі є?
1 і 2 ведучі: Є!!!
1: Що трапилося?
Ведуча(недовірливо) А ви впораєтеся?
2: Авжеж!
1: Ми ж сміливці!
Ведуча: Герої! Вам надана можливість дійсно довести, які ви сміливці!
2: А що треба робити?
1: Та ми все можемо!
Двійко хуліганів (напідпитку) хочуть прорватися до залу і зірвати наше свято!
2: А при чому тут ми?
Ведуча: Якщо ви сміливці, ідіть і вгамуйте цих бешкетників!
1: Скільки їх?
Ведуча: Двійко!
2: Мало! Коли їх стане чоловік п’ять, тоді ми їм покажемо…
Ведуча: Ідіть і відведіть їх до міліції!
1: Де вони?
Ведуча: Там!
2: (ховаються за Ведучу, погрожують) Зараз ми їм покажемо!
1: Зараз ми їм дамо!
Ведуча підштовхує «сміливців» у бік «хуліганів»
Ведучі вивертаються і з криком «А-а-а-…» вибігають зі сцени.
Ведуча: Де ці сміливці? Ідіть-но сюди! Бачила я, як ви з хуліганами впоралися! Теж мені, лицарі!
Хто ж нас, дівчаток, зможе захистити? Та серед вас є хоч один лицар? Хоч один справжній джентльмен?
3: Я — джентльмен. Отак!
4: А я -джентльмен — і отак, і отак і отак
Ведуча: Перевіримо!
Ведуча: Проведемо конкурс на найкращого лицаря. Для цього один з вас повинен стати пані, тобто дівчинкою. Дівчинкою будеш ти!
3: Я не хочу бути дівчинкою.
Ведуча: Так це тільки на п’ять хвилин!
3: Знаю я вас! Погодишся на п’ять хвилин, а потім на все життя залишишся!
Ведуча: Добре. Нехай дівчинкою буде…
4: Знайшли дурника!
Ведуча: А ти чому не хочеш бути дівчинкою?
4: А.. я… трошки не в собі, я …ууу… трошки з’їхав з глузду. Мене еее…треба спочатку полікувати…А ааа…
Ведуча: А кажеш «знайшли дурника» . То хто ти є після цього?
3: Та нехай, побуду я трошки дівчинкою. Давай твоє завдання.
Ведуча: Молодець: Перше завдання. Дівчинка, тобто пані, йде і губить хустинку. (подає хустинку) Пані! Ідіть! Впускайте хустинку! Лицар! Що ти повинен зробити?
4: Гей, ворона! Хустку загубила! (Пинає хустку)
Ведуча: Який жах! Ніякого виховання! Тепер ти сам будеш пані! Пані вже йде! Загубила хустинку. Лицар! Що треба зробити!
3: А! Зараз! (піднімає хустку, голосно сморкається в неї, вішає її на чобіт і на одній ніжці скаче до «пані»
3: Пані! Це часом не ви загубили?
Ведуча: Хлопці! Ідіть-но сюди! Проведемо останній іспит. Тема: Як треба поводитися з дівчинкою, тобто з пані справжньому лицарю! Дівчинкою будеш ти (1-му), а джентльменом, тобто лицарем — ти (2-му)
1: А чому я? Я не хочу бути дівчинкою!
Ведуча: Будеш! Куди ти подінешся! Ставай на місце!
1: Ну добре.
Ведуча: Отже! Дівчинка, тобто пані, підходить до калюжі… Що повинен зробити справжній лицар?
1: А де калюжа!
Ведуча: Ось тут калюжа!
1: А дама в чоботах?
Ведуча: Ну нехай буде в чоботах.
1: Якщо калюжа тут, а дама у чоботах, то справжній лицар ось що повинен зробити! (Вскакує на спину 2-му) Ну, шановна, пішла!..
(2-й переносить 1-го)
Ведуча: Ну ти даєш!
2-й скидає 1-го.
2: Тепер лицарем, тобто джентльменом, буду я!
Ведуча: Добре. Уяви. Перед тобою калюжа!
1: А калюжа глибока?
Ведуча: Десь до коліна!
2: Зрозуміло! А вода холодна?
Ведуча: Звичайно, холодна.
Треба перейти на той бік калюжі?
Ведуча: Так! Та переходьте вже!
2: Хвилиночку! ( підкочує штани, підходить до 1-го, той лякається, але 2-й ніжно бере на руки 1-го і несе до «калюжі». Потім різко кидає його в калюжу, і по ньому калюжу переходить. Або не бере на руки, а за руку — «Прошу вас, пані»- підводить до калюжі і там штовхає)
2: Ось і перейшов!
1-й встає, стряхує «воду» (як собачка) і женеться за 2-м.
1-й Джентльмен:
Жіночий день — весняне свято:
Краси, усмішок і пісень.
