Позакласний захід з географії "ГеоБум" чудово підійде для проведення під час тижня чи декади природничіх наук у вашому закладі. Учні розвиватимуть свої вміння працювати у команді, перевірять рівень знань з географії, виявлять свої навички швидко орієнтуватися у ситуації.
Презентацію до гри шукайте у просторах цієї платформи або ж створіть свою.
Бажаю успіхів!)
Підготувала
викладач географії
ЦВПУ ім. Миколи Федоровського
Мамзенко Н.О.
Мета: поглибити,узагальнити,систематизувати та закріпити знання учнів з пройденого матеріалу, визначити рівень компетентності учнів з соціально-економічної географії світу;розвивати творчі здібності учнів; інтерес до географії, виховувати спостережливість, вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення;формувати національну свідомість.
Організація й проведення гри: Заздалегідь формується п’ять команд по чотири гравці. Перед початком гри команди займають місця за ігровими столами. Ведучий пояснює правила. Капітанів піднімають руку за наявності відповіді. Гра складається з шести турів по 10–15 питань. Між турами— музичні паузи (їх готують уболівальники). Результати кожного бою фіксуються журі (кожна правильна відповідь — 1 бал).
Наприкінці гри підбивають підсумки й нагороджуються переможці. Перемагає та команда, яка набрала більшу кількість балів.
Для проведення гри необхідно:
• командам необхідно придумати назву та обрати капітана;
• проектор
Папір для завдання «Послідовність»
Хід гри
І тур «Знайомство»
Презентація команд: назва і девіз. Оцінюється від 1 до 5 балів.
ІІ тур «Послідовність»
На екрані послідовно з’являється 15 географічних понять. Завданням учнів є запам’ятати ці поняття і відтворити їх послідовність. За кожне правильно назване поняття учні отримують 1 бал, а якщо правильно вказана ще і послідовність – отримують додатковий бал. Таким чином максимальна кількість балів у цьому турі – 30.
Бонусний тур: Дайте визначення даним поняттям.
За кожне правильне визначення додається 1 б. Якщо жодна з команд не може дати визначення, його можна знайти за допомогою мережі Інтернет, за таку відповідь додається 0,5 б.
ІІІ тур «Що я?»
На екрані з’являються фото. Учні мають назвати країну, місто і споруду які зображені на фото. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал, тобто за кожне завдання учні мають можливість отримати 3 бали. Всього 10 завдань, максимальна кількість балів за ІІІ тур – 30.
Бонусний тур: проводиться під час основного. Учням необхідно розповісти про зазначені архітектурні пам’ятки. Інформація про них знаходиться за допомогою мережі Інтернет. Хто швидше знайде і розповість отримує 1 додатковий бал за кожну правильну відповідь.
ІV тур «Ах, Європа!»
Конкурс орієнтовано на знання географічної номенклатури «Країни Європи». На екрані по черзі з’являються назви європейських країн, учні мають назвати їх столиці. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал, загальна кількість балів за тур – 15.
V тур «Чий я?»
Завдання спрямоване на знання провідних галузей промисловості країн світу та найвідоміших їх брендів. На екрані зявляється логотип бренду, учні мають назвати країну-виробника і галузь промисловості. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал, загальна кількість балів за конкурс -20.
2.Moulinex – Франція, електротехнічне м/б
3.HAAS – США, верстатобудування
5.Maserati – Італія, автомобілебудування
6.Shell – Нідерланди,нафтопереробка
7.Nestle – Швейцарія, харчова промисловість
8.Gorenje – Словенія, електротехнічне м/б
9.LEGO – Данія, розвиваючи іграшки
10.Lenovo – Китай, точне м/б
Бонусний тур: проводиться під час основного. Учням необхідно розповісти про зазначені бренди. Інформація про них знаходиться за допомогою мережі Інтернет. Хто швидше знайде і розповість отримує 1 додатковий бал за кожну правильну відповідь.
VІ тур «Гостре око»
Завдання спрямовані на уважність учнів і розвиток їх світогляду. На екрані ілюструються фото з краєвидами різних міст світу, учні мають уважно їх розглянути і дати відповіді стосовно особливостей світлини. Максимальна кількість балів – 10.
Пробне завдання:
Якого кольору лампа на фото? – жовтого.
Підбиття підсумків, нагородження переможців.
ІІ тур «Послідовність»
Якщо слово є у переліку – 1б, якщо слово вказане у правильній послідовності + ще 1б.
ІІІ тур «Що я?»
ІV тур «Ах, Європа!»
V тур «Чий я?»
2.Moulinex – Франція, електротехнічне м/б
3.HAAS – США, верстатобудування
4.Патон – Україна, електротехнічне м/б
5.Maserati – Італія, автомобілебудування
6.Shell – Нідерланди,нафтопереробка
7.Nestle – Швейцарія, харчова промисловість
8.Gorenje – Словенія, електротехнічне м/б
9.LEGO – Данія, розвиваючи іграшки
10.Lenovo – Китай, точне м/б
VІ тур «Гостре око»
«Послідовність»
Команда__________________________________
№ |
Поняття |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|
13 |
|
14 |
|
15 |
|