Тема.Тиждень Інформатики
Мета: повторити, закріпити знання з тем: “Інформаційні технології”, “Будова комп’ютера”, “Інформація та інформаційні процеси”, «Презентації»;
Розвивати уважність, самостійність, логічне мислення, пізнавальний інтерес , уміння працювати в команді; виховувати любов до предмету, старанність, підвищення інформаційної культури учня, інтерес до предмета.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань
Форма проведення: Подорож
Хід уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку
ІІІ. Відтворення і корекція опорних знань
А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це … (клавіатура)
Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор)
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний … (блок)
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я … (мишка)
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я … (редактор)
Я пишу листи і вірші,
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен … (Word)
Коли треба показати
Слайди про усі формати –
В допомозі не відмовить
Вам ніколи … (Power Point)
І комп'ютери порою
Розмовляють між собою
А для цього їм потрібна
Річ відома не усім
До телефону підключай
І повідомлення приймай,
Адже мову ми ведем
Про зв'язок через ... (модем)
Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, що це - ... (принтер)
З ним справу має архітектор,
З ним справу має будівельник.
Хто за комп'ютером працював,
До нього скоро теж звикав.
Скажіть про що іде тут мова –
Назвіть одне англійське слово. (Windows)
Команда А: ком, з, не, спр, п’ю. ро, яка, стра, те, ш, лю, зум, ром, на, ава. ній, ди. будь. ні.
Відповідь. Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп’ютером.
Команда В: роз, на, від, ком, впр, май, би, від. а, п’ю, рай, стра, ся, ав, но, уму, сті, тера.
Відповідь. Від майстра набирайся вправності, а від комп’ютера – розуму.
Умови: Перед вами таблиця з буквами. Потрібно побачити, прочитати і записати чим побільше інформатичних термінів. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.
За 1 хвилину потрібно скласти якомога більше слів із слова ІНФОРМАТИКА.
І-Команда
ІІ-Команда
ІV. Застосування знань, практичних умінь та навичок
• Не можна перебувати у комп’ютерному клас без учителя .(+)
• Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу.(-)
• Починати роботу з комп’ютером можна тільки за вказівкою вчителя.(+)
• Коли працюєш з комп’ютером, тримай спину зігнутою, поклади ногу на ногу.(-)
• На клавіатуру не можна нічого класти .(+)
• Відстань від очей до екрана має бути 50-60 см.(+)
• Клавіатура має лежати на колінах.(-)
• Не можна торкатися пальцями екрана монітора.(+)
• Можна чіпати будь-які дроти.(-)
• Можна їсти і пити за комп’ютерним столом.(-)
VІ. Підсумок уроку
- Підрахунок балів.
- Ви всі великі молодці!
- На цьому ми з вами прощаємось! До нових зустрічей.