Свою матусю я і тато
Готові на руках носить весь день.
2-й Джентльмен:
А який дарунок мамі
Ми з тобою зробили самі?
3-й Джентльмен:
Безліч є ідей для цього —
Фантастичних і смішних.
4-й Джентльмен:
Бо сюрприз зробить для мами —
Це цікаво надзвичайно:
Замісити тісто в ванні
Чи зробити крісло з книг.
1-й Джентльмен:
Ну, а я в дарунок мамі
Розмалюю стіл квітками.
Я б і стелю обробив.
Шкода, ріст мене підвів.
На світі добрих слів чимало,
Але одне — добріш за всіх.
Просте, чудове слово — «мама»
Тримаємо в серцях своїх.
«Поміняймося місцями»
О, якби ви, мами, з нами помінялися місцями?
Уявіть собі, будь ласка, не життя у вас, а казка!
Вас зі школи зустрічаєм. – Чи веселі ? – вас питаєм.
І коли в моєї мами двійка трапиться, словами
Не каратиму дарма, знаю – виправить сама.
І не кину в злості мамі: - Чом топчешся під ногами?!
Без наказу, без поради за уроки сяде мама.
І коли в цей день неждано однокласниця нагряне,
Не скажу їй, річ відома, що немає мами вдома,
А скажу: - Заходь до хати! Буду тортом пригощати
І не злитимусь ні трішки, як засмітите доріжки…
Ну то як, кохані мами, поміняємось місцями?
А зараз ми перевіримо чи зможуть наші мами і бабусі помінятися з вами місцями?
(Для мам)
За трьома характерними діями треба вгадати слово.
1. Росте на городі; кладуть у олівє; буває на сукню. (Горох.)
3. Туди іноді сідають; зараз ними користуватися не модно; раніше їх всі одягали в дощ. (Калоші.)
4. Це є у дівчаток; буває у піску; в селі вона потрібна в липні. (Коса.)
5. Він бігає в лісі; так називається зачіска у хлопчиків; смачно приготоване м'ясо. (Їжак.)
6. Вона росте у полі; є така гра; іноді на неї схожий ніс. (Картопля.)
7. Це проходить у школі; там виступає директор; там що-небудь вирішують і кого-небудь лають. (Педрада.)
8. Її люблять учні; туди всі поспішають; після неї важко бігати. (Їдальня.)
9. Без нього не можна обійтися; воно висить на стіні; якщо я хворію, мені мама каже: «Подзвони Маші і дізнайся». (Розклад уроків.)
Мініатюра про дітей і батьків
1-а дитина:
- Дарувати всім бабусям
Маєм добру звичку
Спиці, хусточки, клубочки,
З вовни рукавички.
2-а дитина:
Але краще дарувати .
Не клубок, не паличку.
Піднесіть бабусям рідним
Обруч і скакалочку.
3-я дитина: Чи метелика живого.
4-а дитина: Кульку на вірьовці.
5-а дитина: Курс «Уроки карате».
6-а дитина: Олівці в коробочці
7-а дитина:
Подаруйте окуляри,
Якщо є потреба,
Телефон і телескоп,
Щоб вивчати небо.
Ведучий:
І тоді всі ваші рідні
Стануть дивуватись,
Як про мрії заповітні
Ви могли дізнатись.
Адже раптом всі бабусі
Так цьому зрадіють,
Що про свій забудуть вік
І помолодіють.
Звучить пісня для бабусь.
З днем весни поздоровляємо директора школи. Бажаємо вам здоров’я, витримки, щастя у справах, удачі, і все у вас буде добре.
Шановні вчителі-філологи. Нехай ваше щастя буде схоже на правильно оформлене речення, а здоров’я буде без ком і крапок.
Зі святом вітаємо вчителів початкових класів . Нехай ваше життя буде схоже на щасливе дитинство із веселими піснями та яскравими барвами.
Шлемо найщиріші вітання вчителям математики та інформатики. Щоб ваша життєва дорога складалася лише «+», щастя вам у квадраті, а здоров’я у кубі.
Найщиріші вітання із 8 Березня учителя англійської мови. Нехай ваше обличчя сяє від успіхів ваших учнів, а у справах буде все ОК.
У вчителя біології та фізики життя нехай нагадуватиме тільки хороше кіно, бажаємо побільше нових відкриттів та перемог.
Бажаємо вчителеві світової літератури відшукати свою країну чудес.
Вітаємо техпрацівниць та повара нашої школи. Нехай містер Мускул та чарівниця Фейрі перероблять за вас всю вашу роботу.
Зі святом вітаємо усіх працівників дитячого садочку і бажаємо залишатися такими ж натхненними і розуміючими. Нехай у ваших душах завжди квітне весна і світить тепле сонце дитячих усмішок.