Даний матеріал допоможе:
активізувати вживання раніше вивчених лексичних одиниць в мові учнів;
розширити кругозір учнів;
розвинути мовні, інтелектуальні, творчі здібності учнів, пам'ять увагу, логічне мислення; естетичний смак і світогляд учнів; вміння працювати в команді.
Form 2
Цілі змагання
освітні:
розвивальні:
виховні:
Обладнання: оформлення залу, візуальні картинки, ноутбук, малюнки, відео, повітряні кульки, грамоти.
ХІД ЗАХОДУ
1-й ведучий. Good morning boys and girls! Good morning dear guests! We are glad to see you at our competition.
2-й ведучий. Добридень, дівчата та хлоп'ята! Добридень, гості дорогі! Ми дуже раді бачити вас на нашому змаганні!
Учні:
Good-morning, good-morning,
Good-morning to you.
Good-morning, good-morning,
We are glad to see you.
Ведучий1:: Friends, say me please, how are you today?
P1. I am grate.
P2. I am fantastic.
P3. I feel good today.
1-й ведучий. Wonderful, you all are in a very good mood today. And today we'll speak about English, play many interesting and useful games, sing songs and remember what we have learned at our lessons.
2-й ведучий. Чудово, ви всі в хорошому настрої. І сьогодні ми поговоримо про англійську мову, пограємо в багато цікавих та корисних ігор, поспіваємо та пригадаємо все, що ми вчили на наших уроках. І допоможе нам Мері Поппінс. Саме вона розкаже нашим гостям, для чого потрібно вивчати іноземну мову.
Мері:
Життя не передбачувана річ
Ніхто не знає, що чекає далі,
Майбутнє наше ніби темна ніч,
І кожний з нас запитує: Що далі?
Можливо десь поїдеш за кордон
Для того, щоб знайти роботу, працювати,
Та інший там панує в них закон —
Там іноземну мову треба знати.
Як можеш ти газету прочитати.
Дивитись телевізор, чи піти в кіно?
Тебе спитає хтось: «Як звати?»
А ти у відповідь: Що, що? Ой, зачекайте
І не можете щось згадати.
Для того щоб два слова хоч зв'язати,
Потрібно іноземну мову знати.
А якщо добре знати всі слова,
Тоді ніяка мова не біда.
Спокійно можна їхати за кордон
І грошей заробляти, хоч сто тон.
Вчитель: And now we are going to have competitions. Let's share into two groups! (Учні об'єднуються в дві команди відповідно до геометричної форми, яку вони обрали та виконують по черзі завдання вчителя.)
Name groups!
Task I. Children! Let's finish the rhyme!
Там лежить цікава книжка book.
А собака буде dog.
Та інколи живе у ньому сіра mouse.
Це лисиця певно fox.
Ну й злодюжка оцей cat.
Живе свинка pig.
А дівчата play with doll.
Біля нього лежить hat.
Любить ride a bike.
А другий – це мій father.
А в основі її рибка fish.
Та великий коричневий bear.
А моя сукня червона red.
Б’ю руками м’ячик ball.
Task II. Listen and do! Учитель називає англійською мовою лексику, діти імітують виконання команд та зображення лексичних одиниць.
Sleep! Read a book! Write a letter! Look at me! Fly! Swim! Jump! Touch the nose, eyes, ears, hair! Sing the song! Dance! Climb! Swing! Run! Clap your hands! Stamp your feet!
Task III. Pronounce the sound! (Учитель показує учням зі знаками транскрипції).
[ı], [aı], [æ],[eı], [ks], [e], [Λ], [k], [u:], [∫],[t∫], [a:].
Task IV. Read the words and rhymes!
Look, Pam, box, present, big, happy, swim, teddy, car, doll, ten, run, black, he, she, name, my, teacher, green, small.
Ticks Tommy’s clock.
Relax pause (Sing all together)
Teddy Bear, Teddy Bear,
Turn around,
Teddy Bear, Teddy Bear,
Touch the ground.
Teddy Bear, Teddy Bear,
Shine your shoes,
Teddy Bear, Teddy Bear,
That will do.
Teddy Bear, Teddy Bear,
Go up stairs,
Teddy Bear, Teddy Bear,
Say you prayers.
Teddy Bear, Teddy Bear,
Turn off the light,
Teddy Bear, Teddy Bear,
Say "Good night".
Task V. Match the words to the pictures!
Task VI. Pantomime. (Учасники однієї команди показують будь-яке слово за допомогою асоціативних символів, команді-супернику слід відгадати слово і промовити його англійською мовою).
Наприклад: собака – приставлені до голови дві руки асоціюються з вухами собаки; свинка – зімкнуті у коло та притулені до носа великий і вказівний пальці зображують кумедне рильце і т.д.
TaskVII.Watch the video(https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4)! Can you guess what it is?
Task VIII. I hope you know the English alphabet. And you know a lot of names of animals that start with the letters B, O, S, M, C, P, D, E, Z, L, T, F, G, I, K, W.
Task IX. My pet. (Учасники команд розповідають про свою улюблену домашню тварину).
For example:
P1. I have got a pet. It is a dog. Its name is Abai. My dog is very clever.
P2. I have got a pet. It is a cat. Its name is Markiz. My cat is white and black. It likes to play.
Вчитель: Children, you are very great and creative today.
Дорогі наші школярі, за старанність та активну участь у святі ми нагороджуємо вас дипломами.
Ведучий1: And now our show has come to the end. We hope you like it.
Ведучий2: Ось і наше змагання добігло кінця. Ми сподіваємось, вам сподобалось.
Ведучі (разом): Goodbye, fathers! Goodbye, mothers! We hope you had fun. Goodbye, teachers! Goodbye, guests! Goodbye, everyone!
Змагання по темі «Food»