Позакласний захід Тема.Тиждень Інформатики

Про матеріал
Тема.Тиждень Інформатики Мета: повторити, закріпити знання з тем: “Інформаційні технології”, “Будова комп’ютера”, “Інформація та інформаційні процеси”, «Презентації»; Розвивати уважність, самостійність, логічне мислення, пізнавальний інтерес , уміння працювати в команді; виховувати любов до предмету, старанність, підвищення інформаційної культури учня, інтерес до предмета. Форма проведення: Подорож
Перегляд файлу

Тема.Тиждень Інформатики

Мета: повторити, закріпити знання з тем: “Інформаційні технології”, “Будова комп’ютера”, “Інформація та інформаційні процеси”, «Презентації»;

Розвивати уважність, самостійність, логічне мислення, пізнавальний інтерес , уміння працювати в команді; виховувати любов до предмету, старанність, підвищення інформаційної культури учня, інтерес до предмета.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань

Форма проведення: Подорож

Хід уроку

  1.     Привітання
  •         Доброго ранку! Рада всіх вітати!
  1.     Перевірка готовності до уроку
  •         Я сподіваюсь, що всі налаштовані сьогодні гарно попрацювати!? Тож не гаймо часу.
  1.     Емоційне налаштування на урок
  •         Чи посміхались ви сьогодні? Якщо ні, то зробіть це зараз, адже посмішка найкращий лікар в нашому житті!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку

  1. Оголошення теми і мети уроку
  • Сьогодні у нас незвичайний урок, ви знаєте, що зараз в гімназії проходить тиждень інформатики та математики, тож ми сьогодні з вами  повторимо, закріпимо знання з тем: “Інформаційні технології”, “Будова комп’ютера”, “Інформація та інформаційні процеси”, «Презентації» і поринемо у подорож країною «Фантастична Інформатика»


ІІІ. Відтворення і корекція опорних знань

  • Перед тим як почати подорож я пропоную поділити вас на 2 команди.
  • Кожна команда повинна обрати капітана і назву команди.
  • Перша наша Планета Загадкова.
  1. Станція «Загадкова»
  • На станції загадковій нам з вами потрібно відгадати цікаві загадки, яка команда знає відповідь підіймає руку, відповідає, та отримує бал  своїй команді.

 


А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж, це …  (клавіатура)

 

Я показую об’єкти,

Фото-,  відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

 

 

 

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний …  (блок)

 

Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я …  (мишка)

 

Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я …  (редактор)

 

Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен …  (Word)

 

Коли треба показати

Слайди про усі формати –

В допомозі не відмовить

Вам ніколи …  (Power Point)


І комп'ютери порою 
Розмовляють між собою 
А для цього їм потрібна 
Річ відома не усім 
До телефону підключай 
І повідомлення приймай, 
Адже мову ми ведем 
Про зв'язок через ...  (модем)
 

Ось я кнопку натискаю 
І папір вже заправляю. 
Він друкує без зупинки 
Вірші, пісні і картинки 
І швидкий він, наче спринтер 
Відгадайте, що це -  ...  (принтер)


З ним справу має архітектор, 
З ним справу має будівельник. 
Хто за комп'ютером працював, 
До нього скоро теж звикав. 
Скажіть про що іде тут мова – 
Назвіть одне англійське слово.  (Windows) 


 

  1. “Реставрація”

Команда А: ком, з, не, спр, п’ю. ро, яка, стра, те, ш, лю, зум, ром, на, ава. ній, ди. будь. ні.
Відповідь. Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп’ютером.
Команда В: роз, на, від, ком, впр, май, би, від. а, п’ю, рай, стра, ся, ав, но, уму, сті, тера.
Відповідь. Від майстра набирайся вправності, а від комп’ютера – розуму.

  1.  «П’ятнадцятка»

Умови: Перед вами таблиця з буквами. Потрібно побачити, прочитати і записати чим побільше інформатичних термінів. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.

 

  1. «СКЛАДИНКА»

За 1 хвилину потрібно скласти якомога більше слів із слова ІНФОРМАТИКА.

 

  1. Фізкультхвилинка

 

  1. «Запитайка»

І-Команда

  • Найголовніша кнопка на робочому столі? (Пуск)
  • Сучасна операційна система? (Windows)
  • Пристрій відображення інформації? (Монітор)
  • Пристрій що бігає по столу і має 2 кнопки? (Миша)
  • Яка клавіша знищує символи зліва від курсору? (Backspace)

ІІ-Команда

  • Всесвітня мережа (Інтернет)
  • Невелика, спеціально написана програма, що шкодить? (Вірус)
  • Пристрій для введення інформації з паперу? (Сканер)
  • Пристрій який має більше 100 кнопок? (Клавіатура)
  • Клавіша яка робить літери великими? (Caps Lock)

ІV. Застосування знань, практичних умінь та навичок

  1. Повторення правил Т/Б «Жести»
  • Перед тим як ми почнемо працювати за комп’ютерами нам потрібно повторити правила техніки безпеки в комп’ютерному класі.
  • Якщо ви почули правильне твердження, то ви клацаєте пальцями ось так….
  • Якщо твердження неправильне показуєте пальцями хрестик.

 Не можна перебувати у комп’ютерному клас без учителя .(+)

 Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу.(-)

 Починати роботу з комп’ютером можна тільки за вказівкою вчителя.(+)

 Коли працюєш з комп’ютером, тримай спину зігнутою, поклади ногу на ногу.(-)

 На клавіатуру не можна нічого класти .(+)

 Відстань від очей до екрана має бути 50-60 см.(+)

 Клавіатура має лежати на колінах.(-)

 Не можна торкатися пальцями екрана монітора.(+)

 Можна чіпати будь-які дроти.(-)

 Можна їсти і пити за комп’ютерним столом.(-)

  1. «Практична»
  • Створити презентацію на тему «Сонячна система», 3-5 слайдів.

VІ. Підсумок уроку

  1. Узагальнююча бесіда
  2. Оцінювання (виставлення оцінок)

- Підрахунок балів.

- Ви всі великі молодці!
 

  1.  Прощання

- На цьому ми з вами прощаємось! До нових зустрічей.

 

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку